آزمون تیزهوشان | همه چیز درباره تیزهوشان و سمپاد

آزمون تیزهوشان چیست؟ بررسی و معرفی آزمون سمپاد برای مقاطع مختلف از جمله پایه ششم به هفتم و نهم به دهم / معرفی منابع و مشاوره.

تیزهوشان همه چیز درباره آزمون تیزهوشان Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان | همه چیز درباره تیزهوشان و سمپاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ موضوع اصلی صحبت این مقاله مشاور گروپ است. همانطور که می دانید به دلیل بالا بودن سطح امکانات آموزشی در مدارس تیزهوشان ، متقاضیان زیادی اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان می کنند و رقابت سنگینی بین داوطلبان این آزمون برقرار است . مشاور گروپ در اینجا مراحل ثبت نام و نیز آخرین تغییرات این آزمون را به اطلاعتان می رساند .. برای آشنایی با مدارس تیزهوشان و گرفتن پاسخ سوال آزمون تیزهوشان چیست؟ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آزمون مدارس تیزهوشان همه چیز درباره آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان چیست؟

آزمون تیزهوشان چیست؟ آزمون تیزهوشان با هدف تشخیص استعداد های برتر کشور و بررسی سطح علمی دانش آموزان پایه ششم و نهم برگزار می شود. همانطور که می دانید تنها در صورت کسب نمره قبولی و موفقیت در این آزمون ورودی می توانید برای ثبت نام در مدارس استعداد درخشان اقدام نمایید. بنابراین توصیه می کنیم در زمان مقرر برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به سایت مربوطه مراجعه نمایید و با مطالعه منابع شانس موفقیت خود را در این آزمون بالاتر ببرید.

آزمون تیزهوشان به صورت حضوری برگزار می‌شود و شامل ۴ قسمت است که عبارتند از

1. قسمت عمومی تیز هوشان شامل سوالاتی در مورد دانش عمومی، ریاضیات، فیزیک، شیمی و زیست است.

2. قسمت تفکر منطقی تیز هوشان شامل سوالاتی در مورد تفکر منطقی، الگویابی، تفکر خلاق و حل مسئله است.

3. قسمت تفکر نمادین تیز هوشان شامل سوالاتی در مورد تفکر نمادین، روابط فضا-زمانی، شکل‌شناسی و انتقال اطلاعات است.

4. قسمت تفکر فضایی تیز هوشان شامل سوالاتی در مورد روابط فضایی و هندسه است.

در این آزمون، نمره کل ۱۰۰ و نمره‌ ی هر قسمت نیز ۲۵ می‌ باشد. همچنین، زمان آزمون حدود ۱۵۰ دقیقه است.

آزمون مدارس تیزهوشان در سطح کشور برگزار می‌ شود و به عنوان یکی از معیارهای اصلی ورود به مجموعه مدارس استعداد درخشان مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

آزمون تیزهوشان از چه پایه هایی است؟

اما آزمون تیزهوشان از چه پایه هایی است؟ تیزهوشان از چه مقطعی شروع میشود؟ آزمون تیزهوشان یک آزمون استاندارد ملی است که برای اندازه‌ گیری هوش و استعداد دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم (ورودی متوسطه اول) و پایه نهم به دهم (ورودی متوسطه دوم) طراحی شده است.

بنابراین دانش آموزان پایه ششم می توانند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند و در صورت کسب حد نصاب قبولی، پایه هفتم و هشتم را در آن مدرسه بگذرانند.

توجه داشته باشید که هرگز آزمونی تحت عنوان آزمون میان پایه تیزهوشان برگزار نمی شود و تنها واجدین شرایط پایه ششم به هفتم و دانش آموزان واجد شرایط نهم به دهم به واسطه این آزمون می توانند شانس خود برای ورود به مدارس استعداد درخشان بیازمایند.

آزمون تیزهوشان چگونه است همه چیز درباره آزمون تیزهوشان Moshavergroup.com

تاثیر معدل در آزمون تیزهوشان نهم

درباره تاثیر معدل در آزمون تیزهوشان نهم باید به این نکته اشاره کنیم که معدل می‌تواند بر توانایی دانش آموز در حل مسائل و جذب مفاهیم جدید تأثیر گذار باشد. در حقیقت، ازمون تیزهوشان به عنوان یکی از ارزیابی‌های مهم در قبولی دانش آموزان در مدارس دولتی و خصوصی مطرح است. درصورتی که دانش آموزان با معدل بالاتر در این رقابت شرکت کنند، احتمال قبولی آن‌ ها در مدارس سمپاد بیشتر می‌شود.

همچنین، معدل بالاتر نیز نشان‌ دهنده توانایی دانش آموز در درک و تفسیر مفاهیم و استفاده از دانش به دست آمده در زندگی روزمره است. بنابراین می‌توان گفت که معدل در آزمون تیزهوشان نهم، نشان دهنده عملکرد عالی و توانایی‌ های بالای دانش آموز است.

البته توجه داشته باشید که تعداد شرکت کنندگان تیزهوشان هم یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت شما در ورود به مدرسه تیزهوشان محسوب می شود و هر چقدر تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد بالطبع باید با افراد بیشتری بر سر صندلی آموزش تیزهوشان رقابت کنید.

آزمون سمپاد چگونه است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ برای داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه 1402/01/15 تا روز جمعه 1402/01/25 از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my medu.ir انجام می شود. توجه داشته باشید که تمامی فرآیند های ثبت نام به صورت اینترنتی و توسط داوطلبان انجام خواهد شد.

مدت زمان ثبت نام تیز هوشان 10 روز می باشد و تا اطلاع ثانوی قابل تمدید نخواهد بود. تا پیش از این ثبت نام در سامانه azmoon.medu.ir امکان پذیر بود.

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان، از 15 تا 25 فروردین ماه 1402

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان Moshavergroup.com

شرایط آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 اول اینکه ایرانی باشید دوم این که معدل پایه هشتم بالای 19 داشته باشید. دقت کنید که معدل سالانه هشتم ملاک است و معدل کل شما باید در پایه هشتم بالای 19 باشد. البته اتباع غیر ایرانی هم حق ثبت نام در آزمون تیز هوشان نهم به دهم 1403 را دارند البته با شرایط خاص.

لازم به ذکر است شرایط ثبت نام ممکن است هر سال با تغییراتی مواجه شود، بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید همه روزه از 8 صبح تا 12 با ما در مشاور گروپ تماس گرفته و سوالات خود را از دپارتمان تیزهوشان مشاور گروپ دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای مشاهده راهنمای جامع ثبت نام آزمون تیزهوشان کلیک نمایید

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ چیست؟ یکی از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ داشتن تابعیت ایران است که البته شایان ذکر است داوطلبانی که تابعیت ایرانی ندارند درصورت داشتن شرایط خاص ثبت نامی می توانند اقدامات لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ را انجام دهند. این شرایط در دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ذکر می شود.

ولی شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه متوسطه دوم نهم به دهم این است معدل کل سالانه پایه هشتم باید 19 و بالای 19 باشد و همچنین معدل پایه نهم بالای 17 که شرایط عمومی پایه نهم به دهم نیز این است که داوطلبان غیر ایرانی می توانند باشرایط خاص در آزمون شرکت کنند .در غیر این صورت داشتن تابعیت ایرانی الزامیست.

از شرایط اختصاصی پایه ششم به هفتم کسب کردن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی ونیز کسب نمودن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم ابتدایی می باشد ونیز باید دانش آموز از اشتغال به تحصیل در پایه ششم برخوردار باشد، امکان حذف آزمون ورودی تیزهوشان پایه ششم وجود دارد.

شرایط پذیرش در آزمون تیزهوشان 1403

شرایط پذیرش در ازمون تیزهوشان ۱۴۰۳ به صورتی است که صرفا نمره آزمون تاثیر گذار است. شایان به ذکر است در پذیرش آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ معدل دانش آموز باید بالای 17 باشد.

متقاضیان می بایست صرفا نسبت به انتخاب یک رشته تحصیلی اقدام نمایند و نیز پذیرش قطعی در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان برای رشته های تحصیلی (ریاضی فیزیک و رشته ادبیات و علوم انسانی و رشته علوم تجربی ) منوط به کسب شرایط احراز رشته مطابق آیین نامه هدایت تحصیلی دانش آموز است.

تعداد ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان در هنگام ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

لازم به ذکر است داوطلبان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ می بایست با توجه به محل سکونت خود اقدامات اولیه را برای انتخاب مدارس تیزهوشان انجام دهند .تغییر رشته مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان در سال اول قبولی غیر قابل امکان می باشد ولی داوطلب می تواند از پایه های بعدی برای تغییر رشته اقدام نماید که البته داوطلب باید کف امتیاز قبولی در رشته مد نظرش را در آزمون ورودی دبیرستان کسب نموده باشد.

هزینه ثبت نام تیزهوشان همه چیز درباره آزمون تیزهوشان Moshavergroup.com

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403

آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ هر داوطلب برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 مبلغ 70 هزار تومان پرداخت می کند .که این مبلغ به حساب آموزش و پرورش واریز می شود . برای دریافت راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 کلیک کنید.

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1403 چه وقت می باشد؟

( ثبت نام دانش آموزان در بازه زمانی 16 تا 25 فروردین ماه 1402 انجام می پذیرد.)

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 1403 چگونه می باشد؟

(معدل بالای 17 )

آیا آزمون تیزهوشان 1402 با ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 تجمیع شده است؟

(بله)

وضعیت شهریه در مدارس تیزهوشان چگونه است؟

(با توجه به اینکه شهریه هر سال تغییر می کند برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با شهریه تیزهوشان می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید. پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب)

آزمون تیزهوشان چگونه است

در پاسخ به سوال آزمون تیزهوشان چگونه است در ادامه مقاله نوع سوالات ازمون تیز هوشان ارائه داده شده است.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403

سوالات هوش و استعداد ریاضی از مهم ترین مباحث و مواد آزمون تیزهوشان پایه ششم هستند. برای تسلط بر این مباحث، کتاب مسابقات جهانی کانگورو را پیشنهاد می کنیم.

سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403

آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 به دو بخش سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی تقسیم می شوند. تعداد سوالات 15 می باشد و 20 درصد نمره آزمون را این سوالات به خود اختصاص می دهند. آزمون شامل 75 سوال دیگر است که به آن سوالات استعداد تحصیلی می گویند و 80 درصد نمره آزمون مربوط به همین قسمت می باشد.

آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ در این قسمت آزمون ورودی تیزهوشان سوالاتی از درس های قرآن و معارف اسلامی یا آموزش قران و پیام های آسمان ( 8 سوال ) ، زبان و ادبیات فارسی ( 15 سوال ) ، مطالعات اجتماعی که شامل تاریخ ، جغرافی و اجتماعی است ( 15 سوال ) ، علوم تجربی ( 17 سوال ) و ریاضی ( 20 سوال ) مطرح می شود. زمان پاسخگویی به سوالات استعداد تحلیلی 15 دقیقه ( هر دقیقه 1 سوال ) و زمان پاسخگویی به سوالات استعداد تحصیلی 85 دقیقه ( هر دقیقه حدود 68 ثانیه ) است.

مشاوره تلفنی تیزهوشان

منابع آزمون تیزهوشان 1403

آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان 1403 اهمیت بسزایی دارد زیرا داوطلبان باید برای کسب آمادگی لازم در آزمون پرورش استعداد های درخشان ( سمپاد ) به منابع آزمون تیزهوشان 1402 توجه خاص داشته باشند .کتاب های کمک آموزشی انتشارات گامی تا فرزانگان انتشارات خیلی سبز و انتشارات کانون فرهنگی آموزش قلم چی و انتشارات فتحی از جمله منابعی هستند که داوطلبان می توانند در کنار کتب درسی این منابع را نیز مطالعه نمایند .

برای هر کدام از عنواین درسی آزمون تیزهوشان ده ها جلد کتاب منتشر شده است. که تعدادی از این کتاب ها خیلی بهتر از بقیه هستند و هرکدام از این کتاب های خوب ویژگی های خاص خود را دارند مثلا تعدادی درس نامه های قوی دارند، بعضی ها پاسخ های تشریحی خوبی ارایه کردند و تعدادی دیگر سوالاتی جامع دارند که به خوبی مباحث را پوشش می دهد.

انتخاب این کتاب ها با توجه به ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت در هر داوطلب می توانند متفاوت باشد. مثلا در درس ریاضی کتاب های زیادی چاپ شده اند بهترین آنها ریاضیات تیزهوشان خیلی سبز – مبتکران – فارابی و اندیشمند هستند که در این بین مثلا کتاب اندیشمند به دلیل پاسخ سوالات تشریحی کامل و متفاوت آن از کیفیت مناسبی برخوردار است.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم + قبولی تضمینی و مطمئن

منابع کمک آموزشی درس علوم تجربی تیزهوشان 1403

آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ علوم تجربی ضریب 2 دارد و در مجموع 17 سوال را شامل می شود. انتشارات گل واژه – کتاب خیلی سبز از منابع کمک آموزشی مناسب برای این درس می باشد که به داوطلبان توصیه می شود حتما این منابع را مطالعه نمایند .

چه کتاب هایی برای تیزهوشان نهم بخوانیم ؟

منابع کمک آموزشی درس ادبیات فارسی و زبان فارسی تیزهوشان 1403

این کتاب ضریب 2 دارد و 15سوال از این درس در آزمون طرح می شود که کتاب مبتکران – قلمچی – کتاب خیلی سبز را داوطلبان مطالعه نمایند .

منابع کمک آموزشی درس ریاضی تیزهوشان 1403

کتاب ریاضی شامل 20 سوال است که در آزمون ضریب 3 دارد.کتاب های کمک آموزشی خیلی سبز – مبتکران – فارابی را به داوطلبان عزیز توصیه می نمائیم.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم Moshavergroup.com

زمان برگزاری تیزهوشان

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان برای پایه هفتم و نهم به این صورت است که: آزمون ورودی پایه هفتم، راس ساعت ۹ صبح، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱ و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، راس ساعت ۹ صبح، روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲ برگزار می شود.

🔻🔻🔻آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان 1 و 2 تیر برگزار می‌ شود.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

دانش آموزان می توانند برای دریافت چاپ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir اقدام نمایند .

مشاوران مجرب مشاور گروپ می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با منابع تیزهوشان نهم، ثبت نام آزمون ورودی تیزهوشان 1402، نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099071613 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید .

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان Moshavergroup.com

شهریه مدارس تیزهوشان

آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ از بین ۵ نوع مدرسه دولتی تنها مدارس دولتی عادی هستند که حق دریافت شهریه مدارس تیزهوشان از خانواده ها را ندارند و بقیه مدارس دولتی می توانند تا سقف تعیین شده توسط وزارت آموزش و پرورش شهریه بگیرند.

به گزارش مشاور گروپ ، در حالی که خیلی از والدین از پس هزینه فرزندشان در مدارس دولتی عادی برنمی‌آیند، دانش‌آموزانی هستند که چند ها میلیون تومان شهریه را تنها برای یک دوره تحصیل می پردازند. استفاده از دبیران مجرب و باسابقه ، شرکت در کلاس‌های فوق‌العاده ، شرکت در برنامه‌های پ‍ژوهشی و تحقیقاتی در آزمایشگاه‌ها، آماده‌سازی کودکان برای حضور در دانشگاه و آموزش چند زبان خارجی به صورت همزمان، تنها نمونه ای از خدماتی است که در مدارس غیر دولتی ارائه می‌شود.

خیلی از والدین دانش آموزان هم با وجود آنکه به سختی از پس هزینه‌های فرزندشان در مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی برمی‌آیند، اما بار سنگین شهریه را بر گردن خود انداخته و حاضر نیستند فرزندشان در مدارس دولتی عادی تحصیل نماید.

آیا امکان انتقال دانش آموز از مدرسه پذیرفته شده در شهرستان خود به مدرسه تیزهوشان در شهرستان دیگر بعد از اعلام نتایج تیزهوشان 1403 وجود دارد؟

داوطلبانی که بعد از ثبت نام در آزمون یا بعد از شرکت در آزمون تیزهوشان بنا به هر دلیل تصمیم می گیرند در سال تحصیلی جدید در شهرستان دیگری ساکن شوند.

در صورتی می توانند به مدرسه دیگری منتقل شوند که در یکی از مدارس انتخابی خود در شهر مبدأ پذیرفته شده  و همچنین کف امتیاز مدرسه جدید در شهر مقصد را هم کسب کرده باشند.

انتقال دانش آموز فقط با کسب اجازه از سازمان آموزش و پرورش هر دو شهرستان مبدأ و مقصد و دارا بودن شروط ذکر شده، امکان پذیر است.

با توجه به اینکه فرآیند نقل و انتقال دانش آموزان سمپادی هم مانند سایر دانش آموزان به صورت اینترنتی امکان پذیر است، اعلام می داریم که علاوه بر سامانه سیدا سامانه my.medu هم امکان ثبت درخواست جابجایی دانش آموزان را فراهم کرده است. برای آشنایی با سامانه نقل و انتقال دانش آموزان my medu.ir کلیک کنید.

در صورتیکه در مورد اعلام نتایج تیزهوشان 1402 نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با مشاوران تحصیلی ما در “مشاور گروپ” تماس بگیرید و در مورد نحوه دیدن نتایج آزمون تیزهوشان راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان چه تاریخی است؟
برای اعلام نتایج تیزهوشان نهم به کجا مراجعه کنیم؟
برای ثبت نام در مدارس پس از اعلام نتایج تیزهوشان 1402 تا چه تاریخی فرصت ثبت نام داریم؟
اعلام نتایج تیزهوشان نهم توسط چه سایتی انجام می شود؟

مشاوره تلفنی مشاور گروپ Moshavergroup.com

مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس تیزهوشان

مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس تیزهوشان، با مدارس تیزهوشان و شرایط ثبت نام تیزهوشان آشنایی دارید؟
این روزها با توجه به اهمیتی که والدین به تحصیل فرزندانشان می‌ دهند قبولی در آزمون تیزهوشان یکی از اهداف اکثر خانواده‌ هایی است که فرزندشان در مقطع ابتدایی یا دوره اول متوسطه تحصیل می‌ کند.

با توجه به آمار قبولی تیزهوشان در سال‌ های گذشته خبر خوب ما برای خانواده‌ ها این است که اگر فرزندشان در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی قبول شود با احتمال بالایی در مقطع متوسطه نیز در این مدرسه تحصیل خواهد کرد. برای مشاوره تیزهوشان می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

برنامه‌ ریزی برای آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ با توجه به سن پایین شرکت‌ کنندگان در آزمون تیزهوشان برنامه‌ ریزی برای این آزمون برای این دسته از دانش‌ آموزان باید به صورت تخصصی صورت بگیرد.
چرا که این دانش‌ آموزان توانایی تحمل ساعت‌ های طولانی مطالعه را ندارند. همچنین شرکت در آزمون‌ های آزمایشی برای این دانش‌ آموزان نیز ساده نیست و برنامه‌ ریزی روزانه برای دانش‌ آموزان ابتدایی باید بر اساس توانایی‌ های هر یک از آنها و به صورت شخصی صورت بگیرد.

به همین دلیل ما تضمین می کنیم که بهترین برنامه ریزی برای قبولی آزمون تیزهوشان را از مجموعه مشاور گروپ دریافت خواهید کرد. کافیست با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

قبولی در آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ همان‌ طور که در بخش‌ های بالایی این مقاله اشاره شده قبولی در آزمون تیزهوشان بر اساس توانایی دانش‌ آموزان تیزهوش هر مرکز صورت می‌ گیرد.
فرض کنید در آزمون سراسری تیزهوشان دانش‌ آموزی در مرکز ساری آزمون داده و نمره فرضی ۱۰ از ۵۰ را دریافت می‌ کند. در صورتی که این نمره بالاترین نمره بین دانش‌ آموزانی باشد که در مرکز ساری آزمون داده‌ اند، این دانش‌ آموز به مدرسه تیزهوشان ساری راه پیدا می‌ کند.
هرچند ممکن است دانش‌ آموز دیگری در مرکز تهران نمره فرضی ۲۰ از ۵۰ را به دست آورده باشد و با توجه به نمره رقیبانش در مرکز تیزهوشان تهران نتواند به این مرکز راه یابد.

مشاوره تلفنی

مشاوره تیزهوشان

ما در امور مرتبط با ثبت‌ نام امتحان ورودی تیزهوشان و برنامه‌ ریزی تحصیلی جهت قبولی در مدارس و آزمون تیزهوشان مشاور شما هستیم.
معرفی بهترین و بروزترین منابع برای آمادگی آزمون تیزهوشان.
برنامه‌ ریزی درسی برای قبولی در مدارس تیزهوشان.
همراهی فرزند شما برای پایش برنامه درسی و پیشرفت تحصیلی او.
اعلام زمان ثبت‌ نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی را از مرکز “مشاور گروپ ” بخواهید.

پس کافیست با این شماره ها با مشاوران ما تماس بگیرید تا در تمام این زمینه‌ ها بهترین مشاوره را از آنها دریافت کنید.

آیا آزمون تیزهوشان نمره منفی دارد؟

9099071613

برای دریافت برنامه ریزی برای قبولی تیزهوشان نهم موثر در آزمون تیزهوشان 1403 می توانید با مشاران موسسه مشاور گروپ در ارتباط باشید.

سوالات متداول ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

✔️ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان، از 15 فروردین ماه 1402 آغاز می شود، برای اطلاع از مهلت ثبت نام لطفا به مقاله مراجعه فرمایید. به محض تغییر و یا تمدید زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان این مقاله مشاور گروپ به روزرسانی می شود.

✔️شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان چیست؟

✔️شرایط ثبت نام دانش آموزان در مدارس تیز هوشان را در این مقاله مطالعه نمایید.

✔️آزمون مدارس تیزهوشان چه زمانی برگزار می شود؟

✔️آزمون ورودی پایه هفتم، راس ساعت 9 صبح، روز پنجشنبه مورخ 1402/4/1 و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، راس ساعت 9 صبح، روز جمعه مورخ 1402/04/2 برگزار می شود..


3.1/5 - (64 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان | همه چیز درباره تیزهوشان و سمپاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Frbetborgo

    thanks, interesting read

    پاسخ
  2. DavidTaf

    interesting news

    پاسخ
  3. Timothyganna

    Thanks for the post

    پاسخ
  4. :+)))

    سلام ببخشید برای قبول شدن توی ازمون تیزهوشان معدل کتبی نهم هم تاثیر داره؟اخه مدارس نمونه ۵۰ درصد معدل کتبی هست

    پاسخ
  5. رضایی

    سرکار خانم روژینا علوی شاد موفقیت شما را در مسابقات ریاضیات کشور صمیمانه تبریک عرض می کنم انشاالله در پناه خداوند موفق باشید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی