لیست مدارس تیزهوشان تهران | به کدام مدارس تیزهوشان می گویند و تیزهوش به چه معناست

لیست مدارس تیزهوشان تهران

جهت مشاوره در زمینه لیست مدارس تیزهوشان تهران | به کدام مدارس تیزهوشان می گویند و تیزهوش به چه معناست

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 لیست مدارس تیزهوشان تهران | به کدام مدارس تیزهوشان می گویند و تیزهوش به چه معناست … چرا ما علاقه مندیم بچه های خود در ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 امتحان کنیم؟ دیدگاه جامعه نسبت به تیزهوشان چگونه است؟ آیا واقعا تفاوت هایی در میان مدارس عادی با تیزهوشان مشاهده می شود؟

 

 

 لیست مدارس تیزهوشان تهران

 

 لیست مدارس تیزهوشان تهران :  مدارس تیزهوشان از نظر مالی مدارسی خود کفا هستند و دانش آموزان، کادر اداری و کادر آموزشی آنها از طریق گزینش و آزمون صورت خواهد گرفت و به دلیل برنامه های آموزشی و پرورشی دانش آموزان در مدارس تیزهوشان اوقات بیکاری ندارند و سعی بر پرورش خلاقیت و استعداد های دانش آموزان می باشد، شما دانش آموزان و والدین محترم جهت اطلاع از مزایا و معایب مدارس تیزهوشان از طریق تلفن ثابت و با شماره گیری 9099071613 بدون پیش شماره می توانید با مشاوران مشاور گروپ در ارتباط باشید.

به کدام مدارس تیزهوشان می گویند و تیزهوش به چه معناست ؟ 

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  چرا ما علاقه مندیم بچه های خود در ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 امتحان کنیم؟ دیدگاه جامعه نسبت به تیزهوشان چگونه است؟ آیا واقعا تفاوت هایی در میان مدارس عادی با تیزهوشان مشاهده می شود؟ لیست مدارس تیزهوشان تهران (دخترانه و پسرانه) و ….

برای رسیدن به جواب این سوالات در اینجا مطالعاتی داشته باشیم بد نیست؛ چرا که با مطالعه این مباحث، دغدغه های خیلی از خوانواده ها حل شده و می توان در این مورد به اندازه کافی اطلاعات جامع و کامل دست یافت.لیست مدارس تیزهوشان تهران /

زمان ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402

آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402  : طبق اعلام قبلی از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان دانش پژوهان جوان به نشانیazmoon.medu.ir ،مبنی برآغاز ثبت‌ نام آزمون ورودی‌ مدارس‌ استعدادهای‌ درخشان‌و‌دانش پژوهان جوان اعلام می کند : ثبت نام از تاریخ 26 بهمن تا 3 اسفندماه 99 از طریق سامانه ثبت نام آغاز می شود. ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام می شود

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

  لیست مدارس تیزهوشان تهران :    ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه ششم از طریق سایت hoosh.medu.ir و برای پایه نهم از طریق سایت www.azmoon.medu.ir صورت می پذیرد که هر دانش آموز پس از ورود به سامانه باید مراحل زیر را انجام دهد.

تکمیل تقاضا نامه الکتریکی ثبت نام بعد از ورود به سامانه

بارگذار فایل عکس اسکن شده خوانا (با عرض 200 تا 300 و ارتفاع 300 تا 400 پیکسل) با فرمت jpg با زمینه سفید و مربوط به سال جاری دانش آموز
پرداخت وجه ثبت نام آزمون نمونه دولتی از طریق کارت های بانکی در همان سامانه
دریافت شماره پیگیری در پایان ثبت نام

تیزهوش چه کسی است؟

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  برای تعریف کلمه تیزهوش می توان گفت که تیزهوشی به صورت هوش عمومی بالا، توانایی درحیطه تحصیلی خاص وارتباط بین توانایی و خلاقیت بالا تعریف می شود. کودکان تیزهوش اکثرا شناخته نمی شوند.

خصوصیات بارز دانش آموزان تیزهوشان

نسبت به یادگیری همیشه حریص می باشند و مفاهیم پیچیده و جزییات را با سرعت بیشتری جذب می کنند.
اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند.
دارای روحیه تعاون و همکاری با دیگران در زمینه های مختلف بوده و بسیار مسوولیت پذیریند.
منضبط هستند و به ارزش های اخلاقی و معنوی نیز پایبندند.
قدرت استدلال بالایی دارند و دستورهای آمرانه را بدون بازنگری مجدد نمی پذیرند و…

متاسفانه با وجودی که تعداد کودکانی که تیزهوش خوانده می شوند زیاد نیست، اما عده ای که تحت عنوان تیزهوش خوانده می شوند به خاطر وجوه تربیتی و آموزشی نادرست و غلط ، به صورت تک بعدی پرورش می یابند.


شرایط پذیرش دوقلوها در آزمون تیزهوشان چیست؟
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم چیست؟
برای ثبت نام در تیزهوشان باید به چه سایتی مراجعه کرد؟
آیا ثبت نام در تیزهوشان هزینه دارد؟
نمونه سؤالات تیزهوشان را از کجا تهیه کنیم؟

از چه سنی باید شروع به آموزش تیزهوشان کرد؟

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  به طور معمول می توان گفت که کودکان تیزهوش را یک سال زودتر از سن شروع آموزش رسمی یعنی ۶ سالگی آموزش داد. خیلی از والدین کودکان تیزهوش ترجیح می دهند، فرزندان خود را در منزل آموزش دهند و او را تنها برای امتحانات پایان سال به مدرسه بفرستند و چون مطمئنا که فرزندشان از این آزمون ها سربلند بیرون می آیند تصور بر این است که این شیوه آموزش مناسب است، اما دکتر عبدالله شفیع آبادی ـ روانشناس ـ به طور قاطع آموزش صرف کودکان تیزهوش در منزل را رد کرده و می گوید: این شیوه آموزش را به هیچ وجه توصیه نمی کنم چون مدرسه یک محیط رسمی برای آموزش و تربیت کودکان است که هر فرد بنا بر توانمندی شخصی خود از امکانات این محیط رسمی استفاده می نماید.لیست مدارس تیزهوشان تهران / 

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  کودکان تیزهوش برای آموزش به مکان و نظام مخصوصی نیاز دارند. معلمان این افراد هم باید به نوعی باهوش و خلاق تر از سایر همکاران خود باشند تا به دلیل سوالات بچه های تیزهوش مات و مبهوت نمانند. مگر جز این است که کودکان تیزهوش باید در جامعه زندگی کنند پس آموزش در بین سایر افراد، راه و روش و طریقه تعامل با دیگران را به او می آموزد. انتظارات کودکان تیزهوش از جامعه بالاست و به همین نسبت جامعه هم از آنان انتظارات بالایی دارد به همین دلیل است که اگر در خانه و نزد والدین آموزش ببینند بسیاری از مهارت ها و آموزش ها را فرا نمی گیرد.

دیدگاه مشاوران در باب تیزهوشان

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  متاسفانه رسانه های جمعی و مطبوعات از طریق مصاحبه با نخبگان افراد را بزرگ نشان داده و آنان را به عنوان الگو به مردم معرفی می کنند، در حالی که این افراد واقعاً نخبه و خاص نیستند چون دچار رشد نامتوازن شخصیتی شده اند.

 بسیاری از دانش آموزان در دبیرستان ها تیزهوش هستند ولی شناسایی آنان دشوار است. تیزهوشی و نخبه بودن فقط به نمره ۲۰ گرفتن و در فیزیک و شیمی و ریاضی بهترین بودن نیست، یک دانش آموز نخبه باید هوش اجتماعی بالایی هم داشته باشد، قدرت رهبری کردن، قدرت کلامی، قدرت استدلال، علاقه به کتاب و سایر منابع اطلاعاتی، قدرت ارتباط با جمع و قدرت نفوذ در دیگران در بسیاری از تیزهوشان وجود دارد، اما متاسفانه در خیلی از خانواده ها، پدر و مادرها به این ویژگی ها توجه ندارند و با تاکید داشتن بر نمره، فرزندانشان را تک بعدی تربیت می کنند.لیست مدارس تیزهوشان تهران/

با کودک تیزهوش مان چه کار کنیم؟(مدارس تیزهوشان)

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  هر چند اکثرا هوش کودکان و نوجوانان با میزان موفقیت آنان در آزمون های هوش سنجیده می شود و از این طریق بسیاری از کودکان تیزهوش و نخبه از همکلاسی هایشان جدا می شوند، اما برحسب تجربه روانشناسان، این جداسازی اصلا خوب نیست و نسبتا رشد سایر توانمندی های افراد تیزهوش را کند می کند.

پس در جمع بودن و اجازه اظهارنظر می تواند افراد تیزهوش را علاوه بر رشد بهره هوشی منجر به رشد هوش هیجانی کند.
به همین دلیل معمولا توصیه می شود:

▪ مواظب باشید کودکان تیزهوشتان را دچار غرور کاذب نکنید:

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  تحمل شکست از این رو برای تیزهوشان سخت است چون به خاطر هوش و موفقیتشان همواره مورد تحسین جمع قرار گرفته اند، این امر آنان را دچار غرور کاذب می کند. غروری که مانع ارتباط با دوستانشان می شود، نهایتا ادامه این روند این کودکان و نوجوانان را منزوی خواهد کرد.

▪ از پاسخ به سوالات او طفره نروید:

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  کودکان و نوجوانان تیزهوش درباره موضوعات متفاوت سوالات زیاد و متفاوتی می پرسند، سوالاتی که اکثرا در حد سن و سال آنها نیست، می توانید در پی پاسخ قانع کننده به آنان باشید. در مدارس نیز معلمان باید مراقب باشند تا با پاسخ های الکی و سرسری افکار این گونه کودکان را از مسیر درست منحرف نکنند، این کودکان و نوجوانان معمولا به زیاده پرسی شناخته شده اند در حالی که این امر ویژگی اصلی بچه های تیزهوش است.

▪ نباید سعی کنید هر طور که شده از فرزندانتان نابغه و تیزهوش بسازید:

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  تا می توانید به دنبال پرورش استعدادهای طبیعی در او باشید. این مهم نیست که کودکان ما تیزهوش باشند بلکه باید استعدادهای آنان متاثر از عوامل محیطی و امکاناتی که برایشان فراهم می کنیم، شکوفا شود. بسیاری از والدین آرزو دارند که فرزندی تیزهوش داشته باشند، خیلی از پدر و مادر ها از با قبولی فرزندشان در آزمون هوش یک مدرسه و یا گرفتن اولین نمره۲۰ او را تیزهوش می خوانند اما تیز هوشی در حد خاص بودن و در بزرگسالی به نخبه تبدیل شدن، خصوصیتی ست که شاید تنها یک درصد از مردم در جامعه به آن دسترسی داشته باشند.

لیست مدارس دخترانه و پسرانه تیزهوشان تهران

لیست مدارس تیزهوشان تهران :   اگر بخواهیم تعداد مدارس تیزهوشان را مشخص کنیم خیلی زیاد هستند و این زیاد بودن مدارس تیزهوشان موجب می شود که افراد بتوانند که نزدیکترین محل به زندگی خود را با بهترین شرایط ممکن پذیرش شوند. پس بهترین کار برای انتخاب مدارس تیزهوشان یا واحد پیش دبستانی و مهدکودک برای فرزندان خود، دریافت اطلاعات لازم در این باره می باشد

لیست مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه دخترانه مناطق تهران
نام مدرسه منطقه شماره تماس آدرس
فرزانگان 1 منطقه 6 88032570 – 88607427 اتوبان کردستان ، رو به روی ساختمان های آ ، اس ، پ ، نبش شیراز جنوبی ، خیابان 68 غربی ، کوچه فرزانگان ، پلاک 3
فرزانگان 2 منطقه 1 22674903 خیابان شریعتی ، پل رومی ، خیابان قیطریه ، جنب فروشگاه شهدای قیطریه
فرزانگان 3 منطقه 10 66379787 خیابان هاشمی ، نرسیده به جیحون ، کوچه بشیری
فرزانگان 4 منطقه 13 77170223 – 77170820 خیابان تهران نو ، فلکه آشتیانی ، بابا طاهر شرقی ، کوی زینبیه
فرزانگان 5 منطقه 2 88082674 – 88372323 شهرک قدس ، فاز 6 ، ایوانک غربی ، کوچه اقاقیا
فرزانگان 6 منطقه 18 66699376 45 متری زرند ، خیابان بهار ، اول خیابان 17 شهریور ، رو به روی پست برق
فرزانگان 7 منطقه 12 77501620 – 77505677 خیابان سعدی شمالی ، نرسیده به بیمارستان امیر اعلم ، خیابان نادری ، پلاک 71
فرزانگان 8 منطقه 7 88475484 خیابان شریعتی ، خیابان معلم ، چهار راه مرودشت ، نبش امجدی منش
فرزانگان 9 منطقه 19 55008738 خانی آباد نو ، خیابان میثاق جنوبی ، کوچه 34 ، پلاک 2
فرزانگان چهاردانگه چهاردانگه 55247727 – 55262222 رو به روی آتش نشانی ، خیابان شهید ایروانی ، خیابان محمد حسن
فرزانگان شیخ مفید پاکدشت پاکدشت 36038801 میدان قوهه ، خیابان کربلا ، کوچه فضیلت
فرزانگان شهریار 65347269 فاز پنجم اندیشه ، جنب مسجد امام حسین (ع) ، رو به روی پارک دکتر حسابی
حضرت زینب (س) ناحیه 2 ری پشت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ، خیابان هلال احمر
فرزانگان ورامین میدان اول ورامین ، خیابان عبدالعظیمی

 

لیست مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه پسرانه مناطق تهران
نام مدرسه منطقه / نام شهرستان آدرس
علامه حلی 3 منطقه 1 ولنجک ، بلوار دانشجو ، خیابان گلستان دوم ، خیابان بوستان سوم ، کوچه گل سرخ
علامه حلی 6 منطقه 2 خیابان آرش مهر (شهرآرا) ، کوچه 32
علامه حلی 2 منطقه 4 میدان رسالت ، خیابان هنگام ، ضلع شمالی ، سازمان آب ، کوی نعمت زاده ، پلاک 47
علامه حلی 5 منطقه 5 اتوبان شهید همت ، بلوار سردار جنگل ، خیابان شهید مخبری ، انتهای خیابان شهید افخمی ، خیابان فرزانه غربی
علامه حلی 8 منطقه 9 خیابان دامپزشکی ، خیابان حیدریان ، جنب باشگاه خوراکیان ، دبستان بلال حبشی
علامه حلی منطقه 11 خیابان امام خمینی (ره) ، خیابان شهید هادی ، کوچه زمانپور ، پلاک 14
علامه حلی 10 منطقه 13 میدان امام حسین ، خیابان دماوند ، خیابان منتظری ، بلوار اسدی ، کوچه گودرزی
علامه حلی 4 منطقه 14 خیابان نبرد جنوبی ، خیابان زمزم غربی ، خیابان شمشاد ، پشت فروشگاه شهروند
علامه حلی 7 منطقه 16 خیابان شوش غربی ، جنب پمپ بنزین ، کوچه شهید علیرضا مرسلی ، پلاک 112
علامه حلی 9 منطقه 17 بازار مبل ، کوچه مدرسه ، پلاک ث 1/2398
علامه حلی 11 منطقه 19 عبدل آباد ، خیابان مطهری شمالی ، روبروی دبیرستان شریعتی
 شهید بهشتی رودهن خیابان امامت ، بالاتر از امامت شانزدهم
 دارالفنون شهریار فاز 4 اندیشه ، خیابان توحید شمالی ، خیابان مهر ، خیابان مهستان
 شهید ستاری ورامین خیابان روغنکشی ، نرسیده به منبع آب
 شهید بهشتی ناحیه 2 ری خیابان تبلیغات اسلامی ، جنب دبیرستان باقرالعلوم
 شهید رجایی اسلامشهر بهرام آباد ، خیابان شهید روستایی ، کوچه شهید درخشان
 جابر بن حیان پاکدشت مامازند ، جنب اداره اوقاف و امور خیریه ، روبروی شورای حل اختلاف
علامه حلی ملارد بلوار رسول اکرم ، خیابان شهیدان دست بر سر (پمپ بنزین)

لیست مدارس تیزهوشان تهران :  به طور کلی برای انتخاب مدرسه هر شخص فاکتور هایی را مد نظر دارد که می توانید با بررسی آنها، بهترین مدرسه را با توجه به بودجه، برای فرزندتان انتخاب کنید.
مشاوران می توانند شما را برای انتخاب مدرسه راهنمایی کنند.

مشاوران ما در “مشاور گروپ” در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره در مورد انتخاب مدرسه، خیال شما را از انتخاب مدرسه آسوده کنند و به شما کمک کنند بهترین مدرسه را برای تحصیل فرزندتان در مقاطع مختلف انتخاب کنید.

دبستان تیزهوشان تهران

مدارس نمونه دولتی بهتر هستند یا مدارس شاهد؟
فاکتورهای انتخاب مدرسه خوب، چه فاکتورهایی هستند؟
برای انتخاب کردن مدرسه برای بچه های دبستانی، به چه فاکتورهایی دقت کنیم؟
برای انتخاب کردن مدرسه برای بچه های هفتمی، به چه فاکتورهایی دقت کنیم؟
برای دانش آموز کلاس دهم رشته ریاضی، مدارس شاهد بهتر هستند یا مدارس غیر انتفاعی؟
یک مدیر مدرسه خوب، چه ویژگی هایی دارد؟

آیا برای سال تحصیلی 1401 آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برگزار نمی شود؟
آیا آزمون تیزهوشان دوره متوسطه دوم هم حذف شده است؟
آیا آزمون مدارس سلام نیز حذف شده است؟
چه زمانی این قانون عملی می شود؟
چرا آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی حذف شده است؟

سوالات متداول دانش آموزان مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 چه زمانی آغاز می شود؟

ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 – 1401، از تاریخ 26 بهمن ماه آغاز شده و تا تاریخ 3 اسفند 99 ادامه دارد.

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان به چه سایتی مراجعه کنیم؟

ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود.

مدارس تیزهوشان تهران کدام است؟

لیست مدارس تیزهوشان تهران در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه لیست مدارس تیزهوشان تهران | به کدام مدارس تیزهوشان می گویند و تیزهوش به چه معناست

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. .

    دوستان من اینارو فقط برای شفاف سازی میگم با توجه به کامنت هایی که دیدم
    من یازدهمم و از هفتم تیزهوشان درس میخوندم
    درسته ممکنه بعضیا بگن که سمپاد به دلیل سطح بالای درسی به دانش اموزا فشار میاره ولی باید اینو به عنوان کسی که 4 ساله داره تو تیزهوشان درس میخونه بگم که اصلا اینطور نیس
    درسته سطح دبیر ها و درسی مدارس تیزهوشان اصلا با مدارس دیگه قابل مقایسه نیست و این چیزی نیس که کسی نقضش کنه اما اینطوری که دوستان میگن فشار رو بچه هاس و بچه ها دیوونه میشن، این فشار الکیه و … نیست
    کلا همیشه در هر شاخه ای و هر موضوعی افرادی هستن که میخوان بگن ما خیلی متوجه میشیم و خیلی باهوشیم و میان برای خودشون نظر میدن در صورتی که از نزدیک با موضوع برخورد نکردن
    اولین نکته اینکه اگه تیزهوشان بچه هارو از درس زده میکرد بیشتر مقام ها تو مسابقات درسی، المپیاد یا اکثر رتبه های برتر کنکور دانش اموزان تیزهوشان نبودن!
    حتی میشه خیلی راحت متوجه شد که علاوه بر این اکثر افراد موفق که خیلی هاشون الان دیگه ایران نیستن و تو کشورهایی مثل امریکه دارن تحصیل یا کار میکنن هم دانش اموزان سمپاد بودن
    و تاکید میکنم، بیشترشون نه همشون!
    نکته ی دوم امکانات مدارس تیزهوشان ما هیچ مدرسه ی دیگه ای قابل مقایسه نیس حتی مدارس غیر دولتی (من راجع به امکانات فقط در مورد فرزانگان 2 صحبت میکنم چون همه ی مدارس سمپاد رو از نزدیک ندیدم) مدارس غیر دولتی به دلیل شرایطی که دارن فقط پول میگیرن و نسبت به پولی که میگیرن امکانات نمیدن
    نمیگم مدارس غیر دولتی امکانات ندارن ولی برای مثال مدارس سلام نسبت به این که حدود 40 میلیون شهریه میگیرن واقعا امکانات ندارن
    نکته ی سوم اینکه اصلا اینطوری نیست که مدارس سمپاد (همون تیزهوشان) بچه هارو تک بعدی کنن
    من تو کل این چند سالی که توی تیزهوشان درس خوندم (مخصوصا تو دوره ی اول) واقعا میتونم بگم که بیشتر مشغول پژوهش و مسابقه (مثل رباتیک، هوافضا، کمیکار و…) مراسمای مدرسه ، کارگاه هایی که برگزار میشد و … بودم
    واقعا اینطوری نیس که فشار زیادی رو بچه ها باشه یا بچه ها از درس زده شن با یه سرچ ساده میشه متوجه شد که علاوه بر مسابقات درسی در خیلی از مسابقات غیر درسی مثل ربوکاپ یا مسابقات دیگه بچه های تیزهوشان مقام های زیادی کسب کردن
    نکته ی اخر اینکه مدارس تیزهوشان واقعا از نظر جو مشکلی ندارن
    چه از نظر بچه هایی که تو این مدارس درس میخونن و چه از لحاظ فشاری که میگن رو بچه هاس
    اصلا اینطوری نیس که دوستان میگن تیزهوشان قبول شدن و مصاحبه ی حضوری نداشته
    همه ی مدارس تیزهوشان مصاحبه ی حضوری دارن
    و در مورد سطح درسی هم باید بگم که قطعا بعدا متوجه میشین که چیزایی که بیشتر درس میدادن به چه دردتون میخورده وقتی خودتون رو توی سال کنکورتون از نظر تسلط توی درسای پایه با بقیه مقایسه کردین
    قطعا براتون درس خوندن تو تیزهوشان میتونه دوره ی خوبی باشه هم از نظر جوی هم از نظر درسی
    اخرین حرف و پیشنهادم بهتون اینه که اگه خواستین راجع به تیزهوشان اطلاعات داشته باشین هیچوقت نظرات سایتارو نخونین و اگر خواستین اطلاعات بگیرین فقط به نظرات دانش اموزای تیزهوشان توجه کنین چون اونان که در این جو بودن و میدونن شرایطش چطوریه بقیه فقط میخوان ذهنتونو مسموم کنن
    ارزوی موفقیت دارم برای همتون

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی