دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را دارند، با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 و مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام، می توانند از روز یکشنبه 1402/07/23 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان توجه داشته باشند، ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، به صورت همزمان و از طریق نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می پذیرد. با ما همراه باشید.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را دارند، باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش باشند. متقاضیان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 و مطالعه آن فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. بر اساس دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد، داوطلبان باید دارای شرایط اختصاصی برای پذیرش باشند.

با دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 می توانید سایر شرایط ثبت نام را مطالعه نمایید.

دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

طبق اعلام در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 جدیدترین شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به شرح ذیل است.

  • داشتن مدرک كارشناسی (لیسانس) یا كارشناسی ارشد (فوق لیسانس یا دكترای حرفه ای) یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع كارشناسـی كـه مـدرک مذكور مورد تایید باشد.
  • دانشجویان سال آخر و دانش آموختگان مقطع كارشناسی پیوسته یا ناپیوسته كه از تاریخ 86/06/31 به بعد فارغ التحصیل شده اند، در صورتی كه معـدل آنـان كمتر از 12 باشد، حق ثبت نام و شركت در این آزمون را ندارند.
  • پذیرفته شدگان دوره روزانه با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره كارشناسی ارشد، در موقع ثبت نام تعهد بسپارند تا در محلـی كه دولت در صورت نیاز تعیین می كند به خدمت اشتغال ورزند.
  • پذیرفته شدگان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهاد های دولتی با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره كارشناسی ارشـد، در موقع ثبت نام به وزارتخانه، سازمان و یا نهاد دولتی مربوط تعهد خدمت بسپارند.
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به هیچ یک از دانشجویان مقطع كارشناسی ارشد بورس تحصیلی اعطاء نمی کند.
برای اطلاع از کلیه شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 کلیک کنید

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در جدول زیر قرار داده شده است. داوطلبان با مطالعه دفترچه ثبت نام و تهیه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانند مراحل نام نویسی خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام دهند.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

(برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، بر روی لینک فوق کلیک نمایید. به محض انتشار اصلاحیه دفترچه لینک مربوطه قرار داده می شود.)

دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد  1402

(برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، بر روی لینک فوق کلیک نمایید. به محض انتشار دفترچه این لینک فعال می گردد)

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

(برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

(برای دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

دانلود pdf دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403، داوطلبان به صورت زیر می توانند فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند. متقاضیان کنکور در زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت سنجش، منحصرا به روش زیر می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

داوطلبان توجه داشته باشند، پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته ‌های دوره روزانه سال 1403 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت ‌نام كرده و چه ثبت نام نكرده باشند، اجازه ثبت‌نام و شركت در آزمون سال 1403 را نخواهند داشت.

  1. مراجعه به سایت سازمان به نشانی: sanjesh.org
  2. دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳
  3. آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام
  4. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی
  5. دریافت کد رهگیری ثبت نام

نحوه دریافت سریال علاقه مندی کنکور کارشناسی ارشد

این شماره‌ سریال شامل یک كد 10 رقمی با عنوان “سریال علاقه‌مندی” می ‌باشد و منحصرا از طریق سایت اینترنتی سـازمان سـنجش و بـا استفاده از کارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونیكی آن‌ها فعال می‌باشد، قابل خریداری است.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، تاثیر سهمیه ها به شرح زیر است:

  • 25 درصد ظرفیت هر کـد رشـته / محـل بـه “همسـر و فرزندان شهدا و مفقـودالاثر” ، “آزادگـان و همسـر و فرزنـدان
    آنان”،”جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزنـدان آنـان ” اختصاص دارد. (سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت)
  • 5 درصد ظرفیت هر کد رشته / محل نیز به “جانبازان زیر 25 درصد و همسـر و فرزنـدان آنـان” و “همسـر و فرزنـدان
    رزمندگان با حداقل شـش مـاه حضـور داوطلبـان در جبهـه” اختصاص دارد. (سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت)

نکته 1 : حدنصاب نمره ایثارگران (اعـم از ایثارگران مشمول ظرفیت 25 درصدی و یا 5 درصـدی) 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کد رشته / محل و حد نصاب نمره رزمندگان 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شـده در گـزینش آزاد در هـر کـد رشـته / محـل می باشد.

نکته 2 : آن دسته از داوطلبـانی کـه بـا اسـتفاده از سـهمیه رزمنــدگان و ایثــارگران یــک بــار در دوره روزانــه آزمــون کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرفته شـده باشـند حـق اسـتفاده مجدد از سهمیه ایثارگران و رزمندگان در آزمون های سال های بعد در همان مقطع را نخواهند داشت.

مجموعه های امتحانی کنکور كارشناسی ارشد ناپیوسته 1403

برای مشاهده مجموعه های امتحانی اعلامی در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳، ضرایب و عناوین دورس امتحانی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

برای دریافت لیست رشته های کنکور ارشد ۱۴۰۳ و مواد امتحانی کارشناسی ارشد کلیک کنید

نکات مهم برای ثبت نام کارشناسی ارشد کنکور 1403

با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 ، می توانید از سایر نکات و شرایط ثبت نام آگاهی یابید. برخی از نکات مهم برای ثبت نام به شرح زیر است:

  • گزینش نهایی در هر یک از رشته های امتحانی از بین داوطلبانی كه حد نصاب نمره علمی لازم را بر اساس مواد آزمون کسب كرده باشند، با توجه بـه ضـوابط مربوط انجام خواهد شد.
  • گزینش نهایی، بر اساس نمره كل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و 20 دصد معدل دوره كارشناسی (لیسانس) انجام خواهد گرفت.
  • برای فارغ التحصیلان رتبه اول دوره كارشناسی در هر كد رشته محل، یک ظرفیت مازاد تخصـیص داده می شود. این داوطلبان باید همانند سایر داوطلبان حدنصاب نمره علمی لازم را كسب كنند
  • در صورت ناپیوسته بودن دوره كارشناسی، میانگین معدل دوره كاردانی و كارشناسی ناپیوسته اعمال خواهد شد.
  • اعمال 20 درصد معدل دوره كارشناسی بر اساس مصوبه كمیته مطالعه و برنامه ریزی آزمون تحصیلات تكمیلی، به صورت تراز اعمال خواهد شد.

دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳، همزمان با شروع ثبت نام، در سامانه اطلاع رسانی سازمان و همین مقاله در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ از روز یکشنبه 1402/07/08 تا روز شنبه 1402/08/13 خواهد بود،متقاضیانی که قبلا نام نویسی کرده اند می توانند در این بازه زمانی به ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد بپردازند.

زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ صبح و عصر جمعه 1403/12/04 است.

ما در این مقاله به مبحث دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 پرداختیم. با دانلود دفترچه ثبت نام و مطالعه آن می توانید از تمامی جزییات ثبت نام آگاه شوید. در تمامی مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد مشاور گروپ همراه شماست. راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را در مقاله ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ مشاهده می کنید. برای دریافت منابع کنکور کارشناسی ارشد تمامی رشته ها کلیک کنید.

با مطالعه دقیق و مستمر منابع کنکور کارشناسی ارشد 1403 می توانید خود را یک قدم به موفقیت نزدیکتر کنید و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد منتظر فرا رسیدن روز و زمان برگزاری کارشناسی ارشد باشید.

برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد، نتیجه زحمات خود را دریافت کنید. با انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ رشته و دانشگاه مورد علاقه تان را تعیین می کنید و با اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در سایت sanjesh.org مراجعه و اقدام به دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد می نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

شماره تماس مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول داوطلبان

 

✔️دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳را ار کجا دانلود کنم؟

✔️برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به این مقاله مشاور گروپ مراجعه نمایید. لینک دانلود pdf دفترچه قرار گرفته است.

✔️زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳چه تاریخی است؟

✔️دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ همزمان با آغاز زمان ثبت نام یعنی از روز یکشنبه 7 آبان 1402 انتشار می یابد.

✔️ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 چه زمانی است؟

✔️ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از یکشنبه 1402/08/07 تا روز یکشنبه 1402/08/13 خواهد بود، داوطلبان با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 و آگاهی از شرایط می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

✔️مجموعه های امتحانی کنکور كارشناسی ارشد ناپیوسته 1403 کدام است؟

✔️لیست مجموعه ها و مواد امتحانی کنکور ارشد 1403، در این مقاله بیان شده است.

 
 
5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. آیدا

    سلام وقت بخیر من برای کنکر ارشد ۱۴۰۳ ثبت نام کردم و سهمیه دارم .اگر کنکور شرکت نکنم سال دیگه میتونم ازش استفاده کنم یا سوخت شدست؟

    پاسخ
  2. علی

    سلام اگر سهمیه موقع ثبت نام نزده باشیم موقع انتخاب رشته امکان درخواست هست یا خیر؟

    پاسخ
  3. علیکف

    دانشجو های ارشد در حال تحصیل دوره روزانه ( قبولی کنکور 1400) میتونن امسال تو کنکور ارشد شرکت کنن؟ و اگه نمره بیارن دوباره روزانه میتونن برن یا محدودیت هست براشون؟

    پاسخ
  4. عرشیا

    رشته ریاضی

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی