ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳

نام کنکور فنی حرفه ای کاردانی فنی و حرفه ای Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سایت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از sanjesh.org شامل راهنما ، زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای ، لیست رشته های با کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت با آزمون و بدون آزمون می باشد. داوطلبانی که قصد ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته های مذکور را دارند، لازم است در زمان مقرر و با تهیه مدارک و اطلاعات فردی لازم، از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت نام اقدام نمایند. با ما همراه باشید.

سر فصل ها

ثبت نام کنکور فنی حرفه ای sanjesh.org

کنکور فنی حرفه ای هر ساله برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه فنی حرفه ای و تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته یا ناپیوسته را دارند برگزار می شود. فرآیند ثبت نام کنکور فنی حرفه ای به صورت کاملا مجزا از ثبت نام کنکور سراسری انجام خواهد شد.

دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان تنها دانشگاه متولی آموزش عالی فنی و حرفه ای در کشور، از سال 1390 با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار خود را آغاز نموده است. دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای به عنوان واحدهای زیرمجموعه این دانشگاه، سابقه ی بیش از چهل سال فعالیت آموزشی داشته و از اولین مراکز آموزش عالی کشور هستند که در تداوم مسیر تحصیلی دوره متوسطه فنی و حرفه ای (هنرستان های فنی، کشاورزی، حرفه ای، تربیت بدنی) فعالیت داشته اند اما تأسیس این دانشگاه و تفکیک آن از وزارت آموزش و پرورش به سال 90 بر می گردد.

دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت تفکیک جنسیتی اقدام به آموزش دانشجو می کند. این مراکز در قالب 173 دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای در استان های مختلف کشور پراکنده اند که از این تعداد 118 مرکز متعلق به پسران و 52 مرکز مربوط به دختران می باشد. برای دریافت لیست دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور کلیک کنید.

ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

شرایط و مقررات داوطلبان برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای به شرح زیر است:

  • داوطلبان فارغ التحصیل شاخه نظری فقط مجاز به انتخاب رشته هایی تحصیلی كاردانی ناپیوسته می باشند.
  • داوطلبان دیپلم های فنی حرفه ای و یا كاردانش مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی كاردانی پیوسته و كاردانی ناپیوسته می باشند.
  • ملاک پذیرش دیپلمه های شاخه نظری در رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی معدل كل دیپلم می باشد.
  • داوطلبان دیپلم شاخه نظری نظام سالی / واحدی یا ترمی / واحدی، باید نسبت به ارائه مدرک پیش دانشگاهی اقدام نمایند.
  • ضریب تراز معدل در رشته های امتحانی كه پذیرش آنها صرفا سوابق تحصیلی می باشد برای دیپلم های نظری كه در آزمون فنی حرفه ای شركت می كنند، 51/4 درصد است.

ثبت نام کنکور فنی حرفه ای برای پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه فنی حرفه ای نیمسال اول و نیمسال دوم (ترم مهر و بهمن) از واجدین شرایط به عمل می آید. بنابراین اگر شما هم جزو فارغ التحصیلان رشته های شاخه های فنی و حرفه ای و كاردانش هستید برای اطلاع از شرایط ثبت نام، زمان و نحوه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 1403 در سایت سازمان سنجش با ما همراه باشید.

شرایط ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

شرایط ثبت نام کنکور فنی حرفه ای چیست؟ داوطلبان لازم است دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح زیر، باشند و داوطلبان آقا، باید از لحاظ مقررات وظیفه عمومی منعی نداشته باشند. شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور فنی حرفه ای به شرح زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

  • اعتقاد به اسلام یا یكی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم احراز فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

  1. دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یكی از رشته های شاخه های فنی و حرفه ای و كاردانش و یا احراز شرایط دانش آموختگی در یكی از رشته هایی مذكور تا پایان شهریور ماه 1401 ، دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهار ساله (نظام قدیم)، دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید و نظام سالی / واحدی (داوطلبان شاخه نظری)
  2. برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته های انتخابی

دانشگاه فنی حرفه ای

شرایط  ثبت نام و تحصیل در دوره نوبت دوم (شبانه) دانشگاه فنی حرفه ای

  • دانشجویان دوره نوبت دوم (شبانه) دانشكده ها و آموزشكده های تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای، در صورت وجود امكانات و تامین بودجه و می توانند با سپردن تعهد محضری به منظور تعیین بازپرداخت بدهی، ازتسهیلات رفاهی استفاده نمایند.
  • دانشجویان دوره نوبت دوم (شبانه) تابع مقررات آموزشی دانشجویان دوره روزانه خواهند بود.
  • انتقال دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه) به دورهه ای روزانه ممنوع می باشد.
  • تعیین سقف واحد های درسی برای هر نیمسال تحصیلی با توجه به سایر ضوابط و مقررات در اختیار شورای آموزشی دانشكده و یا آموزشكده تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای ذیربط خواهد بود.
  • از پذیرفته شدگان در دوره نوبت دوم (شبانه) دانشكده ها و آموزشكده ها، مطابق مصوبات وزارت علوم شهریه اخذ خواهد شد.

شرایط  تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

  1.  موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی به صورت نظام واحدی و براساس نظام آموزشی وزارت علوم خواهد بود و برمبنای مدارک دانش آموختگان ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا خواهد شد.
  2. موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، هیچگونه تعهدی در قبال تامین مسكن، خوابگاه و غذای دانشجویان ندارند.
  3. انتقال و تغییر رشته در رشته های تحصیلی، در صورت موافقت موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی محل تحصیل، منحصرا به موسسات غیرانتفاعی با رعایت ضوابط و آیین نامه های مربوط امكانپذیر خواهد بود.

در آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، در 16 رشته امتحانی، (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل كل دیپلم) دانشجو می پذیرند:

  • الكترونیک / ساخت و تولید / صنایع فلزی / صنایع چوب و مبلمان
  • عمران / صنایع شیمیایی / متالورژی / معدن
  • امور اداری / تربیت كودک و مدیریت خانواده / طراحی و دوخت / هنرهای تجسمی – نقاشی
  • امور دامی / امور زراعی و باغی / موسیقی / صنایع دستی

زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳ مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر زمان برگزاری آزمون های سراسری در سال جاری، از تاریخ ۱۸ تا ۲۵ تیر ۱۴۰۲ انجام می شود و کلیه متقاضیان برای ثبت نام کنکور فنی حرفه ای باید در این تاریخ معین شده با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای
شروع نام نویسی کنکور فنی حرفه ای پایان مهلت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای
۱۴۰۲/۴/۱۸ ۱۴۰۲/۴/۲۵

زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۲ Moshavergroup.com

دفترچه کنکور فنی حرفه ای 1403

چرا مطالعه دفترچه کنکور فنی حرفه ای 1403 اهمیت دارد؟ با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور فنی حرفه ای می توانید از کلیه شرایط و ضوابط برگزاری این آزمون مطلع شوید. با توجه به اینکه تنها داوطلبانی که کلیه شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام را داشته باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند، بنابراین مطالعه این دفترچه امری ضروری خواهد بود و در صورت وجود هرگونه مغایرت در شرایط داوطلب با شرایط ذکر شده در دفترچه، دانشگاه فنی  حرفه ای از پذیرش وی امتناع می نماید.

به همین دلیل ما در این بخش از مقاله فایل pdf دفترچه کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۲ را در جدول زیر قرار می دهیم. کافیست روی لینک مربوطه کلیک کنید تا دفترچه برای شما باز شود و بتوانید آن را در دستگاه خود ذخیره کنید.

جهت دانلود دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲کلیک نمایید.

(به محض آغاز فرآیند ثبت نام، لینک دریافت دفترچه فعال می گردد)

برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 1401 کلیک کنید.

سایت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 

سایت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای ، مانند دیگر ثبت نام های کنکور ها و آزمون ها انواع ارگان ها و دانشگاه ها، سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبان ثبت نام و انتخاب رشته داشگاه فنی و حرفه ای در تاریخ دقیقی که اعلام خواهد شد می بایست به آدرس این سایت مراجعه نمایند و از بخش فنی و حرفه ای و لینک ثبت نام اقدام به ثبت نام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای کلیک کنید.

هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 1402 هنوز اعلام نشده است. از آنجای که هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۱ که مبلغ ۷۶۲/۰۰۰ هفتصد و شصت و دو هزار ریال معادل ۷۶/۲۰۰ تومان تعیین شده بود، پیش بینی می کنیم هزینه آزمون فنی و حرفه ای ۱۴۰۲  با کمی افزایش همراه باشد. اطلاعات دقیق تر پس از انتشار دفترچه و آغاز زمان ثبت نام در این مقاله به روز رسانی می گردد.

داوطلبان لازم است منحصرا به روش زیر و با پرداخت الكترونیكی وجه ثبت نام، كه در ادامه توضیح داده شده است، اقدامات لازم را به عمل آورند:

    1. مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور از طریق لینک موجود در بخش قبل
    2. دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور و مطالعه آن
    3. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و به وسیله كارت های عضو شبكه بانکی برای خرید سریال ثبت نام
    4. ورود به سیستم ثبت نام فنی حرفه ای sanjesh.org
    5. تکمیل فرم اطلاعات داوطلب (اطلاعات فردی و سهمیه ها و …)
    6. دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور فنی

راهنمای ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

همگام با راهنمای ثبت نام کنکور فنی حرفه ای پیش رفته تا مراحل نام نویسی خود را با موفقیت به پایان برسانید. ابتدا به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنید. مطابق تصویر زیر از بخش کاردانی فنی حرفه ای، روی گزینه «سیستم خرید سریال ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 1403» کلیک نمایید.

حالا در این صفحه جدید، تیک گزینه سریال ثبت کنکور فنی حرفه ای 1403 (تیر ماه 1403) را فعال کرده و گزینه تایید و ادامه را بزنید. در این صورت وارد سیستم خرید اینترنتی کارت اعتباری سازمان سنجش می شوید.

حالا باید اطلاعات فردی خود مانند نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و شماره تلفن ثابت را وارد نمایید. وارد کردن پست الکترونیک یا آدرس ایمیل اختیاری می باشد. پس از تکمیل فرم سریال ثبت نام کنکور فنی حرفه ای و  انتخاب درگاه بانکی، با فشردن دکمه تایید و ادامه به مرحله بعد می روید.

در این مرحله شماره پیگیری پرداخت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 8 رقمی برای شما صادر و نمایش داده می شود و برای پیگیری وضعیت خرید کارت اعتباری آزمون از بخش مشاهده مشخصات کارت ضروری می باشد. تا زمانی که تیک تاییدیه مربوط به “یاداشت نمودن شماره پیگیری پرداخت ” را فعال نکنید به مرحله بعد یعنی اتصال به درگاه بانکی منتقل نمی گردید.

با انتخاب گزینه ادامه روند پرداخت وجه ثبت نام را پرداخت می نمایید. با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود در کادرهای مربوطه و فشردن گزینه پرداخت، در صورت پرداخت موفق، از سایت سازمان سنجش سریال ۱۲ رقمی ثبت نام کنکور فنی حرفه ای را دریافت خواهید کرد.

نکته مهم: شناسه پیگیری تراکنش را یادداشت نمایید تا در صورت بروز هرگونه اختلال در روند پرداخت هزینه، بتوانید با استفاده از آن تراکنش را در بانک مربوطه پیگیری نمایید.

حالا سریال ثبت نام کنکور فنی حرفه ای در قالب پیامک از طرف سازمان سنجش با سر شماره 30001266 برای شما ارسال می شود و برای تکمیل مراحل ثبت نام باید به سیستم ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای وارد شوید.

اگر تا به حال در هیچ آزمون سراسری شرکت نکرده اید، مطابق تصویر زیر، روی گزینه ثبت نام بزنید.

سیستم ثبت نام کنکور Moshavergroup.com

در صفحه عضویت در سامانه سازمان سنجش، با تکمیل فرم اطلاعات درخواستی و تعیین رمز عبور دلخواه خود، روی گزینه عضویت کلیک نمایید.

با درج کد ملی و رمز عبوری که در مرحله عضویت تعیین کردید، به سامانه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 1403 وارد شوید. مرحله اول، بارگذاری تصویر داوطلبی است که باید مطابق با استانداردهای مندرج در سایت سازمان سنجش باشد.

بارگذاری عکس داوطلب ثبت نام کنکور Moshavergroup.com

در این قسمت، فرم اطلاعات شما نمایش داده می شود. موارد دیگر را تکمیل کرده و برای تایید روی گزینه مرحله بعد بزنید.

درمرحله بعدی ، اطلاعات تماس و سکونت داوطلبان ثبت می شود که باید نهایت دقت در ثبت آن صورت گیرد.

در گام بعدی نیز سوابق تحصیلی داوطلب شامل نظام آموزشی، کدسوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، کد دانش آموزی، عنوان مدرک دیپلم، معدل و … نمایش داده می شود که توسط داوطلب تکمیل میگردد و سپس داوطلبان نسبت به درج سهمیه مورد تقاضای خود اقدام می نمایند.

در این بخش از مراحل ثبت نام کنکور فنی حرفه ای، اطلاعات تكمیلی خواسته شده از قبیل معلولیت، كد محل اشتغال كاركنان رسمی و پیمانی، وضعیت اشتغال به تحصیل و فارغ التحصیلی در آموزش عالی و انتخاب استان و بخش برای تعیین حوزه امتحانی باید تكمیل شود.  در نهایت پیش نمایش اطلاعات ثبت شده برای تائید نهایی و پرداخت هزینه آزمون صورت می پذیرد.

توجه داشته باشید که ثبت نام نهایی کنکور فنی حرفه ای پس از دریافت کد رهگیری آزمون صورت می گیرد و عدم دریافت کد رهگیری ثبت نام کنکور به معنای كامل نشدن مراحل ثبت نام است.

مدارک ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

مداركی كه داوطلب برای ثبت نام و شركت در کنکور فنی حرفه ای به آن نیازمند است به شرح زیر می باشد:

  • فایل عكس اسكن شده: داوطلب می بایست یک قطعه عكس پرسنلی خود را اسكن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
  1. عكس 4×3 یا 4×6 كه در سال جاری گرفته شده باشد (عكس تمام رخ).
  2. عكس اسكن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
  3. اندازه عكس اسكن شده باید حداكثر 400×300 پیكسل و حداقل 300×200 پیكسل باشد.
  4. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
  5. حجم فایل ذخیره شده عكس نباید از 70 كیلو بایت بیشتر باشد.
  6. حاشیه های زاید عكس اسكن شده باید حذف شده باشد.
  7. حتی الامكان عكس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
  • كارت اعتباری ثبت نام (این كارت از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور خریداری شود).
  • فرم معلولیت: برای آن دسته از داوطلبانی كه نابینا یا كم بینا، ناشنوا یا كم شنوا و یا معلول جسمی حركتی می باشند.

ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

تاثیر سهمیه رزمندگان و ایثارگران در ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای

تاثیر سهمیه رزمندگان و ایثارگران در ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای به دو دسته 25 و 5 تقسیم می شود.

  • 25 درصد ظرفیت هر کـد رشـته / محـل بـه “همسـر و فرزندان شهدا و مفقـودالاثر” ، “آزادگـان و همسـر و فرزنـدان
    آنان”، “جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزنـدان آنـان ” اختصاص دارد. (سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت)
  • 5 درصد ظرفیت هر کد رشته / محل نیز به “جانبازان زیر 25 درصد و همسـر و فرزنـدان آنـان” و “همسـر و فرزنـدان
    رزمندگان با حداقل شـش مـاه حضـور داوطلبـان در جبهـه” اختصاص دارد. (سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت)

نکته 1 : حدنصاب نمره ایثارگران (اعـم از ایثارگران مشمول ظرفیت 25 درصدی و یا 5 درصـدی) 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کد رشته / محل و حد نصاب نمره رزمندگان 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شـده در گـزینش آزاد در هـر کـد رشـته / محـل می باشد.

نکته 2 : آن دسته از داوطلبـانی کـه بـا اسـتفاده از سـهمیه رزمنــدگان و ایثــارگران یــک بــار در دوره روزانــه آزمــون کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرفته شـده باشـند حـق اسـتفاده مجدد از سهمیه ایثارگران و رزمندگان در آزمون های سال های بعد در همان مقطع را نخواهند داشت.

منابع کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۲

منابع کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۲ برای تمامی شرکت کنندگان در این رقابت یکسان بوده و سوالات این کنکور سراسری از کتاب های درسی رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش طراحی می گردد. بنابراین برای کسب رتبه قبولی و اخذ پذیرش از بهترین آموزشکده ها و دانشکده های فنی و حرفه ای در سراسر کشور سعی کنید تسلط خود را بر مباحث کتب درسی متناسب با رشته تحصیلی خود افزایش دهید.

لیست رشته های کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۲

رشته های کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۲ چیست؟ درست است که پذیرش در بیشتر رشته های کاردانی فنی و حرفه ای با توجه به سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود، اما برخی رشته های پرطرفدار وجود دارند که پذیرش در آن ها با آزمون انجام می پذیرد. در ادامه لیست رشته های با کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای علاقه مندان آورده شده است.

در صورتی که یکی از افرادی هستید که در زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 1403، قصد انتخاب از میان این 9 رشته با آزمون را دارید، برای شما منابع و ضرایب دروس آزمون دوره کاردانی فنی و حرفه ای را آورده ایم تا بتوانید به راحتی برنامه ریزی های لازم را انجام دهید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

لیست رشته های با کنکور کاردانی فنی حرفه ای شامل موارد زیر می شود:

لیست رشته های با کنکور کاردانی فنی حرفه ای
عنوان رشته تحصیلی در دوره کاردانی
الکتروتکنیک – الکتروتکنیک – برق صنعتی

– الکتروتکنیک – تاسیسات الکتریکی

– برق – قدرت گرایش توزیع

– برق – قدرت گرایش پست و انتقال

– برق و تاسیسات گرایش برق

– نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی

– تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی

کامپیوتر کامپیوتر – نرم افزار کامپیوتر

سخت افزار کامپیوتر

فناوری اطلاعات و ارتباطات

مکانیک خودرو مکانیک خودرو – مکانیک خودرو

مکانیک صنایع – ماشین آلات صنایع

خدمات پس از فروش خودرو

علمی – کاربردی کنترل کیفی خودرو

علمی – کاربردی تعمیر و نگهداری خودرو

تاسیسات مکانیکی تاسیسات – حرارت مرکزی و تهویه مطبوع

تاسیسات – تبرید

گازرسانی

کاردانی فنی تاسیسات تهویه و تبرید

تاسیسات – تهویه مطبوع

نقشه کشی معماری نفشه کشی معماری – معماری

شهرسازی

معماری سنتی

حسابداری حسابداری

حسابداری گرایش حسابرسی

حسابداری گرایش دولتی

حسابداری گرایش صنعتی

حسابداری گرایش مالی

حسابداری گرایش مالیاتی

تبلیغات و بازاریابی

تربیت بدنی تربیت بدنی
گرافیک گرافیک – گرافیک

گرافیک

صنایع غذایی  صنایع غذایی – کنترل کیفیت مواد غذایی

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

شرایط ثبت نام کنکور فنی حرفه ای در مقاله بالا بیان شده است. پذیرش دانشجو در رشته‌های ذیل صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام می‌پذیرد:

  1. الکترونیک،
  2. ساخت و تولید،
  3. صنایع فلزی،
  4. صنایع چوب و مبلمان،
  5. چاپ،
  6. عمران،
  7. صنایع شیمیایی،
  8. صنایع نساجی،
  9. متالورژی،
  10. سرامیک،
  11. معدن،
  12. علوم دریایی،
  13. امور اداری،
  14. تربیت کودک و مدیریت خانواده،
  15. طراحی و دوخت،
  16. هنرهای تجسمی – نقاشی،
  17. امور دامی،
  18. امور زراعی و باغی،
  19. ماشین‌های کشاورزی،
  20. موسیقی،
  21. هتلداری و گردشگری،
  22. حمل و نقل،
  23. مکاترونیک،
  24. پویانمایی،
  25. فتوگرافیک،
  26. معماری داخلی
  27. و صنایع دستی

اگر برای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای، چه به صورت با کنکور چه بدون کنکور نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید . همین حالا تلفن ثابت را برداشته و بدون افزودن هیچ کد یا عددی، شماره 909901613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای

توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای یکی از مدارک اصلی شرکت در جلسه آزمون است که باید حتما در روز برگزاری امتحان کنکور فنی و حرفه ای همراه خود داشته باشید. زیرا مهم ترین اطلاعات داوطلب از جمله نام و نام خانوادگی، سال تولد، نام پدر ، گروه آزمایشی، وضعیت سهمیه و …  بر روی این کارت ثبت گردیده است.

همچنین زمان دقیق و آدرس محل برگزاری کنکور فنی و حرفه ای نیز بر روی کارت آزمون درج خواهد شد تا با حضور به موقع در محل حوزه امتحان به برگزاری موفق این آزمون کمک کنید. برای مشاهده راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای کلیک کنید.

زمان برگزاری کنکور فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳ متناسب با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون و همچنین اطلاعیه سازمان سنجش در تاریخ 3 شهریور 1402 تعیین شده است. بنابراین کلیه داوطلبان که در تاریخ مقرر ثبت نام کرده بودند، باید با در دست داشتن کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی مانند کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار در حوزه آزمون حضور پیدا کنید.

تاریخ کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳
1402/6/3

اعلام نتایج کنکور فنی و حرفه ای 1403

با شروع فرآیند اعلام نتایج کنکور فنی و حرفه ای 1403 باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش از وضعیت مجاز یا غیر مجاز بودن برای انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای مطلع شده و در صورت کسب حد لازم قبولی، اقدامات انتخاب رشته و ثبت پذیرش دانشگاه فنی و حرفه ای را انجام دهید. تاریخ اعلام نتایج حدودا سه هفته تا یک ماه بعد از برگزاری آزمون است. برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای کلیک نمایید.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌ نام‌ پذیرفته ‌شدگان کنکور فنی حرفه ای

لیست مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور فنی حرفه ای به شرح زیر است:

  1. اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از شاخه ‌های كار و دانش‌ و یا فنی‌ و حرفه‌ ای
  2. اصل‌ مدرک دیپلم‌ متوسطه‌ و یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌ قدیم‌ آموزش‌ متوسطه‌  متناسب‌ با نوع‌ رشته‌ قبولی
  3.  اصل مدرک دیپلم شاخه نظری نظام آموزش جدید (نظام 3-3-6) یا نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی و یا گواهی موقت پایان تحصیلات متناسب با نوع رشته قبولی
  4. ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم كه از دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک اقدام شده است.
  5. اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوكپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن‌
  6. اصل کارت ملی و دو برگ فتوکپی از پشت و روی آن
  7. شش قطعه‌ عكس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری
  8. مدركی‌ كه‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ آقایان را مشخص کند.

سوالات متداول ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

✔️مراحل ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 1402 چیست؟

✔️راهنمای جامع ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است. برای مشاهده راهنما به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️سامانه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای کدام است؟

✔️سایت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای و همچنین سایر فرایند های مربوط به آن مانند انتخاب رشته و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، سایت رسمی سازمان سنجش کشور sanjesh.org است

✔️کدام رشته های کاردانی فنی و حرفه ای کنکور دارد؟

✔️برای دریافت لیست رشته های کنکور فنی حرفه ای و همچنین لیست رشته های بدون کنکور فنی و حرفه ای به همین مقاله مشاور گروپ رجوع کنید.

4.1/5 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Mh

    سلام / من رشته مکانيک خودرو هستم
    آیا درسته که درست های عمومی حذف شدن ؟

    پاسخ
  2. R.m

    سلام‌ خواستم بگم اگه‌ من تمام‌ مشخصات‌ برای ثبت‌ کنکور‌ رو انجام بدم‌ مثل شماره تلفن‌ نشانی کد پستی کد و نام‌ شهرستان وارد کنم ولی‌ تلفن‌ ثابت وارد نکنم‌ اشکال نداره یا ضروری باید‌ وارد شه؟

    پاسخ
  3. Zed

    سلام وقتتون بخیر.
    ببخشید من دیپلم طراحی دوخت دارم نظام جدید.
    میتونم کنکور فنی شرکت کنم برای رشته کامپیوتر؟

    پاسخ
  4. دانشجو

    سلام .. امروز زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای شروع شده اما ثبت نام در سایت سنجش فعال نیست ؟ کی فعال میشه ؟

    پاسخ
  5. زینب

    سلام وقتتون بخیر باشه
    یک سوال داشتم
    من دیپلم طراحی دوختم که مال نظام قدیمه رو تطبیق دادم با دیپلم رشته انسانی نظام جدید میخوام کنکور فنی حسابداری بدم
    الان چون تطبیق دادم باید دروس نهایی سال دوازدهم انسانی رو امتحان بدم ک افتاده شهریور ماه
    کنکور فنی حسابداری هم ۳ شهریور
    امتحانت نهایی تا اخر شهریور احتمالا طول میکشه
    من موقع گرفتن دفتر چه چون معدلم مشخص نیست وتا اخر شهریور هم مشخص نمیشه چه معدلی رو وارد کنم ؟؟؟

    پاسخ
  6. mhdse

    وقت بخیر
    من دیپلم فنی حرفه ای رشته تربیت بدنی دارم اما حالا میخوام دانشگاه غیر انتفاعی رشته معماری بخونم باید کنکور بدم؟

    پاسخ
  7. ممد

    سلام من رشتم گیاهان اپارتمان یه میتونم منم ثبت نام کنم کنکور فنی کاردانی؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام باتوجه دیپلم اموززش وپروشی تون شما می تونید شرکت کنید اگر سایرشرایط داشته باشید

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی