مشاوره رایگان تیزهوشان 1402 | ششم به هفتم | نهم به دهم

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه مشاوره رایگان تیزهوشان 1402 | ششم به هفتم | نهم به دهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره رایگان تیزهوشان 1402 | ششم به هفتم | نهم به دهم  این روزها با توجه به اهمیتی که والدین به تحصیل فرزندانشان می‌ دهند قبولی در تیزهوشان یکی از اهداف اکثر خانواده‌ هایی است که فرزندشان در مقطع ابتدایی یا دوره اول متوسطه تحصیل می‌ کند.

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان


برنامه ریزی و مشاوره برای تیزهوشان ششم ۱۴۰۲


برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 :  اگر شما هم جزء دانش آموزانی هستید که تمایل دارید در آزمون تیزهوشان شرکت کنید توصیه می کنیم به نکته های زیر توجه کنید :

*از همین امروز درس خواندن را شروع کنید تا از رقیبان پیشی بگیرید . آنان که فردا آغاز می کنند یک روز از شما عقب ترند .

*اعتماد به نفس داشته باشید . همه ما می توانیم یک استعداد درخشان باشیم ، هوش استعداد و میل به پیشرفت در همه ما وجود دارد ، تفاوت ما در میزان تلاشمان است ، پس با اعتماد به نفس تلاش کنید تا به موفقیت برسید .

* با هدف تلاش کنید اگر هدفی مشخص داشته باشید ( قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان ) تلاش شما چندین برابر خواهد شد ، و خستگی ناپذیر می شوید .

* به علوم و ریاضی توجه ویژه داشته باشید ، این دو درس می توانند نتیجه آزمون را به نفع شما تغییر دهند تلاش کنید تا نمره تراز ریاضی و علوم شما به بالای 7000 برسد .برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 /

نحوه مطالعه ریاضی و علوم :

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 :  قیل از هر چیز باید بر این نکته تاکید کرد که توجه دقیق به تدریس معلم در کلاس ، در در موفقیت شما مؤثر است . علوم و ریاضی باید عمقی و کامل خوانده شوند . اجازه ندهید نکته ای از دید شما پنهان بماند . برای تثبیت مطالب در ذهن می توان پس از مطالعه دروس به بررسی پرسش ها و تمرینات پرداخت . در این دو درس تست نباید فراموش شود . مطالعه تشریحی و تست زنی باید گام به گام در کنار هم باشند .

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 :  فارسی و دینی را هم فراموش نکنید . بیشتر دانش آموزان در مقطع راهنمایی با شیوه پاسخ به سؤالات تستی دراین دو درس آشنایی ندارند . بنابر این بررسی سؤالات تستی و استفاده از کتب تست
با برنامه درس بخوانید و تلاش کنید ، برنامه مناسب امکان استراحت و درس خواندن را در کنار یکدیگر به شما می دهد .
جهت تدوین برنامه ای بهتر و زمان بندی مناسب تر ازدفتر برنامه ریزی استفاده کنید .
با استفاده از دفتر برنامه ریزی رقابت شیرینی با خودتان خواهید داشت و می توانید ساعات مطالعه تان را افزایش دهید .

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 :  با استفاده از دفتر برنامه ریزی و ثبت برنامه مطالعاتی خود مطالعه هدفمند خواهید داشت . و می توانید از میزان پیشرفت خود در هر روز مطلع شوید و ساعات مطالعه تان را افزایش دهید.

دوست خوبم ! برای موفقیت در آزمون تیزهوشان عوامل زیادی دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها رعایت تعادل در مطالعه‌ی کتاب درسی و حل تمرین تشریحی و سؤالات چهار گزینه‌ای است. با توجه به این‌که بهتر و بیش‌تر از همه خودت را می‌شناسی، بهتر از همه می‌دانی که با چه میزان تلاش و درس خواندن می‌توانی به موفقیت برسی.

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 : به همین دلیل لازم است متعادل درس بخوانی و به همه‌ی درس‌ها و مباحث اهمیت بدهی. برای یادگیری بهتر و تثبیت آموخته‌های خود به حل انواع تمرین‌های مهم تشریحی از کتاب کار بپرداز و این کار را تا جایی ادامه بده تا بدانی که می‌توانی به سؤالات چهارگزینه‌ای نیز پاسخ دهی. هنگام حل تست به‌راحتی می‌توانی همه‌ی نکات و مطالبی را که از کتاب‌های درسی و از طریق حل سؤالات تشریحی آموخته‌ای به کار بگیری و توانایی خود را در حل سؤالات تستی افزایش دهی و به‌ مرور اشتباهات خود را کنترل کنی.برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 /

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 : برای ایجاد تعادل در مطالعه به این نکات توجه کن:

تکمیل دفتر برنامه‌ریزی را در اولویت کارت قرار بده.

ساعات مطالعه‌ی درس‌ها را روزانه در این دفتر یادداشت کن و جدول جمع‌بندی ماهانه را نیز تکمیل کن.

حل تمرین‌های تشریحی را تا یادگیری کامل روش‌های حل انواع تمرین‌ها ادامه بده و بعد از آن به سراغ حل تست برو.

نقش برنامه‌ریزی در موفقیت فرزندتان در آزمون مدارس تیزهوشان

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 :  بسیاری از مادران و پدران می‌خواهند بدانند برای موفقیت فرزندشان در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی چه کار باید بکنند. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که بدانیم آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه‌ی دولتی با توجه به تعداد شرکت‌کننده، دست کمی از کنکور سراسری ندارد و چه بسا سخت‌تر نیز باشد.

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 :  به همین دلیل ضرورت دارد تا اولیا برای موفقیت فرزندشان، از هم‌اکنون به فکر باشند و کار را به روزهای آخر و ماه‌های آخر نسپارند. بدون شک مهم‌ترین موضوع و دغدغه‌ی اولیا «برنامه‌ریزی» برای فرزندشان است. آزمون‌های برنامه‌ای کانون در کنار برنامه‌ی راهبردی آزمون‌ها می‌تواند مهم‌ترین ابزار موفقیت دانش‌آموزان باشد. در کنار آن کلاس‌ها و کتاب‌های برنامه‌ای کانون هم هدفی را جز موفقیت دانش‌آموزان در آزمون‌های ورودی دنبال نمی‌کند.

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 :  در تمام مراحل زندگی، افراد موفق کسانی هستند که دوست دارند در برنامه زندگی و عادتهایشان موفقیت کسب کنند. یعنی ایجاد عادتهای پایدار مثبت در وجود این افراد رمز موفقیتشان است و بهترین زمان انجام عادتهای خوب همان شروع روز می باشد

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 :  تعداد زیادی از دانش آموزان در طول مطالعه همه ی موارد خواندن و تست زدن صحیح را رعایت می کنند حتی به درصد های عالی هم در زمان مطالعه دست پیدا می کنند خانواده ها هم از این مورد خرسندند و آنها را تشویق به خواندن ادامه کتب می کنند… اما همین دانش آموزان 3 ماه بعد که به این مباحث برمیگردند در کمال ناباوری می بینند که نمی توانند تست ها را به خوبی چند ماه قبل پاسخ دهند! ایراد کار کجاست؟

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای ویژه قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 :  باید در زمان های مشخص در طول سال تحصیلی برای هر کتاب و مبحث زمانی برای مرور و رفع اشکال گذاشت. اما اینکه از کدام کتاب ها شروع کرد و چه مدت جمع بندی را انجام داد و چه تعداد تست زد و… همه اینها بسیار حیاتی هستند.

برنامه‌ریزی برای موفقیت در آزمون تیزهوشان

عوامل موفقیت درسی:

  1. محیط (پدر و مادر، دوستان و اطرافیان)
  2. انگیزه و تلاش (تلاش پیوسته)
  3. مهارت‌های فراشناختی
  4. مهندسی منابع (استفاده از معلمان، ویدئوهای آموزشی، مشاور، پشتیبان و به‌ویژه کتاب‌های درسی)

دومین عامل موفقیت هر فرد تلاش و سخت‌کوشی است؛ اما برای رسیدن به موفقیت‌های بیش‌تر و بزرگ‌تر باید برنامه‌ریزی داشت (در مورد عامل اول در مقاله‌های بعدی صحبت می‌کنیم).

برای موفقیت حتمی در آزمون تیزهوشان دانش‌آموزان باید برنامه‌ای دقیق و منسجم داشته باشند.

  •  دانش‌آموزانی به هدف  خود خواهند رسید که ذهن یکپارچه‌ای داشته باشند (برنامه‌ریزی داشته باشند).

 باید از آشفتگی دوری کرد. باید عواملی را که باعث آشفتگی ذهنی می‌شوند شناخت و از آن‌ها دوری کرد.

 برنامه‌ریزی درسی:

 توصیه‌ی اول ما به دانش‌آموزان در مورد برنامه‌ریزی درسی این است که در تابستان و پاییز به درس‌های تخصصی  به‌خصوص ریاضی توجه ویژه داشته باشند. در تابستان و پاییز زمان بیش‌تری برای فکر کردن روی مسائل مختلف ریاضی دارید. عامل اصلی موفقیت و قوی شدن شما در درس ریاضی فکر کردن مداوم و پیوسته روی مسائل ریاضی است.

با شروع سال تحصیلی، با زیاد شدن حجم تکالیف درسی این فرصت را در اختیار ندارید که روی مسائل ریاضی به مدت طولانی فکر کنید. پس در تابستان و پاییز حتماً زمان بیش‌تری برای مسائل ریاضی بگذارید.

توصیه‌ی دوم این است که درس‌های عمومی مانند فارسی، مطالعات اجتماعی، قرآن و هدیه‌های آسمانی در‌س‌های فرّاری هستند (زودتر فراموش می‌شوند) و باید نزدیک به امتحان و در روز‌های پایانی بیش‌تر مطالعه شوند.

بهترین ابزار برای برنامه‌ریزی درست چیست؟ آیا ابزاری برای برنامه‌ریزی وجود دارد؟ بله؛ دفتر برنامه‌ریزی.

در مقاله‌ی بعد در مورد دفتر برنامه‌ریزی و مزایای فراوان این ابزار آموزشی، بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

مهندسی منابع:

سؤال از پدرها و مادرها: آیا خرید همه‌ی کتاب‌های مختلف برای فرزندتان کار درستی است؟

عامل تأثیرگذار بعدی در موفقیت در آزمون تیزهوشان این است که دانش‌آموزان باید بتوانند منابع درسی خود را مدیریت کنند و از آشفتگی منابع دوری کنند. سعی کنید در درس‌های تخصصی مانند ریاضی از چند منبع خوب و در درس‌های عمومی از یک منبع استفاده کنید؛ اما باید در انتخاب منابع دقت کنید.

نکته: وقت ما آن‌قدر زیاد نیست که همه‌ی کتاب‌های خوب را بخوانیم. حل سؤالات غیر استاندارد باعث می‌شود زمان زیادی را از دست بدهیم و بازده خوبی نداشته باشیم.

یکی از کتاب‌های بسیار خوب که ذهنیت کلی در مورد سبک سؤالات ریاضی تیزهوشان به شما خواهد داد، کتاب   ریاضی تیزهوشان به روش حل مسئله‌ی پنجم و ششم «المپیاد» کانون قلم‌چی است.

توصیه می‌کنم دانش‌آموزان عزیز شتابزده عمل نکنند. ابتدا خودشان سؤالات تیزهوشان سه سال اخیر را به طور دقیق مطالعه کنند تا با سبک سؤالات تیزهوشان آشنا شوند و در انتخاب منابع خود درست قضاوت کنند. پس این کار را همین امروز انجام دهید. البته پاسخ تشریحی ریاضی تیزهوشان سال اخیر در سایت موجود است.

برای برنامه‌ریزی درست درسی و مدیریت منابع درسی از همین امروز اقدام کنید.

مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان مرکز مشاور گروپ

قابل توجه دانش آموزان تیزهوش برای موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی نیاز به برنامه ریزی منظم دارید، برای یک برنامه ریزی منظم با مشاوران و کارشناسان مجرب تیم مشاور گروپ در ارتباط باشید. شماره ارتباط با کارشناسان و مشاوران مجرب تیم مشاور گروپ 9099071613 می باشد. ارزوی ما موفقت شما دوستان عزیز می باشد.


3.5/5 - (15 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاوره رایگان تیزهوشان 1402 | ششم به هفتم | نهم به دهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. اسم

    من اومدم بعد رفتم بعد راه رفتم بعد برگشتم بعد رسیدم بعد خوابیدم بعد فردا شد بعد تکرار کردم بعد بدون درس خوندن و امتحان دادن کلاس ۳وم دانشگاه Oxford قبول شدم بعد حوصله ی درس نداشتم اومدم بیرون الان بزرگ ترین دانشمند جهان با آیکیوی ۸۷۳ هستم

    پاسخ
  2. یه تیز هوش

    من خسته شدم دو ماهه فقط دارم تست میزنممممممممم

    پاسخ
  3. H

    سلام وقت بخیر.
    ببخشید من مهرماه میرم پایه نهم. نیازه که تابستون واسه تیزهوشان بخونم یا هنوز زوده؟

    پاسخ
  4. یه تیزهوشانی

    دقیقااااا:|

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی