مشاوره تخصصی کنکور + مشاوره تخصصی تلفنی ویژه کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور + شماره تماس

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تخصصی کنکور + مشاوره تخصصی تلفنی ویژه کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قطعا تمامی کنکوری ها از اهمیت داشتن یک مشاور تحصیلی خوب برای کنکور خود آگاهی کامل دارند. نقشی که مشاوره تحصیلی کنکور می تواند در موفقیت یک کنکوری داشته باشد، باعث شده است کنکوری های عزیز به دنبال یک مشاور تحصیلی عالی برای پیمودن این مرحله در زندگی خود باشند. اما آیا می دانید یک مشاوره تحصیلی کنکور عالی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه به برخی از ویژگی های مشاوره تحصیلی کنکور اشاره شده است تا شما با آگاهی کامل از خدمات یک مرکز مشاوره تحصیلی کنکور خوب بهره ببرید.

مشاوره تخصصی کنکور

مراکز مشاوره تحصیلی کنکوری زیادی در کشور وجود دارند که هر یک با توجه به شرایط خاصی به کار می پردازند. با توجه به اهمیت داشتن یک برنامه خوب جهت پذیرش در کنکور، محصلین سخت در تلاش هستند تا یک مرکز مشاوره تحصیلی کنکور خوب پیدا کنند. یک مرکز مشاوره تحصیلی کنکور ویژگی های خاصی دارد که در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی ها پرداخته شده است.

اولین گام برای افزایش درصد موفقیت در کنکور، بهره گیری از یک مرکز مشاوره تحصیلی کنکور معتبر می باشد.

انجام برنامه ریزی درست و مطمئن

داشتن یک برنامه ریزی درست یکی از اصول اولیه پیشرفت درسی در تمامی مراحل تحصیلی می باشد. گاهی اوقات محصلین برخی برنامه ریزی های تحصیلی دریافت می کنند که پس از مدتی متوجه عدم سودمندی آن می شوند. نداشتن یک برنامه ریزی درسی درست باعث می شود دانش آموز به هدف نهایی خود دست نیابد و چه بسا در بعضی از موارد حتی یکسال پشت کنکور بمانند.

 یکی از ویژگی های اصلی یک مشاوره تحصیلی کنکور، داشتن تسلط کافی بر تمام اصول برنامه ریزی تحصیلی می باشد. مشاور کنکور باید با تمام مباحث درسی آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند یک برنامه ریزی درست و حساب شده برای کنکوری ها انجام دهد. در صورتی که مشاور نسبت به یک یا چند مبحث یا درس تسلط کافی را نداشته باشد، این امکان وجود دارد که با ارائه راهکارهای ناکارآمد باعث گمراهی متقاضی شود و یا گاهی اوقات عدم پاسخگویی صحیح وی به سوالات کنکوری ها باعث یاس و ناامیدی فرد شود. بنابراین داشتن یک مشاوره تحصیلی کنکور خوب می تواند کمک شایانی در روند موفقیت شما کند. شما می توانید با شماره گیری 9099071613، همین حالا با مشاوران باتجربه مشاور گروپ تماس بگیرید و بهترین برنامه ریزی تحصیلی را دریافت کنید.

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تخصصی تلفنی کنکور 1402

پیگیری و دادن برنامه های درسی جامع و کوتاه مدت

یک مشاوره تحصیلی کنکور، برای هر داوطلب یک برنامه درسی خاص فراهم می کند. این مشاوران با توجه به زمان، خصوصیات اخلاقی و همچنین علاقمندی های یک فرد، برنامه ریزی خاصی را برای هر فرد انجام می دهد. اگر یک مشاور برای تمامی افراد یک برنامه درسی ارائه می دهد، نشان از عدم صلاحیت وی در این زمینه می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مشاوران دادن یک برنامه درسی کوتاه مدت و جامع می باشد. مشاوران با دادن برنامه های کوتاه مدت، باعث می شوند تا هر چند وقت یکبار دانش آموز با او تماس بگیرد و ارتباط خود را با مشاور حفظ کند. در این شرایط مشاور می تواند روند پیشرفت دانش آموز را زیر نظر بگیرد و راهنمایی های لازم را به او بدهد. مشاوره تحصیلی کنکور با ارائه برنامه های کوتاه مدت، باعث می شود تا جهت بیشتر کردن بازده دانش آموز، تغییرات لازم به راحتی در برنامه درسی اعمال شود. حفظ ارتباط بین دانش آموز و مشاور تحصیلی در طی روند تحصیل بسیار حائز اهمیت می باشد.

مشورت با مشاوران تحصیلی رایگان

دادن روحیه و انگیزه

یک مشاور تحصیلی کنکور باید بتواند یک ارتباط بسیار قوی با دانش آموزان برقرار کند. این ارتباط به آنها کمک می کند تا با دلسوزی و همچنین آگاهی از روند درسی دانش آموزان، قدم به قدم در پیشرفت تحصیلی آنها نقش پر رنگی داشته باشد. یک مشاور تحصیلی خوب می تواند با تشویق دانش آموز و دادن روحیه، علاقه فرد را به درس خواندن بیشتر کند. از اینرو این افراد باید بتوانند تمامی فعالیت های خود را با نظم خاصی انجام دهند و این نظم را به دانش آموزان نیز انتقال دهند.


مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور

اگر به دنبال یک مرکز مشاوره عالی برای دریافت راهنمایی های لازم در زمینه کنکور هستید، مشاور گروپ بهترین انتخاب برای شما می باشد. متخصصان مشاور گروپ با داشتن سابقه چند ساله در زمینه مشاوره، می توانند بهترین راه ها و شیوه های آموزشی را به شما نشان دهند. با توجه به سابقه بلند مدت این مرکز در تمام زمینه های مشاوره تحصیلی، می توانید با تماس با مشاور گروپ (9099071613) به تمامی پاسخ های سوالات خود دست یابید.

برنامه ریزی برای کنکور

برخی نکاتی که باید درباره مشاوره تحصیلی کنکور بدانید

  • قبل از تهیه کتاب و سی دی های آموزشی، با مشاوره تحصیلی کنکور خود کنید.
  • علاوه بر ارتباط میان دانش آموز و مشاور، ایجاد ارتباط بین والدین و مشاور نیز می تواند بسیار مفید واقع شود.
  • صحبت با مشاوران تحصیلی به معنی قبولی 100 درصد نیست. همه چیز به خود دانش آموز و تلاش او در استفاده از راهنمایی های مشاوران دارد.
  • مشاوران با دادن انگیزه و امید با دانش آموزان، می توانند تاثیر بسیار خوبی بر روحیه فرد بگذارند.

برخی مطالب تکمیلی در رابطه با مشاوره تحصیلی:

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تخصصی کنکور + مشاوره تخصصی تلفنی ویژه کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهره

    سلام من ۱۶ سالم هست میتونم داخل این آزمون شرکت کنم

    پاسخ
  2. صادق

    کسایی که کنکور 1401 پذیرفته شدن آیا میتونن بدون انصراف دادن کنکور بهمن ماه شرکت کنن ؟ (برای تغییر رشته به رشته ای که رتبش رو نیاوردم )

    پاسخ
  3. پرستو

    هرچقدر زنگ میزنم همش اشغاله کسب پاسخگو نیست چرا؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند و یا میخواهند از فرصت مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است. به صفحه ی خرید بسته تماس مراجعه نمایید و پس از خرید بازه ی زمانی دلخواه، منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید. (تماس با شماره های سایت فقط از طریق خطوط ثابت و بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری امکانپذیر است)

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی