دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

جهت مشاوره در زمینه دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به موضوع دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پرداخته ایم. برای دیدن دصاویر فرم ثبت نام و دانلود فرم ثبت نام با مشاور گروپ همراه باشید.

دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

با نزدیک شده به فصل تابستان مدارس مختلف شروع به نام نویسی از دانش آموزان کرده اند. یکی از پایه های مهم و حساس در آموزش و پرورش پایه اول ابتدایی می باشد. دانش آموزان بسیاری اولین تجربه درس و مدرسه را در این پایه می آموزند. حال ما می خواهیم والدین و معلمان و دانش آموزان را با نحوه ثبت نام پایه اول ابتدایی آشنا کنیم.

برای دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در ادامه متن با ما همراه باشید.

فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزان اول ابتدایی در هنگام ثبت نام علاوه بر ارایه مدارک هویتی و تحصیلی (مانند شناسنامه، مدارک سنجش، پزشکی و..) فرمی هم توسط والدین تکمیل و ضمیمه پرونده دانش آموز شود. این فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳حاوی اطلاعاتی از کودک که شامل اطلاعات هویتی، دینی، خانوادگی، مدرک تحصیلی، سلامت جسمانی و روانی ، اطلاعاتی از پدر شمال دین، شغل، هویتی و .. اطلاعاتی از مادر شامل شغل ، دین، مدرک تحصیلی، تعداد فرزند و غیره می باشد. فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی توسط پدر، مادر و مسول ثبت نام تکمیل می شود.

یکی از مراحل اصلی پیش ثبت نام کلاس اول ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ شرکت در طرح سنجش سلامت می باشد که ثبت نام آن در my medu.ir سامانه سنجش دانش آموزی انجام می شود و اولیا برای نوبت گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بایستی از ابتدای فروردین ماه 1402 در سامانه my.medu.ir ثبت نام کنند.

فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

این یکی از تغییرات اصلی در فرآیند نام نویسی و به نوعی قانون جدید ثبت نام کلاس اولی هاست چرا که همه ساله برنامه سنجش سلامت کلاس اولی ها در تابستان اجرا می شد و آخرین مرحله ثبت نام پایه اول دبستان بود اما امسال برای اولین بار زمان سنجش نوآموزان به فصل بهار تغییر پیدا کرده و پیش از هر اقدامی باید به آن بپردازید.

توجه داشته باشید که بقیه مراحل ثبت نام کلاس اول ابتدایی به صورت حضوری انجام می شود و تنها نوبت گیری سنجش بدو ورود و همچنین تکمیل فرم پیش ثبت نام پایه اول به صورت اینترنتی و آنلاین خواهد بود.

در سال های گذشته سایت پادا ثبت نام کلاس اول را بر عهده داشت و والدین ملزم به تکمیل فرم پیش ثبت نام سامانه پادا کلاس اول بودند اما با تغییرات اعمال شده این سامانه هم تغییر پیدا کرده و سامانه جدید پیش ثبت نام کلاس اول my.medu.ir  است.

در واقع سامانه ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود از پادا به مای مدیو تغییر کرده و پیش ثبت نام اولیه کلاس اولی ها در سال تحصیلی 1402 – 1403 از طریق my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

⚠️ برای مشاهده راهنمای جامع پیش ثبت نام کلاس اول ۱۴۰۲ my.medu.ir کلیک نمایید ⚠️

نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در زیر تصاویر نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را مشاهده می فرمایید. فرمی که درهنگا ثبت نام در مدارس توسط پدر و مادر و مسول ثبت نام تکمیل می شود و در ادامه متن، لینک دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی را اورده ایم.

فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

نمونه فرم  ثبت نام پایه اول ابتداییدانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی

برای دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید روی لینک زیر بزنید.

نحوه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی

نحوه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی به این صورت است که نوآموزان می توانند به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به ثبت نام نمایند. برای ثبت نام غیر حضوری ابتدا باید وارد سامانه مای مدیو به نشانی اینترنتی my.medu.ir شود.

نحوه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتداییشوند و فرم سنجش سلامت را پر کرده و بعد از طی کردن مراحلی ثبت نام در سامانه مای مدیو را انجام دهند. دانش آموزان بری ثبت نام قطعی در مدارس باید به مدرسه مراجعه کرده و با تکمیل مدارک و پرونده اقدام به ثبت نام نهایی کنند.

راهنمای نحوه ثبت مدارک پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

در این قسمت از متن به راهنمای نحوه ثبت مدارک پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳  پرداخته ایم:

پیش از هر چیز باید به سامانه my medu بروید. می توانید آدرس اینترنتی سایت مای مدیو که my.medu.ir می باشد را در مرورگر خود وارد کنید . البته  این امر با کلیک بر روی تصویر زیر آسان تر شده است. کافیست روی تصویر زیر کلیک کنید تا مستقیما به صفحه اصلی مای مدیو وارد شوید.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.comحالا از بخش انتخاب نقش گزینه والدین و سایر را انتخاب و سپس نوع تابعیت ایرانی یا اتباع خارحی را تعیین نمایید. با کلیک بر روی گزینه ورود از درگاه دولت به پنجره خدمات ملی هوشمند وارد می شوید.

مراحل پیش ثبت نام کلاس اول my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

مطابق تصویر زیر شماره تلفن همراه خود (والدین) را وارد کنید و بعد از درج کد امنیتی، ارسال رمز یکبار مصرف را انتخاب نمایید تا کد 5 رقمی برای شما پیامک شود.

پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش والدین my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com


حالا کد 5 رقمی پیامک شده را در کادر مشخص وارد نمایید تا به صفحه حساب کاربری مای مدیو خود هدایت شوید.

کدفعالسازی پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش والدین my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

بعد از ورود به حساب کاربری، روی گزینه پیش ثبت نام کلاس اول کلیک نمایید.

نحوه پیش ثبت نام کلاس اول my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com


در صفحه باز شده وارد بخش مورد نظر خود که پیش ثبت نام مدارس می باشد شوید.

در آخر اطلاعات خواسته شده در هر قسمت را به درستی و بادقت وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید تا بتوانید وارد صفحه ثبت نام مدارس شده و با انتخاب پایه اول ابتدایی اقدام به بارگذاری مدارک ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی نمایید.

طبق اعلام معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزاری هرگونه مصاحبه یا آزمون برای نو آموزان پیش دبستانی و کلاس اولی ها در همه مدارس دولتی و غیر دولتی در زمان پذیرش و ثبت نام ممنوع است.

ما در این مقاله به شیوه دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی پرداختیم. اگر در این خصوص سوالی دارید یا در خصوص پر کردن اطلاعات دچار خطا و اشکال شدید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 909071613 تماس حاصل فرمایید.

❓فرم ثبت نام اول ابتدایی را چگونه ببه دست آورم؟

✔️ لینک دانلود فرم ثبت نام اولی ها در متن مقاله وجود دارد.

❓فرم ثبت نام پایه اول را چه کسانی تکمیل می کنند؟

✔️ پد و مادر و مسول ثبت نام باید این فرم را تکمیل نمایند.

❓چه اطلاعاتی در فرم ثبت نام اولی ها وجود دارد؟

✔️ همه اطلاعات لازم در مورد فرم ثبت نام اولی ها در متن مقاله وجود دارد.

4.2/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی