دفترچه ازمون تیزهوشان 1403

دفترچه ازمون تیزهوشان 1402 Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ازمون تیزهوشان 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه ازمون تیزهوشان 1403 چیست؟ هر ساله در سراسر کشور مدارس تیزهوشان جهت جذب دانش آموزان برتر یک آزمون تحت عنوان ” آزمون تیزهوشان ” برگزار می‌کنند. این آزمون برای ورودی هفتم و دهم می‌باشد و این مقاله از مشاورگروپ شامل دفترچه راهنمای آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ و مهم ترین اطلاعات پیرامون ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سمپاد مطابق با آخرین تغییرات دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 – 1404 و … است.

برای دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ و همچنین دفترچه ازمون تیزهوشان 1403 پایه نهم به دهم با ما همراه باشید.

دفترچه راهنمای آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

دانلود دفترچه ازمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ثبت نام هفتم و دهم,دانلود دفترچه تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ثبت نام دهم و هفتم,دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان , دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم و دهم , ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403, دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون مدارس تیزهوشان , دفترچه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد

دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

چرا لینک دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در این مقاله قرار گرفته است؟ زیرا مهم ترین اطلاعات لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان در این دفترچه راهنمای ثبت نام درج می شود و مطالعه آن برای کلیه داوطلبان ضروری می باشد. همانطور که می دانید هر ساله در سراسر کشور مدارس تیزهوشان جهت جذب دانش آموزان برتر یک آزمون تحت عنوان ” آزمون تیزهوشان ” برگزار می‌کنند. این آزمون برای ورودی هفتم و دهم می‌ باشد.

تمامی دانش‌ آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان متوسطه اول را دارند ابتدا باید به مطالعه دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ بپردازند تا در جریان تمام شرایط ثبت نام، منابع ، تعداد سوالات آزمون، زمان ثبت نام، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون قرار بگیرند. لینک دانلود دفترچه ازمون تیزهوشان 1403، ثبت نام هفتم و دهم و راهنمای کامل ثبت نام در ادامه این مطلب توضیح داده شده است.

دانلود دفترچه ازمون تیزهوشان 1403

لینک دانلود دفترچه ازمون تیزهوشان 1403 در جدول زیر قرار گرفته است. برای دریافت دفترچه کافیست روی لینک دانلود کلیک کنید تا فایل pdf دفترچه ثبت نام تیزهوشان در زبانه یا tab جدید برای شما باز شود. با انتخاب گزینه save یا ذخیره می توانید فایل را در گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

دانلود دفترچه تیزهوشان 1402 - 1403

 

از آنجا که ثبت نام به صورت اینترنتی و توسط خود داوطلب انجام می‌شود، داوطلب می‌بایست دقت کافی را در انجام ثبت نام داشته با‌شند تا مشکلی به وجود نیاید. در ادامه راهنمای رایگان و کامل ثبت نام و دانلود دفترچه ازمون تیزهوشان 1403 ثبت نام هفتم و دهم ارائه شده است .

افرادی که می‌خواهند وارد این مدارس بشوند، باید در زمان مقرر که سمپاد اعلام می‌کند، اقدام به ثبت نام کنند. جهت ثبت نام ورودی هفتم و ورودی دهم به سایت my medu.ir مراجعه کنید زیرا ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم و ورودی پایه دهم از طریق سامانه my medu.ir انجام می‌شود.

دفترچه آزمون تیزهوشان 1402 - 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون ورودی سمپاد مندرج در دفترچه ازمون تیزهوشان 1403

ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد سال 1403 از 15 لغایت 25 فروردین 1403

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان:

آزمون ششم به هفتم : 9 صبح پنجشنبه مورخ 1403/04/1

آزمون نهم به دهم : 9 صبح جمعه مورخ 1403/04/2

قبل از اینکه از شرایط و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان مطلع شوید ، توصیه می‌کنم ابتدا مزایای تحصیل در مدارس تیزهوشان را مطالعه نمایید. برخی مزایای مدارس تیزهوشان در دفترچه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ که در دفترچه ازمون تیزهوشان 1403 به آن اشاره شده است، به شرح زیر است:

  • دارا بودن سطح علمی بالا و ارائه انواع خدمات تحصیلی با کیفیت
  • قبولی رتبه های برتر هر سال کنکور سراسری از بین تحصیلکرده های مدارس تیزهوشان
  • استفاده از کادرمجرب معلمان و مدیران برجسته کشور
  • ایجاد فضایی جهت کشف خلاقیت و استعداد یابی دانش آموزان تیزهوش مانندبرنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی و استفاده از آزمایشگاه به طور مستمر
  • برگزاری کلاس های فوق العاده در چند روز در هفته
  • آموزش زبان‌های خارجی و آماده نمودن دانش آموزان برای ورود به دانشگاه

دفترچه تیزهوشان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ ۱۴۰۳

برای دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ می توانید از طریق لینک جدول بالا اقدام کنید زیرا این دفترچه برای هر دو آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در قالب یک فایل واحد منتشر شده است.

معمولا قبل از آغاز ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سوالاتی در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان، سایت آزمون مدارس تیزهوشان، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان، نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و سهمیه‌ های آزمون تیزهوشان برای داوطلبان بوجود می آید. به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش هر ساله قبل از آغاز بازه زمانی نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان، اقدام به انتشار دفترچه می‌نماید و در آن به نکات مهم و مورد نیاز داوطلبان در رابطه با ثبت نام و برگزاری آزمون تیزهوشان می‌پردازد.

دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

شرایط ثبت نام مندرج در دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم و همچنین شرایط آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای این گروه از داوطلبان آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان را در ادامه مشاهده می کنید.

شرایط و ضوابط ثبت نام دفترچه ازمون تیزهوشان 1403

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اشتغال به تحصیل در پایه ششم ابتدایی در سال  تحصیلی 1402 – 1403، کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس  نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 1401 – 1402 و کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی 1402 – 1403، جهت ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی 1402 – 1403 و داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم خرداد ماه  سال تحصیلی 1401 – 1402 جهت ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم
  • با عنایت به این که مراحل ثبت نام آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان کاملاً به صورت اینترنتی انجام می شود، مسؤلیت احراز شرایط ثبت نام (بندهای 2  و 3 فوق) و صحت مندرجات در تقاضانامه ثبت‌نام تماماً برعهده داوطلب است  و درصورت مغایرت، قبولی داوطلب لغو و از ثبت نام و ادامه تحصیل او در مدرسه استعدادهای درخشان جلوگیری به عمل می‌آید.
  • دانش آموزان پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان، مطابق ماده 02مصوبه شانزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 1397/07/04،  میتوانند بدون شرکت در آزمون، در پایه دهم این مدارس ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند. لازم به ذکر است دانش آموزان پایه نهم سمپاد امکان ثبت نام و شرکت در آزمون را ندارند.
  • شرایط و نحوه گذر دانش آموزان از پایه نهم تحصیلی مدارس استعدادهای درخشان به پایه دهم این مدارس هرساله توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تعیین و ابلاغ می شود. قبولی در آزمون ورودی پایه هفتم،  هیچ گونه حقی برای گذر بدون آزمون از دوره اول به دوم متوسطه ایجاد نخواهد کرد.

نکته : ثبت نام اتباع غیرایرانی، تابع بخشنامه شماره 340/3297/44 مورخ  1400/04/02 مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است.

نکته1 : « تربیت بدنی» و « شایستگی عمومی» جزء مواد درسی محسوب میشود.

نکته2 : چنانچه داوطلبی درمجموع دو نوبت ارزشیابی مذکور، حداکثر در یک عنوان درسی، مقیاس «خوب» را کسب نموده باشد، مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ازمون تیزهوشان 1403 ثبت نام وی بلامانع است.

برای ثبت نام تیزهوشان 1403 با شماره تلفن ثابت خود با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)، تماس بگیرید.

سایر ضوابط ثبت نام تیزهوشان 1403

مدارس استعداد‌های درخشان فاقد امکانات خوابگاهی و شبانه روزی هستند. ضمناً تحصیل دانش‌آموزان در مدارس تیزهوشان مستلزم به پرداخت شهریه به میزان ۵۰ درصد از شهریه مصوب مدارس مدارس غیر دولتی می‌باشد. دانش‌ آموزان این مدارس حداکثر تا ۴۲ ساعت در هفته در مدرسه حضور دارند. هزینه فعالیت‌ های فوق برنامه این مدارس بر اساس آیین نامه نحوه ارائه خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه در مدارس دولتی محاسبه و دریافت خواهد شد.برای مطلع شدن از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می توانید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

همچنین هیچ گونه آزمون دیگری برای پذیرش دانش‌آموزان جهت تحصیل در دبیرستان‌های دوره اول متوسطه استعداد‌های درخشان برگزار نخواهد شد.

زمان بندی ثبت نام در دفترچه ازمون تیزهوشان 1403

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را دارند باید بعد از مطالعه دقیق دفترچه ازمون تیزهوشان 1403، در تاریخ 15 فروردین 1403 تا 25 فروردین 1403، با مراجعه به سایت ثبت نامی مدارس استعداد‌های درخشان اقدام به ثبت نام کنند و همچنین یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به سایت ( my.medu.ir ) مراجعه کنند.

دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

تغییرات ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404

آزمون تیزهوشان پایه هفتم سال 1403 با توجه به سال قبل تغییراتی داشته است که یکی از این تغییرات زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 می‌باشد که امسال در تاریخ 15 تا 25 فروردین 1403 می‌باشد، همچین زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم امسال در صبح روز پنجشنبه 1403/04/01 می‌باشد. تمام داوطلبان باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون با ورود به سایت اقدام به گرفتن کارت ورود به جلسه کنند. لازم به ذکر است که بدون دریافت کارت ورود به جلسه امکان شرکت در آزمون وجود ندارد.

اگر می‌خواهید اقدام به دانلود دفترچه ازمون تیزهوشان 1403 کنید، علاوه بر لینک موجود در بخش های قبلی همین مقاله مشاور گروپ، می توانید به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه نمایید.

برای این کار ابتدا وارد سامانه ثبت نام شده و بر روی لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ازمون تیزهوشان کلیک کنید. به دلیل اینکه بسیاری از افراد با تلفن همراه اقدام به دریافت دفترچه تیزهوشان 1403 میکنند شاید نتوانند دفترچه تیزهوشان 1403 را دریافت کنند.

داوطلبان و اولیای محترم آنان توجه داشته باشند که دفترچه ثبت نام و ظرفیت مدارس تیزهوشان هفتم و دهم تنها در زمان مقرر بر روی سامانه ثبت نام تیزهوشان قابل مشاهده می باشد. چنانچه شما قبل و یا بعد از آن ، اقدام به دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان نمایید، نخواهید توانست دفترچه مورد نظر را دریافت نمایید.

ما نیز جهت کمک به شما عزیزان لینک دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 را برایتان قرار میدهیم. جهت دریافت روی لینک زیر کلیک کنید.

دفترچه ازمون تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲

دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 1402

دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 1401

برای دریافت مشاوره تیزهوشان کلیک کنید

مشاوره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403

شاید شما هم جز افرادی باشید که بگویید چرا مدارس تیزهوشان؟

مصاحبه با دانش آموز سمپادی درباره مدارس تیزهوشان

افرادی که مصاحبه را مطالعه می‌کنند، متوجه مزایا و معایب مدارس تیزهوشان می‌شوند. اما اگر به صورت کلی بخواهیم درباره مزایا مدارس تیزهوشان بخواهیم توضیح دهیم، باید بگوییم:

مدارس تیزهوشان کیفیت آموزشی بالایی دارند.
اما این مدارس ویژه دانش آموزش با بهره هوشی بالا ساخته شده، نه دانش اموزانی که زیاد درس بخوانند.
پذیرش در مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه صرفاً بر اساس آزمون سنجش هوش انجام می پذیرد. در سال تحصیلی 1403 – 1404 روند آزمون تیزهوشان نیز به همین صورت است.

لیست مدارس تیزهوشان تهران | به کدام مدارس تیزهوشان می گویند و تیزهوش به چه معناست

معرفی مدارس تیزهوشان

تیزهوشان سرمایه های فکری و علمی آینده کشور هستند، می توان با در اختیار گذاشتن امکانات جهت پیشرفت تحصیلی و کشف استعداد و خلاقیت در مدارس تیزهوشان، آینده علمی کشور را تضمین نمود. مدارس تیزهوشان 1403 – 1404 استعدادهای درخشان یکی از بهترین شرایطی است که در ایران می توان برای یک دانش آموز تیزهوش پیشنهاد نمود .

توصیه می شود : برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403، دانلود دفترچه ازمون تیزهوشان 1403، داوطلبان واجد شرایط، انتخاب نزدیک ترین مدرسه تیزهوشان به محل سکونت، برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم، معرفی منابع، انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان و … می توانید با مشاوران مرکز مشاورگروپ  از طریق شماره 9099071613 تماس حاصل نمایید.


در اینجا لینک دانلود دفترچه ازمون تیزهوشان 1403  را قرار دادیم تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با ثبت نام تیزهوشان، نحوه دریافت کارت و آگاهی از زمان آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 می توانید با کارشناسان مجرب مشاور گروپ در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشاوران دپارتمان تیزهوشان مشاور گروپ با ارائه خدمات برنامه ریزی برای قبولی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ + پایه ششم و نهم متناسب با شرایط دانش آموزان، یاریگر شما در مسیر قبولی آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ استفاده کنید تا در سریعترین زمان ممکن جامع ترین پاسخ خود را دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول دفترچه تیزهوشان

✔️دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را از کجا دریافت کنم؟

✔️لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم در همین مقاله مشاور گروپ قرار دارد.

✔️دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ را از کجا دانلود کنم؟

✔️لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، در این مقاله مشاور گروپ قرار داده شده است. برای دانلود دفترچه راهنمای استعداد درخشان به مقاله مراجعه فرمایید.

✔️مطالعه دفترچه تیزهوشان چه اهمیتی دارد؟

✔️با توجه به اینکه مهم ترین اطلاعات لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان در دفترچه و دستورالعمل ثبت نام تیزهوشان ارائه می شود، ضرورت دارد که هر داوطلب حتما پیش از انجام مراحل نام نویسی در سایت my medu.ir با دقت این دفترچه را مطالعه کرده باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ازمون تیزهوشان 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی