آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد

جهت مشاوره در زمینه آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 :  در اینجا آموزش قدم به قدم ثبت نام مدارس شاهد 99 را خدمتتان ارائه نموده ایم. راهنمای جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 شامل چندین مرحله و دارای نکات مهمی می باشد که …

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 :   در اینجا آموزش قدم به قدم ثبت نام مدارس شاهد 99 را خدمتتان ارائه نموده ایم. راهنمای جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 شامل چندین مرحله و دارای نکات مهمی می باشد که بسیاری از دانش آموزان واجد شرایط و خانواده ها از مرکز مشاور گروپ سوال میپرسند که مهمترین آن ها نکات زیر هستند که باید دقت کنند …

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 : در این مطلب سعی شده است به تمامی سوالات دانش آموزان در مورد سایت ثبت نام مدارس شاهد و راهنمای کامل ثبت نام پاسخ داده شود، توصیه می شود:

برای انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 با درج امتیاز بالا، معرفی تمامی امتیاز های بنیادی و آزاد، انتخاب بهترین و پرطرفدارترین مدرسه نزدیک به محل سکونت، لیست مدارس شاهد تهران و شهرستانها و ارسال رسید ثبت نام با مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ از طریق شماره گیری شماره 9099071613 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایید.

سر فصل ها

به نکات زیر در حین ثبت نام مدارس شاهد 99 حتما توجه داشته باشید …

  1. زمان ثبت نام مدارس شاهد 99 هر کدام از پایه ها و مقاطع تحصیلی با هم متفاوت است.
  2. اولویت به داوطلبان ایثارکر و دارای امتیاز می باشد
  3. سهمیه های عادی تاثیر زیادی در قبولی ثبت نام مدارس شاهد دارند.
  4. حتی با سهمیه های پایین 50 امتیاز امکان قبولی در پیش ثبت نام مدرسه شاهد وجود دارد.
  5. تمامی ثبت نام های مدرسه شاهد اعم از دخترانه و پسرانه در سامانه ثبت نام مدارس شاهد به آدرس saja.medu.ir سایت (سجا) انجام می شود گه خیلیا آن را به اشتباه سجاد یا سنام می نامند و مراجعه حضوری به مدارس شاهد نداریم.
  6. شرایط ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 تغییر خواهد کرد و سهمیه های جدید به لیست امتیازبندی اولویت سایت مدرسه شاهد اضافه خواهد شد.
  7. مهمترین قسمت ثبت نام انتخاب مدرسه شاهد می باشد.
  8. نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد خیلی مهم است که دانش آموز قبل از پیش ثبت نام مدرسه شاهد خود داشته باشد زمانی که خودش تصمیم به ورود به سایت و ثبت نام بگیرد.

شرایط ثبت نام در مدارس شاهد 99-1400

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 :  با توجه به اینکه نحوه ثبت نام مدارس شاهد 99 و کسب امتیاز لازم از اصلی ترین عوامل قبولی دانش آموز در مدارس شاهد می باشد، توصیه می شود: ثبت نام خود را به مشاورین مرکز مشاور گروپ بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. جهت انجام مراحل ثبت نام در سامانه سجا و یا هرگونه سوال در رابطه با قوانین و ضوابط و شرایط مدارس شاهد و نحوه امتیاز دهی، لیست مدارس شاهد تهران (دخترانه و پسرانه با ادرس و شماره منطقه)، فرم ثبت نام مدارس شاهد می توانید با شماره گیری 9099071613 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران مرکز مشاور گروپ در تماس باشید.

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد 99

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند باید دارای صلاحیت های لازم در زمینه اخلاق و رفتار مطابق آیین نامه مدارس شاهد باشند. که آیین نامه در سامانه سجا موجود می باشد.
  • تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند می بایست از لحاظ پوشش مطابق احکام اسلامی و آیین نامه مدارس شاهد باشند. برای داوطلبان دختر پوشش چادر الزامی می باشد.
  • اقامت دانش آموز در محدوده مدارس شاهداست. که در سامانه سجا محدوده ها مشخص است.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از نزدیکترین مدرسه شاهد به محل سکونت آن ها از مشاوران مرکز مشاور گروپ کمک بگیرند.

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

شرایط ثبت نام دانش آموزان شاهد

  • دانش آموزان شاهد و آزادگان و جانبازان بالای50 درصد می بایست در زمان تعینشده نسبت به ثبت نام در سایت سجا اقدام نمایند و پس از آن در زمان تعین شده به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه نموده و ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند.
  • دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد می بایست حد نصاب نمره علمی لازم را در دروس خود کسب نموده تا بتوانند در مدارس شاهد ماندگار شده و ادامه تحصیل نمایند. در صورتی که دانش آموزی نتواند نمره علمی مطلوب را کسب نماید مدیر مدرسه موظف به شناسایی نقاط ضعف دانش ـآموز و تلاش برای رفع آن از طریق برگزاری کلاس های جبرانی می باشد.
  • در صورتی که دانش آموز شاهد دارای موارد انضباطی باشد و از قوانین موجود در آیین نامه پیروی نکند. مدیران مدارس می توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال نمایند تا در مورد آن تصمیم مناسب گرفته شود.

شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد 99-1400

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 : در ثبت نام دانش آموزان با شرایط عادی در مدارس شاهد کسب امتیاز حدنصاب ضروری می باشد. که با توجه به شرایط علمی این داوطلبان محاسبه می شود. و امتیازات قابل اخذ برای این دانش آموزان در دفترچه ثبت نام دارس شاهد موجود می باشد در نهایت با جمع کلیه ی امتیازات و اعلام امتیاز نهایی ثبت نام دانش آموز در مدرسه شاهد تعین می شود.

  • احراز شرایط علمی مناسب دانش آموز
  • شرایط علمی دانش آموزان پایه دوم تا ششم : کسب نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه
  • شرایط علمی برای دانش آموزان پایه هفتم: باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب کرده باشد. البته فرزندان جانبازان25 الی 49 درصد حداکثر 2 مورد درسی خوب و سایرین خیلی خوب کسب نموده باشند.
  • شرایط علمی برای دانش آموزان پایه دهم: باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده و اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس شاهدرا داشته باشد باید در سال قبل حداقل نمره اختصاصی 13 و نمره پایانی 14 ر کسب کرده باشد.

اعلام نتایج نهایی ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 : همانطور که در بالا گفته شد ثبت نام برای دانش آموزان بدون سهمیه در دو مرحله انجام می شودو در صورت قبولی داوطلب و همچنین دانش آموزان شاهد می بایست در زمان مقرر شده به مدرسه به همراه والدین مراجعه نمایند و مدارک مورد نیاز را تحویل داد ه و ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد 99 از طرف مدرسه نتایج پایه اول ابتدایی در چهارم تیر ماه، برای پایه هفتم در تاریخ چهارم مرداد ماه و برای پایه دهم در تاریخ هفتم مرداد ماه انجام می شود.(ثبت نام مدارس شاهد 99)

قابل توجه دانش آموزانی که قصد دارند به صورت میان پایه در مدارس شاهد ادامه تحصیل دهند می بایست در تاریخ یکم تا دهم مرداد ماه به صورت حضوری ثبت نام نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و به روز شده می توانید در کانال تلگرام مدارس شاهد در لینک زیر عضو شوید.

کانال تلگرام مدارس شاهد 99

کانال تلگرام

مشاوره تحصیلی مدارس شاهد  99 – 1400 مرکز مشاور گروپ

مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ با سابقه چند ساله در ثبت نام و ورودی مدارس شاهد با امتیاز بندی صحیح فرزندان شما, ثبت کد شغلی والدین, اعلام نتایج از طریق پیامک به والدین, انجام دادن مراحل گام به گام پیش ثبت نام اینترنتی، انتخاب مدرسه در محدوده محل سکونت و درج کردن سهمیه های آزاد شامل سهیه های حفظ هر جزئ قرآن, بسیجی, داشتن مدال مسابقات ورزشی و قرآنی و… در کنار شما خواهد بود. ثبت نام خود را با شماره گیری 9099071613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری به مشاوران مرکز مشاور گروپ بسپارید. همچنین می توانید در سایت مشاور گروپ پست ورود به سامانه سجا(ثبت نام مدارس شاهد 99) از نحوه امتیاز گیری و اولویت های موجود برای ثبت نام در مدارس شاهد آگاه شوید.


نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 99

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 :  تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا و نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 به منظور پیش ثبت نام در مدسه شاهد برای مقاطع اول ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام خواهد شد لذا داوطلبان در مرحله اول باید پیش ثبت نام مدارس شاهد 99 را بر اساس فرم های ثبت نام که در ادامه کامل توضیح خواهیم داد و منتظر اعلام نتایج قطعی باشند، در این مقاله سعی داریم راهنمایی های لازم برای داوطلبانی که با مشاوران مرکز مشاور گروپ که در نحوه ورود به سامانه سجا 99 مشکل داشته اند در ارتباط بوده اند را ارائه دهیم.

در زیر نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 را مشاهده می کنید، که شامل دو نوع نمونه برگ خواهند شد:

  1. نمونه برگ یا فرم شماره 1 ثبت نام مدارس شاهد 99
  2. نمونه برگ یا فرم شماره 2 ثبت نام مدارس شاهد 99

نمونه برگ اول ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

نمونه برگ دوم فرم ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

“ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 خود را به مشاوران مرکز مشاور گروپ با خیالی راحت بسپارید”

مراحل گام به گام تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 : پیش ثبت نام مدارس شاهد کاملا به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سجا به نشانی saja.medu.ir انجام خواهد شد لذا با کسب اطلاعات کافی از مراحل ثبت نام مدارس شاهد 99 و شرایط ثبت نام سامانه سجا و مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد اقدام به ثبت نام نمایید و پیشنهاد می شود به دلیل حساسیت در درست وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز ورود به سایت سجا 99 مراحل پیش ثبت نام سایت سجا 99-1400، شرایط ثبت نام مدارس شاهد 99 ، لیست مدارس شاهد تهران با تفکیک جنسیت و منطقه را از طریق مشاوران مرکز مشاور گروپ با شمارگیری 9099071613 از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره انجام دهند.

 

راهنمای تکمیل فرم ورود به ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

اولین فرم ثبت نام مدارس شاهد مربوط به ورود به سامانه سجا 99-1400 می باشد که دانش آموزان جهت ورود به سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد اطلاعات زیر را باید بر اساس عکس زیر وارد نمایند:

  • کد ملی
  • شماره سریال شناسنامه که شامل سری حروفی، سری عددی و شماره سریال می باشد.
راهنمای تکمیل فرم اول ورود به ثبت نام مدارس شاهد

راهنمای تکمیل فرم اول ورود به ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

فرم وارد کردن مشخصات اصلی دانش آموز

دومین مرحله پر کردن فرم ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا مربوط به ثبت مشخصات دانش آموز می باشد که در فرم ثبت نام سامانه سجا باید درج شود . توصیه می شود نهایت دقت را در تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد به عمل آورید زیرا مسئولیت اشتباه وارد شدن اطلاعات متوجه دانش آموز خواهد بود:

فرم وارد کردن مشخصات اصلی دانش آموز

فرم وارد کردن مشخصات اصلی دانش آموز

این مرحله از تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد مشخصات دانش آموز شامل:

  1. فرم وارد کردن مشخصات اصلی دانش آموز
  2. فرم وارد کردن مشخصات شناسنامه ای دانش آموز
  3. وارد کردن مشخصات پدر و مادر

نحوه تکمیل فرم ثبت نام سامانه سجا در قسمت ثبت امتیاز

سومین فرم ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا (نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 99) مربوط به درج امتیاز بندی بر اساس سهمیه می باشد از آنجا که پذیرش در مدارس شاهد بر اساس اولویت بندی صورت خواهد گرفت لذا اولویت پذیرش به ترتیب شامل:

  • فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر
  • خواهر زاده یا برادر زاده شهید و جانباز بالای70 درصد
  • فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از کار افتادگی
  • فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  • نوه شهید و جانباز70 درصد و بالاتر
  • نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
  • فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه
  • فرزند همسر شهید
  • دانش آموز جانباز
  • فرزند مدافعین حرم

درج سهمیه مدارس شاهد خود را به مشاوران مرکز مشاور گروپ بسپارید

سهمیه های عادی کدامند و آیا می توان با سهمیه آزاد و بدون درصد جانبازی ثبت نام مدارس شاهد انجام داد؟

به غیر از این سهمیه و درج انها در فرم های ثبت نام و نمونه برگ ثبت نام سامانه سجا سهمیه های همچون:

  • سهمیه فرهنگیان
  • سهمیه حافظ جزء قرآن مجید
  • سهمیه کسب مقام ورزشی، فرهنگی و دینی
  • و …

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 : برای انتخاب مدرسه و درج سهمیه های آزاد، اطلاع از لیست مدارس شاهد تهران با تفکیک منطقه ای تمامی مقاطع و کل کشور می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ از طریق شماره 9099071613 (بدون پیش شماره و تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و شانس قبولی در این مدارس را بالاتر ببرید.

آیا فقط فرزندان و یا بستگان شهدا و ایثارگران می توانند در مدارس شاهد 99 ثبت نام نمایند؟

خیر, کلیه دانش آموزان می توانند در ثبت نام مدارس شاهد 99 اقدام نمایند. اما دانش آموزانی که دارای شرایط عادی باشند می بایست به حد نصاب امتیاز کسب شده برسند تا پذیرش آن ها در مدارس شاهد انجام شود، در واقع برای دانش آموزان بدون سهمیه یک سری شرایط عمومی و علمی وجود دارد و در صورتی که دانش آموز مورد نظر بتواند به حد نصاب امتیاز قابل قبول برسد در مدرسه شاهد محل سکونت خود پذیرفته خواهد شد.

سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 کدامند؟

سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 عبارتند از : حافظان قرآن کریم که در حقیقت شامل تمام دانش آموزانی می باشد که حافظ قرآن کریم می باشند که این امکان را دارند برای ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 اقدام نمایند . همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و کشور و نیز مسابقات در سطح بین الملل شده باشند نیز می توانند از سهمیه آزاد استفاده کنند .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی دانش آموزان در سطح منطقه و استان و کشور و نیز در سطح بین الملل شده باشند و یا این که دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران شده باشند می توانند از سهمیه آزاد در طریقه ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 استفاده نمایند .

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 : شایان ذکر است که فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد و نیز دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد محل تدریس والدین و فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدارس ایثارگران و فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق عملیاتی و فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته ( مامور با انتقالی به ادارات دیگر ) و یا فرزند ویا نوه خیر مدرسه ساز و کلیه دانش آموزان نیز با توجه به امتیاز علمی خود می توانند متفاضی استفاده از سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 99 شوند.

نحوه امتیاز بندی سهمیه حافظان قرآن کریم چگونه است ؟

آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 : دانش آموزان در صورت ارائه گواهی معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف می توانند با تائید واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و با تائید در حقیقت ستاد اجرایی شاهد منطقه به ازای هر جز حفظ قرآن کریم 15 امتیاز کسب نمایند .

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن ونهج البلاغه  چگونه است؟

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه می تواند 10 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه می تواند40 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح کشور اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه می تواند 50 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه می تواند 60 امتیاز بگیرد . شایان ذکر است حداکثر امتیاز این بخش 150 امتیاز است .

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران فرهنگی و هنری و ورزشی  چگونه است ؟

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 10 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 40 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح کشوراگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 50 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 60 امتیاز بگیرد . شایان ذکر است حداکثر امتیاز این بخش 150 امتیاز است .

نحوه امتیاز بندی فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاغل چگونه است ؟

در صورت اشتغال تا سال 95 – 96 و نیز ارائه آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصیلی جاری گواهی سوابق خدمت در طرح شاهد از مراجع ذیربط که عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 40 امتیاز و عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز می گیرند .

و نیز در صورت داشتن سابقه سنوات گذشته خدمت آموزشی نیز امتیاز به دانش آموزان تعلق می گیرد . که به ازای هر 6 ساعت 45 امتیاز تعلق می گیرد و نیز حداکثر 1000 امتیاز نیز به دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تحصیل والدین تعلق می گیرد که دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه / شهر می توانند مراجعه نمایند .

نحوه امتیاز بندی فرزند کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران چگونه است ؟

در صورت اشتغال فعلی تا سال 95 – 96 در صورتی که آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی اشتغال موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری 95 – 96 اگر سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگران هر سال 4 امتیاز تعلق می گیرد ونیز به عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت موظف در هفته 8 امتیاز تعلق می گیرد ونیز به عوامل اداری به ازای هر 8 ساعت موظف در هر هفته 8 امتیاز تعلق می گیرد .

نحوه امتیاز بندی فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی چگونه است ؟

دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا می توانند با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه شهرستان مراجعه نمایند و 100 امتیاز بگیرند .

نحوه امتیاز بندی فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته ( مامور با انتقالی به ادارا ت دیگر ) چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه آخرین حکم استخدامی در سال جاری ( برای شاغلین ) و یا آخرین حکم بازنشستگی ( برای باز نشستگان ) و گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( برای مامورین و انتقالی ) به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی 5 امتیاز می گیرد و نیز حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند 200 امتیاز می باشد .

نحوه امتیاز بندی فرزند یا نوه خیر مدرسه سازچگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهی صادره در سال جاری از اداره کل نوسازی مدارس استان و تائید کتبی ستاد اجرایی شاهد استان ( سال جاری ) حداکثر 140 امتیاز می توانند با الویت احداث مدارس شاهد بگیرند .

دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا می توانند با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه شهرستان مراجعه نمایند.

نحوه امتیاز بندی کارنامه تحصیلی دانش آموزچگونه است ؟

دانش آموزان می توانند بر اساس معدلشان از امتیاز علمی برای ثبت نام مدارس شاهد برخوردار شوند . که قطعا هر چقدر دانش آموز معدل بالاتری داشته باشد می تواند از این امتیاز بیشتر برخوردار شود .


جدول امتیازبندی داوطلبان برای ثبت نام مدارس شاهد با اولویت ایثارگری
وضعیت دانش آموز امتیاز توضیحات و مدارک لازم
فرزند جانباز 25 الی 49 درصد 3000 امتیاز ثبت کد ایثارگری در سامانه سجا توسط متقاضی

فرزند جانباز تا 25 درصد

 2000 امتیاز

خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر

هر مورد 500 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر

هر مورد 700 امتیاز، حداکثر 1400 امتیاز

نوه شهید اتباع (مراجعه به مدرسه برای نام نویسی)

700 امتیاز

فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی

خدمت بسیجیان در جبهه در 8 سال دفاع مقدس (شهریور ماه 59 تا شهریور ماه 67، حداکثر 96 ماه) : هر ماه 40 امتیاز

گواهی معتبر از نیروی مقاومت بسیج یا جهاد سازندگی با ذکر مدت زمان حضور داوطلبانه در جبهه یا منطقه جنگی

فرزند رزمنده جبهه مقاومت

هر ماه 40 امتیاز

گواهی معتبر از حوزه ایثارگران سپاه

فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

حضور در جبهه و مناطق جنگی در 8 سال دفاع مقدس(شهریور ماه 59 تا شهریور ماه 67، حداکثر 96 ماه) : هرماه 20 امتیاز

گواهی معتبر از مراجع مربوطه با ذکر مدت حضور در جبهه، مناطق عملیاتی و …
حضور در مناطق امنیتی از تاریخ 1 مهر ماه 67 به بعد، حداکثر 90 ماه: هر ماه 2 امتیاز
حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ 1 مهر ماه 67 به بعد، حداکثر 60 ماه: هر ماه 1/5 امتیاز
حضور در مناطق امنیتی (شمال غرب ایران) از تاریخ 1 فروردین ماه 58 تا 31 شهریور ماه 59 (به مدت 18 ماه) : هر ماه 15 امتیاز

نوه آزاده و نوه جانباز 50 تا 69 درصد

هر مورد 100 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

نوه آزاده با جانبازی تا 69 درصد

هر مورد 150 امتیاز

نوه جانباز تا 49 درصد (2 مورد)

هر مورد 50 امتیاز

نتیجه شهید (2 مورد)

فرزند همسر (شهید، جانباز 50 درصد به بالا و آزاده)

50 امتیاز

نوه رزمنده

هر ماه 5 امتیاز، حداکثر 70 امتیاز

گواهی معتبر حضور در جبهه

فرزند گروه جهادی شمیم شاهد

هر ماه 3 امتیاز، حداکثر 100 امتیاز

معرفی نامه از گروه جهادی شمیم شاهد با مهر برحسته

خواهرزاده یا برادرزاده شهید و جانباز 70 درصد به بالا

هر مورد 100 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران
جدول امتیازبندی داوطلبان برای ثبت نام مدارس شاهد با سایر اولویت ها

حافظ قرآن کریم

هر جزء 15 امتیاز

ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط اداره کل آموزش و پرورش استان یا سازمان اوقاف و امور خیریه با تایید ستاد شاهد استان

حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش درسطح منطقه، استان،کشور و بین المللی

امتیاز مسابقات در سطح منطقه: 5

امتیاز مسابقات در سطح استان: 30

امتیاز مسابقات در سطح کشور: 50

امتیاز مسابقات در سطح بین الملل: 60

حداکثر امتیاز این بخش: 150

حداکثر 2 گواهی از منطقه، پذیرفته گردد.گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره کل آموزش و پرورش منطقه، استان، حوزه ستادی با تایید ستاد اجرایی شاهد منطقه

حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی دانش آموزان منطقه، استان، کشور و بین المللی

امتیاز مسابقات در سطح منطقه: 5

امتیاز مسابقات در سطح استان: 30

امتیاز مسابقات در سطح کشور: 50

امتیاز مسابقات در سطح بین الملل: 60

حداکثر امتیاز این بخش: 150 امتیاز

حداکثر 3 گواهی از منطقه، پذیرفته گردد.گواهی صادر شده از واحد مرتبط در اداره کل آموزش و پرورش منطقه، استان، حوزه ستادی

مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی

فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد

اشتغال فعلی (سال جاری) در طرح شاهد:

عوامل آموزشی، به ازای هر 6 ساعت در هفته: 20 امتیاز

عوامل اداری، به ازای هر 6 ساعت در هفته: 15 امتیاز

آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصیلی جاریمدرک سوابق خدمت در طرح شاهد صادر شده از مراجع مربوطه
سابقه سال های گذشته خدمت تا پایان سال تحصیلی 98 – 99 به نسبت 24 ساعت در طرح شاهد:سابقه خدمت در سمت آموزشی طرح شاهد: هر سال 8 امتیاز

سابقه خدمت در سمت اداری طرح شاهد: هر سال 10 امتیاز

حداکثر امتیاز برای زوج کارمند و فرهنگی شاغل در طرح شاهد: 300 امتیاز

دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تدریس والدین
به ازای هر 6 ساعت 25 امتیاز، با حداقل 12 ساعت، حداکثر 100 امتیاز
با تایید ستاد اجرایی شاهد منطقه
فرزندان کارکنان رسمی آموزش وپرورش شاغل در مدرسه ایثارگران

اشتغال فعلی در مدرسه ایثارگران:

عوامل آموزشی، به ازای هر 6 ساعت موظف در هفته: 8 امتیاز

عوامل اداری، به ازای هر 8 ساعت موظف در هفته: 8 امتیاز

آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی اشتغال موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری
سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگران: هر سال 4 امتیاز

فرزندان فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی درگیر و غیر درگیر

100 امتیاز

به تشخیص ستاد شاهد منطقه

فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید (شاغل یا بازنشسته، مامور یا انتقالی به ادارات دیگر)

سابقه خدمت رسمی یا پیمانی: هر سال 5 امتیاز

حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند: 300 امتیاز

آخرین حکم استخدامی صادر شده در سال جاری (برای شاغلین) ، آخرین حکم بازنشستگی (برای بازنشستگان) و گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش (برای مامورین و انتقالی ها)

فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز

احداث و ساخت مدرسه: 120 امتیاز

اهدای زمین: 80 امتیاز

گواهی صادر شده در سال جاری از اداره کل نوسازی ئ تجهیز مدارس استان و تایید کتبی ستاد اجرایی شاهد استان
امتیاز علمی دانش آموز دانش آموزان میان پایه ابتدایی، پایه هفتم مطابق بند 5معدل دانش آموزان ورودی پایه دهم و میان پایه دوره اول و دوم متوسطه × 15 کارنامه تحصیلی دانش آموز

توضیحات: 1. فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد و فرزندان جانبازان تا 25 درصد، در صورت ثبت نام موقت از طریق سامانه سجا در موعد مقرر، به ترتیب اولویت جانبازی، ثبت نام قطعی می شوند.

2. دانش آموزان دارای سهمیه جانبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته اند، با گواهی صادر شده از سوی ایثارگران سپاه، ثبت نام قطعی می شوند.

لیست شرایط ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزان فرهنگیان

از جمله شرایط ثبت نام مدارس شاهد در ورود به سایت سجا دانش آموزان فرهنگیان این است که داوطلبان در صورت داشتن آخرین حکم استخدامی صادره شده برای شاغلین در سال جاری یا آخرین حکم کار گزینی ( برای باز نشستگان ) و گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( برای مامورین و انتقالی ) می توانند حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند را که 300 امتیاز است را بیارند و همچنین شایان ذکر است به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی 5 امتیازدارد .

سهمیه های بنیادی در ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400 کدامند ؟

  • با توجه به شرایط دانش آموزان شاهد و ایثارگر و از آن جا که به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد می گویند می توان گفت الویت ثبت نام مدارس شاهد 99 در سایت سجا به دانش آموزانی می باشد که امتیاز بیشتری بتوانند از سهمیه بنیادی کسب کنند . که بتوانند در مجموع با استفاده از سهمیه بنیادی و غیر بنیادی در مدارس شاهد پذیرفته شوند . دانش آموزان حتما می بایست مطابق با امتیاز بندی که مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثار گرکه در ادامه بدان خواهیم پرداخت عمل نمایند. این امتیازات شامل مواردیست که در زیر بدان اشاره شده است که توصیه می شود دانش آموزان شاهد و ایثارگر در صورت داشتن امتیاز مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

لیست سهمیه ها و امتیازهای مدارس شاهد 99-1400

  • نوه شهید و جانباز70 درصد و بالاتر
  • فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر
  • فرزند همسر شهید
  • فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از کار افتادگی
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
  • فرزند مدافعین حرم
  • فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه
  • خواهر زاده یا برادر زاده شهیدشهید و جانباز بالای70 درصد
  • دانش آموز جانباز
  • فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  • نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  • که البته شایان ذکر است که به ازای حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر90 ماه به ازای هر ماه2 امتیاز تعلق می گیرد
  • و نیز به نوه آزاده 100 امتیاز(حداکثر 2 مورد) و یا نوه جانباز50 تا69 درصد 100 امتیاز(حداکثر 2 مورد ) تعلق می گیرد
  • و نیز امتیاز خواهر و برادر شهید و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز خواهد بود
  • و نیز به ازای حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه15 امتیاز تعلق می گیرد
  • و نیز به ازای حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر60 ماه به ازای هرماه یک امتیاز تعلق می گیرد
  • امتیاز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعین خرم هر ماه 30 امتیاز در صورت جانبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت نام قطعی خواهد شد.
امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آموزش جامع ثبت نام مدارس شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. یبلویی

    ببخشید من مدارس شاهد پایه دهم می خوام ثبت نام کنم ولی از مرحله دوم به بعد ثبت نمیشه میگه الویت رشته وارد کن کجا باید الویت هاما وارد کنم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی