کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ موضوع اصلی این مقاله است. زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری 1401 از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی htcr.ir را در این مقاله مشاور گروپ بخوانید. با ما همراه باشید.

کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری برای حضور در جلسه آزمون ضروری می باشد. به همین دلیل کلیه داوطلبان باید در زمان دریافت کارت ورود به آزمون با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی htcr.ir نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام نموده و پرینت آن را تهیه نمایند.

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری شامل اطلاعات هویتی شما است که در زمان ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری در سامانه ثبت کرده بودید. همچنین شماره داوطلبی، شماره صندلی، محل حوزه امتحانی (که بر اساس نزدیکترین حوزه آزمون محل سکونت شما در کارت نوشته می شود)، ساعت شروع و زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری نیز بر روی کارت نوشته می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

زمان دریافت کارت آزمون داوری و میانجیگری

زمان دریافت کارت آزمون داوری و میانجیگری مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری اعلام شده است و کارت شرکت در آزمون چند روز پیش از زمان برگزاری، یعنی از روز سه شنبه 1401/12/2 بر روی سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری منتشر و قابل دریافت خواهد بود. داوطلبان می توانند تا روز پنجشنبه 4 اسفند ماه برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است آزمون داوری و میانجی گری در روز جمعه 5 اسفند 1401 در تهران و مراکز استان ها (بسته به تعداد شرکت کنندگان، در شهرستان های منتخب) برگزار می گردد و به همراه داشتن کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری از الزامات حضور در آزمون است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری را در این بخش از مقاله با هم مرور می کنیم. کافیست در زمان انتشار کارت آزمون، به سامانه hrtc.ir مراجعه کنید. لینک مستقیم ورود به سایت دریافت کارت در جدول زیر موجود است.

از بخش آزمون ها روی جذب همکاری داوری و میانجیگری سال 1401 بزنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

با ورود به پروفایل کاربری خود، گزینه دریافت کارت ورود به آزمون را انتخاب کنید. اگر کد رهگیری مورد نیاز برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری را ندارید می توانید در بخش آزمون، روی گزینه بازیابی کد رهگیری بزنید و با ثبت کد ملی و شماره تلفن همراه خود که در زمان نام نویسی مراحل ثبت نام در سامانه درج کرده بودید، به بازیابی و دریافت کد رهگیری بپردازید.

حتما پیش از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری آن را بررسی کنید تا اطلاعات آن مغایر با شرایط و اطلاعات شما نباشد. اگر مغایرتی وجود داشت می توانید از طریق باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی htcr.ir اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر کارت آزمون شما عکس نداشت، عکس واضح نبود یا اشتباها تصویر داوطلب دیگری بر روی کارت شما درج شده بود، باید برای ویرایش اطلاعات آن از طریق مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص کارت آزمون داوری و میانجی گری اقدام و به تصحیح اطلاعات خود بپردازید.

آدرس باجه رفع نقص کارت آزمون داوری و میانجیگری

در این بخش از مقاله به آدرس باجه رفع نقص کارت آزمون داوری و میانجیگری می پردازیم تا آن دسته از داوطلبانی که در تصویر داوطلبی مندرج بر روی کارتشان مشکلی وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام کنند.

برای این کار در روز های چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4 اسفند ماه از ساعت 9 صبح تا 13 بعد از ظهر، با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه عکس دار، و در صورتیکه عکس ایراد دارد به همراه ۲قطعه عکس ۴×۳به نماینده مرکز جهاد دانشگاهی مستقر در باجه های رفع نقص کارت مراجعه فرمایید.

برای دریافت لیست آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری کلیک کنید.

نکات مهم حضور در جلسه آزمون داوری و میانجی گری

یکی از مهم ترین نکات حضور در جلسه آزمون، به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجی گری و همچنین کارت شناسایی داوطلب است. توصیه می کنیم در اولین ساعات انتشار کارت آزمون نسبت به دریافت آن اقدام نموده و این کار را به روز و ساعات پایانی موکول نکنید.

راس ساعت و پیش از بسته شدن درب های حوزه امتحانی در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشید تا به موقع صندلی خود را پیدا کنید و مستقر شوید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ در سامانه مرکز آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی hrtc.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی جذب داوری و میانجیگری نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری از چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان دریافت کارت آزمون داوری و میانجی گری اوایل اسفند و چند روز پیش از برگزاری آزمون، آغاز می شود. زمان دقیق را در مقاله مطالعه کنید.

✔️سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری چیست؟

✔️سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی کشور متولی برگزاری این آزمون است و کلیه داوطلبان برای دریافت کارت آزمون باید در زمان مقرر به hrtc ir مراجعه نمایند.

✔️نحوه دریافت کارت آزمون داوری و میانجیگری چگونه است؟

✔️در این مقاله راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه داوری و میانجی گری را برای داوطلبان به صورت کامل شرح داده ایم.

5/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی