سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری | لینک مستقیم ورود به سامانه

سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری | لینک مستقیم ورود به سامانه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری چیست؟ داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون ها باید به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور مراجعه نمایند. به همین دلیل ما این مقاله مشاور گروپ را به معرفی سامانه آزمون داوری و میانجیگری می پردازیم و لینک مستقیم ورود به سامانه در ادامه خدمت شما عزیزان ارائه می گردد.

کلیه داوطلبان برای نام نویسی باید در زمان مقرر از طریق سایت hrtc.ir اقدام نمایند و با توجه به اینکه نام نویسی صرفا به صورت اینترنتی انجام می پذیرد، نام نویسی از هیچ روش دیگری مقبول نیست.

سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری همان سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور hrtc.ir است و داوطلبان نه تنها برای ثبت نام، بلکه برای انجام کلیه امور مربوط به این آزمون اعلم از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری، اعلام نتایج و … باید به این سامانه مراجعه نمایند.

با آغاز فرآیند نام نویسی لینک مربوطه در سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری فعال می گردد و داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری نسبت به انجام مراحل نام نویسی اقدام نموده و نام خود را در لیست شرکت کنندگان این رقابت قرار دهند.

سایت hrtc.ir آزمون داوری و میانجیگری 

سایت hrtc.ir آزمون داوری و میانجیگری  آدرس اینترنتی سامانه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی است و تمامی مراحل مانند بارگذاری مدارک ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اعلام نتایج اسامی پذیرفته شدگان آزمون داوری و میانجیگری ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir انجام می شود.

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی داوری حرفه ای قوه قضاییه

ورود به سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری در این بخش از مقاله قرار گرفته است تا به راحتی به این سامانه دسترسی داشته باشید.

لطفا برای ورود به سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری hrtc.ir کلیک نمایید

نحوه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری در سایت hrtc.ir

نحوه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری در سایت hrtc.ir بدین صورت است که ابتدا برای پرداخت وجه آزمون داوری و میانجیگری با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کنید

راهنمای ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

حالا مطابق تصویر زیر فرم پرداخت هزینه را پر کنید. کد ملی شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی خود را در بخش های مربوطه وارد نمایید.

اگر قصد شرکت در هردو آزمون را دارید حتما گزینه ثبت نام در دو بخش همزمان را فعال نمایید چون در غیر اینصورت در هیچ بخش دیگری از مراحل نام نویسی آزمون، هرگز این امکان برای شما فراهم نمی گردد. بعد از درج اطلاعات و درج کد امنیتی، تیک مطالعه مفاد دفترچه آزمون داوری و میانجیگری را فعال، روی گزینه پرداخت هزینه بزنید تا به درگاه بانکی متصل شوید.

فرم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

حالا به درگاه بانکی متصل می شوید حتما مبلغ پرداختی را بررسی کنید اگر در یکی از آزمون ها قصد شرکت داشته باشید فقط باید هزینه یک آزمون یعنی 251 هزار تومان را پرداخت کنید. از کارت بانکی دارای رمز دوم پویا هزینه را پرداخت نموده تا توکن پرداخت را از سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری hrtc.ir دریافت نمایید.

پرداخت وجه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

سپس مجددا به سایت آزمون داوری و میانجیگری برگشته و این بار روی ثبت نام در آزمون کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

در این صورت به صفحه زیر هدایت می شوید و باید کد ملی خود را به همراه توکن پرداخت وارد نموده و بعد از درج عبارت امنیتی، روی گزینه ثبت نام بزنید.

نحوه ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

البته قبل از ورود به حساب کاربری، داوطلبان باید مدارک لازم شامل یک قطعه عکس سه در چهار و کارت ملی را اسکن کرده باشند. مرحله اول نام نویسی آزمون میانجی گری و داوری بارگذاری فایل های مدارک اسکن شده در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است.

با توجه به اینکه اسکن از روی اصل مدارک ضروری بوده و در صورت ارسال عکس غیر معتبر یا اشتباه نام نویسی داوطلب باطل و از حق شرکت در آزمون محروم می گردد. بنابراین در ارسال مدارک نهایت دقت را داشته باشید.

در مرحله دوم اطلاعات فردی داوطلب شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی و … در سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری ثبت می گردد.

مرحله سوم مربوط به ثبت سهمیه ها و سوابق کاری متقاضیان می باشد. تذکرمهم :به دلیل ارتباط سامانه آزمون داوری و میانجیگری با سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران، اطلاعات ایثارگری داوطلبان دارای ایثارگری نوع اول به صورت خودکار در سامانه درج خواهد شد. اما داوطلبان دارای ایثارگری نوع دوم، باید به صورت خوداظهاری شرایط خود را در سامانه ثبت نموده و پس از آزمون، شرایط آنها بررسی خواهد شد.

ورود اطلاعات تحصیلی داوطلب به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مرحله چهارم نام نویسی خواهد بود.

مرحله پنجم ثبت مورد درخواست در سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری است. سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، پروانه های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش می دهد و داوطلب می تواند از بین آن ها تنها یک مورد را به عنوان پروانه مورد درخواست خود، انتخاب نماید. البته اگر در زمان پرداخت هزینه، گزینه ثبت نام در دو بخش به صورت همزمان را انتخاب کرده باشید، امکان انتخاب دو پروانه برای شما صادر می شود. سپس منطقه جغرافیایی مورد درخواست را مشخص خواهد نمود.

مرحله ششم ثبت اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت داوطلب است. همچنین داوطلب می تواند استان محل آزمون خود را به سایت آزمون داوری و میانجیگری اعلام تا در صورت امکان، سامانه نزدیکترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد. (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می گردد و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده خواهد بود)

در نهایت به مرحله پایانی یا مرحله هفتم یعنی دریافت کد رهگیری از سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری است می رسید. تاکید می گردد صرفا  در صورتی ثبت نام فرد به پایان برسد داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی «کد رهگیری» دریافت می نماید. در غیر اینصورت نام نویسی ناقص بوده و به این موارد ناقص رسیدگی نخواهد شد.

بازیابی توکن پرداخت سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری

اگر توکن پرداخت یا کد رهگیری خود را فراموش کرده اید و نمی دانید چطور به حساب کاربری خود در سامانه hrtc وارد شوید نگران نباشید. امکان بازیابی توکن پرداخت سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری فراهم شده و با طی کردن مراحل زیر به راحتی می توانید اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

مراحل ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com

در صورت فراموشی کد رهگیری آزمون داوری و میانجی گری کافیست بعد از ورود به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مطابق تصویر زیر آخرین گزینه از سمت چپ، روی گزینه بازیابی توکن / کد رهگیری کلیک نمایید.

راهنمای ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com


با ورود به صفحه زیر، با وارد کردن کد ملی و عبارت امنیتی، روی گزینه بازیابی کلیک کنید. بدین ترتیب توکن ثبت نام یا کد رهگیری آزمون میانجی گری و داوری به شماره تلفن همراهی که در مراحل اول نام نویسی در فرم پرداخت هزینه وارد کرده بودید، پیامک می گردد.

بازیابی توکن پرداخت و بازیابی کد رهگیری ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری Moshavergroup.com



ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری hrtc.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی استخدام داوری و میانجیگری نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری چیست؟

✔️سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی کشور متولی برگزاری این آزمون است و کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر به سایت آزمون داوری و میانجی گری hrtc ir مراجعه نمایند.

✔️اطلاعات لازم برای ورود به سامانه آزمون داوری و میانجی گری چیست؟

✔️راهنمای ورود به سایت آزمون داوری و میانجیگری hrtc.ir در این مقاله قرار دارد.

✔️چگونه در سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری نام نویسی کنم؟

✔️در این مقاله نحوه ورود به سامانه و مراحل نام نویسی در سایت hrtc.ir را برای داوطلبان ثبت نام آزمون میانجی گری و داوری به صورت کامل شرح داده ایم.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون داوری و میانجیگری | لینک مستقیم ورود به سامانه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی نیکخواه

    عالی بود

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی