ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی | کاردانی ، کارشناسی

ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی | کاردانی ، کارشناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۲، یا همان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی، به همراه نکات مهم مرتبط، در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند. داوطلبین ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی، می توانند با مطالعه مقاله ی پیش رو، پاسخ بسیاری از سوالات خود را در این زمینه بیابند. با مشاور گروپ، در این مقاله همراه باشید.

ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی آغاز شد. دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم که با هدف ارتقا سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف، تاسیس شده است. این دانشگاه، برای افزایش مهارت های حرفه ایی افرادی که از مراکز آموزشی فارغ التحصیل می شوند و بیشتر دانسته هایشان ار آموزش های تئوری فرا گرفته شده است. به برگزاری دوره های علمی اقدام می کند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، در سه مقطع کاردانی، کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام خواهد شد. در این مقاله به بررسی نکات مربوط به ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۲ (کارشناسی ناپیوسته) مانند زمان و نحوه ثبت نام، پرداخت هزینه نام نویسی در سایت ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خواهیم پرداخت.

ثبت‌نام از میان داوطلبان دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی در  مهر ماه ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی در ۲۳۹ کدرشته و ۲۷۰۳ کدرشته محل انجام می پذیرد.

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی، به صورت بدون آزمون و با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی انجام می شود. برای ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی، معمولا در دو بازه مهر ماه و بهمن ماه ثبت نام صورت خواهد گرفت.

در خصوص زمان ثبت نام علمی کاربردی ، سازمان سنجش آموزش کشور و یا سایت رسمی دانشگاه علمی کاربردی به نشانی uast.ac.ir اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهند داد.

با تکیه بر تجریبات سال های گذشته لازم به ذکر است که گاهی ممکن است ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی، در بهمن ماه بدون اعلام رسمی و انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی و همچنین ثبت نام اینترنتی انجام شود. و دانشگاه علمی کاربردی اعلام کند که داوطلبین به صورت حضوری برای ثبت نام رشته دلخواهشان مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، به شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید. ما از 8 صبح تا 12 شب کل روزهای هفته (حتی ایام تعطیل) پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

زمان ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت ‌نام کارشناسی علمی کاربردی  1402

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 برای ترم مهر ماه، در شهریور ماه از تاریخ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ تا شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ انجام شده است. لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی احتمالاً تمدید خواهد شد.

سال گذشته تمدید زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در مرحله اول از تاریخ 1401/6/1 تا 1401/6/4 و مرحله دوم تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی جامع علمی کاربردی، تا تاریخ 1401/6/8 انجام شد.

داوطلبان برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه می کردند.

زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی برای ترم بهمن ماه، اعلام شده است و کلیه داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه می توانند از تاریخ ۴ لغایت ۱۴ دی ماه با مراجعه به sanjesh.org نسبت به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند. در صورت تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه، این مقاله به روز رسانی و تاریخ جدید به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

به روز رسانی: مهلت ثبت نام تا پایان روز يکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ تمدید شده و داوطلبان می توانند نهایتا تا این تاریخ برای نام نویسی اقدام نمایند.

زمان ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی
ترم مهر ترم بهمن
یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ تا شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۵ تا ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
تمدید زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
ترم مهر ترم بهمن
۱۴۰۲/۶/۱ تا ۱۴۰۲/۶/۸ تا پایان روز يکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی، معمولا پس از پایان زمان رسمی ثبت نام در تاریخ مشخص شده ، با مجوز وزارت علوم به صورت غیر رسمی و حضوری در واحد دانشگاهی انجام می شود و داوطلبان تحصیل در علمی کاربردی، با مراجعه حضوری در رشته مورد نظر خود ثبت نام می کنند.

! توجه !

گاهی اوقات ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی به صورت غیر رسمی و از طریق واحد های علمی کاربردی، انجام می پذیرد.

در این صورت متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، می توانند با مراجعه به واحد دانشگاهی علمی کاربردی مورد نظر خود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی 1402

داوطلبانی که قصد ثبت نام و تحصیل در رشته های دانشگاه علمی کاربردی را دارند، باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام باشند. داوطلبان در صورت داشتن شرایط ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی 1402 می توانند ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام دهند. شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 1402

از جمله شرایط ثبت نام دانشگاه  علمی کاربردی، شرایط عمومی کارشناسی علمی کاربردی است که در زیر اشاره شده است

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در جمهوری اسلامی
  • ملتزم بودن به احکام عملی اسلام
  • عدم احراز عناد (نه اعتراض) به نظام جمهوری اسلامی
  • نداشتن سابقه عضویت در ساواک و سازمان های فراماسونری
  • نداشتن فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم اشتهار به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی 1402

شرایط اختصاصی داوطلبان برای ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی 1402 نیز مطابق زیر خواهد بود.

  1. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا داشتن دیپلم نظام سالی / ترمی واحدی
  2. برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی
  3. داشتن شرایط عمومی مربوط به نظام وظیفه عمومی
  4. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (آجا) لازم است برای دریافت كد پیگیری 12 رقمی به نشانی اینترنتی aja.ir مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: فرم پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی، شامل اطلاعات مهم و مفیدی در خصوص ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شامل اطلاعات رشته ها و شرایط پذیرش، زمان و مدارک ثبت نام علمی کاربردی و … می شود.

دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی، از طریق سازمان سنجش، منتشر شده و داوطلبان می توانند نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه  علمی کاربردی، اقدام کنند. در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، برای شما عزیزان قرار داده شده است:

جهت دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی  کلیک کنید

برای دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ کلیک کنید.
دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ به محض انتشار در این مقاله قرار داده می شود.

مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اصلاحیه دفترچه ثبت نام منتشر و رشته محل های جدید اعلام شده است. بدین ترتیب داوطلبان می‌توانند تا پايان روز شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ برای ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی اقدام نمایند. برای دریافت اصلاحیه دفترچه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی ترم بهمن 1401 کلیک نمایید.

سایت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم سایت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی سایت رسمی سازمان سنجش است و کلیه مراحل ثبت نام اینترنتی در این درگاه انجام می پذیرد. البته به گفته دکتر محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی متقاضیان می توانند علاوه بر sanjesh.org در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir هم اقدام به نام نویسی نمایند.

سایت ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، بسته به اعلام هر سال، متفاوت خواهد بود. سایت ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی، در سال 1402 سایت سنجش خواهد بود.در صورت بروز هر گونه تغییر در سایت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان برای انجام فرآیند های ثبت نام و دریافت اعلام نتیجه دانشگاه علمی کاربردی، ملزم به مراجعه به سایت اعلام شده خواهند بود. سایت رسمی دانشگاه علمی کاربردی، به نشانی uast.ac.ir می باشد. ممکن است مرجع اصلی ثبت نام و دریافت اطلاعیه ها و اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی، این سامانه اعلام شود.

با هدف سهولت دسترسی شما عزیزان به سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، لینک مستقیم سیستم ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی سازمان سنجش در جدول زیر فعال شده است. تنها کافیست روی آن کلیک کرده و بر اساس راهنمای ثبت نام که در ادامه ارائه می گردد مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

برای ورود به سایت ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی کلیک نمایید.

(با توجه به اینکه زمان ثبت نام آغاز شده است، به محض آغاز فرآیند نام نویسی لینک ورود به سایت ثبت نام فعال گردیده است)

هزینه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کلیه داوطلبان شرکت در این دوره ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی و در هنگام تکمیل مراحل ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی در سایت سنجش sanjesh.org می باشند. این مبلغ به منظور تامین هزینه های برگزاری آزمون از کلیه داوطلبان دریافت می گردد.

مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی، مبلغ 140.000 تومان به عنوان وجه ثبت نام دریافت درج شده است. با آغاز فرآیند نام نویسی، هزینه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ علام شد. کلیه داوطلبان باید مبلغ 3.000 تومان را برای دریافت خدمات پیام کوتاه کارت اعتباری کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی بپردازند.

راهنمای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی ۱۴۰۲

راهنمای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی ۱۴۰۲ ، در این قسمت بررسی شده است. ثبت نام در مقاطع مختلف دانشگاه ها ممکن است از شیوه های خاصی پیروی کند. عده ای ممکن است به صورت اینترنتی و عده ایی نیز ممکن است به صورت حضوری اقدام به پذیرش کنند.

به همین دلیل راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می تواند پاسخ بسیاری از سوالات داوطلبان را در خود داشته باشند. ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی، به صورت بدون کنکور و در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه صورت خواهد پذیرفت.

برای آشنایی هر چه بهتر با فرم ثبت نام می توانید ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی را دانلود و تکمیل نمایید.

نحوه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی

بعد از مطالعه دقیق دفترچه، با استفاده از لینک مستقیم موجود در جدول بالا به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید. همچنین می توانید با تایپ کردن sanjesh.org در نوار آدرس مرورگر خود به این نشانی اینترنتی وارد شوید.

حالا از منوی رنگی سمت راست روی گزینه جامع علمی کاربردی بزنید یا از بخش میانی سایت به کادر جامع علمی کاربردی مراجعه نمایید.

سایت ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

با انتخاب گزینه «ثبت‌ نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۲» به سیستم جامع ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی وارد می شوید.

راهنمای ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

برای ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی ابتدا باید کارت اعتباری را از لینک خرید کارت اعتباری در منوی سمت راست صفحه اصلی خریداری نمایید. بنابراین اطلاعات مندرج در این صفحه را به دقت مطالعه کنید و سپس مطابق تصویر زیر از منوی سمت راست روی خرید کارت اعتباری بزنید.

خرید کارت اعتباری ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

حالا از بخش سریال های ثبت نام روی گزینه «سریال ثبت نام پذیرش دوره مهندسی و كارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی كاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۲» کلیک کرده و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

سریال ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

با ثبت اطلاعات فردی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه (باید متعلق به خود داوطلب و در دسترس او باشد)، درگاه بانکی را انتخاب و روی گزینه تایید و ادامه بزنید.

تکمیل فرم خرید سریال ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

در این بخش از مراحل ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی یک شماره پیگیری پرداخت 8 رقمی برای شما صادر می شود که باید حتما آن را یادداشت کنید. این شماره برای تکمیل ثبت نام کاربرد دارد. سپس تیک «ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نموده ام» را بزنید تا امکان ادامه روند پرداخت برای شما فراهم گردد.

شماره پیگیری پرداخت ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

حالا به صفحه درگاه بانکی متصل می شوید و با پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی یک سریال ثبت نام 12 رقمی دریافت خواهید کرد. آن را یادداشت کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

مجددا به صفحه اصلی ثبت نام برگردید و با کلیک بر روی گزینه تایید و ادامه – گام بعدی به صفحه ورود به سیستم ثبت نام الکترونیکی سازمان سنجش وارد می شوید.

صفحه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

سریال ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی 12 رقمی را به همراه عبارت امنیتی در کادرهای مربوطه وارد کنید و روی گزینه ورود به سیستم بزنید.

ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

فرم های ثبت نام را تکمیل کنید و مدارک ثبت نام را بارگذاری نمایید. هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل می باشد.

برای مشاهده و دریافت لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی کلیک کنید

تکمیل مراحل نام نویسی، شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی برای شما صادر می شود. آن ها را جایی یادداشت کرده و تا پایان مراحل پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نزد خود نگه دارید.

توجه: توجه داشته باشید تنها در صورتی ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی شما تکمیل شده است که شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را دریافت کرده باشید. در غیر اینصورت ثبت نام شما ناقص بوده و حق هیچگونه اعتراضی نخواهید داشت.

پس از پایان ثبت نام الكترونیكی (اینترنتی) از تمامی صفحات، پرینت تهیه نموده و در حفظ و نگهداری آن كوشا باشید.

چنانچه در مراحل ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12  شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس با تلفن ثابت

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

نحوه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

مدارک ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی

داوطلبان پذیرفته شده با تهیه مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توانند مراحل نام نویسی خود را انجام دهند:

  1. شش قطعه عكس (همانند عکس پرسنلی) پشت سفید تمام رخ 4 × 3 تهیه شده در سال جاری.
  2. تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت تطابق.
  3. تصویر پشت و روی كارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.
  4. اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.
  5. اصل کاربرگ 102 (فرم تایید معدل) جهت دانش‌ آموختگانی كه تاكنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  6. اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به كار) با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حكم كارگزینی یا قرارداد معتبر انجام كار و برای شاغلین نیرو های مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته ‌شدگان متقاضی استفاده از سهمیه شاغل.
  7. مدرک نظام وظیفه یا معافیت از خدمت برای داوطلبان آقا

 

مشاور گروپ

آخرین اخبار ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی
برای نخستین بار دوره کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری شهرسازی در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: این رشته با هدف ارتقاء توانمندی های شغلی و گسترش دانش و مهارت شهرسازی و تربیت کارشناسانی که بتوانند ارتباطی مناسب بین برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی در اجرای طرح‌های شهری برقرار کنند و بر اجرای برنامه‌های توسعه نظارت نمایند در ذیل گروه صنعت، در سال 1401 تدوین، تصویب و مقرر شد تا در مراکز آموزشی حائز استانداردها، شرایط و امکانات دانشگاه در استان های تهران، البرز، اصفهان، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان و قزوین، تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا شود. 
سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: دانش آموختگان این رشته‌‌ها با داشتن توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی مانند مشارکت در تهیه طرح‌های شهری، توانایی مشاوره به مدیران شهری، طراحی و برنامه‌ریزی برای ایجاد انواع شهرک‌های مسکونی، تجاری و صنعتی، تسلط بر سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی(GIS)، ساخت محوطه‌های شهری و تفکیک اراضی و بازطراحی خیابان‌ها و معابر می توانند شغل کارشناس شهرسازی، کارشناس برنامه‌ریزی شهری و طراح شهر را احراز نمایند.
جمالزاده افزود: دوره‌ کارشناسی فنی مبتنی بر نظام واحدی و متشکل از مجموعه‌ای از دروس نظری و مهارتی است و با توجه به شایستگی ها و مهارت‌های مشترک و حرفه ای به 2 بخش آموزش در مرکز مجری و آموزش در محیط کار ، به عنوان یک استراتژی متمایزکننده آموزش‌های مهارتی، تقسیم ‌می‌شود. 
دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: ارائه دروسی نظیر: کارگاه طراحی راه های شهری ، برنامه‌ریزی و طراحی مسکن شهری، هوش مصنوعی در شهرسازی و کاربرد سامانه (GIS) در شهرسازی در کنار ۵۱۲ ساعت آموزش عملی در محیط کار واقعی در قالب دروس کاربینی و کارورزی 1 و 2 به همراه مدرسان و خبرگان با تجربه در این حوزه شغلی زمینه های توانمندسازی دانشجویان را فراهم می سازد.

در ادامه مطالعه کنید:

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید

ما در این مقاله مشاور گروپ به ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی 1401- 1402 پرداختیم. کلیه متقاضیان شرکت در دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی باید با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی، در زمان مقرر به سایت ثبت نام مراجعه و مراحل ثبت نام از جمله پرداخت هزینه ثبت نام و همچنین بارگذاری مدارک هویتی و تحصیلی داوطلبرا با موفقیت پشت سر بگذارند.

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. چنانچه هنوز دچار ابهام هستید و یا شرایط ویژه ای دارید که پاسخ سوالات خود را در متن مقاله نیافتید، می توانید با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

✔️زمان ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی، کی هست؟

✔️ زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1402 برای ترم بهمن ماه، اوایل دی 1401 اعلام شده است. جهت اطلاع از زمان دقیق به مقاله مراجعه نمایید.

✔️سایت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی چیست؟

✔️سایت ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی sanjesh.org می باشد. البته سال های گذشته ثبت نام علمی کاربردی از هر دو سایت سنجش و سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده است.

✔️دفترچه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی را از کجا دانلود کنم؟

✔️لینک دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 برای مقطع کاردانی به کارشناسی در این مقاله ارائه شده است.

 
 
5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی | کاردانی ، کارشناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی