سامانه سنجش دانش آموزی بدو ورود کلاس اول my.medu.ir

سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سامانه سنجش دانش آموزی بدو ورود کلاس اول my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir  که ادرس قبلی آن h1.iehs.ir میباشد ، نحوه ورود به سامانه سنجش بدو ورود my medu.ir دانش آموز ابتدایی را فراهم اورده ایم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سامانه یکپارچه رشد و تربیت سنجش با همان سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود در سال های گذشته my.csdeo.ir سایت بود و مدتی است که ثبت نام سنجش بدو ورود بر عهده سامانه my.medu گذاشته شده است.

سامانه سنجش دانش آموزی my medu.ir

سامانه سنجش دانش آموزی my medu.ir با هدف بررسی سلامت دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس ابتدایی را در مهر ماه دارند طراحی و راه اندازی شده است. پیش از این نوبتدهی سنجش بدو ورود به صورت حضوری در مدارس یا از طریق سامانه my.csdeo.ir سایت استعلام سنجش دانش آموزان انجام می شد اما آدرس جدید سامانه سنجش دانش آموزان اول ابتدایی my.medu.ir است.

سنجش بدو ورود یعنی چه؟ سری آزمایشاتی که برای تشخیص و در سامانه my.medu.ir والدین دانش آموزان می توانند برای فرزند خود که مهر ۱۴۰۳ وارد دبستان می شوند اقدام به نوبت گیری سنجش سلامت کنند.

my.medu.ir ثبت نام

my.medu.ir ثبت نام سنجش سلامت را بر عهده دارد و طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدارس ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، امسال با رویکرد جدید از ابتدای بهمن ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت. از امروز خانواده‌ها باید بدون مراجعه به مدرسه و از طریق سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir برای ثبت نام اقدام کنند. به این صورت که پس از ورود به سایت مذکور و انتخاب نقش والدین، با شماره تلفنی که به نام یکی از والدین است اقدام به ورود به سامانه my medu.ir دانش آموز کنند.

پس از احراز هویت و گذراندن مراحل پرداخت و ثبت نام به صورت الکترونیکی، از یکی از مراکز تایید شده نوبت دریافت می‌ کنند؛ و در تاریخ مشخص شده برای سنجش به مرکز مورد نظر مراجعه می نمایند. یعنی بر خلاف سال‌ های گذشته دانش آموز، اول سنجش را انجام می‌ دهد و بعد ثبت نام کلاس اولی‌ ها در مدارس تکمیل خواهد شد.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، حداقل سن ثبت نام در پایه اول ابتدایی شش سال تمام و ملاک محاسبه سن، اول مهرماه است. لذا حداقل سن ثبت نام در پایه اول ابتدایی تا متولدین ۱ مهر ۹۵ است. لازم است که خانواده هایی که فرزندانشان تا این تاریخ متولد شده اند،‌ نسبت به ثبت نام سنجش کلاس اولی ها ۱۴۰۲ اقدام نمایند.

البته بر اساس طرح جدید سامانه سنجش آموزش و پرورش، کودکان از ۴ سالگی، یعنی پیش از شروع پیش دبستانی ۱ و ۲ می‌توانند در سنجش سلامت نو آزموزان شرکت کنند. یعنی از این به بعد والدینی که کودک ۴ ساله دارند هم می‌ توانند در سامانه my medu.ir ثبت نام و نسبت به سنجش کودک خود اقدام کنند.

این تغییر با هدف تشخیص و مداخله به هنگام سلامت نو آموزان انجام شده است. به همین منظور حمید طریفی حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از والدین خواسته است تا هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام و سنجش فرزندان شان در سامانه یکپارچه رشد و تربیت my.medu.ir سامانه سنجش بدو ورود اقدام کنند.

اجرای طرح سنجش پیش دبستان در فاز اول از 11 بهمن ماه 1401

✅ شرایط سنی پیش یک: 1396/07/02 لغایت 1397/07/01

✅ شرایط سنی پیش دو: 1395/07/02 لغایت 1396/07/01

چنانچه درباره تغییرات طرح سنجش سلامت یا نحوه نوبت گیری سنجش پایه اول در سامانه my medu.ir سوالی دارید می توانید با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

نحوه ورود به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

نحوه ورود به سامانه سنجش بدو ورود my medu ir |سایت سنجش کلاس اول

نحوه ورود به سامانه سنجش بدو ورود my medu ir بسیار ساده است. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره کردیم پیش از این دریافت نوبت از سایت my.csdeo انجام میشد و از این به بعد والدین دانش آموزان با مراجعه به my.medu.ir ثبت نام سنجش دانش آموزان بدو ورود را انجام می دهند.

برای این کار ابتدا باید به درگاه خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش مراجعه کنید. می توانید از لینک مستقیم موجود در جدول زیر استفاده نمایید.

حالا به دو روش می توانید برای ثبت نام در سامانه ثبت نام طرح سنجش سلامت دانش آموزان اقدام نمایید. یکی از طریق نقش فرهنگی برای فرهنگیانی که فرزند نو آموز دارند و دیگری از نقش والدین و سایر برای عموم جامعه.

انتخاب نقش سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com


ورود والدین به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود

مطابق تصویر بعد از انتخاب نقش والدین، روی گزینه ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف بزنید.

ورود والدین به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این صورت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد می شوید و مانند تصویر شماره تلفن همراه خود را به همراه کد امنیتی در کادرهای معین شده بنویسید. توجه داشته باشید که شماره همراه متعلق به خود والد باشد زیر شماره موبایل با کد ملی فرد تطابق داده می شود.

پنجره خدمات ملی هوشمند سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید کد فعالسازی 5 رقمی به شماره موبایل شما ارسال می گردد که باید آن را در بخش مربوطه درج نمایید.

کدفعالسازی سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

به منظور احراز هویت باید کد ملی و تاریخ تولد والد که قصد ورود به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir  را دارد در این بخش ها وارد کنید و در آخر روی گزینه ثبت اطلاعات بزنید.

ورود سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در بخش بعدی، باید کد پستی محل سکونت خود را در کادر مشخص شده بنویسید و سپس گزینه ثبت اطلاعات را بزنید. اگر تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید به پنل کاربری خود در سایت مای مدیو وارد می شوید. در پروفایل my medu ir ، مطابق تصویر زیر روی گزینه سنجش بدو ورود بزنید.

ورود به پنل سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این صورت به صفحه اصلی سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت وارد می شوید. بعد از ورود به سامانه سیرت ، حالا در قسمت لیست فرزندان شما باید روی گزینه سبز رنگ افزودن فرزند کلیک نمایید.

افزودن فرزند به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

سپس کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز را وارد کنید و دکمه آبی رنگ بررسی و افزودن را بفشارید. در این صورت تصویر دانش آموز در این صفحه سامانه سیرت سامانه یکپارچه رشد و تربیت به نمایش در می آید و باید روی آن کلیک کنید تا مراحل ثبت نام سنجش دانش آموزان بدو ورود در my medu.ir ادامه یابد.

ثبت اطلاعات دانش آموز در سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

فرم اطلاعات خانواده و همچنین فرم اطلاعات تکمیلی نو آموز، اطلاعات محل سکونت ( احراز محل سکونت دانش آموزان ) و… را به دقت پر کنید و روی گزینه مرحله بعد بزنید. زیرا ابتدا باید فرم اطلاعات لازم را تکمیل فرمایید و سپس سنجش نو آموزان را انتخاب کنید.

در مرحله تایید نهایی، تصدیق می کنید که کلیه اطلاعات وارد شده در سامانه صحیح بوده و نیازی به ویرایش ندارند. لازم به ذکر است می توانید برای بررسی اطلاعات از گزینه زرد رنگ مرحله قبلی استفاده کنید. در نهایت با فشردن گزینه ثبت اطلاعات به سامانه یکپارچه رشد و تربیت وارد می شوید.

تایید اطلاعات سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

برای نوبت گیری سنجش سلامت، گزینه سنجش نوآموزان را انتخاب نمایید. با مشاهده پیام سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان مطابق تصویر روی گزینه انتخاب سنجش کلیک کنید.

راهنمای انتخاب سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این مرحله باید استان و منطقه مورد نظر خود را وارد نمایید و سپس روی گزینه آبی رنگ مشاهده نوبت ها بزنید.

مشاهده نوبت ها در سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

به دلخواه یکی از روزها و ساعت های مد نظر خود برای حضور در طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود را انتخاب  کرده و با فشردن گزینه پرداخت و رزرو به درگاه بانکی متصل می شوید.

رزرو نوبت سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این بخش باید هزینه 600/000 ریال معادل 60 هزار تومان را به صورت الکترونیکی بپردازید و بعد از تکمیل عملیات پرداخت به صفحه اصلی سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir بازگشت داده می شوید. حتما گزینه چاپ رسید را بزنید.

رسید دریافت نوبت سنجش از سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

همچنین در این قسمت می توانید وضعیت نوبت خود را مجددا بررسی یا در صورت ضرورت، نوبت سنجش خود را لغو نمایید.

پرینت رسید سنجش سلامت نو آموزان سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

ورود فرهنگیان به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود

مدیران و مسئولان مدارس ابتدایی می توانند با استفاده از روش ورود فرهنگیان به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu ir، نسبت به نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان اقدام نمایند.

برای این کار کافیست بعد از ورود به my medu.ir ، در بخش انتخاب نقش گزینه فرهنگی را انتخاب کنید. با درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز سامانه رتبه بندی معلمان روی گزینه ورود بزنید.

حالا به راحتی در حساب کاربری خود روی گزینه سنجش بدو ورود کلیک نمایید. توجه داشته باشید که سایر مراحل مشابه با نحوه نوبت گیری والدین در سامانه سنجش نو آموزان بدو ورود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir و اعتراض به نتیجه رتبه بندی my medu.ir

در صورتی که در ورود یا انجام مراحل نوبت گیری سنجش سلامت دچار مشکل شدید نگران نباشید. می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

اطلاعات سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir – سایت سنجش کلاس اول

نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir را در این بخش با یکدیگر مرور می کنیم. انجام مراحل دریافت نوبت سنجش my medu ir دانش آموز از اول بهمن لغایت پایان اردیبهشت ماه امکان پذیر خواهد بود.

✔️ابتدا وارد سامانه my medu.ir شوید.

✔️انتخاب نقش عموم مردم ( یا انتخاب نقش فرهنگی برای والدین فرهنگی ) و درج رمز عبور

✔️در صورت فراموشی رمز برای بازیابی رمز سامانه my medu.ir ، وارد کردن کد ملی و شماره همراه ولی دانش اموز را بزنید تا ارسال پیامک از گوشی انجام شود، از سرشماره ۳۰۰۰۱۲۰۰ پیامک حاوی کد اعتبار سنجی 5 رقمی برای شما ارسال شده که باید کد آن را در کادر معین وارد کنید و با انتخاب گزینه صحت سنجی، به تعریف رمز عبور و تکرار آن و تغییر رمز بپردازید.

✔️ مجددا برای ورود بهسامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir با نقش عموم مردم کد و رمز وارد کنید و گزینه ورود به پنل کاربری را بزنید.

✔در پروفایل مای مدیو my. medu. ir، سنجش بدو ورود را ️انتخاب کنید.

✔️وارد صفحه سامانه سیرت ( رشد وتربیت) شوید

✔️با نشان دادن لیست فرزند نواموز روی تصویر کلیک و در غیر این صورت از گزینه افزودن فرزند اقدام نمایید

✔گزینه ورود پدر یا مادر ️انتخاب کنید.

✔با کلیک بر روی گزینه افزودن فرزند با کد ملی و سریال شناسنامه فرزند به ثبت اطلاعات بپردازید.

✔️بررسی و افزودن را بزنید.

✔لیست خدمات ️انتخاب  کنید.

✔️تکمیل اطلاعات مرحله به مرحله پیش بروید و در نهایت روی گزینه تایید و ثبت اطلاعات بزنید.

✔️ سنجش نو اموزان و انتخاب سنجش و انتخاب استان و شهرستان و انتخاب پایگاه از روی نقشه با مکان یاب

✔️مشاهده نوبتها

✔️انتخاب نوبت فعال

✔️پرداخت مبلغ ۶۰ هزار تومان با کلیک بر روی گزینه پرداخت از طریق درگاه بانکی اینترنتی

🌹دریافت برگه نوبت دهی و پایان مراحل نوبت گیری سنجش بدو ورود دانش آموزان

سامانه my medu ir | سایت سنجش کلاس اول

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir است. همانطور که می دانید این سامانه خدمات زیادی را به دانش آموزان، فرهنگیان و عموم مردم ارائه می دهد. از جمله خدمات my.medu .ir سامانه آزمون های مشاوره ای می توان به برگزاری آزمون هدایت تحصیلی پایه نهم اشاره کرد.

سامانه my medu ir ازمون رغبت و توانایی را تنها در پروفایل دانش آموزان نهمی فعال می کند. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید می توانید به آزمون رغبت و توانایی my.medu.ir مراجعه نمایید.

همچنین my medu.irکارنامه دانش آموزان را صادر و در پروفایل حساب کاربری هر دانش آموز قرار می دهد. اطلاعات بیشتر را در مقاله my medu ir کارنامه | مشاهده کارنامه از سامانه my.medu.ir بخوانید.

راهنمای سنجش دانش آموزی بدو ورود


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. با توجه به اینکه تغییر سامانه نوبت گیری سنجش سلامت دانش آموزان به تازگی رخ داده است، برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید.

اما… ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه سنجش بدو ورود چیست؟

✔️سامانه my medu.ir مسئول نوبت دهی سنجش سلامت نو آموزان است و والدین دانش آموزان و یا مدیران مدارس باید در زمان مقرر به سامانه سامانه ثبت نام طرح سنجش سلامت مای مدیو مراجعه نمایند. سپس نوبت دهی در سامانه یکپارچه رشد تربیت سیرت انجام می شود.

✔️زمان ثبت نام سامانه سنجش سیرت از چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام طرح سنجش سلامت نو آموزان از ابتدای بهمن 1401 آغاز می شود. زمان دقیق ثبت نام سنجش بدو ورود را در مقاله مطالعه کنید.

✔️شرایط ثبت نام سامانه سنجش دانش آموزان اول ابتدایی چیست؟

✔️در این مقاله شرایط سنی لازم برای ثبت نام نوآموزان در سامانه سنجش بدو ورود سال تحصیلی 1402 – 1403 را به صورت کامل شرح داده ایم. فراموش نکنید که سایت جدید سنجش کلاس اولی ها پنجره ملی آموزش و پرورش به نشانی my medu.ir است.

✔️ آدرس جدید سامانه سنجش دانش آموزان اول ابتدایی کدام است؟

✔️ شما برای سنجش دانش آموزی باید به سایت مای مدیو مراجعه نمایید.

3.7/5 - (25 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه سنجش دانش آموزی بدو ورود کلاس اول my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مصی

    سلام من پارسال دخترم وبردم سنجش اون موقع برگه ای به من ندادند بعد چند وقت پیام امد که برای سنجش تخصص ببرم من هم نبردم چون سالم بود فقط یک مقدار کمی در گفتن بعضی از کلمات مشکل داشت که الان خوب شده .حالا برای مدرسه دوباره باید ننجش انجام بده .جواب سنجشو در سایت دیدم غیر از گفتار مشکل دیگه ای نبود؟؟

    پاسخ
  2. زری

    دخترم متولد۹۹/۱/۱۶هست بایدسنجش ببرمش یانه؟

    پاسخ
  3. شیوا

    حتما باید یه روشی واسه اذیت مردم بذارن .اینایی که تست میگیرن خودشون تست دادن. .خدایی نه هیچی بلدن نه قابل یادگیری هم هستن. 122 سوال واسه بچه ای که اماده نیست .شاید اون روز رو فرم نبوده از اون ادمای اونجا والا منم ترسیدم چه برسه بچه .تازه یه ازمون دیگه هم نداره سریع برن مرحله اخر

    پاسخ
  4. کورش

    این هم روشی دیگر برای تسهیل آموزش رایگان برای نوباوگان این مرز و بوم است.

    سپاسگزاریم.

    پاسخ
  5. مهدی

    سلام مدارک رو برا ثبت نام دانش آموز بدو ورود به مدرسه دادم و فرم بارکددار سنجش رو هم دادم ولی انگاری گمش کردن میتوتم پرینت سنجش رو دوباره بگیرم و ضمیمه پرونده بچه کنم یا نه تکلیف چیه؟

    پاسخ
  6. مجتبی علی میرزائی

    سلام
    سر در گم شده ایم بخدا . داخل سایت جایی که گفته است از روی نقشه استان و منطقه را انتخاب میکنیم (استان کرمانشاه) اما هیچ مرکز سنجشی نشان داده نمیشود البته بعضی استانها نشان داده میشود مثل استان تهران.

    در جایی هم که اسم بچه ام را اضافه میکنم پیغام میدهد : ” این کد ملی از قبل دارای والدین ثبت شده است”

    پاسخ
  7. شکوفه

    سلام دخترم رو بردم واسه سنجش ولی الان پرینت نتیجه رو میخواد مدرسه نمیتونم بگیرم چکار کنم؟
    حتما باید اذیت کنن

    پاسخ
  8. منصور نظری

    سلام
    پایگاه سنجش برای پسرم مراحل سنجش رو انجام دادیم الان سامانه my.medu.irجواب رو نداره چون مدرسه پرینت نتیجه سامانه رو هم میخواد ( در صورتیکه رسید پایگاه سنجش رو دارم به مدرسه ارائه میدم قبول نمیکنن )
    حالا معلوم نیست پایگاه نتیجه رو ثبت سامانه اش نکرده یا سامانه ها لینک نشده مردم بایست جور بدونم کاری های بعضی رو بکشن

    پاسخ
  9. معصومه فرزانه

    سلام من برا دخترم سنجش بدو ورود انجام دادم پولم پرداخت کردم اما اسکرین شات ورسید نگرفتم حالا چیکار کنم

    پاسخ
  10. فاطمه رحمانی

    سلام در صورتی که هزینه سنجش دو بار پرداخت بشه چگونه می توان هزینه را عودت کرد؟

    پاسخ
  11. yam

    سلام. از مای مدیو برای نمونه دولتی ثبت نام کردم میخوام رشتمو ویرایش کنم، امکانش هست؟

    پاسخ
  12. هستی

    ورزش یک سلامتی هست . زندگی بدون ورزش ارزش نداره

    زندگی هر چقدر هم سخت باشه ما باید سخت تر اون باشیم

    با خدا باشیم همین

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی