ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی، و جزئییات مرتبط به آن در این مقاله بررسی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقاله با مشاور گروپ، همراه باشید.

اینکه بدانید می توانید با انتخابی درست و البته صرف هزینه ای مشخص بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد در یک دانشگاه مناسب درس بخوانید احتمالا برای خیلی از کنکور گریز ها وسوسه کننده باشد.

در این مقاله اطلاعاتی از قبیل زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی ، شرایط ثبت نام این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، شهریه ثابت و متغیر کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی سال ۱۴۰۲، سایت ثبت نام کارشناسی ارشدغیرانتفاعی و … را در اختیار همراهان مشاور گروپ قرار دهیم.

 

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

دانشگاه غیر انتفاعی با داشتن سهم بسیار خوبی از پذیرش دانشجو بدون کنکور توانسته از نظر سطح علمی و حضور اساتید خوب نیز به سطح مناسبی برسد. به طوری که توانسته به میزان زیادی الگوی ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل را در ذهن بسیاری از داوطلبان کارشناسی ارشد آن هم وقتی که نمی خواهند زمان و انرژی زیادی برای قبولی در کنکور ارشد بگذارند تغییر دهد.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ یکی از پرطرفدار ترین ثبت نام ها برای ادامه تحصیل در مقاطع عالی  محسوب می شود. دانشگاه غیر انتفاعی از جمله دانشگاه های معتبری است که فعالیت خود را زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات انجام می دهند.

زمان ثبت نام غیر انتفاعی

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ بدون کنکور و با کنکور را در این قسمت بررسی کرده ایم.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور:

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور، به دو صورت انجام می شود؛ یکی استعدا های درخشان و دیگری سوابق تحصیلی.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی برای ثبت نام استعداد های درخشان، از طریق اعلام رسمی هر دانشگاه ، به صورت جداگانه مشخص می شود و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی نیز از طریق سایت سنجش زمان ثبت نام و اعلام نتایجش، مشخص می شود.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی با کنکور:

همچنین زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی، با کنکور نیز، برای ورودی مهر ماه در تاریخ 1 تا 4 تیر ماه ۱۴۰۲ انجام شده است.

تمدید ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی:

تمدید ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی، توسط سازمان سنجش، طی اطلاعیه ایی تا تاریخ ۱۴۰۲/4/6 تعیین شد. داوطلبان می توانند در صورتی که تاکنون اقدام به ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی نکرده اند، تا تاریخ اعلام شده ثبت نام خود را تکمیل نمایند. این اطلاعیه شامل داوطلبان ثبت نام ارشد غیر انتفاعی نیز می شود.

آن دسته از داوطلبانی كه قبلا نسبت به ثبت نام و انتخاب كدرشته محل‌ های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌ توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش كدرشته محل‌ های انتخابی خود اقدام نمایند. لازم به تاكید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نمی‌ باشد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی

شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی از میان داوطلبان شرکت در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند پذیرش می نماید.

متقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۱ باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی خاصی باشند. در ادامه می توانید  شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور را مشاهده نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی :

  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان موجود در قانون اساسی کشور
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سو سابقه و اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم عضویت در گروه های خاص مثل گروه های فراماسونری و …

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی :

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد غیرانتفاعی این است که داوطلب جز استعداد های درخشان باشد. داوطلبانی که یکی از شرایط  زیر را داشته باشند استعداد های درخشان محسوب می شوند و می توانند بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه غیر انتفاعی تحصیل نمایند.

  •  دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه آزاد که داوطلب ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی هستند ، باید پس از 6 ترم تحصیلی 110 واحد درسی را گذارنده باشد و به طور میانگین در گروه 10 درصد دانشجویان برتر ورودی رشته ی خود باشد.
  • رتبه ی کشوری این دانشجویان در آزمون سراسری در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و علوم تجربی باید کمتر از 100 و در گروه آزمایشی علوم انسانی باید کمتر از 50 و در گروه آزمایشی هنر و زبان باید کمتر از 20 بوده باشد
  •  دانشجویان نمونه کشوری با تایید معاونت دانشجویی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در صورت هم ترازی میانگین کل با 15 درصد دانشجویان برتر ورودی هر رشته
  • دانشجویان رتبه های یک تا پانزده  المپیاد های علمی دانشجویی
  • دانشجویان که در جشنواره های علمی مانند  جشنواره های خوارزمی ، فارابی ، رازی و… رتبه های اول تا سوم را خذ کرده باشند

چنانچه سوالی در خصوص ثبت نام ارشد غیر انتفاعی بدون کنکور و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی و … دارید، می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، به شماره 9099071613 تماس بگیرید تا با توجه به شرایط خاص خودتان شما را راهنمایی کنند.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۱

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی باید برای ثبت نام گروهی از مدارک را ارائه دهند. در ادامه می توانید لیستی از مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی را مشاهده نمایید.

  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • فایل اسکن شده عکس 3×4 یا 4×6 داوطلب
  • مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و…)

ویژگی های عکس اسکن شده :

  • عکس اسکن شده باید با فرمت jpg
  • حداقل اندازه 200×300 و حداکثر 300×400 پیکسل
  • حجمی کمتر از 70 کیلوبایت
  • دارای پس زمینه سفید
  • فاقد حاشیه های زائد
  • کاملا واضح
  • عاری از هرگونه اثر مهر و منگنه
  • متعلق به سال جاری داوطلب باشد.

تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲

تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی در سال های گذشته توسط دانشگاه غیر انتفاعی اعلام شده است. تکمیل ظرفیت معمولا پس از اتمام ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی و پس از آن انتخاب واحد و حذف اضافه ، اعلام خواهد شد.

انتظار می رود تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲ نیز پس از اتمام حذف و اضافه و در اواسط تا اواخر مهر ماه اعلام شود. در صورت اعلام هرگونه خبر جدیدی در این مورد، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی

برای اکثر متقاضیان ورود به دانشگاه اعتبار مدرک تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در خصوص اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه غیر انتفاعی، باید بگوییم که دانشگاه غیرانتفاعی مورد تائید وزارت علوم است و تمامی ضوابط و مدارک دانشجویان مشغول به تحصیل مانند دیگر دانشگاه های دولتی است، دارای اعتبار و ارزشی مشابه دیگر مراکز سنجیده می شود.

همچنین باید اشاره کنیم که مدرک تحصیلی دانشجویانی که به صورت بدون کنکور تحصیل می کنند، فرقی با دانشجویان دیگر ندارد. داوطلبان تحصیل در این دانشگاه هنگام ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی، این نکات را در نظر داشته باشند.

مزیت تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی

از دیگر مواردی که برای داوطلبان ثبت نام  کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی جالب و جذاب می تواند باشد، مزیت تحصیل در دانشگاه هاب غیر انتفاعی است.

دانشگاه غیرانتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که با اخذ مجوز از وزارت علوم و با هدف فعال سازی بخش خصوصی در زمینه آموزش عالی و افزایش ظرفیت آموزش عالی شروع به کار کرده است. دانشگاه های غیر انتفاعی از سطح و کیفیت آموزشی مناسبی برخوردارند.

این دانشگاه، در مقاطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به دو صورت ورود با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند. کیفیت دانشگاه غیرانتفاعی در سال های اخیر با بررسی بازرسان وزارت علوم سطح بندی شده است و ۵ سطح آموزشی برای دانشگاه های غیرانتفاعی تعریف شده است که سطح یک آن از کیفیت آموزشی بالاتری نسبت به سایر سطوح برخوردار است.

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

در صورتیکه هر گونه سوالی در خصوص ثبت نام ارشد غیر انتفاعی بدون کنکور و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی و … دارید، می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، به شماره 9099071613 تماس بگیرید تا با توجه به شرایط خاص خودتان شما را راهنمایی کنند.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی

شرایط ثبت نام ارشد دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور، چیست؟

✔️شرایط ثبت نام ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور، به طور کامل در مقاله ذکر شده است. مطالعه بفرمایید.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی 1401، کی هست؟

✔️زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۱ بدون کنکور، از تاریخ 1 تیر ماه تا 4 تیر 1401 ماه انجام شد. همچنین زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی، با کنکور نیز، برای ورودی مهر ماه در تاریخ 1تا 4 تیر ماه 1401 انجام شده است.

❓ثبت نام غیر انتفاعی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد، چند بار صورت می گیرد؟

✔️ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور، به دو صورت انجام می شود پذیرش از طریق ثبت نام استعدادهای درخشان، و سوابق تحصیلی.
ثبت نام ارشد دانشگاه غیر انتفاعی برای استعداد های درخشان، از طریق هر دانشگاه به صورت جداگانه انجام خواهد شد. و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیز از طریق سایت سنجش زمان ثبت نام و اعلام نتایجش، مشخص می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. قاسم

    سلام
    من ارشد غیر انتفاعی دانشگاه علم و فرهنگ تهران مجاز و انتخاب رشته کردم
    چه قدر احتمال قبولی دارم که براش برنامه ریزی کنم

    پاسخ
  2. سپنتا

    ارشد غیر انتفاعی پژوهش محور هستش یا آموزش محور؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی