سایت مدارس صدرا sadraorg.ir

سایت مدارس صدرا sadraorg.ir سازمان مدارس صدرا Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سایت مدارس صدرا sadraorg.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معرفی سایت مدارس صدرا sadraorg.ir موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ است. مجموعه مدارس صدرا با بیش از 200 مدرسه در سراسر کشور و در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم علوم و معارف اسلامی به پرورش دختران و پسران ولایتمدار می پردازد. برای آشنایی با نحوه ورود به سایت مدرسه علوم و معارف صدرا و همچنین امکانات و خدمات آن تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سایت مدارس صدرا

سایت مدارس صدرا با هدف ارائه خدمت به دانش آموزان و والدین آن ها طراحی و تاسیس شده است. با ورود به هر بخش از این سایت می توانید به کامل ترین اطلاعات پیرامون مدرسه علوم و معارف صدرا دسترسی پیدا کنید. ضمنا پایگاه خبری صدرا با عنوان صدرا نیوز جدیدترین و به روز ترین اخبار هر واحد آموزشی صدرا را پوشش می دهد.

سازمان مدارس صدرا از سال ۱۳۸۱ در راستای تربیت دانش‌آموزان نخبه و مهذب زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون در ۲۰۰ شعبه در ۳۱ استان کشور بیش از ۱۴ هزار دانش آموز دختر و پسر در حال تحصیل و بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموخته و ۳ هزار و ۸۰۰ کادر و معلم دارد.

این سازمان بیشترین مدارس علوم و معارف اسلامی در کشور را داراست و در دوره دوم متوسطه تنها رشته علوم و معارف اسلامی متشکل از دروس اخلاق، تاریخ، عقاید، عربی، احکام و علوم قرآنی تخصصی را دارد.

از جمله ویژگی‌های ممتاز این مدارس، فضای اخلاقی و دینی حاکم بر آنها، فراگیری دروس تخصصی معارف اسلامی و آماده شدن دانش‌آموزان برای ورود به حوزه و دانشگاه اعم از دانشگاه فرهنگیان، ثبت نام دانشگاه افسری ارتش، ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه رضوی است و برنامه‌ هایی همچون «مدیران جوان، ویژه دانش‌آموزان نخبه رشته علوم و معارف»، «خاص؛ خانه امید صدرا، ویژه فارغ التحصیلان»، و اردوی «روشنا در جهت آشنایی با حوزه های علمیه و جشنواره‌های هنری» و اردوهای تربیتی از جمله فعالیت‌ های ملی سازمان مدارس صدرا می باشد.

معرفی مدارس صدرا Moshavergroup.com

sadraorg.ir

برای ورود به sadraorg.ir کافیست این آدرس را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ و جستجو کنید. اما به منظور سهولت در انجام کار شما عزیزان در این بخش لینک مستقیم ورود به سایت مدارس صدرا قرار گرفته است و کافیست روی آن بزنید تا بلافاصله به صفحه اصلی مجموعه مدارس صدرا وارد شوید.

      جهت ورود به سایت مدارس صدرا sadraorg.ir کلیک نمایید.      

بعد از ورود با استفاده از منوی بالای سایت می توانید به بخش های مختلف دسترسی داشته باشید. در ادامه لیست سایت مدارس صدرا 31 استان کشور به تفکیک ارائه شده است و با انتخاب هر مدرسه می توانید به صفحه مخصوص به آن وارد شوید.

 

ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم به معرفی سایت مدارس علوم و معارف صدرا بپردازیم و آدرس هر سامانه را به تفکیک استان و شهر ارائه کنیم تا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.  اگر شما هم جزو علاقه مندان به تحصیل در این مجموعه مدارس و یا جزو گروه دانش آموزان این مجتمع آموزشی هستید و درباره نحوه کار با این سامانه سوال دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سایت دبیرستان صدرا چیست؟

✔️سامانه مدارس علوم و معارف صدرا sadraorg.ir با هدف ارائه خدمات به دانش آموزان این مجموعه آموزشی و والدین آنها طراحی و تاسیس شده است.

✔️نحوه ثبت نام سایت مدارس صدرا چگونه است؟

✔️ابتدا باید مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و سپس فرم پیش ثبت نام را تکمیل و هزینه مربوطه را بپردازید. با دریافت کد پیگیری از سایت مدارس صدرا می توانید وضعیت خود را پیگیری کنید و منتظر تماس مدیران مدرسه برای ثبت نام حضوری بمانید.

✔️هزینه استفاده از سایت مدرسه صدرا چقدر است؟

✔️استفاده از امکانات و خدمات sadraorg.ir برای کلیه مخاطبان رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هزینه یا ثبت نام نیست.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت مدارس صدرا sadraorg.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی