دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری در این مقاله قرار گرفته است تا داوطلبان این آزمون بتوانند به آن دسترسی داشته تا شما داوطلبان با مطالعه آن به کلیه شرایط و ضوابط این آزمون آگاه شده و با اطلاع از همه این موارد، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. برای دریافت فایل pdf دفترچه آزمون داوری و میانجیگری تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری می توانید از کلیه شرایط و ضوابط برگزاری این آزمون مطلع شوید. با توجه به اینکه تنها کسانی که کلیه شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری را داشته باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند، بنابراین مطالعه این دفترچه امری ضروری خواهد بود و در صورت وجود هرگونه مغایرت در شرایط داوطلب با شرایط ذکر شده در دفترچه، اداره کل توسعه امور میانجی‌گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از پذیرش وی امتناع می نماید.

به عنوان مثال با توجه به محدودیت های قانونی مقرر در ماده ۴۷۰ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی تصویب شده در سال 1379، به کارکنان شاغل در قوه قضاییه اعم از قضایی و اداری پروانه داوری داده نمی شود. با توجه به محدودیت های قانونی مقرر در ماده۱۱  قانون آیین نامه میانجیگری تصویب شده در سال 1379 هیات وزیران، به ضابطان دادگستری )اعم از عام و خاص)، کارکنان شاغل در قوه قضاییه اعم از قضایی و اداری پروانه میانجیگری داده نمی شود.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com  

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲ در این بخش از مقاله قرار داده ایم تا با اطلاع از همه موارد نوشته شده در آن، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. برای دریافت فایل pdf دفترچه آزمون داوری و میانجیگری کافیست روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید و بعد آن را در گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۱ کلیک کنید

(با آغاز زمان ثبت نام آزمون میانجیگری و داوری این لینک فعال گردیده است)

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲ کلیک کنید

(با آغاز زمان ثبت نام آزمون میانجیگری و داوری در سال 1402 این لینک فعال خواهد شد)

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری تعیین شده است و از بعدازظهر روز دوشنبه ۱۰ بهمن‌ ۱۴۰۲ می توانید برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری در سایت hrtc.ir اقدام نمایید. مهلت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری تا تاریخ سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است و داوطلبان در این مدت 8 روزه می توانند نام نویسی کنند.

بنابراین با در دست داشتن مدارک لازم باید به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه و بعد از دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری، به دقت آن را مطالعه کرده و مراحل نام نویسی خود را آغاز کنند. لازم به ذکر است ثبت نام همزمان برای دریافت پروانه میانجیگری و داوری بلامانع بوده و متقاضیان می توانند در هر دو آزمون شرکت کنند.


ما در این مقاله مشاور گروپ لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲ را قرار دادیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی استخدام میانجیگری و داوری نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سایت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری چیست؟

✔️برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری به همین مقاله مشاور گروپ مراجعه نمایید. به صورت کلی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور متولی برگزاری این آزمون است و دفترچه ثبت نام را منتشر می کند.

✔️دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری چه زمانی منتشر می شود؟

✔️امکان دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری اواسط بهمن و همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

✔️اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری چیست؟

✔️در صورت انتشار اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون میانجی گری و داوری فایل مربوطه در همین مقاله مشاور گروپ قرار خواهد گرفت.

4.6/5 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی