شرایط ثبت نام کنکور سراسری

شرایط ثبت نام کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با شرایط ثبت نام کنکور سراسری خواهیم پرداخت. داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری را دارند، باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش باشند. داوطلبان با آگاهی از شرایط ثبت نام می توانند از تاریخ اعلامی در ادامه مقاله با تهیه اطلاعات و مدارک لازم، فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

ثبت نام کنکور سراسری 1403

شرایط ثبت نام کنکور سراسری

قوانین کنکور ۱۴۰۳

داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی زیر باشند، می توانند در زمان مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت نام خود به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند. در ادامه مقاله شرایط کنکور دی ماه ۱۴۰۲ که شامل شرایط ثبت نام کنکور سراسری می شود، بیان شده است:

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص ضوابط و شرایط ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

پیرو اعلام نظر شورای محترم نگهبان مبنی بر رد طرح اصلاح تبصره ۵ ماده ۵ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب مجلس محترم شورای اسلامی، به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رساند: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بر مبنای مصوبه سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) و ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از آن، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار خواهد شد. بر این اساس موارد کلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به شرح ذیل اعلام می‌شود.

  1. سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به میزان ۵۰ درصد با تأثیر قطعی است. همچنین میزان تأثیر نمره کل سابقه تحصیلی دیپلم نظام سالی – واحدی/ ترمی – واحدی در این گروه‌ها، ۳۷/۵ درصد با تأثیر قطعی و میزان تأثیر سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی نظام سالی – واحدی/ترمی – واحدی ۱۲/۵ درصد با تأثیر قطعی در نمره کل سابقه تحصیلی (در مجموع دیپلم و پیش‌دانشگاهی ۵۰ درصد) است. همچنین سهم نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) ۵۰ درصد می‌باشد.
  2. سهم نمره‌کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به میزان ۲۸ درصد با تأثیر قطعی است. همچنین میزان تأثیر نمره کل سابقه تحصیلی دیپلم نظام سالی واحدی/ترمی واحدی در این گروه‌ها، ۲۱ درصد با تأثیر قطعی و میزان تأثیر سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی نظام سالی واحدی/ترمی واحدی ۷ درصد با تأثیر قطعی در نمره کل سابقه تحصیلی (در مجموع دیپلم و پیش‌دانشگاهی ۲۸ درصد) است. شایان ذکر است سهم نمره‌کل سابقه تحصیلی در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ فقط شامل دروس عمومی سابقه تحصیلی است و سهم نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) ۷۲ درصد می‌باشد.
  3. همه داوطلبانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند (اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش و طلاب حوزه‌های علمیه) باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی دروس عمومی و اختصاصی براساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام نمایند. در صورتی‌که داوطلبی در امتحانات نهایی که وزارت آموزش و پرورش برای ایجاد سوابق تحصیلی پیش‌بینی می‌کند، شرکت نکرده و اقدام به ایجاد سوابق تحصیلی در دروس عمومی و اختصاصی ننماید، نمره خام آن درس که سابقه تحصیلی ندارد، صفر (۰) لحاظ و سپس تراز می‌شود. برای داوطلبانی که سابقه تحصیلی ناقص دارند و یا کلاً سابقه تحصیلی ندارند، سهم نمره کل سابقه تحصیلی قابل جایگزینی با نمره‌کل آزمون اختصاصی نیست.
  4. نوبت اول آزمون اختصاصی (کنکور) سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون اختصاصی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.
  5. در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ عناوین و ضرایب دروس آزمون اختصاصی (کنکور) در هریک از گروه‌های آزمایشی همانند سال ۱۴۰۲ است و دروس عمومی صرفاً از طریق سوابق تحصیلی اعمال می‌شود.
    شایان ذکر است جزئیات مربوط به عناوین و ضرایب دروس سوابق تحصیلی پایه دوازدهم بر اساس مصوبات جلسه ۳۶ مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۸ شورای سنجش و پذیرش دانشجو متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

شرایط عمومی و اختصاصی کنکور ۱۴۰۳

متقاضیان باید در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ باید شرایط ثبت نام کنکور سراسری را داشته باشند تا بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند. شرایط کنکور به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که به شرح زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی
  • عدم احراز عناد (نه اعتراض) به جمهوری اسلامی
  • نداشتن فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نداشتن سابقه عضویت در سازمان ها و گروه های غیر قانونی و فراماسونری

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری

  • دارا بودن گواهینامه دوره پیش دانشگاهی یا دیپلم سه ساله نظام جدید یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
  • پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون سراسری سال گذشته، در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری ۱۴۰۲، فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره های غیر روزانه می باشند.
  • دانشجویان دوره های نوبت دوم، ظرفیت مازاد، پردیس خودگردان، مجازی، پیام نور، دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه، می توانند بدون انصراف از تحصیل، می توانند در آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند.
  • دانش آموختگان مقطع کارشناسی در صورت شرکت مجدد در آزمون سراسری و قبولی، در صورت دارا نبودن هر گونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه های اجرایی، تعهدات سهمیه بومی و یا سهمیه مناطق محروم، می توانند ادامه تحصیل دهند.
  • دانش آموختگان مقطع کارشناسی در صورت شرکت مجدد در آزمون سراسری و قبولی، در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه، می توانند ادامه تحصیل دهند.
  • فارغ‌التحصیلان دوره کاردانی رشته ‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی غیرپزشکی بـه شـرطی می‌توانند در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت نمایند که تعهدات و خدمات قانونی را انجام داده باشند.
  • دانشجوی دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نباشد.

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری  1403

سایر شرایط ثبت نام کنکور سراسری

سایر شرایط ثبت نام کنکور سراسری که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ درج شده است به شرح زیر است:

  • دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته رشته های دکتری عمومی پزشکی، دکتری حرفه ای دامپزشکی، دندانپزشکی و داروسازی متقاضی تحصیل مجدد، در صورت دارا بودن شرایط زیر می توانند در مقاطع دکتری عمومی رشته های پزشکی و داروسازی ادامه تحصیل دهند:
  1. نداشتن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه های اجرایی و نداشتن تعهدات سهمیه بومی یا سهمیه مناطق محروم
  2. نداشتن ممنوعیت تحصیل از نظر سازمان نظام وظیفه برای داوطلبان آقا
  3. انجام خدمان موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان برای مشمولین این قانون الزامی می باشد.
  • داوطلبانی که در کنکور سراسری 1402 در دوره ی روزانه پذیرفته شده اند در صورت شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۳ فقط می توانند در دوره های غیر روزانه شامل نوبت دوم ( شبانه )، پیام نور ، غیر انتفاعی ، ظرفیت مازاد ، مجازی ، دانشگاه آزاد ، پردیس خودگردان پذیرش شوند .

تذکر : دارندگان مدرک کاردانی (فوق‌دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دارندگان مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنـی و حرفه‌ای وزارت آموزش‌وپرورش و همچنین آن دسته از داوطلبان مذکور کـه حـداکثر تـا 1403/06/31 در مقطـع کـاردانی (فوق‌دیپلم) فارغ‌التحصیل می‌شوند، حق ثبت‌نام در آزمون سراسری را خواهند داشت.

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

مشاور گروپ

 

شرایط ثبت نام کنکور دانش آموختگان مقطع کارشناسی متقاضی شرکت مجدد در آزمون سراسری

  • فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی مورد نیاز وزارت بهداشت (مشمولین خدمات اجباری قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان) در مقطع کارشناسی باید در تاریخ مقرر، خدمات خود را به پایان رسانده باشند، چنانچه در مقطع دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پذیرفته شوند، می توانند خدمات موضوع این قانون را پس از اتمام تحصیل با مقطع جدید به انجام برسانند.
  • دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه های اجرایی، تعهدات سهمیه بومی و یا سهمیه مناطق محروم.
  • نداشتن ممنوعیت تحصیل از نظر سازمان نظام وظیفه

نکات مهم شرایط ثبت نام کنکور سراسری

  1. فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی بهداشت دهان، تکنسین سلامت دهان، پرستاری دندانپزشکی، پروتز دندان و ساخت پروتز دندانی مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان نمی باشند.
  2. دانشجویان دوره های نوبت دوم  (شبانه)، دانشگاه آزاد اسلامی، مجازی، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان، پیامنور و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی و …  به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان، می توانند بدون انصراف از تحصیل در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام و شرکت نمایند.
  3. دانش آموختگان مقطع کاردانی رشته “اپتیک” که قبل از سال 1389 پذیرفته شده باشند، در صورت شرکت در کنکور تجربی و احراز نمره علمی و شرایط لازم، می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته رشته بینایی سنجی ادامه تحصیل دهند.

ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

چه کسانی شرایط ثبت نام کنکور سراسری را ندارند؟

  • مشمولانی که در مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده اند، مجاز به شرکت در آزمون سراسری نمی باشند. این افراد فقط می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی ناپیوسته) تحصیل خود را ادامه دهند.
  • مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و در صورت شرکت در آزمون سراسری و قبولی در آن، معافیت تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آنها نمی باشند.
  • دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت دوره ضرورت یا دریافت معافیت دائم، مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند.

مراحل و زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

اگر شرایط ثبت نام کنکور سراسری را داشته باشید، می توانید در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش اقدام به ثبت نام نمایید. در این بخش از مقاله مراحل و نحوه ثبت نام داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری به صورت مرحله به مرحله بیان شده است:

تمامی مراحل ثبت نام آزمون سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور، به نشانی اینترنتی sanjesh.org صورت می گیرد. در ادامه مراحل و نحوه ثبت نام داوطلبان در کنکور سراسری ۱۴۰۳ به صورت کامل شرح داده شده است:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org
  • ورود به صفحه ثبت نام در آزمون سراسری 
  • مشخص کردن وضعیت نظام تحصیلی (نظام آموزشی جدید / نظام آموزشی قدیم / نظام ترمی واحدی / سالی واحدی)
  • مشخص کردن وضعیت شاخه ی تحصیلی
  • مشخص کردن وضعیت دیپلم
  • مشخص کردن وضعیت مدرک پیش دانشگاهی
  • بارگذاری عکس
  • تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

مطابق اطلاعیه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ سازمان سنجش، داوطلبان آزمون سراسری در هر یک از گروه های آزمایشی تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان های خارجی با تهیه مدارک لازم، در زمان مقرر به عنوان زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳  نام نویسی خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت 1403(نوبت اول کنکور 1403) از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ آغاز و تا روز شنبه  ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ادامه خواهد داشت. متقاضیان باید در این بازه زمانی به سایت sanjesh.org مراجعه و نام نویسی کنند.

زمان ثبت نام کنکور سراسری تیر  1403(نوبت دوم کنکور 1403) از سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ تا روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ انجام می شود. داوطلبین موظفند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، به نشانی sanjesh.org به صورت اینترنتی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

متقاضیان باید پس اطلاع کامل از مندرجات و ضوابط ثبت نام کنکور سراسری، و در صورت دارا بودن شرایط کنکور نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اقدام نمایند.

عنوان سراسری
زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ زمان ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول:

8 تا 1402/8/14

زمان ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت دوم:

15 تا 1403/1/21

زمان برگزاری آزمون ۱۴۰۳ زمان برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول:

پنجشنبه و جمعه

29 و 1402/10/30

زمان برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت دوم:

چهارشنبه و پنجشنبه

14 و 1403/4/15

زمان اعلام نتایح کنکور 1402

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری

مرداد ماه

مشاور گروپ

 
در صورت داشتن هر گونه ابهام در رابطه با شرایط ثبت نام کنکور سراسری و برنامه ریزی و بهترین منابع کنکور می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
 
سوالات متداول شرایط ثبت نام کنکور
 

✔️شرایط ثبت نام کنکور سراسری چیست؟

✔️ ما در این مقاله از مشاور گروپ تمامی شرایط کنکور که به صورت عمومی و اختصاصی توسط سازمان سنجش sanjesh.org تعیین می شوند پرداخته ایم. بعد از مطالعه مقاله، در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوال با ما تماس بگیرید. ۸ صبح تا ۱۲ شب ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ مشاور گروپ

✔️شرایط سنی ثبت نام کنکور چگونه است؟

✔️کنکور سراسری یکی از آزمون هایی است که در آن شرط سنی لحاظ نمی شوند و داوطلبان با هر سنی که دارند در صورت داشتن تمامی شرایط ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ می توانند نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام و شرکت در این آزمون اقدام نمایند.

✔️شرایط ثبت نام کنکور برای داوطلبان دارای طرح اجباری چگونه است؟

✔️این داوطلبان به شرط اتمام خدمات خود تا تاريخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ و يا ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ مجاز به ثبت نام کنکور می باشند که جزئیات تکمیلی مربوط به آن در متن مقاله شرح داده شده است.

3.8/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. میرحسینی

    سلام من متولد ۲۰ آبان هستم و خرداد دیپلم گرفتم آیا میتونم در کنکور ۴۰۳ شرکت کنم یا مشمول هستم و نمیتوانم

    پاسخ
  2. محمد

    سلام ،وقتتون بخیر،من متولد ۷۶هستم و سطح ۱حوزه دارم و درحال حاضر سرباز طلبه هستم ،آیا میتونم کنکور انسانی ۱۴۰۳رو شرکت کنم؟؟؟؟

    پاسخ
  3. محمد

    سلام ،وقتتون بخیر،من متولد ۷۶هستم و سطح ۱حوزه دارم و درحال حاضر سرباز طلبه هستم ،آیا میتونم کنکور انسانی ۱۴۰۳رو شرکت کنم؟

    پاسخ
  4. محمد

    ضمن عرض سلام و ادب.بنده الان دانشجوی ترم دوم رشته ادبیات عرب دانشگاه دولتی ورودی مهر۴۰۱ هستم و بنا دارم آزمون سراسری ۴۰۳ رو شرکت کنم.خواستم خدمتتون بپرسم آیا میتونم اولا در آزمون شرکت کنم یا خیر و اینکه اگر امکان ثبت نامم وجود داشت از نظر قانونی این شرایط مهیاست که کاردانی همین رشته رو در صورت قبولی دانشگاه جدید بگیرم یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

    پاسخ
  5. محمدی

    سلام من ترم ۶ مدیریت دانشگاه آزاد هستم
    آیا قبل از فارغ التحصیلی میتونم کنکور بدم و دانشگاه دولتی ثبت نام کنم؟

    پاسخ
  6. ستاره

    سلا هر کی کنکور میده باید در هر دو نوبت شرکت کنه

    پاسخ
  7. امیر

    چرا اطلاعات غلط میدید؟؟؟؟
    فارغ التحصیل های کاردانی میتونن شرکت کنن!
    ولی نوشتید نمیتونن! استرس وارد نکنید به مردم!

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام، توصیه میکنیم مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید! تمامی مقاله های سایت مطابق آخرین تغییرات، بررسی و به روزرسانی می شوند.

      پاسخ
  8. فاطمه

    فاطمه مافی هستم خواستم بگم من رشتم انسانی بوده کل دهم انسانی خوندم ولی ۱۱ و۱۲ رشتمو گرافیک رایانه ای زدم خوندم چندروزه دیپلم گرفتم مهارتی هامو گذروندم معدل درسی ۱۵/۵۳ ولی مهارتی هام بالای ۱۵ شدم الان باید چیکار کنم کنکورثبت نام کنم شرایط کنکور چه جوریه البته رشته اصلی من گرافیک رایانه‌ای کاردانش راهنمایم کنیید ممنونم

    پاسخ
  9. فرشته

    سلام وقتتون بخیر
    من در حال حاضر دانشجوی روزانه سال سوم هستم و در تابستان سال ۱۴۰۲ فارغ التحصیل میشم
    میخواستم بدونم بدون انصراف دادن امکان شرکت و قبولی در کنکور ۱۴۰۲ رو دارم ؟

    پاسخ
  10. محمدرضا

    سلام و وقت بخیر

    اگر کسی سهمیه ایثارگری رو استفاده کنه در کنکور و به دانشگاه نره ، میتونه ساله بعد دوباره کنکور بده و از سهمیش دوباره استفاده کنه

    پاسخ
  11. مریم ارشدی بهادر

    با سلام خدا قوت
    بنده میخاستم برای امسال کنکور تجربی شرکت کنم
    دیپلم ریاضی هستم .کارشناسی فلسفه از حوزه ی علمیه دارم .البته مدرک بنده مورد تایید آموزش عالیست
    ولی پیش دانشگاهی نخوندم
    میخاستم ببینم میتونم با این مدرک که دارم کنکور شرکت کنم
    ممنونم از پاسخ گویی شما

    پاسخ
  12. Maryam

    سلام.وقتتون بخیر.من فارغ التحصیل کارشناسی مامایی دانشگاه آزاد هستم و طرحم رو گذروندم و دیپلمم تجربی نظام قدیم هست.آیا مجدد میتونم برای کنکور تجربی 1401 شرکت کنم؟

    پاسخ
  13. آرش

    سلام وقتتون بخیر ،کسی که لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور و همچنین دیپلم ریاضی داشته میتونه کنکور انسانی سال ۱۴۰۱شرکت کنه ودرصورت رتبه آوردن،فرهنگیان قبول بشه؟؟

    پاسخ
  14. مطهره بامری

    سلام
    بنده فارالتحصیل کاردانی ناپیوسته رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد هستم،میخواستم بپرسم آیامیتونم تو کنکور۱۴۰۰شرکت کنم؟؟واگه امکان داره…اینم میشع موقع قبولی تو کنکور وپذیرش دبیری روانشاسی بخونم یعنی این رشته رو انتخاب کنم در واقع همون تربیت دبیر؟؟

    پاسخ
  15. شقایق

    سلام من دیپلم فنی نظام قدیم رو دارم میتونم کنکور تجربی شرکت کنم؟؟؟در صورتی که شرایط کنکور تجربی رو زده دیپلم چهارساله نظام قدیم من فنی نظام قدیمم میتونم شرکت کنم کنکور تجربی رو؟؟

    پاسخ
  16. امیدا

    من کارشناسی ارشد روزانه دارم کارشناسی هم روزانه بودم در یک رشته مهندسی
    میتونم کنکور تجربی بدم فیزیوتراپی قبول بشم؟

    پاسخ
  17. احسان

    با سلام
    من با مدرک کاردانی میتونم در کنکور انسانی شرکت کنم برای قبول در دانشگاه فرهنگیان

    پاسخ
  18. محمد کاظم

    سلام خسته نباشید ببخشید من دانشجوی روزانه 97 هستم وامسال قصد شرکت در کنکور 99 برای دانشگاه ازاد رو دارم باید حتما انصراف بدم یااینکه بدون انصرافم میتونم در کنکور ازاد شرکت کنم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی