ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری موضوع اصلی این مقاله است. برای اطلاع از زمان ثبت نام، شرایط و نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. براساس مواد ۸۲، ۸۳ و ۸۴ آیین دادرسی کیفری ، قضات رسیدگی کننده به پرونده ها در برخی موارد می‌ توانند موضوع اختلافی را به میانجی گر، موسسات میانجیگری و یا شورا‌های حل اختلاف ارجاع دهند.

به همین دلیل مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور اقدام به انتشار فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی‌گری (با آزمون و بدون آزمون) در سال 1401 نموده است و از طرف اداره کل توسعه امور میانجی‌گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی‌ گری (از طریق با آزمون و بدون آزمون) دعوت به همکاری می‌نماید.

بنابراین افرادی که می‌خواهند شخصا مجوز میانجیگری بگیرند و یا مجوز موسسه میانجیگری را دریافت کنند باید در زمان مقرر برای نام نویسی مراجعه نمایند.

ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری آغاز شد. با انتشار این خبر متقاضیان واجد شرایط که منتظر آغاز فرآیند ثبت نام بودند با در دست داشتن مدارک لازم باید به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه و بعد از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام، مراحل نام نویسی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. زمان ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری از اواسط بهمن 1401 آغاز می گردد و ثبتنام همزمان برای دریافت پروانه داوری و میانجیگری بلامانع است.

زمان ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

شرایط ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

شرایط ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی در قالب شرایط تحصیلی تقسیم می گردد. شرایط عمومی مانند شرایط سایر آزمون های استخدامی به شرح زیر است:

  • تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه
  • حسن شهرت به امانت و دیانت و صحت عمل
  • عدم اعتیادبه موادمخدر، روانگردان و عدم استفاده از مشروبات الکلی
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت از آن برای مشمولان
  • نداشتن سابقه محکومیت موثر کیفری و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی

تبصره۱:داوران اقلیت های دینی موضوع اصل سیزدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، باید متدین به دین خود باشند.

تبصره۲:با توجه به محدودیت های قانونی مقرر در ماده ۴۷۰ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی تصویب شده در سال 1379، به کارکنان شاغل در قوه قضاییه اعم از قضایی و اداری پروانه داوری داده نمی شود.

تبصره۲:با توجه به محدودیت های قانونی مقرر در ماده۱۱  قانون آیین نامه میانجیگری تصویب شده در سال 1395 هیات وزیران، به ضابطان دادگستری )اعم از عام و خاص، کارکنان شاغل در قوه قضاییه اعم از قضایی و اداری پروانه میانجیگری داده نمی شود.

شرایط سنی ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

شرایط سنی ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری در این دفترچه از آزمون اعلام نشده است اما با توجه به اینکه حداقل سن برای دریافت پروانه داوری و همچنین حداقل سن دریافت پروانه میانجیگری 25 سال است، بنابراین شرایط سنی ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری حداقل 25 سال تمام (تا روز اول ثبت نام آزمون) است.

برای اطلاع از حداکثر سن ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری به مقاله شرایط سنی آزمون داوری و میانجیگری مراجعه نمایید.

شرایط تحصیلی آزمون داوری و میانجیگری

شرایط تحصیلی آزمون داوری و میانجی گری بسته به نوع تخصصی که قصد شرکت در آزمون آن را دارید متفاوت است.

شرایط ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری
داوری عمومی شرط حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های زیر

حقوق(کلیه گرایش ها)

الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی

فقه و مبانی حقوق اسلامی

فقه و حقوق اسلامی

فقهو حقوق امامی

فقه و حقوق حنبلی

فقه و حقوق حنفی

فقه و حقوق زیدی

فقه و حقوقشافعی

فقه و حقوق مالکی

فقه و حقوق مذاهب اسلامی

معادل آن مدارک(سطح دو حوزه)

داوری تخصصی خانواده شرط حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های زیر

علوم تربیتی (همه گرایش ها)

روان شناسی (همه گرایش ها)

جامعه شناسی (همه گرایش ها)

مشاوره و راهنمایی

مددکاری اجتماعی

مددکاری قضایی،

مطالعات خانواده

مطالعات زنان گرایش زن و خانواده

مطالعات زنان و خانواده گرایش حقوق خانواده

حقوق (کلیه گرایش ها)

الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی

فقه و مبانی حقوق اسلامی

فقه و حقوق اسلامی

فقه و حقوق امامی

فقه و حقوق حنبلی

فقه و حقوق حنفی

فقه و حقوق زیدی

فقه و حقوقشافعی

فقه و حقوق مالکی

فقه و حقوق مذاهب اسلامی

معادل آن مدارک (سطح دو حوزه)

میانجی گری شرط حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های زیر

علوم تربیتی (همه گرایش ها)

روان شناسی (همه گرایش ها)

جامعه شناسی (همه گرایش ها)

مشاوره و راهنمایی

مددکاری اجتماعی

مددکاری قضایی

مطالعات خانواده

مطالعات زنان گرایش زن و خانواده

مطالعات زنان و خانواده گرایش حقوق خانواده

حقوق(کلیه گرایش ها)

الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی

فقه و مبانی حقوق اسلامی

فقه و حقوق اسلامی

فقه و حقوق امامی

فقه و حقوق حنبلی

فقه و حقوق حنفی

فقه و حقوق زیدی

فقه و حقوقشافعی

فقه و حقوق مالکی

فقه و حقوق مذاهب اسلامی

معادل آن مدارک (سطح دو حوزه)

زمان ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

زمان ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری از بعدازظهر روز دوشنبه ۱۰ بهمن‌ ۱۴۰۱ آغاز شد. مهلت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری هم اعلام گردیده و متقاضیان می توانند تا تاریخ سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ برای نام نویسی اقدام نمایند. در صورت تمدید مهلت ثبت نام، این مقاله به روز رسانی و اطلاعات لازم در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار خواهد گرفت.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ در این بخش از مقاله قرار داده ایم تا شما داوطلبان با مطالعه آن به کلیه شرایط و ضوابط این آزمون آگاه شده و با اطلاع از همه این موارد، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. برای دریافت فایل pdf دفترچه آزمون داوری و میانجیگری کافیست روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید و بعد از ورود به صفحه جدید، فایل دفترچه را در گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری همان سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور hrtc.ir است و کلیه داوطلبان برای نام نویسی باید از طریق سایت hrtc.ir اقدام نمایند. برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری کلیک کنید. بعد از ورود به سامانه می توانید با مراجعه به بخش آزمون ها اطلاعات لازم را به دست آورید.

هزینه آزمون داوری و میانجیگری

هزینه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری مبلغی است که باید به صورت الکترونیکی پرداخت نموده و توکن پرداخت را از سامانه دریافت نمایید. توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه ثبت نام، داشتن کارت بانکی دارای رمز اینترنتی پویا و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.

هزینه آزمون داوری 2/500/000 ریال معادل 250 هزار تومان و هزینه آزمون میانجیگری هم 2/500/000 ریال معادل 250 هزار تومان است. اگر قصد شرکت در هر دو آزمون را داشته باشید، باید هزینه هر دو آزمون را یک جا پرداخت نمایید.

بدین ترتیب هر داوطلب موظف به پرداخت مبلغ 5/000/000 ریال هزینه ثبت نام آزمون میانجی گری و داوری به اضافه 10/000 ریال خدمات پیامکی خواهد بود، یعنی جمعا 501 هزار تومان. البته اگر در زمان پرداخت هزینه، گزینه ثبت نام در دو بخش به صورت همزمان را انتخاب کنید می توانید برای هر دو آزمون داوری و میانجیگری ثبت نام نمایید.

توکن پرداخت آزمون داوری و میانجیگری چیست؟ «توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که با پرداخت موفق هزینه ثبت نام در آزمون به او اختصاص می یابد. کد توکن پرداخت به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد.

لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. این کد توکن پرداخت، با کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

نکته ۱ : در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، می تواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، باید در صفحه اول سامانه از منوی آزمون، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از ورود اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.

نکته ۲ : در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون، گزینه «بازیابی کد رهگیری/توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک میشود.

نکته ۳ : به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ عنوان بازگشت داده نخواهند شد.

سهمیه آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

سهمیه آزمون داوری و میانجیگری

سهمیه آزمون داوری و میانجیگری برای برخی از داوطلبان که شرایط ویژه ای دارند در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب ایثارگران، کارکنان و اعضای شورای حل اختلاف، داوطلب بومی و متقاضیان متاهل و یا دارای فرزند با لحاظ شرایط خاص نسبت به سایر داوطلبان، می توانند برای دریافت این سهمیه اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مشمولان دریافت سهمیه و میزان تاثیر سهمیه آزمون داوری و میانجی گری کلیک کنید.

نحوه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

نحوه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری بسیار ساده است.کافیست مراحل پرداخت هزینه و ثبت نام(وارد کردن اطلاعات داوطلب) را انجام دهید. بعد از ساخت حساب کاربری برای مراجعه های بعدی باید کد رهگیری ثبت نام که از سامانه دریافت کردید را به همراه کد ملی وارد نمایید. در صورت فراموشی توکن پرداخت یا کد رهگیری ثبت نام می توانید آن ها را بازیابی کنید.

مراحل ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

ابتدا جهت پرداخت وجه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir ، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

حالا مطابق تصویر زیر فرم پرداخت هزینه را پر کنید.کد ملی شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی خود را در بخش های مربوطه وارد نمایید.

اگر قصد شرکت در هردو آزمون را دارید حتما گزینه ثبت نام در دو بخش همزمان را فعال نمایید چون در غیر اینصورت در هیچ بخش دیگری از مراحل ثبت نام آزمون، هرگز این امکان برای شما فراهم نمی گردد. بعد از ثبت اطلاعات و درج کد امنیتی، تیک مطالعه مفاد دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری را فعال، روی گزینه پرداخت هزینه بزنید تا به درگاه بانکی متصل شوید.

فرم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

حالا به درگاه بانکی متصل می شوید حتما مبلغ پرداختی را بررسی کنید اگر در یکی از آزمون ها قصد شرکت داشته باشید فقط باید هزینه یک آزمون یعنی 251 هزار تومان را پرداخت کنید. از کارت بانکی دارای رمز دوم پویا هزینه را پرداخت نموده تا توکن پرداخت را از سامانه hrtc.ir دریافت نمایید.

پرداخت وجه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

سپس مجددا به سامانه ثبت نام آزمون های جهاد دانشگاهی برگشته و این بار روی ثبت نام در آزمون کلیک کنید. در این صورت به صفحه زیر هدایت می شوید و باید کد ملی خود را به همراه توکن پرداخت وارد نموده و بعد از درج عبارت امنیتی، روی گزینه ثبت نام بزنید.

نحوه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

بعد از ورود به حساب کاربری، داوطلبان باید مدارک ثبت نام داوری و میانجیگری شامل یک قطعه عکس سه در چهار و کارت ملی را اسکن کنند. مرحله اول ثبت نام آزمون میانجی گری و داوری بارگذاری فایل های مدارک اسکن شده در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است.

با توجه به اینکه اسکن از روی اصل مدارک ضروری بوده و در صورت ارسال عکس غیر معتبر یا اشتباه ثبت نام داوطلب باطل و از حق شرکت در آزمون محروم می گردد. بنابراین در ارسال مدارک نهایت دقت را به خرج دهید.

در مرحله دوم اطلاعات فردی داوطلب ثبت نام آزمون میانجیگری و داوری شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی و … در سامانه ثبت می گردد.

مرحله سوم مربوط به ثبت سهمیه ها و سوابق کاری متقاضیان می باشد. تذکر مهم : به دلیل ارتباط سامانه ثبتنام با سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران، اطلاعات ایثارگری داوطلبان دارای ایثارگری نوع اول به صورت خودکار در سامانه ثبت خواهد شد. اما داوطلبان دارای ایثارگری نوع دوم، باید به صورت خوداظهاری شرایط خود را در سامانه ثبت نموده و پس از آزمون، شرایط آنها بررسی خواهد شد.

ورود اطلاعات تحصیلی داوطلب به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مرحله چهارم ثبت نام را شامل می شود.

مرحله پنجم ثبت مورد درخواست است. سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، پروانه های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش می دهد و داوطلب می تواند از بین آن ها تنها یک مورد را به عنوان پروانه مورد درخواست خود، انتخاب نماید. البته اگر در زمان پرداخت هزینه ثبت نام گزینه ثبت نام در دو بخش به صورت همزمان را انتخاب کرده باشید، امکان انتخاب دو پروانه برای شما صادر می شود. سپس منطقه جغرافیایی مورد درخواست را مشخص خواهد نمود.

مرحله ششم ثبت اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت داوطلب است. همچنین داوطلب می تواند استان محل آزمون خود را به سامانه اعلام تا در صورت امکان، سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نزدیکترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد. (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می گردد و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده خواهد بود)

در نهایت به مرحله پایانی یا مرحله هفتم یعنی دریافت کد رهگیری است می رسید. تاکید می گردد صرفا در صورتی ثبت نام فرد به پایان رسیده که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی «کد رهگیری» دریافت می نماید. در غیر اینصورت ثبت نام آزمون میانجیگری و داوری ناقص بوده و به این موارد رسیدگی نخواهد شد.

اگر کد رهگیری ثبت نام و توکن پرداخت خود را فراموش کرده اید، روی بازیابی توکن پرداخت در سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری کلیک کنید.

برای ورود به سامانه در دفعات بعدی و پیگیری مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و … از بخش راهنمای آزمون، باید روی گزینه ورود به پروفایل کاربری استفاده کنید.

راهنمای ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

حالا باید اطلاعاتی مانند کد ملی و کد رهگیری ثبت نام که در پایان مراحل نام نویسی از سامانه دریافت کرده بودید را در این قسمت وارد کنید.

ورود به حساب کاربری ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

مشاوره ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

در بخش مشاوره ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری، پیشنهاد می کنیم اگر از استانی غیر از تهران تصمیم به شرکت در این رقابت را دارید، با توجه به اینکه آزمون در روز جمعه 5 اسفند 1401 در استان تهران و مراکز استان ها (بسته به تعداد شرکت کنندگان، در شهرستان های منتخب) برگزار می گردد، می توانید استانی غیر از استان محل سکونت خود را انتخاب کنید.

به عنوان مثال ساکنین شهر کاشان که نسبت به مرکز استان اصفهان، به استان قم نزدیکتر هستند می توانند در زمان ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری حوزه آزمون نزدیکتر را انتخاب نمایند.

منابع آزمون داوری و میانجیگری

مطالعه منابع آزمون داوری و میانجیگری برای کسب موفقیت در این آزمون امری ضروری است بنابراین لیست منابع آزمون های داوری عمومی، داوری تخصصی خانواده و همچنین منابع آزمون میانجی گری را به همراه نام نویسنده و نام انتشارات کتاب ها، در مقاله ای تحت عنوان منابع آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ ارائه کردیم تا شما عزیزان با مطالعه آن با جدیدترین فهرست منابع و مواد آزمون آشنا شوید.

کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری شامل اطلاعات هویتی شما است که در زمان ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری در سامانه ثبت کرده بودید. همچنین شماره داوطلبی، شماره صندلی، محل حوزه امتحانی (که بر اساس نزدیکترین حوزه آزمون محل سکونت شما در کارت نوشته می شود)، ساعت شروع و زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری نیز بر روی کارت نوشته می شود.

برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ کلیک کنید.

زمان برگزاری آزمون داوری و میانجی گری

زمان برگزاری آزمون داوری و میانجی گری مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام، روز جمعه 5 اسفند 1401 تعیین شده است و کلیه داوطلبان باید در این روز و ساعت مقرر با حضور به موقع در حوزه های برگزاری امتحان، در جلسه آزمون اخذ پروانه داوری و میانجی گری شرکت نمایند.

زمان برگزاری آزمون داوری و میانجی گری 1401
1401/12/5

در صورت تغییر تاریخ و تعویق زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری، اطلاعات مربوطه در همین مقاله به روز رسانی می گردد.

اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری

اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری 1401 برای داوطلبان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا با تلاش و مطالعه بسیار و همچنین امید به موفقیت پا به این مسیر گذاشته و حالا منتظر دریافت نتایج خود هستند.

بدین ترتیب داوطلبانی که پس از ثبت نام و همچنین مطالعه منابع آن در جلسه آزمون شرکت کرده اند، برای آگاهی از نتایج، باید در بازه زمانی اعلام نتایج آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ به سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری hrtc.ir مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که حد نصاب پذیرش در آزمون کتبی، کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون می باشد.

بعد از اعلام نتایج، از پذیرفته شدگان اولیه به منظور بررسی مدارک دعوت به مصاحبه حضوری به عمل می آید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع شرایط و نحوه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی hrtc.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی استخدام داوری و میانجیگری نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری از چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری اواسط بهمن آغاز می شود. زمان دقیق را در مقاله مطالعه کنید.

✔️سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری چیست؟

✔️سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی کشور متولی برگزاری این آزمون است و کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر به hrtc ir مراجعه نمایند.

✔️شرایط ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری چیست؟

✔️در این مقاله شرایط عمومی و اختصاصی (شرایط تحصیلی) را برای داوطلبان ثبت نام آزمون میانجی گری و داوری به صورت کامل شرح داده ایم.

5/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. یک ممتحن

    سلام
    وقت بخیر
    سیستم برای انتخاب هم‌زمان آزمون داوری عمومی و داوری خانواده باز هست. آیا با توجه به دفترچه ، مانعی برای امتحان هست؟؟
    انتخاب میانجیگری و داوری همزمان بلامانع هست، اما درباره همزمانی داوری خانواده و عمومی چیزی نگفتن، درحالیکه سیستم قبولش می‌کنه.

    پاسخ
  2. الهه

    سلام، دانشجوی ترم اخر لیساسن میتونه ثبت نام کنه؟

    پاسخ
    1. پورعلی

      سلام، در دفترچه ثبت نام یکی از شرایط ثبت نام داشتن حداقل مدرک کارشناسیه. بر مبنای این شرط باید تا قبل از پایان بازه زمانی ثبت نام، فارغ التحصیل شده باشین و مدرک کارشناسی رو دریافت کرده باشین تا بتونین در این آزمون شرکت کنین.

      پاسخ
  3. داوطلب

    سلام.شرایط سِنی به چه صورت است
    (حداقل و حداکثر سن)

    پاسخ
    1. پورعلی

      سلام دوست گرامی. در دفترچه ثبت نام داوری و میانجیگری هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص حداقل و حداکثر سن شرکت در این دوره از فراخوان اعلام نشده اما با توجه به اینکه حداقل سن دریافت پروانه میانجیگری و حداقل سن دریافت پروانه داوری 25 سال می باشد، رعایت این حداقل سنی الزامی است. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حداقل و حداکثر سن داوری و میانجی گری حتما مقاله به روز رسانی و خدمت شما عزیزان اطلاع رسانی می شود.

      پاسخ
  4. داوطلب

    سلام.شرایط سِنی به صورت است
    (حداقل و حداکثر سن)

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی