دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ باید در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند. با توجه به نزدیک شدن تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ داوطلبان ملزم هستند از تاریخ کارت ورود به جلسه آزمون آگاهی کامل داشته باشد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ یکی از مهم ترین مراحلی است که برای شرکت در آزمون باید آن را طی نمود. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ارائه داده شده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ، از سایت سنجش اعلام شده است. براساس اخبار منتشر شده، کارت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ از روز ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

کنکور کارشناسی ارشد در نوبت عصر پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ و صبح و عصر جمعه ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ برگزار خواهد شد و بیش از 647 هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند. براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. متقاضیان هر یک‌ از کدرشته‌ های امتحانی لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

مطابق با راهنمای آزمون ارشد برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا متقاضیان باید شخصا در خصوص دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

جهت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، داوطلبان باید ابتدا به سایت سازمان سنجش (www.sanjesh.org) مراجعه کنند و سپس با وارد کردن اطلاعات خود کارت را دریافت کنند. داوطلبان می توانند از دو طریق برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

در روش اول افراد می توانند با کمک اطلاعات شناسنامه ای که شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد و شماره شناسنامه می شود کارت را دریافت کنند. روش دوم نیز با استفاده از مشخصات ثبت نامی می باشد که متقاضیان می توانند با در دست داشتن شماره پرونده و کد رهگیری کارت آزمون خود را دریافت کنند.

بنابراین به طور کلی می توان گفت داوطلبان باید ابتدا پس از وارد شدن به سامانه بر روی گزینه «کارت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته» کلیک کنند و از منو گزینه «ورود به سیستم» را انتخاب نمایند و با استفاده از یکی از روش ها کارت آزمون خود را دریافت نمایند.

نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است. متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ ای (نام‌، نام‌ خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌ نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳:

🔻برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد در زمان اعلام شده (8 اسفند 1401) به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید و از طریق منوی سایت روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد Moshavergroup.com

🔻سپس روی گزینه کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 بزنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد Moshavergroup.com

🔻لینک فعال ” کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ “ را انتخاب نمایید.

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد Moshavergroup.com

🔻حالا در این صفحه جدید از منوی سمت راست سایت، گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کنید.

ورود به سیستم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد Moshavergroup.com

🔻با استفاده از دو روش ارائه شده می توانید کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد را دریافت کنید:

  1. روش 1 : شماره پرونده / کد رهگیری ثبت نام
  2. روش 2 : کد ملی / شماره پرونده / سال تولد

روش دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد Moshavergroup.com

جهت ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ کلیک نمایید.

در صورت فراموشی شماره پرونده می توانید به سیستم پاسخگویی سنجش مراجعه نموده و شماره پرونده خود را به صورت غیرحضوری بازیابی کنید.

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

  • کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در کنار اطلاعات شخصی، دارای اطلاعاتی نظیر تاریخ و محل برگزاری آزمون نیز می باشد.
  • با توجه به اطلاعاتی که داوطلبان در بند 36 تقاضانامه وارد کرده اند، محل آزمون داوطلبان با توجه به استان و شهرستان محل اقامت آن ها تعیین می گردد و در کارت آزمون آورده می شود.
  • در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در کارت شرکت در آزمون، ضروری است که داوطلبان  به باجه های رفع نواقص مراجعه کنند. برخی از این نواقص شامل مغایرت در زبان خارجی یا در رابطه با معلولیت می باشد که با پیگیری داوطلبان قابل رفع می باشد.
  • در صورتی که نواقص راجع به مواردی از قبیل رشته تحصیلی، معدل کارشناسی و غیره باشد، افراد باید برای اصلاح این موارد صرفا با سایت مراجعه نمایند و از قسمت ویرایش اطلاعات کارت برای ویرایش اقدام نمایند. (برای دریافت فرم معدل ارشد میانگین واحدهای گذرانده سال آخر کارشناسی کلیک نمایید)
  • اگر کارت آزمون شما دارای عکس نمی باشد یا اینکه بر روی عکس مهر وجود ندارد و شاهد مشکلاتی از این قبیل در کارت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ خود هستید، حتما برای اصلاح آن به باجه های رفع نواقص مراجعه نمایید تا در زمان آزمون به هیچ گونه مشکلی برخورد نکنید.

برای مشاهده آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ کلیک نمایید.


راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در این مقاله ارائه داده شد. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه ارشد برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. از این رو لازم است داوطلبان در زمان اعلام شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. در صورت عدم دسترسی به شماره پرونده برای ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

✔️دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳چگونه است؟

✔️مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳چه تاریخی منتشر می گردد؟

✔️کارت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 1403 از روز یکشنبه 2 اسفند ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

✔️اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد چیست؟

✔️متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ ای (نام‌، نام‌ خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌ نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

 
 
 

 

 

5/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی