داوری حرفه ای قوه قضاییه

ثبت نام آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه

جهت مشاوره در زمینه داوری حرفه ای قوه قضاییه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

« داوری حرفه ای قوه قضاییه چیست؟ ثبت نام آزمون داوری حرفه ای چه زمانی آغاز می شود؟ زمان برگزاری آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه کی است؟ سایت ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه کدام است؟ مطالعه منابع آزمون داوری حرفه ای چقدر زمان می برد؟ »

اگر شما هم جزو متقاضیان شرکت در آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه هستید برای دریافت پاسخ این سوالات در این مقاله از مشاور گروپ همراه ما باشید.

داور شخص ثالث حقیقی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از جانب طرفین اختلاف انتخاب شده و به حل و فصل اختلافات حقوقی اشخاص می پردازد. داورها به دو نوع داوری حرفه ای و داوری غیر حرفه ای تقسیم می شوند.  داوری حرفه ای قوه قضاییه چیست؟ در صورتی که داوری با اخذ پروانه داوری و بر اساس مقررات این دستورالعمل انجام شود، داوری حرفه ای و در غیر این صورت داوری غیر حرفه ای تلقی می گردد.

داوری حرفه ای قوه قضاییه با دو عنوان شناخته می شود، داوری عمومی و داوری تخصصی خانواده که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

مزایای داوری حرفه ای عبارتند از اینکه شما  وقت و هزینه کمتری نسبت به تکمیل پرونده در دادگاه صرف می کنید و می توانید با صرف زمان و هزینه کمتر به نتیجه برسید. داوری حرفه ای قوه قضاییه محرمانه است و در جریان داوری حرفه ای رسیدگی به اختلاف غیر علنی صورت می گیرد.

همچنین طرفین می توانند با توافق یکدیگر داور حرفه ای را انتخاب کنند و در جو آرام تری نسبت به دادگاه به حل و فصل دعاوی حقوقی خود بپردازند. آرای صادر شده توسط داوران حرفه‌ای مانند آرای محاکم قطعیت دارد و ضمانت اجرای دادگستری است.

بدین ترتیب با کاهش ورودی پرونده ها وقت بیشتری برای قضات در رسیدگی کیفی به پرونده های مهم فراهم شده و  عدالت در رسیدگی به پرونده ها پر رنگ می گردد.

آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه

ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱

مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اقدام به ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه کرده است. داوطلبان آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه باید بعد از مطالعه ی کامل دفترچه راهنمای جذب همکاری داوری، ثبت نام خود را در سایت مربوطه تکمیل و در آزمون شرکت کنند.

حجت الاسلام هادی صادقی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از آغاز به کار داوران حرفه‌ای از آبان ماه در کشور خبرداد. او اظهارکرد چهار هزار داور حرفه‌ای در مرحله گزینش بوده و طی امسال و سال آینده باید کار خود را آغاز کنند.


شرایط ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه

متقاضیان واجد شرایط دریافت پروانه داوری هم مانند متقاضیان هر آزمون دیگری باید مجموعه ای از شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند. شرایط ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه به شرح زیر است:

شرایط عمومی داوطلبان داوری حرفه ای قوه قضاییه

۱. داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۲ .اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته‌شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳ .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه و عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمان ها و گروه‌ های غیر قانونی یا هواداری از آن ها
۴ .برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار
۵ .حسن شهرت، اخلاق و امانت داری
۶ .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان
۷ .عدو سوء پیشینه و نداشتن سابقه محکومیت موثر کیفری
۸ .کارت پایان خدمت یا معافیت دائم(برای داوطلبان مرد)

تبصره: با توجه به محدودیت قانونی مقرر در ماده ۴۷۰ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب ۱۳۷۹، کارکنان شاغل در قوه قضاییه (اعم از قضایی و اداری)، نمی توانند در آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه شرکت و امکان دریافت پروانه داوری برای آن ها وجود ندارد.

شرایط اختصاصی داوری عمومی

  • داشتن حداقل مدرک سطح دو حوزه
  • داشتن حداقل مدرک کارشناسی یکی از رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی

شرایط اختصاصی داوری تخصصی خانواده

  • داشتن حداقل مدرک سطح دو حوزه
  • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های علوم تربیتی، روانشناسی(کلیه گرایش ها)، مشاوره و راهنمایی، مددکاری اجتماعی، مطالعات خانواده، جامعه شناسی
  • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی

زمان ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱

ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه از سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ روز تا پایان روز شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ انجام شد. زمان ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده اما پیش بینی می کنیم مطابق سال گذشته ثبت نام در آبان ماه صورت گیرد. به محض تعیین تاریخ دقیق آزمون ثبت نام داوری حرفه ای این مقاله به روز رسانی می شود.

در انتهای همین مقاله منابع آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۰ در قالب جدول ارائه شده است. با ما همراه باشید.


سایت ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه

متقاضیان شرکت در آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه باید با در دست داشتن مدارک ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام آزمون داوری را انجام دهند.

توجه داشته باشید که اخذ پروانه داوری به صورت با آزمون، بدون آزمون و هم بر اساس سوابق تحصیلی و سوابق شغلی انجام می پذیرد. بنابراین در زمان ثبت نام دقت نمایید که در بخش «ثبت نام با آزمون» وارد شده و ثبت نام کنید.

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی داوری حرفه ای قوه قضاییه


نحوه ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه

داوطلبان باید مدارک ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه شامل یک قطعه عکس سه در چهار و کارت ملی را اسکن کنند. مرحله اول ثبت نام آزمون داوری حرفه ای بارگذاری فایل های مدارک اسکن شده در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است.

اسکن از روی اصل مدارک ضروری بوده و در صورت ارسال عکس غیر معتبر یا اشتباه ثبت نام داوطلب باطل و از حق شرکت در آزمون محروم می گردد. بنابراین در ارسال مدارک نهایت دقت را به خرج دهید.

در مرحله دوم اطلاعات فردی داوطلب ثبت نام آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی و … در سامانه ثبت می گردد.

مرحله سوم مربوط به ثبت سهمیه ها و سوابق کاری متقاضیان می باشد.

ورود اطلاعات تحصیلی داوطلب به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مرحله چهارم ثبت نام را شامل می شود.

مرحله پنجم ثبت مورد درخواست است. سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، پروانه های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش می دهد و داوطلب می تواند از بین آن ها تنها یک مورد را به عنوان پروانه مورد درخواست خود، انتخاب نماید. سپس منطقه جغرافیایی مورد درخواست را مشخص خواهد نمود.

مرحله ششم ثبت اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت داوطلب است. همچنین داوطلب می تواند استان محل آزمون خود را به سامانه اعلام تا در صورت امکان، سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نزدیکترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد. (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می گردد و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده خواهد بود)

در نهایت به مرحله پایانی یا مرحله هفتم یعنی دریافت کد رهگیری است می رسید. تاکید می گردد صرفا  در صورتی ثبت نام فرد به پایان برسد داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت می نماید.

اگر سوالی درباره نحوه ثبت نام در آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه دارید می توانید همه روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳


هزینه ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه

جهت پرداخت وجه ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir ، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کنید.

مبلغ ۱/۴۰۰/۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام در آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه را به اضافه ۵/۰۰۰ ریال خدمات پیامکی پرداخت نمایید یعنی جمعا صد و چهل هزار و پانصد تومان. برای پرداخت هزینه ثبت نام، داشتن کـارت بـانکی دارای رمـز اینتـرنتی پویا و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.

توکن پرداخت آزمون داوری حرفه ای چیست؟ «توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که با پرداخت موفق هزینه ثبت نام در آزمون به او اختصاص می یابد. کد توکن پرداخت به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد.

لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. این کد توکن پرداخت، با کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

نکته ۱ : در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، می تواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، باید در صفحه اول سامانه از منوی آزمون، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از ورود اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.

نکته ۲ : در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون، گزینه «بازیابی کد رهگیری/توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک میشود.

نکته ۳ : به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ عنوان بازگشت داده نخواهند شد.


ویرایش اطلاعات داوری حرفه ای قوه قضاییه

اگر متقاضی داوری حرفه ای قوه قضاییه در هنگام ثبت نام به اشتباه اطلاعات خود را وارد سیستم کرده باشد برای ویرایش اطلاعات باید وارد سامانه شده و دوباره تمام 7 مرحله ثبت نام را انجام دهد تا مجددا کد رهگیری دریافت نماید. در غیر اینصورت تغییرات اطلاعات اعمال نشده و به همان اطلاعات قبل از ویرایش استناد خواهد شد.


دریافت کارت ورود به جلسه داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱

داوطلبان شرکت در آزمون داوری حرفه ای باید به صورت اینترنتی و در تاریخ مقرر به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی (hrtc.ir) مراجعه و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه داوری حرفه ای قوه قضاییه اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه معمولا دو تا سه روز پیش از زمان برگزاری آزمون برای مشاهده و پرینت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱ در این مقاله به روز رسانی خواهد شد.


زمان برگزاری آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱

زمان برگزاری آزمون داوری حرفه ای سال گذشته در روز جمعه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ در تهران و با توجه به آمـار شـرکت کنندگان، حسب مورد در مـراکز استـانها برگزار شد.

بنابراین پیش بینی می کنیم زمان برگزاری آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱ آذر ماه باشد. زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقبا اعلام و این مقاله به روز رسانی می گردد.

حوزه امتحانی داوطلبان، بر اساس نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به «شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون» تعیین می شود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون هم بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

تذکر : داوطلبان گرامی میتوانند حوزه برگزاری آزمون خود را استانی غیر از استان محل سکونت خود انتخاب نمایند، به عنوان مثال ساکنین شهر کاشان، میتوانند استان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان (که مرکز استان خودشان هست) کمتر میباشد.

تذکر : در این آزمون به ازای هر ۳ پاسخ اشتباه به سوالات داوری حرفه ای قوه قضاییه، یک نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.


اعلام نتایج داوری حرفه ای قوه قضاییه

پس از برگزاری آزمون زمان اعلام نتایج داوری حرفه ای قوه قضاییه فرا می رسد، نمرات داوطلبان محاسبه و حد نصاب امتحان بر اساس بالاترین نمره دریافتی در آن بخش محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد.

بنابراین کسانی که موفق به کسب حد نصاب نمره نشده اند، از ادامه مـراحل جذب باز می مانند. حدنصاب پذیرش در آزمون کتبی ،کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون است و از بین داوطلبانی که حدنصاب آزمون را کسب کرده باشند ،حداکثر تا دو برابر ظرفیت اعلامی، به ترتیب نمره فضلی، به مراحل بعدی یعنی بررسی مدارک معرفی خواهد شد.

اصل مدرک داوطلبان بعد از اجرای آزمون توسط مسئولین ذیربط مورد بررسی قرار خواهد گرفت. داوطلبانی که مدرک شان تایید شود به مرحله ارزیابی و مصاحبه دعوت می گردند.

پس از برگزاری مصاحبه، نمره کل نهایی داوطلبان داوری حرفه ای قوه قضاییه با وزن شصت درصد (۶۰ درصد) برای آزمون کتبی و چهل درصد (۴۰ درصد) برای مصاحبه محاسبه خواهد شد .

اسامی پذیرفته شدگان نهایی بعد از تایید مراجع ذیصلاح از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است. برای دریافت اعلام نتایج داوری حرفه ای قوه قضاییه به نشانی hrtc.ir مراجعه نمایید. تاریخ اعلام نتایج داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱ در این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

اخذ پروانه داوری حرفه ای قوه قضاییه


ظرفیت پذیرش داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱

مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه ظرفیت مورد نیاز جهت صدور پروانه داوری حرفه ای را در قالب جدولی ارائه می کند. البته این ظرفیت صدور پروانه داوری شامل انواع جذب به صورت با آزمون، بدون آزمون و موسسات دیگر است.

لینک دانلود فایل ظرفیت پذیرش داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۰ در این بخش از مقاله در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. ظرفیت پذیرش داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱ همزمان با انتشار دفترچه ثبت نام در این مقاله به روز رسانی می گردد.


منابع داوری حرفه ای قوه قضاییه

منابع آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه به تفکیک داوری عمومی و داوری تخصصی خانواده ارائه شده است. همچنین برای داوطلبان حوزوی و رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی که خواهان شرکت در داوری تخصصی خانواده هستند هم مواد آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه درج شده است.

مواد آزمون داوری عمومی قوه قضاییه مواد آزمون داوری تخصصی خانواده قوه قضاییه
داوطلبان با حداقل مدرک کارشناسی رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی داوطلبان با حداقل مدرک کارشناسی رشته های علوم تربیتی، روانشناسی(کلیه گرایش ها)، مشاوره و راهنمایی، مددکاری اجتماعی، مطالعات خانواده، جامعه شناسی داوطلبان با حداقل مدرک کارشناسی رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی
حقوق مدنی روانشناسی رشد حقوق مدنی
حقوق تجارت روانشناسی تربیتی حقوق تجارت
حقوق داوری بر اساس منابع ذیل :

کتاب حقوق داوری (مؤلف: عبدالله خدابخشی)

کتاب داوری تجاری بین المللی (مؤلف:عبدالحسین شیروی)

مبانی راهنمایی و مشاوره حقوق داوری بر اساس منابع ذیل :

کتاب حقوق داوری (مؤلف: عبدالله خدابخشی)

کتاب داوری تجاری بین المللی (مؤلف:عبدالحسین شیروی)

مهارت های حل اختلاف بر اساس منبع ذیل :

کتاب پیام ها (مهارت های ارتباطی) نوشته متیو مک کی و دیگران، ترجمه: محمدعلی رحیمی مبارکی

روانشناسی سلامت مهارت های حل اختلاف بر اساس منبع ذیل :

کتاب پیام ها (مهارت های ارتباطی) نوشته متیو مک کی و دیگران، ترجمه: محمدعلی رحیمی مبارکی

فقه بر اساس منابع ذیل:

قواعد فقه : کتاب قواعد فقه، بخش مدنی، مؤلف: سید مصطفی محقق داماد

متون فقه : بخشهای حقوقی کتاب التحریر الروضه فی شرح اللمعه و ترجمه آن نوشته سیدمهدی دادمرزی؛

اختلال های رفتاری و هیجانی فقه بر اساس منابع ذیل:

قواعد فقه : کتاب قواعد فقه، بخش مدنی، مؤلف: سید مصطفی محقق داماد

متون فقه : بخشهای حقوقی کتاب التحریر الروضه فی شرح اللمعه و ترجمه آن نوشته سیدمهدی دادمرزی؛

اصول فقه: اصول فقه مظفر مقدمه علم حقوق (مؤلف: ناصر کاتوزیان) اصول فقه: اصول فقه مظفر
آن دادرسی مدنی آن دادرسی مدنی
اجرای احکام مدنی  


اجرای احکام مدنی
قانون شوراهای حل اختلاف قانون شوراهای حل اختلاف

تذکر : در این آزمون به ازای هر ۳ پاسخ اشتباه به سوالات داوری حرفه ای قوه قضاییه، یک نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.


دانلود دفترچه داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱

برای دریافت فایل PDF دفترچه داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۰ روی لینک زیر کلیک کنید. به محض انتشار دفترچه لینک دانلود دفترچه داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱ فعال خواهد شد.

دفترچه داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱
دفترچه داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۰

در این مقاله مهم ترین سرفصل های مربوط به فرآیند آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه مانند زمان، نحوه و مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون را با هم بررسی کردیم. اگر این مطلب برای شما مفید بود آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

پاسخگوی سوالات شما در بخش دیدگاه ها هستیم

همچنین می توانید همه روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳


سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه ۱۴۰۱ کی است؟

✔️ثبت نام آزمون داوری حرفه ای سال گذشته در آبان ماه انجام شد و احتمالا زمان ثبت نام داوری حرفه ای ۱۴۰۱ هم آبان ماه باشد. زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

✔️شرایط ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه چیست؟

✔️ شرایط ثبت آزمون نام داوری حرفه ای (عمومی و اختصاصی) به طور کامل در این مقاله شرح داده شده است.

✔️سایت ثبت نام داوری حرفه ای قوه قضاییه کدام است؟

✔️سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir سایت ثبت نام آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه می باشد.

✔️مراحل آزمون داوری حرفه ای قوه قضاییه چیست؟

✔️مراحل آزمون داوری حرفه ای عبارتند از: ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، برگزاری آزمون کتبی، اعلام نتایج آزمون کتبی، بررسی مدارک، مصاحبه، اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه داوری حرفه ای قوه قضاییه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی