کارشناسی ارشد معلمی

کارشناسی ارشد معلمی

جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد معلمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارشناسی ارشد معلمی، عنوان جدیدی است که به تازگی از سوی وزارت آموزش و پرورش مطرح شده است. اگر اینجا هستید یعنی شما هم در خصوص جزئیات مربوط به کارشناسی ارشد معلمی کنجکاو شده اید. برای دریافت پاسخ سوالاتتان تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

در سال های گذشته دانشگاه فرهنگیان اقدام به جذب دانشجو در کارشناسی ارشد کرده است که احتمالا نام آن با عناوینی مانند ارشد دانشگاه فرهنگیان یا کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان، به چشمتان خورده است.

اما باید بدانید که ارشد معلمی، در دانشگاه فرهنگیان احتمالا دارای تفاوت هایی با ارشد دانشگاه فرهنگیان است که هنوز مشخص نیست.

لیست رشته ها کارشناسی ارشد معلمی

معرفی کارشناسی ارشد معلمی

برای معرفی کارشناسی ارشد معلمی باید بگوییم که به گفته ی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و همچنین رئیس دانشگاه فرهنگیان، قرار است کارشناسی ارشد حرفه ای معلمی، راه اندازی شود. در سال های گذشته برای کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان، ظرفیت پذیرش در این دانشگاه وجود داشته است و داوطلبین می توانستند در ارشد دانشگاه فرهنگیان به تحصیل بپردازند.

اما از آنجایی که کارشناسی ارشد معلمی طبق خبر انتشار یافته قرار است راه اندازی شود، پس می توان فهمید که این رشته قبلا در دانشگاه فرهنگیان وجود نداشته است.

گفته شده است که ارشد معلمی به این صورت خواهد بود که در 21 رشته امکان دریافت آن وجود خواهد داشت و هرکسی معلم همان رشته ای می شود که مدرکش را دارد.

بیشتر بخوانید: سایت دانشگاه فرهنگیان

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد معلمی

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد معلمی، از نکات پر اهمیتی است که داوطلبان ثبت نام باید حتما از جزئیات آن آگاهی داشته باشند. با توجه به در دست اقدام بودن این طرح، هنوز اطلاعات دقیقی از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد، در دست نیست.

لازم به ذکر است که به محض اعلام رسمی از سوی مراجعی مانند دانشگاه فرهنگیان یا وزارت آموزش و پرورش، مقاله به روز رسانی شده و اطلاعات کامل در آن قرار خواهد گرفت.

خبر برگزاری کنکور تربیت معلم نیز از سوی ریاست دانشگاه فرهنگیان، اعلام شده و جزئیات برگزاری آن در حال تدوین است. قرار است در این راستا، سه مدرسه وابسته برای هر پردیس دانشگاه فرهنگیان تاسیس شود که دانشجو معلمان برای اداره کلاسها به آنجا بروند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنکور تربیت معلم می توانید مقاله زیر ا مطالعه کنید.

لیست رشته های کارشناسی ارشد معلمی

همانطور که در ابتدای صحبتمان هم اشاره کردیم، ارشد معلمی قرار است که در 21 رشته اقدام به جذب دانشجویان کند که هنوز لیست رشته های آن اعلام نشده است. به محض انتشار لیست رشته های کارشناسی ارشد معلمی، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

خبر اولیه راه اندازی کارشناسی ارشد معلمی، از سوی سرپرست سازمان آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان، اعلام شده است.

لیست رشته های کارشناسی ارشد معلمی معمولا در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد معلمی، قرار داده خواهد شد و جزئیات آن در بخش رشته های ثبت نامی دفترچه قابل پیگیری خواهد بود.

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد معلمی
لینک دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد معلمی

به محض انتشار فعال خواهد شد

مشاورگروپ

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل

9099071613

پاسخگوی سوالات شما در خصوص کارشناسی ارشد معلمی، هستیم.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد معلمی

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد معلمی، نیز هنوز اعلام نشده است. شما عزیزان می توانید آخرین اخبار مربوط به کارشناسی ارشد معلمی را از طریق همین مقاله پیگیری کنید.

🕘

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد معلمی، هنوز اعلام نشده است.

به دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان، دانشجون معلمان نیز می گویند که از روز ابتدای تحصیل خود کارمند دولت شناخته شده و مشمول دریافت حقوق از وزارت آموزش و پرورش می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حقوق دانشجو معلمان می توانید مقاله ایی که در ادامه قرار داده ایم را مطالعه کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول کارشناسی ارشد معلمی

✔️ کارشناسی ارشد معلمی، چیست؟

گفته ی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و همچنین رئیس دانشگاه فرهنگیان، قرار است کارشناسی ارشد حرفه ای معلمی، راه اندازی شود.
ارشد معلمی، در دانشگاه فرهنگیان احتمالا دارای تفاوت هایی با ارشد دانشگاه فرهنگیان است که هنوز مشخص نیست.
به محض اطلاع رسانی مقاله به روزرسانی خواهد شد.

✔️ زمان ثبت نام ارشد معلمی، کی هست؟

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد معلمی، نیز هنوز اعلام نشده است. شما عزیزان می توانید آخرین اخبار مربوط به کارشناسی ارشد معلمی را از طریق همین مقاله پیگیری کنید.

✔️ از کجا می توانم لیست رشته های کارشناسی ارشد معلمی، را دریافت کنم؟

لیست رشته های ارشد معلمی، پس از اعلام رسمی در همین مقاله قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد معلمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی