سامانه پادا کارنامه | سایت مشاهده کارنامه دانش آموزان

نحوه مشاهده کارنامه دانش آموزان در سامانه پادا

جهت مشاوره در زمینه سامانه پادا کارنامه | سایت مشاهده کارنامه دانش آموزان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سایت پادا برای دیدن کارنامه در این مقاله مشاور گروپ ارائه داده شده است. به منظور مشاهده کارنامه دانش آموزان ، باید به نشانی اینترنتی pada مراجعه نمایند و pada.medu.ir دریافت کارنامه پس از درج نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا ، وارد سامانه شوند.

پس برای آشنایی با نحوه مشاهده کارنامه سایت پادا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پادا کارنامه

سایت پادا کارنامه چیست؟ سامانه پادا – پرونده الکترونیکی دانش آموزان متعلق به وزارت آموزش و پرورش است و کلیه محصلان در سراسر کشور می توانند برای انجام اقدامات آموزشی از جمله مشاهده و دریافت کارنامه به سامانه پادا کارنامه دانش آموزی مراجعه نمایند. دریافت کارنامه مدرسه ابتدایی، متوسطه اول و دوم از طریق pada. medu. Ir انجام می شود.

ممکن است کاربران برای ورود به سامانه پادا و مشاهده کارنامه دانش آموزان، با مشکلاتی روبرو باشند، به منظور آشنایی بیشتر کاربران، راهنمای مشاهده کارنامه دانش آموزان در سامانه pada.medu.ir در این مقاله بیان شده است. با ما همراه باشید.

نحوه دیدن کارنامه در پادا pada.medu.ir

سایت پادا کارنامه

در راستای تغییر و تحولات در سامانه های وزارت و گسترش دولت الکترونیک سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد. بدین ترتیب می توانید با مراجعه به سایت پادا کارنامه دانش آموزای خود را دریافت نمایید. برای آگاهی از نحوه ورود به سامانه پادا کارنامه و مشاهده کارنامه دانش آموزان این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

محیط کاربری همانند سیدا می باشد باید منتظر فعال بودن و مشاهده منوهای موجود در این سامانه باشیم.

مشکل صدور کارنامه‌ های الکترونیکی دانش آموزان برطرف شده و مدیران مدارس می‌ توانند با ورود به سامانه یکپارچه دانش آموزی (سیدا) به نشانی sida.medu.ir کارنامه دانش آموزان را به صورت انفرادی و یا گروهی صادر کنند.

دانش آموزان پایه اول با کد ملی و سایر دانش آموزان با گذرواژه‌ ای که از مدرسه محل تحصیل می‌ گیرند می‌توانند برای دریافت کارنامه به پادا مراجعه نمایند.

مشکل صادر نشدن گذرواژه‌ های ورود به سامانه پادا نیز حل شده است و مدارس می‌ توانند گذرواژه‌ های لازم را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. دریافت کارنامه از سایت پادا نوبت اول امکان پذیر شده است. همچنین سایت پادا برای دیدن کارنامه نوبت دوم هم کاربرد داشته و دانش آموزان و والدین آن ها می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به دریافت کارنامه دانش آموزی خود اقدام نمایند.

مشاور گروپ در مقاله ارزیابی سواد حرکتی pada.medu.ir به صورت تصویری نحوه تکمیل فرم پرسشنامه سواد حرکتی را برای شما عزیزان به طور کامل توضیح می دهد

مشاهده کارنامه

با مشاهده کارنامه دانش آموزان می توانید به وضعیت تحصیلی دانش آموز پی برده و میزان پیشرفت یا افت تحصیلی آن را نسبت به دوره گذشته محاسبه کنید. همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد، دریافت و مشاهده کارنامه از سایت پادا انجام می شود و برای گرفتن کارنامه دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مدارس نیست.

البته راه دیگری هم برای مشاهده کارنامه دانش آموزان وجود دارد و آن هم مراجعه به پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه مشاهده  کارنامه از سامانه my.medu.ir کلیک نمایید.

سامانه پادا کارنامه دانش آموزان

سامانه پادا کارنامه دانش آموزان را در تمامی پایه های تحصیلی منتشر می کند. با مراجعه به سایت pada medu ir دریافت کارنامه نوبت اول و نوبت دوم میسر خواهد بود. مدیران و معاونین اجرایی مدارس باید با توجه به مشکلات مشاهده شده در ارسال اطلاعات از سامانه سیدا، قبل از عملیات فارغ التحصیلی اطلاعات و نمرات را به دقت کنترل نمایند.

  1. مدارسی که اطلاعات خود را در تاریخ 1401/12/02 از سامانه سیدا دریافت کرده اند، به علت اشکال در ناقص بودن نمرات اعشاری مجددا دریافت نمایند. (در صورت فارغ التحصیلی ابتدا از فارغ التحصیلی خارج شود و اطلاعات از سیدا دریافت شود و سپس نسبت به فارغ التحصیلی اقدام گردد.)
  2. نمرات انضباط را بررسی کنند چون در برخی موارد نمرات صفر آمده است. (وضعیت انضباط در سامانه سیدا به صورت کیفی درج شود و شامل(عالی،بسیارخوب،خوب،نیاز به راهنمایی و تلاش بیشتر)می باشد. )
  3. مشخصات دانش آموز کنترل شود.

لازم به ذکر است، در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، ثبت نام مدارس از طریق سایت پادا انجام می شود. برای آگاهی از نحوه ثبت نام مدارس سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می توانید به مقاله ثبت نام در پادا مراجعه نمایید.

دانش آموزان مقطع متوسطه اول با مراجعه به سایت پادا کارنامه هفتم ، هشتم و نهم خود را دریافت خواهند کرد. دانش آموزان پایه نهم نیز برای دریافت نتیجه آزمون های نهایی خود می توانند با مراجعه به سایت پادا کارنامه نهم (pada.medu.ir دریافت کارنامه نوبت دوم) را مشاهده و دریافت نمایند. به همین دلیل ما در ادامه به ورود به سامانه پادا کارنامه و پرونده دانش اموزی و همچنین نحوه دریافت کارنامه از سایت پادا می پردازیم.

دریافت کارنامه از سایت پادا

روش دریافت کارنامه از سایت پادا به صورت زیر است:

در سیدا در کارتابل مدیر مدرسه رمز گروهی برای دانش آموزان صادر و یوزر دانش آموزان از طریق شاد توسط مدیر و معلم در pv دانش آموزان به دانش آموز داده میشود . دانش آموز از طریق سایت پادا کارنامه دانش آموزی تحصیلی را مشاهده نماید .

مشاهده کارنامه در سامانه پادا بسیار ساده است.

  • ورود به سامانه پادا کارنامه ، سامانه دریافت کارنامه دانش آموزان به آدرس pada.medu.ir
  • وارد کردن کد ملی دانش آموز در کادر نام کاربری
  • واردکردن رمز عبور دریافت شده از مدرسه در کادر کلمه عبور
  • وارد کردن کد امنیتی
  • کلیک روی ورود کاربران
  • درصورت لزوم و داشتن پرینتر می توان با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه رو پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره کرد.

****درصورت نیاز به پرینت از اول با مرور گر کروم وارد سایت کارنامه پادا شوید.

****درصورت ورود با گوشی حتما گوشی را روی حالت دسکتاپ یا رایانه یا میز کار یا کامپیوتر (درهر گوشی یک اسم داره)قرار دهید و حتما زبان نوشتن کاربری و کلمه عبور انگلیسی باشد.

pada.medu.ir دریافت کارنامه

برای دریافت کارنامه ، باید به سایت pada.medu.ir دریافت کارنامه مراجعه نمایید. والدین دانش آموزان در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، برای دریافت کارنامه نیازی به حضور در مدرسه ندارند و می‌توانند از طریق سامانه پادا کارنامه دانش آموزی به نشانی pada.medu.ir کارنامه فرزند خود را دریافت کنند.

ورود به سامانه و دریافت کارنامه دانش آموزان در پادا ، از طریق نام کاربری و رمزعبور پادا امکان پذیر است. اما چگونه کارنامه خود را ببینیم؟

mpa.medu.ir

راهنمای ورود به سامانه پادا mpa.medu.ir و مشاهده کارنامه دانش آموزان در ادامه بیان شده است:

به منظور عملکرد بهتر سامانه، لطفا از مروگرهای زیر استفاده نمایید:

  • ورژن فایرفاکس 30 به بالا
  • ورژن کروم 49 به بالا
  • ورژن اینترنت اکسپلورر 11 به بالا

لینک مستقیم ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان ( پادا )

  • در گام اول، برای ورود به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایید.

نحوه دیدن کارنامه در پادا

  • نام کاربری و رمز عبور پادا خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
  • کد امنیتی را وارد کنید.
  • بر روی گزینه “ورود کاربران” کلیک نمایید.

ورود به سامانه پادا

سایت پادا برای دیدن کارنامه

بعد از ورود به سایت پادا برای دیدن کارنامه، درصورت لزوم و داشتن پرینتر میتوان با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه رو پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره کرد.

راهنمای تصویری دریافت کارنامه در پادا

مشاهده کارنامه در پادا

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی پادا میسر شده است و نام کاربری سامانه دریافت کارنامه دانش آموزان همان کد ملی دانش آموزان می باشد. کاربران برای دریافت رمز عبور پادا ، باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه نموده و رمز عبور خود را دریافت نمایند.

***رمز عبور به سامانه پادا mpa.medu.ir اختصاصی می باشند و از قرار دادن آنها در معرض دید کلیه دانش آموزان اعم از کانال یا گروه های مدرسه خودداری نمایید.

برای پادا کارنامه در سامانه پادا pada.medu.ir ، می توانید فیلم آموزشی زیر را مشاهده نمایید:

فیلم آموزشی مشاهده کارنامه دانش آموزان در سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا)

دیگر برای گرفتن کارنامه دانش آموزان به مدارس مراجعه نکنيد! با مراجعه به pada medu ir دریافت کارنامه نوبت اول کلیه دانش آموزان امکان پذیر شده است. علاوه بر این بعد از اتمام امتحانات ترم دوم خرداد ماه نیز کافیست با مراجعه به pada.medu.ir دریافت کارنامه نوبت دوم را انجام و کارنامه خود را ذخیره کنید.

 

در صورت بروز هرگونه مشکل برای دریافت کارنامه دانش آموزان در سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir و دریافت کارنامه mpa.medu.ir می توانید با کارشناسان مجموعه بزرگ مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

mpa.medu.ir سامانه دانش آموزی جهت دریافت کارنامه تحصیلی دانش آموزان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری می باشد که امکان بررسی سوابق آموزشی را به صورت آنلاین به شما عزیزان ارائه کرده است.


شما دانش آموزان گرامی می توانید با ورود به سامانه پادا کارنامه دانش آموزی خود را دریافت نمایید. ما در این مقاله مشاور گروپ به نحوه ورود به pada. medu. ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای ثبت نام و رزرو اینترنتی در سامانه eskan medu ir اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان فرهنگیان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول سامانه پادا کارنامه

✔️سایت دریافت کارنامه چیست؟

✔️یکی از راه های دریافت کارنامه دانش آموزان مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه پادا می باشد. لینک سامانه پادا در این مقاله قرار گرفته است.

✔️نحوه مشاهده کارنامه در سامانه پادا چگونه است؟

✔️راهنمای مشاهده و دریافت کارنامه در سامانه پادا کارنامه دانش آموزی pada medu ir در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️ورود به سامانه پادا کارنامه نیازمند چه اطلاعاتی است؟

✔️کاربران برای ورود به سامانه pada.medu.ir و مشاهده کارنامه در سایت پادا باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشند. نام کاربری همان کدملی دانش آموز می باشد. رمز عبور سامانه پادا از مدیر مدرسه قابل دریافت است.

4/5 - (137 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه پادا کارنامه | سایت مشاهده کارنامه دانش آموزان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ثنا مجید

    باو سایتش عوض شده چطوری کارنامم ببینم هااا

    پاسخ
  2. لیلا

    با سلام
    وقتی وارد سامانه میشم اصلا چیزی به عنوان مشاهده کارنامه نمیاره فقط یک صفحه میاد که نوشته پرورشی
    کلیلک میکنم کد ملی و رمز رو میخواد

    پاسخ
  3. افرا

    چرا فقط بخش پرورشی داره ؟ سایت عوض شده ؟ پس کی کارنامه نوبت اول قرار میگیره؟

    پاسخ
  4. آیناز

    معلمم بام رمز عبور رو فرستاده ولی اینجا میگه فقط برا معلماست

    پاسخ
  5. آیناز

    من معلمم رمز عبور رو فرستاده ولی اینجا میگه فقط بر معلماست

    پاسخ
  6. Mahnaz

    چرا وارد میشیم فقط پرورشی داره
    نمیشه کارنامه ی نوبت اول را دید

    پاسخ
  7. ناشناس

    چرا وقتی میخوام کارنامه ببینم میزنم رو گزینه مشاهده کارنامه میگم هنوز اماده نشده ادمین توضیح میدید؟

    پاسخ
  8. حدیث

    من رمزعبورمو حروف زدن این عدد قبول داره چیکار کنم؟

    پاسخ
  9. ali

    سلام و وقت بخیر
    من شاغل هستم و دنبال رشته به درد بخور هستم که زمان اعزام به سربازی هم
    معتبر باشه ممنون میشم راجع به اموزش زبان انگلیسی (غیر حضوری ) راهنمایی کنید

    پاسخ
  10. امیر مهدی درخشان

    خوبه عالیییییییییییییییئییققققق

    پاسخ
  11. محمد قاسمی

    کارنامه

    پاسخ
  12. امیر مهدی

    رمز رو باید از کجا بگیرم

    پاسخ
  13. ناشناس

    اصلا خوب نیست هرچی کلمه عبور میزنم میگ اشتباس مدرسه داده کلمه عبور دیگ ای هم نیست.
    داخل سامانه درخواست کلمه عبور جدید کردم می‌نویسه به شمارتون ارسال شد ولی چیزی نمیاد.این چه سایتیه همون همگام بهتر بود.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی