ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی  موضوع اصلی این مقاله است و در آن به توضیح شرایط و مدارک ثبت نام برای داوطلبان می پردازیم و همراه راهنمای تصویری ثبت نام کاردانی علمی کاربردی گام به گام پیش می رویم تا تمامی مراحل ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را با موفقیت طی کنیم.

همانطور که می دانید دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه و در دو مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می کند. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارند، باید در زمان مقرر با تهیه مدارک لازم فرآیند ثبت نام خود را در سایت sanjesh.org انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی Moshavergroup.com

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی Moshavergroup.com

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲  آغاز شد. کلیه متقاضیان شرکت در این دوره تحصیلی می توانند بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام و تهیه مدارک لازم، از اوایل شهریور ماه برای ثبت نام کاردانی علمی کاربردی اقدام نمایند. این امر با مراجعه به سایت سنجش sanjesh.org و همچنین سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی uast.ac.ir میسر خواهد بود. ما در ادامه زمان دقیق ثبت نام و نحوه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را با هم بررسی می کنیم.

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی به صورت بدون آزمون و تنها با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی داوطلب یعنی معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم و بر اساس نوع دیپلم مرتبط یا غیر مرتبط، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا و همچنین وضعیت بومی بودن فرد انجام می شود. معمولا ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، در دو بازه زمانی مهر ماه و بهمن ماه هر سال با مراجعه به sanjesh.org صورت خواهد گرفت.

فرآیند ثبت نام کاردانی علمی کاربردی برای دو دوره تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای برگزار می شود. در دوره کاردانی فنی علمی کاربردی دانش، مهارت و نگرش دانشجویان را با مجموعه ای از آموزش های نظری و عملی ارتقا می دهند تا سطح علمی دانشجویان در سطح تکنیسین و مبتنی بر آموزش چند مهارتی باشد.

در دوره کاردانی حرفه ای علمی کاربردی نیز با بهره گیری از آموزش های نظری و عملی سطح مهارت و علم دانشجو را در زمینه های بهره برداری، پشتیبانی تولید و عرضه خدمات بالا برده، و بدین ترتیب طرح ها را در مقیاس کوچک قابل اجرا می کند.

همانطور که می دانید دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم است و با هدف ارتقا سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف و همچنین افزایش مهارت های حرفه ایی افرادی که از مراکز آموزشی فارغ التحصیل می شوند طراحی و تاسیس شده است.

شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

کلیه متقاضیان واجد شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی می توانند برای شرکت در این دوره اقدام نمایند به همین دلیل ما در این بخش از مقاله شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کابردی را در قالب  جدول شرایط عمومی و اختصاصی مورد بحث و بررسی قرار داده ایم.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی علمی کاربردی
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در جمهوری اسلامی
  • ملتزم بودن به احکام عملی اسلام
  • عدم احراز عناد (نه اعتراض) به نظام جمهوری اسلامی
  • نداشتن سابقه عضویت در ساواک و سازمان های فراماسونری
  • نداشتن فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم اشتهار به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصيلی در طول تحصيل يا زمان اشتغال
شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی علمی کاربردی
  • داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا داشتن دیپلم نظام سالی / ترمی واحدی
  • برخورداری از توانايی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی
  • داشتن شرایط عمومی مربوط به نظام وظیفه عمومی
  • داوطلبان متقاضی استفاده از سهميه رزمندگان (آجا) لازم است براي دريافت كد پیگیری 12 رقمی به نشانی اينترنتی aja.ir مراجعه نمايند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی، شامل اطلاعات مهم و مفیدی در خصوص ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شامل شرایط عمومی پذیرش داوطلبان، شرايط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی، شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، سهميه رزمندگان، ايثارگران و خانواده شهدا، مراحل ثبت نام اینترنتی، مدارک ثبت نام داوطلبان، راهنمای انتخاب رشته تحصيلی برای گروه های آموزشی چهارگانه، شهريه دوره كاردانی فنی و دوره كاردانی حرفه ای (ناپيوسته) نظام آموزش مهارتی و  كد رشته محل و عناوين رشته های تحصيلی می باشد.

دفترچه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی، از طریق سازمان سنجش، منتشر شده و داوطلبان باید پیش از اقدامی برای ثبت نام این دفترچه را دانلود و به دقت مطالعه نمایند. به همین منظور در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی، در جدول زیر برای شما عزیزان قرار داده شده است:

لینک دریافت دفترچه ثبت نام کاردانی جامع علمی کاربردی

برای دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی کلیک نمایید

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲ فعال نشده است.

مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اصلاحیه دفترچه ثبت نام منتشر و رشته محل های جدید اعلام شده است. بدین ترتیب داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه به تاریخ 1402/06/7 (هفتم شهریور ماه 1402) آغاز و در روز دوشنبه به تاریخ 1402/06/13 (سیزدهم شهریور ماه 1402) پایان می‌پذیرد برای ثبت نام کاردانی علمی کاربردی اقدام نمایند. برای دریافت اصلاحیه دفترچه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ترم بهمن 1402 کلیک نمایید.

زمان ثبت ‌نام کاردانی علمی کاربردی

زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ترم مهر ۱۴۰۲ اعلام شده است و کلیه متقاضیان شرکت در این دوره می توانند از روز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ تا روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ به مدت شش روز نام خود را در لیست اسامی شرکت کنندگان دوره کاردانی ثبت نمایند. در صورت تمدید مهلت ثبت نام این مقاله به روز رسانی و تاریخ جدید به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

 

همانطور که می دانید ثبت نام ترم مهر 1402 در شهریور ماه از سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ تا دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ انجام شده است. لازم به ذکر است که در صورت تمدید زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ترم مهردر همین مقاله حضور محترم شما عزیزان اعلام می شود.

  زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تمدید مهلت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی
ترم مهر 1402 سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ تا دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ تا ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
ترم بهمن 1402 ۱۴۰۲/۱۰/۷ تا  ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ تا پایان روز يکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

همانطور که می دانید داوطلبان برای ثبت نام کاردانی علمی کاربردی باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه می کردند. اگر بعد از تمدید مجدد زمان ثبت نام هم موفق به نام نویسی نشدید، بهتر است بدانید که ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی، معمولا پس از پایان زمان رسمی ثبت نام در تاریخ مشخص شده ، بر اساس مجوز وزارت علوم به صورت غیر رسمی و حضوری در واحد دانشگاهی علمی کاربردی انجام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه حضوری در رشته مورد نظر خود ثبت نام کنند.

! توجه !

با پایان مهلت ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی گاهی به صورت غیر رسمی و از طریق واحد های علمی کاربردی، ثبت نام صورت می پذیرد و متقاضیان می توانند با مراجعه به واحد دانشگاهی علمی کاربردی مورد نظر خود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

مدارک ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

در این بخش لیست مدارک ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ارائه می گردد چرا که تنها در صورت بارگذاری تمامی مدارک لازم می توانید برای ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید.

  1. شش قطعه عكس (همانند عکس پرسنلی) پشت سفید تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاری.
  2. کپی تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابق.
  3. کپی پشت و روی كارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.
  4. اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام يک برگ کپی آن.
  5. اصل کاربرگ 102 (فرم تایید معدل) جهت دانش‌ آموختگانی كه تاكنون گواهینامه پايان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  6. اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به كار) با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرين فيش حقوقی و آخرين حكم كارگزينی يا قرارداد معتبر انجام كار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذيرفته ‌شدگان متقاضی استفاده از سهمیه شاغل.
  7. مدرک نظام وظیفه یا معافیت از خدمت برای داوطلبان آقا

هزینه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

هزینه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برای ترم مهر ۱۴۰۲ مبلغ 140.000 تومان  تعیین شده است و کلیه داوطلبان ملزم به پرداخت آن به صورت اینترنتی خواهند بود. این مبلغ به منظور تامین هزینه های برگزاری آزمون و همچنین استفاده از سرویس پیامک سازمان سنجش از متقاضیان دریافت می گردد.

داوطلبان برای پرداخت هزینه باید از بخش خرید کارت اعتباری اقدام نمایند. راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی در بخش راهنمای ثبت نام ارائه شده است.

سایت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

سایت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی، بسته به اعلام هر سال، متفاوت خواهد بود. سایت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی، در سال 1402 سایت سنجش خواهد بود. داوطلبان برای انجام فرآیند های ثبت نام و همچنین مشاهده نتایج کاردانی علمی کاربردی، به سایت اعلام شده خواهد بود. اگر به هر دلیلی تغییری در سایت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی های لازم انجام می پذیرد.

سایت رسمی دانشگاه علمی کاربردی، به نشانی uast.ac.ir می باشد و ممکن است گاهی اوقات به عنوان مرجع اصلی ثبت نام و دریافت اطلاعیه ها و اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی معرفی گردد.

برای دسترسی هر چه سریعتر و راحت تر شما عزیزان به سیستم ثبت نام کاردانی علمی کاربردی لینک مستقیم ورود به این سیستم در جدول زیر فعال شده است. تنها کافیست بر روی آن کلیک کرده و مطابق با راهنمای ثبت نام که در ادامه ارائه می گردد مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایید.

نحوه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

نحوه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ترم مهر 1402 بسیار ساده است. راهنمای ثبت نام در این بخش از مقاله مشاور گروپ ارائه شده است تا با کمک آن بتوانید کلیه مراحل را بی کم و کاست پشت سر بگذارید.  داوطلب شرکت در پذیرش دانشگاه علمی کاربردی باید تمامی اقدامات فهرست زیر را به ‌موقع و در مهلت مقرر انجام دهد. توجه داشته باشید که بعد از ثبت نام الكترونيكی (اينترنتی) از تمامی صفحات، پرينت تهيه کنید و تا پایان مراحل نام نویسی و پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی نزد خود نگه دارید.

  • ابتدا دفترچه ثبت‌نام کاردانی علمی کاربردی را از سایت مشاور گروپ دریافت و مطالعه نمایید.
  • سپس به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.
  • هزینه ثبت نام علمی کاربردی را به‌صورت اینترنتی پرداخت نمایید. داوطلبان لازم است به‌وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش سال و پرداخت مبلغ وجه ثبت‌ نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌ نام اقدام نمایند.
  • مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی علمی کاربردی و اطلاعات موردنیاز برای ثبت‌ نام را در سیستم ثبت نام بارگذاری نمایید.
  • با دریافت کد رهگیری و شماره پرونده ثبت نام شما تکمیل می شود. در غیر اینصورت ثبت نام ناقص بوده و همانطور که می دانید به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

راهنمای تصویری ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

بعد از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی بهمن 1402، مدارک مورد نیاز جهت شرکت در پذیرش دوره کاردانی را مهیا کنید.

در انتهای دفترچه ثبت‌نام کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، فرمی پیش‌ نویس برای ورود اطلاعات و به‌ منظور کاهش خطای انسانی، آماده‌ شده است تا قبل از وارد کردن اطلاعات موردنیاز در سایت، یک‌بار با دقت آن‌ ها را پیش‌نویس کرده باشیم. برای دریافت فرم پیش نویش تقاضانامه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی بهمن کلیک کنید. این فرم را با دقت پر کنید و اگر نیاز به راهنمایی دارید از 8 صبح تا 12 شب می توانید با ما تماس بگیرید 9099071613

با استفاده از لینک مستقیم موجود در جدول بالا به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید. همچنین می توانید با تایپ کردن sanjesh.org در نوار آدرس مرورگر خود به این نشانی اینترنتی وارد شوید. حالا از منوی رنگی سمت راست روی گزینه جامع علمی کاربردی بزنید یا از بخش میانی سایت به کادر جامع علمی کاربردی مراجعه نمایید.

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

با انتخاب گزینه «ثبت‌ نام پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲ » به سیستم جامع ثبت نام کاردانی علمی کاربردی وارد می شوید.

صفحه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

برای ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ابتدا باید کارت اعتباری را از لینک خرید کارت اعتباری در منوی سمت راست صفحه اصلی خریداری نمایید. بنابراین اطلاعات مندرج در این صفحه را به دقت مطالعه کنید و سپس مطابق تصویر زیر از منوی سمت راست روی خرید کارت اعتباری بزنید.

خرید کارت اعتباری ثبت نام کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

حالا از بخش سریال های ثبت نام، در کادر علمی کاربردی، روی گزینه «سریال ثبت‌نام پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲» کلیک کرده و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

سریال ثبت نام کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

با ثبت اطلاعات فردی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه (باید متعلق به خود داوطلب و در دسترس او باشد)، درگاه بانکی را انتخاب و روی گزینه تایید و ادامه بزنید.

تکمیل فرم سریال ثبت نام کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

در این بخش از مراحل ثبت نام کاردانی علمی کاربردی یک شماره پیگیری پرداخت 8 رقمی برای شما صادر می شود که باید حتما آن را یادداشت کنید. این شماره برای تکمیل ثبت نام کاربرد دارد. سپس تیک «ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نموده ام» را بزنید تا امکان ادامه روند پرداخت برای شما فراهم گردد.

شماره پیگیری پرداخت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

حالا به صفحه درگاه بانکی متصل می شوید و با پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی به مبلغ 762/000 ریال معادل 76هزار و 200 تومان، یک سریال ثبت نام 12 رقمی دریافت خواهید کرد. آن را یادداشت کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

مجددا به صفحه اصلی ثبت نام برگردید و نکات درج شده در این صفحه را مطالعه کنید. مطابق تصویر زیر، با کلیک بر روی گزینه تایید و ادامه – گام بعدی به صفحه ورود به سیستم ثبت نام الکترونیکی سازمان سنجش وارد می شوید.

سایت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

سریال ثبت نام کاردانی علمی کاربردی 12 رقمی را به همراه عبارت امنیتی در کادر های مربوطه وارد کنید. با فعال کردن تیک تعهدنامه مبنی بر اینکه کلیه اطلاعات دفترچه ثبت نام را مطالعه کرده اید و حق اعتراضی نخواهید داشت، روی گزینه ورود به سیستم بزنید.

ورود به سیستم ثبت نام کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

فرم های ثبت نام را تکمیل کنید و مدارک ثبت نام را بارگذاری نمایید. هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل می باشد.

برای مشاهده و دریافت لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی بهمن 1402 کلیک کنید

تکمیل مراحل نام نویسی، شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی برای شما صادر می شود. آن ها را جایی یادداشت کرده و تا پایان مراحل پذیرش کاردانی علمی کاربردی نزد خود نگه دارید.

توجه: توجه داشته باشید تنها در صورتی ثبت نام کاردانی علمی کاربردی شما تکمیل شده است که شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را دریافت کرده باشید. در غیر اینصورت ثبت نام شما ناقص بوده و حق هیچگونه اعتراضی نخواهید داشت.

پس از پایان ثبت نام الكترونیكی (اینترنتی) از تمامی صفحات، پرینت تهیه نموده و در حفظ و نگهداری آن كوشا باشید.

در صورتی که هر گونه سوالی در ارتباط با ثبت نام کاردانی علمی کاربردی دارید، می توانید از تلفن ثابت با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از متخصصان مشاوره مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12  شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی Moshavergroup.com

تذکرات مهم پیرامون ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

  1. برنامه زمان بندی آغاز كلاس ها و دستورالعمل های ثبت نام پس از اعلام نتايج طی اطلاعیه ای اعلام خواهد شد.
  2. آزمون پايان ترم برخی از دروس به تشخیص دانشگاه به صورت متمركز و سراسری در پايان نیمسال برگزار خواهد شد.
  3. تمامی كلاس های پذيرفته شدگان در طول هفته، صبح و بعد از ظهر تشكيل ميگردد و مراكز آموزشي مجاز به تشكيل كلاس، در عصر پنجشنبه و روز جمعه نيستند و امكان تشكيل كلاس در روزهاي پايانی هفته (عصر پنجشنبه و روز جمعه) صرفا با دريافت مجوز از معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی كاربردی ميسر است.
  4. برگزاری حضوری كلاس ها و امتحانات پايان نيمسال تحصيلی، صرفا مطابق نظر ستاد ملی مقابله با كرونا انجام خواهد شد.
  5. اتباع مجاز به انتخاب رشته های ارائه شده در مناطق آزاد تجاری، اقتصادی نمی باشند.
  6. هيچ دانشجويی مجاز نيست همزمان در دو رشته يا دو مقطع در موسسه های دولتی و يا غيردولتی تحصيل نمايد.
  7. تغيير رشته، مرخصی تحصيلی، انتقال و ميهمان شدن در نيمسال اول تحصيلی مجاز نمی باشد و از نيمسال تحصيلی دوم به بعد براساس مجموعه قوانين و مقررات آموزشی دانشگاه جامع علمي كاربردی قابل بررسی می باشد.
  8. مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند.
  9. به داوطلبان توصيه می شود به منظور افزايش احتمال قبولی، بيش از يک كد رشته محل انتخاب نمایند.

زمان اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی

زمان اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی تقریبا سه هفته بعد از پایان مهلت ثبت نام در سایت سنجش اعلام می گردد و بدین ترتیب کلیه پذیرفته شدگان باید با در دست داشتن مدارک موردنیاز به دانشگاه محل قبولی‌ شان مراجعه نموده و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

در صورت مشخص شدن تاریخ دقیق دریافت نتایج کاردانی علمی کاربردی، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی لازم را انجام خواهیم داد.

به روز رسانی: اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی از روز 1402/11/12 آغاز شده است!  برای دریافت راهنمای تصویری اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

اگر هنوز سوالی در رابطه با ثبت نام کاردانی علمی کاربردی دارید، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را بسته به شرایط ویژه خودتان، راهنمایی کنند.

شماره تماس 9099071613

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

📢

نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه اعلام شد!

برای مشاهده نتایج کاردانی علمی کاربردی، کلیک کنید.

برای مطالعه اطلاعیه اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی بهمن ماه 1402، روی لینک زیر کلیک کنید. به محض انتشار نتایج کاردانی علمی کاربردی مهر  1402 این مقاله به روز رسانی می گردد.


موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ ثبت نام کاردانی علمی کاربردی بود. با مطالعه این مقاله فهمیدیم که چه شرایطی برای نام نویسی در این دوره دانشگاهی لازم است تا بتوانیم در زمان مقرر، با پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی در سایت سنجش sanjesh.org نام خود را در بین شرکت کنندگان دوره کاردانی قرار دهیم. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در متن مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

✔️ثبت نام کاردانی علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۱ چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی برای ترم بهمن، اوایل دی ماه تعیین شده است. جهت اطلاع از زمان دقیق و مهلت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی چیست؟

✔️داوطلبانی که قصد ثبت نام و تحصیل در رشته های دانشگاه علمی کاربردی را دارند، باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام در sanjesh.org باشند. برای اطلاع از جزئییات شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کاردانی علمی کاربردی، می توانید مقاله را مطالعه نمایید

✔️سایت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی کدام است؟

✔️امسال برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایید. راهنمای ثبت نام در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است.

 
4.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی