ثبت نام مدارس صدرا | دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم

ثبت نام مدارس صدرا دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس صدرا | دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام مدارس صدرا در مقاطع دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم از بین واجدین شرایط انجام می شود. مدارس صدرا جزو مدارس خاص کشور است که در مقطع متوسطه دوم فقط پذیرش رشته علوم و معارف اسلامی را بر عهده دارد و به نوعی به مدرسه علوم و معارف صدرا مشهور است. راهنمای جامع ثبت نام مدارس صدرا را در این مقاله مشاور گروپ بخوانید و برای اطلاع از لیست مدارس به تفکیک مقطع و شهر، زمان و نحوه ثبت نام مدرسه صدرا در سایت sadraorg.ir با ما باشید.

ثبت نام مدارس صدرا

اولین گام برای ثبت نام مدارس صدرا ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چیست؟ آشنایی با مدارس صدرا موجب می شود تا والدین با آگاهی بیشتر از شرایط و ضوابط ثبت نام و همچنین وضعیت و امکانات هر مدرسه از این مجموعه آموزشی تصمیم به نام نویسی فرزندان خود بگیرند. با توجه به اینکه سازمان مدارس صدرا با تکیه بر مفاهیم دینی و تحت نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کند، بنابراین یکی از ضروری ترین شرایط ثبت نام در این مدارس، برخورداری از خانواده ای مذهبی و ولایتمدار است.

سازمان مدارس صدرا از سال ۱۳۸۱ در راستای تربیت دانش‌ آموزان نخبه و مهذب فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون در ۲۰۰ شعبه در ۳۱ استان کشور بیش از ۱۴ هزار دانش آموز دختر و پسر در حال تحصیل و بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموخته و ۳ هزار و ۸۰۰ کادر و معلم دارد.

بیشترین مدارس علوم و معارف اسلامی در کشور متعلق به سازمان مدارس صدرا بوده به طوری که در دوره دوم متوسطه تنها رشته علوم و معارف اسلامی متشکل از دروس اخلاق، تاریخ، عقاید، عربی، احکام و علوم قرآنی تخصصی در این مدارس تدریس می شوند.

معرفی جامع مدارس صدرا علوم و معارف اسلامی Moshavergroup.com

از جمله ویژگی‌های ممتاز این مدارس، فضای اخلاقی و دینی حاکم بر آنها، فراگیری دروس تخصصی معارف اسلامی و آماده سازی دانش‌ آموزان دختر و پسر برای ورود به حوزه و دانشگاه هایی مانند دانشگاه فرهنگیان، ثبت نام دانشگاه افسری ارتش، ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه رضوی است.

این مدارس با برگزاری برنامه‌ هایی همچون «مدیران جوان، ویژه دانش‌آموزان نخبه رشته علوم و معارف»، «خاص؛ خانه امید صدرا، ویژه فارغ التحصیلان»، و اردوی «روشنا در جهت آشنایی با حوزه های علمیه و جشنواره‌های هنری» و اردوهای تربیتی سعی در رشد ابعاد مختلف شخصیت این گروه از دانش آموزان دارند.

شرایط ثبت نام مدرسه صدرا

شرایط ثبت نام مدرسه صدرا با توجه به اهداف این مجموعه آموزشی تعیین می شود و از آنجایی که مدارس صدرا، با تاکید بر تلاش گری و پرهیز از رقابت و رتبه بندی دانش آموزان بنا شده است بنابراین دانش‌آموز ایده‌ آل و واجد شرایط از نگاه مدارس صدرا، فردی است که از لحاظ علمی و مذهبی کوشا و توانمند در مهارت‌ ها و روابط اجتماعی باشد.

همچنین داشتن خانواده مذهبی که نسبت به انجام مناسک دینی توجه دارند و آداب مذهبی (مانند رعایت حجاب، توجه به نماز و سایر شعائر دینی و …) را به شکل کامل رعایت می‌ کنند، از جمله شرایط ثبت نام مدرسه صدرا محسوب می شود.

در فرم پیش ثبت نام مدرسه علوم و معارف صدرا بخشی برای بارگذاری مدرک کارنامه سال تحصیلی قبل شما عزیزان در نظر گرفته شده و این امر خود گواه بر این موضوع است که یکی از شرایط تعیین کننده برای ثبت نام مدارس صدرا، برخورداری از معدل و نمرات خوب و ممتاز برای نام نویسی در این مجموعه مدارس است.

شرایط ثبت نام مدارس صدرا مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا Moshavergroup.com

زمان ثبت نام مدارس صدرا

زمان ثبت نام مدارس صدرا ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از ابتدای اردیبهشت آغاز شده و تا پایان آن ادامه دارد. توحه داشته باشید که مراحل ثبت نام و پذیرش دانش آموز جدید در مدارس صدرا شامل تکمیل فرم پیش ثبت نام در سایت مدارس صدرا sadraorg.ir ، شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه با دانش‌ آموز و خانواده وی می‌باشد.

بنابراین اگر قصد ثبت نام در این مجموعه مدارس را دارید حتما در تاریخ مقرر شده فرم ثبت نام مدرسه صدرا مورد نظر خود را پر کنید و منتظر تماس مسئولان مدرسه برای شرکت در مصاحبه حضوری بمانید.

زمان ثبت نام مدرسه صدرا 1402 – 1403
اردیبهشت 1402

سایت ثبت نام مدرسه صدرا

سایت ثبت نام مدرسه صدرا sadraorg.ir است و کلیه مراحل پیش ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود و همچنین ثبت نام مدارس صدرا دانش آموزانی که در حال تحصیل در این مجموعه مدارس هستند در این سامانه انجام می شود.

      جهت ورود به سایت مدارس صدرا sadraorg.ir کلیک نمایید.      

سایت مدارس صدرا sadraorg.ir سازمان مدارس صدرا Moshavergroup.com

پرداخت هزینه ثبت نام مدارس صدرا هم در همین سامانه انجام می پذیرد. برای اطلاع از شهریه مدارس صدرا می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا از میزان شهریه مدرسه علوم و معارف صدرا در سراسر کشور مطلع شوید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

نحوه ثبت نام مدارس صدرا

در این بخش همگام با راهنمای نحوه ثبت نام مدارس صدرا پیش بروید تا به راحتی و بدون دردسر تکمیل فرم پیش ثبت نام مدرسه علوم و معارف صدرا به پایان برسد. ابتدا از طریق کلیک بر روی تصویر بالا به صفحه اصلی sadraorg.ir وارد شوید. روی گزینه مدارس منوی بالای سایت کلیک کنید.

مراحل ثبت نام مدارس صدرا مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا Moshavergroup.com

حالا از بخش لیست مدارس، نام استان یا شهر خود را در بخش جستجو تایپ کنید تا لیست مدارس صدرا برای شما به نمایش در آید. با انتخاب مدرسه مورد نظر که قصد ثبت نام در آن را دارید، به صفحه مخصوص آن مدرسه وارد شوید.

نحوه ثبت نام مدارس صدرا مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا Moshavergroup.com

مطابق تصویر زیر گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. در اینصورت فرم پیش نویس ثبت نام مدارس صدرا باز می شود که باید به دقت تمامی اطلاعات خواسته شده در این فرم را تکمیل نمایید.

فرم پیش ثبت نام مدارس صدرا مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا Moshavergroup.com

اطلاعات فرم پیش ثبت نام مدرسه علوم و معارف صدرا شامل:

  • اطلاعات هویتی دانش آموز (اطلاعات فردی داوطلب و اطلاعات پدر و مادر وی)
  • اطلاعات محل سکونت دانش آموز
  • سوابق پزشکی
  • مهارت های فردی دانش آموز (مهارت های قرآنی، مهارت های فنی، مهارت های هنری، مهارت کار با کامپیوتر و …)
  • سوابق تحصیلی (تصویر آخرین کارنامه، معدل و …)
  • اطلاعات کلی خانوادگی
  • و اطلاعات لازم برای پیگیری ثبت نام (شماره موبایل جهت پیگیری ثبت نام و نسبت با دانش آموز متقاضی ثبت نام)

در نهایت بعد از تکمیل فرم و کلیک بر روی گزینه ثبت اطلاعات ، یکبار دیگر اطلاعاتی که وارد کرده اید را بررسی کنید اگر نیاز به ویرایش دارند از بخش ویرایش اطلاعات آن ها را تصحیح کنید. در نهایت روی گزینه پرداخت آنلاین هزینه ثبت نام مدارس صدرا بزنید تا به درگاه بانکی متصل شده و پرداخت وجه ثبت نام را انجام دهید.

در صورت پرداخت موفقیت آمیز مبلغ هزینه ثبت نام مدرسه صدرا، یک کد رهگیری برای شما صادر می شود. توجه داشته باشید تا زمانی که کد رهگیری ثبت نام مدارس صدرا خود را از سامانه دریافت نکرده اید ثبت نام شما تکمیل نشده و اطلاعات شما در سامانه sadraorg.ir ثبت نشده است. بنابراین پایان مراحل ثبت نام مدرسه صدرا با دریافت کد پیگیری ثبت نام مشخص می گردد.

⚠️کد رهگیری ثبت نام مدارس صدرا دریافت شده را نزد خود نگه دارید و می توانید از آن برای پیگیری ثبت نام خود در سامانه استفاده کنید⚠️

همچنین توجه به این نکته ضروری است که تکمیل فرم پیش ثبت نام به معنی ثبت نام قطعی شما در این مدارس نیست! زیرا مراحل پذیرش دانش آموز جدید در مدارس صدرا شامل تکمیل فرم پیش ثبت نام، شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه با دانش‌آموز و خانواده می‌باشد.

برای مشاهده فیلم آموزش ثبت نام مدارس صدرا روی کادر ویدئو زیر کلیک نمایید.

لیست مدارس ابتدایی صدرا

لیست مدارس ابتدایی صدرا در این بخش از مقاله ارائه شده است تا اگر قصد دارید دانش آموزان دبستانی خود را در مجموعه مدارس صدرا ثبت نام کنید، مدرسه دبستان صدرا نزدیک محل سکونت خود را پیدا کنید. تاکنون مدارس ابتدایی صدرا (دوره اول و دوم) فقط در چهار استان چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان و قم تاسیس گشته است.

لیست مدارس متوسطه اول صدرا

لیست مدارس متوسطه اول صدرا در جدول زیر ارائه شده است. همانطور که در ادامه اشاره می کنید استان های اصفهان، البرز، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، قم، چهارمحال و بختیاری، کرمان، کرمانشاه و یزد نسبت به ارائه خدمات آموزشی مدارس صدرا به دانش آموزان هفتم، هشتم و نهم اقدام نموده اند.

لیست مدارس متوسطه دوم صدرا

جدول لیست مدارس متوسطه دوم صدرا را در این قسمت از مقاله مشاور گروپ مشاهده می کنید. همانطور که می دانید مدارس صدرا در مقطع دوره دوم دبیرستان فقط از دانش آموزان مشتاق به تحصیل در رشته علوم و معارف اسلامی پذیرش به عمل می آورند.


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم به معرفی جامعی از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا بپردازیم و از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام مدارس صدرا در سایت sadraorg.ir صحبت کردیم.

اگر شما هم جزو علاقه مندان به تحصیل در این مجموعه مدارس و یا جزو گروه دانش آموزان عزیز این مجتمع آموزشی هستید و درباره نحوه کار با این سامانه سوال دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️مراحل ثبت نام مدارس صدرا در sadraorg.ir چیست؟

✔️راهنمای تصویری ثبت نام مدرسه علوم و معارف صدرا در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است. همچنین می توانید با مشاهده فیلم آموزش ثبت نام مدارس صدرا از صحت انجام مراحل ثبت نام خود اطمینان حاصل نمایید.

✔️زمان ثبت نام مدارس صدرا کی آغاز می شود؟

✔️تاریخ ثبت نام مدرسه صدرا اردیبهشت ماه است و تا پایان اردیبهشت ماه یعنی زمان پایان تکمیل ظرفیت مصاحبه مدارس صدرا ادامه دارد.

✔️آدرس مدارس صدرا را از کجا پیدا کنم؟

✔️لیست مدارس صدرا تهران و سایر شهرهای کشور را به تفکیک مقطع در این مقاله مشاهده کنید.

3.8/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس صدرا | دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی