ثبت نام ماده ۲۸ آموزش و پرورش

ماده ۲۸ آموزش و پرورش یکی از راه‌های جذب نیروی مورد نیاز این وزارتخانه است که از میان فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه انتخاب می‌شوند. این دسته از معلمان باید پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، دوره یکساله مهارت‌آموزی را در دانشگاه فرهنگیان گذرانند و سپس به عنوان پیمانی ماده ۲۸ به تدریس بپردازند.

این روش جذب معلمان در سال‌های اخیر با تغییرات و چالش‌های مختلفی روبرو شده است که در این مقاله به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. هدف از نگارش این مقاله، آشنایی با مفهوم، شرایط، مزایا و معایب ماده ۲۸ آموزش و پرورش و نقد و ارزیابی عملکرد آن در جذب نیروی متخصص و متعهد برای آموزش و پرورش است. در ادامه، ابتدا به تعریف و تاریخچه ماده ۲۸ خواهیم پرداخت و سپس به موضوعات مرتبط با آن مانند شرایط سنی ماده ۲۸ آموزش و پرورش، زمان ثبت‌نام و آزمون، کد پرسنلی معلمان ماده ۲۸، حقوق معلمان ماده 28 و مزایا، انصراف و اخراج و … خواهیم پرداخت. در پایان نیز به برخی از نقدها و پیشنهادهای مطرح شده در رابطه با ماده ۲۸ آموزش و پرورش اشاره خواهیم کرد. امیدواریم که این مقاله مشاور گروپ بتواند به علاقه‌مندان به حوزه آموزش و پرورش و به ویژه متقاضیان ماده ۲۸ کمک کند تا با این روش جذب معلمان بیشتر آشنا شوند و از فرصت‌ها و چالش‌های آن بهره‌مند شوند

ماده ۲۸ آموزش و پرورش Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ماده ۲۸ آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ماده ۲۸ آموزش و پرورش چیست و چه افرادی می توانند از طریق آزمون ماده ۲۸ برای استخدام پیمانی ماده 28 و جذب آموزش پرورش اقدام کنند ، شرایط ماده 28 معلمان این مطلب را بخوانید و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید از فرصت مشاوره تلفنی اختصاصی در زمینه آزمون ماده ۲۸ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ از طریق ارتباط با خط 9099071613 بدون اضافه کردن هرگونه کد و پیش شماره ی دیگری استفاده کنید. با ما همراه بمانید تا بیشتر بدانید.

همانطور که می دانید ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان یکی از روش های جذب و استخدام نیروی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش است.

ماده ۲۸ آموزش و پرورش چیست؟

در پاسخ به این سوال که ماده ۲۸ آموزش و پرورش چیست می توان گفت که مطابق با ماده 28 آموزش و پرورش در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان تأمین بخشی از نیازهای خاص آموزش و پرورش در رشته‌هایی كه امكان توسعه آن ازطریق «واحد دانشگاهی» وجود ندارد، مطابق با ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش و از میان دانش‌ آموختگان سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی سراسر كشور و حوزه‌های علمیه، با شرط گذراندن حداقل دوره یكساله مهارت آموزی در «دانشگاه فرهنگیان» بلامانع می‌ باشد.

بنابراین دانشگاه فرهنگیان موظف است مطابق با ماده ۲۸ آموزش و پرورش نسبت به جذب دانشجویان و برگزاری دوره مهارت آموزی اقدام نماید.

تغییر محتوای منابع آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش و افزایش ضریب اهمیت مصاحبه نسبت به آزمون

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در مصاحبه ای گفت: معیارهایی مانند تخصص و تعهد عملکردی، شاخص های مهم در انتخاب مصاحبه گران آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در اسفند ماه است.

بنابراین محتوای منابع آزمون استخدامی ماده ۲۸ دچار تغییراتی شده و همچنین ضریب اهمیت مصاحبه نسبت به آزمون افزایش پیدا می کند.

شرایط سنی ماده ۲۸ آموزش و پرورش

شرایط سنی ماده ۲۸ آموزش و پرورش نیز تاکنون این شرایط مطرح شده است که شرط سنی ۳۵ سال برای داوطلبان با مدرک کارشناسی و ۴۰ سال برای داوطلبان با مدرک کارشناسی ارشد در نظر گرفته می شود. همچنین در سال های گذشته شرط سنی ۴۵ سال برای دارندگان مدرک دکتری و بالاتر تعیین شده بود. البته دیوان عدالت اداری شرط سنی را ابطال کرده و احتمالا این تغییرات در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش هم اعمال گردد.

در صورت تغییر شرایط سنی ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان این مقاله به روز رسانی و اطلاعات لازم در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار خواهد گرفت.

جدول شرایط سنی ماده ۲۸ آموزش و پرورش
کارشناسی حداکثر ۳۵ سال
کارشناسی ارشد حداکثر ۴۰ سال
دکتری حداکثر ۴۵ سال

آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش ماده ۲۸ آموزش و پرورش

شرایط استخدام ماده 28 آموزش و پرورش

شرایط استخدام ماده ۲۸ آموزش و پرورش مشابه با شرایط استخدام این وزارت خانه خواهد بود زیرا پذیرش متقاضیان ماده 28 آموزش و پرورش همزمان با برگزاری این آزمون استخدامی انجام خواهد گرفت. اما استخدامی ماده ۲۸ چیست؟

مطابق با ماده 28 افرادی که شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش را داشته باشند با حضور در این آزمون و گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان می توانند در این وزارت خانه استخدام و مشغول به کار شوند. در ادامه شرایط آزمون ماده ۲۸ را با یکدیگر مرور می کنیم.

 

معافیت شرط سنی استخدام آموزش و پرورش 1402

اگر شرایط زیر را دارید، از قانون اصلاح حداکثر سن داوطلب استخدام در این وزارت خانه، معاف هستید. مشروط به این که بتوانید، ادله و مستندات لازم را ارائه کنید.

کلیه جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران شهدا، جانبازان بیست و پنج درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که ۱۲ ماه و بالا تر، سابقه اسارت دارند، رزمندگانی که شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه داشته باشند.

خانواده معظم شهدا تا میزان ۵ سال، از معافیت برخوردارند. منظور از خانواده، صرفا: پدر، مادر، خواهر و برادر است و اقوام شهید را شامل نمی شود. یعنی اگر پسر برادر شهید هستید، از معافیت سنی برخوردار نخواهید بود.

مدت زمانی که در خدمت مقدس سربازی (مدت ضرورت ۱۸ تا ۲۴ ماهه) مشغول بودید، به حداکثر سن شما اضافه می شود. یعنی اگر کارشناسی ارشد دارید و ۴۲ سال سن، اما ۲ سال خدمت ضرورت دارید، مازاد سنی شما قابل قبول است.

اگر در شرکت ها و سازمان های دولتی که از بودجه عمومی استفاده می کنید، به صورت غیر رسمی و تمام وقت مشغول به کار شده اید، این مدت اشتغال، از شرط سنی شما کم می شود. یعنی اگر مدرک دکتری دارید و سن شما ۴۹ سال است و ۴ سال سابقه خدمت غیر رسمی در مراکز دولتی دارید، ۴ سال مازاد سنی شما، قابل قبول خواهد بود.

نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش ماده ۲۸ آموزش و پرورش

شرایط عمومی استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به شرح زیر است:

  1. متقاضی، تابعیت ایران داشته باشد.
  2. متقاضی، معتقد به دبین مبین اسلامی یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی باشد.
  3. متقاضی، التزام عملی به قانون اساسی داشته باشد.
  4. دارای کارت معافیت دائم یا انجام خدمت دوره ضرورت
  5. داشتن کارت ملی جدید.
  6. دارا بودن از سلامت جسمی و روانی بر اساس استاندارد های موجود.
  7. نداشتن اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  8. عدم سابقه کیفری و محکومیت جزایی موثر (دریافت گواهی عدم سوء پیشینه)
  9. نداشتن ممنوعیت استخدامی در مراکز دولتی بر اساس آرا مراجع قضایی
  10. داوطلب نباید مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری نیروهای بازخریدی دستگاه های اجرایی باشد.
  11. داوطلب استخدام، در زمان معرفی به گزینش برای سیر فرآیند جذب، نباید نیروی استخدامی رسمی یا پیمانی دستگاه های اجرایی باشد.

شرط سنی گفته شده در شرایط سنی ماده ۲۸ آموزش و پرورش رعایت شود.

بر اساس مصوبه مجلس در سال ۹۵، متقاضیان آزمون ماده ۲۸ و استخدام در آموزش و پرورش، باید شرایط جسمی خاصی داشته باشند:

  • بیماری چشمی نداشته باشند. داشتن عینک، اشکال ندارد.
  • متقاضی، بیماری چشمی غیر قابل درمان نداشته باشد.
  • متقاضی، بیماری نیستاگموس نداشته باشد.
  • قرنیه دو چشم متقاضی، ضایعات غیر قابل درمان نداشته باشد.
  • کور رنگی برای رشته های هنری، مجاز نیست. برای سایر رشته ها، منعی ندارد.
  • داشتن نابینایی در یک چشم، ممنوعیت استخدام دارد.
  • قدرت شنوایی داوطلب استخدام، نباید کم تر از چهل DB (دسی بل) باشد.
  • انجام آزمایشگان پاراکلینیکی توسط متقاضی استخدام، الزامی است و باید نتایج، به امور اداری اداره کل استان ها تسلیم شود.

مشاوره تلفنی مشاور گروپ Moshavergroup.com

مزایا و معایب ماده ۲۸ آموزش و پرورش

ماده ۲۸ آموزش و پرورش مزایا و معایبی را برای داوطلبان و معلمان دارد. برخی از مزایا عبارتند از:

  • امکان جذب نیروی متخصص و متعهد برای آموزش و پرورش از میان فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه
  • امکان توسعه دانش و مهارت‌های آموزشی و پرورشی در دوره یکساله مهارت‌آموزی در دانشگاه فرهنگیان
  • امکان انتخاب رشته و مقطع تحصیلی مورد علاقه برای تدریس
  • امکان ارتقاء سطح علمی و پایه حقوقی با شرکت در آزمون‌های تخصصی و عمومی
  • امکان استفاده از مزایای اجتماعی و رفاهی معلمان مانند بیمه، بازنشستگی، تسهیلات وام و …

برخی از معایب ماده ۲۸ عبارتند از:

  • عدم تضمین استخدام دائم برای معلمان پیمانی ماده ۲۸
  • عدم امکان انتقال به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها بدون اخذ مجوز
  • عدم امکان تغییر رشته و مقطع تحصیلی بدون شرکت در آزمون مجدد
  • عدم امکان اخذ مرخصی بیش از حد مجاز بدون کسر حقوق
  • عدم امکان انصراف از دوره مهارت‌آموزی بدون پرداخت جریمه

برای اطلاعات بیشتر درباره مزایا و معایب ماده ۲۸ آموزش و پرورش می‌توانید همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

اساسنامه دانشگاه فرهنگیان

اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که در جلسه ۷۰۴ به تاریخ  ۱۳۹۰/۱۰/۰۶ طبق نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا بر پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش وقت جناب دكتر حاجى بابایى مورخ ۱۳۹۰/۰۶/۲۸ به تصویب رسیده است.

طبق اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی است که برای تأمین، تربیت و توانمندسازی منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش، پیشرو در زمینه های آموزشی و پژوهشی، تولید و ترویج علم منافع مورد نیاز آموزش و پرورش، سرآمد در آموزش و شایستگی های حرفه ای و تخصصی تربیت محور، توانمند دربهره گیری از فناوری های نوین آموزشی و تربیتی در انجام مأموریت ها، مبتنی بر معیارهای نظام اسلامی، توانمند در زمینه سازی برای شكوفایی فطرت، استعدادها و شكل گیری هویت یكپارچه اسلامی- ایرانی – انقلابی دانشجو معلمان است.

دانشگاه فرهنگیان برخوردار از هیأت علمی و مدیران مؤمن، آراسته به فضائل اخلاق اسلامی، عامل به عمل صالح، تعالی جو و تحول آفرین، باورمند به جامعه عدل جهانی (جامعه مهدوی) و وابسته به وزارت آموزش و پرورش است كه با اهداف مشخص تأسیس و طبق مفاد این اساسنامه که منطبق با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضوابط و مقررات وزارت خانه آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قوانین و مقررات مربوط اداره می شود.  دانلود فایل pdf اساسنامه دانشگاه فرهنگیان را می توانید انجام دهید. 

برای آگاهی از جدیدترین اخبار ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان تماس بگیرید.

مشاور گروپ

انصراف از آموزش و پرورش ماده 28

در این بخش به مبحث انصراف از آموزش , پرورش ماده 28 می پردازیم. طبق ‌ماده 5 قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش، متعهدین در صورت ترک تحصیل یا انصراف از ادامه تحصیل، ممنوعیت از ادامه تحصیل، اخراج و یا انفصال دائم از خدمت، استنکاف از‌ استخدام، عدم استخدام ناشی از تقصیر، ترک خدمت و بازخرید نمودن خدمت و به طور کلی در صورت فراهم نمودن موجبات عدم انجام تمام یا‌ قسمتی از خدمت مورد تعهد به جز در موارد استثنایی مذکور در این قانون مکلفند دو برابر هزینه‌های تحصیلی و دو برابر حقوق کارآموزی دریافتی را‌ حسب درخواست وزارت فرهنگ و آموزش عالی و وزارت آموزش و پرورش به خزانه دولت پرداخت نمایند، چنانچه قسمتی از خدمت مورد تعهد‌ انجام شده باشد وجوه مزبور به نسبت کسر خدمت دریافت خواهد شد.

‌تبصره – چنانچه موارد یاد شده در ماده فوق ناشی از تقصیر متعهد نباشد و عرفاً نتوان آن را معلول عمل وی تلقی نمود به تشخیص وزارت آموزش‌ و پرورش، متعهد از پرداخت وجوه مذکور در ماده فوق معاف بوده و تعهد وی لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ضمن خدمت فرهنگیان

زمان ثبت نام آزمون ماده 28 آموزش و پرورش

زمان ثبت نام آزمون ماده 28 آموزش و پرورش از اواخر اسفند ماه 1402 یا فروردین 1403 آغاز خواهد شد. آموزش و پرورش سهمیه جذب حدودا 35000 نیرو را گرفته است. زمان دقیق بلافاصله بعد از انتشار اطلاعیه مربوطه در این مقاله به روز رسانی می گردد و کلیه متقاضیان می توانند در تاریخ مقرر برای ثبت نام ماده 28 آموزش و پرورش اقدام نمایند.

با توجه به اینکه 80 هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش مشمول بازنشستگی هستند، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد برای دوره ابتدایی تا پایان اسفند 1402 آزمون استخدامی آموزش و پرورش را برگزار و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون استخدامی ماده 28 جذب شوند.

⭕️تا سال ۱۴۰۵ آزمون ماده ۲٨ قطعٱ برگزار خواهد شد.

🔹️ولی بعد از سال ۱۴۰۵ دیگر ظرفیت آموزش و پرورش تکمیل شده و تنها راه ورود فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

🔹️پس کسانیکه به این شغل نجیب علاقه دارند، سعی کنند در این چند سال نهایت تلاش خود را  برای رسیدن به هدف به کار بگیرد تا به تمام خواسته هایش برسد.

به گفته میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی:

🔺 در حال حاضر برای آموزش و پرورش ۳۰ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان، ۵۶ هزار نفر در آزمون ماده ۲۸ و ۲۰ هزار نفر برای خدمات و سرایداری در مدارس و غیره در نظر داریم که امسال به حدود ۱۰۰ هزار نفر جذب و استخدام در آموزش و پرورش می‌رسد.

ثبت نام ماده ۲۸ آموزش و پرورش

جبران کمبود معلم در کمیسیون آموزش مجلس از طریق ثبت نام ماده ۲۸ آموزش و پرورش

و یا اعمال ماده ۲۳۴ صورت خواهد پذیرفت.

«تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم تامین نیروی انسانی کافی برای وزارت آموزش و پرورش (کمبود معلم) توسط سازمان اداری استخدامی کشور و همچنین بحث و بررسی در خصوص ارائه راهکارهایی برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آتی» در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است و  با حضور وزیر آموزش و پرورش و غیبت رئیس سازمان اداری و استخدامی و حضور معاونان وی این موضوع بررسی شد.

در خصوص قبولی‌های آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز عنوان شد افرادی که امتیاز آن‌ها بالای ۴۷۰ باشد، سازمان اداری و استخدامی به صورت قرارداد کار معین می‌‎توانند مشغول به کار شوند.


ما در این مقاله مشاور گروپ در پاسخ به سوال ماده 28چیست؟ ، به معرفی ماده ۲۸ آموزش و پرورش، شرایط سنی ماده ۲۸ آموزش و پرورش و نحوه ثبت نام در آزمون ماده ۲۸ در سایت سازمان سنجش sanjesh.org پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

اگر شرکت در مراحل استخدام ماده ۲۸ آموزش و پرورش، تکمیل ظرفیت استخدامی ماده 28، زمان آزمون ماده 28 آموزش و پرورش، حقوق معلمان ماده 28 و … نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. به همین دلیل ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

کد پرسنلی معلمان ماده ۲۸

کد پرسنلی معلمان ماده ۲۸ یک شناسه یکتا برای هر معلم است که از طریق ماده ۲۸ آموزش و پرورش جذب شده‌اند. این کد پرسنلی برای پرداخت حقوق، ارتقاء پایه، انتقال و اخراج معلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دریافت کد پرسنلی، معلمان ماده ۲۸ باید پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، دوره یکساله مهارت‌آموزی را در دانشگاه فرهنگیان گذرانده و مدرک فرهنگیان را اخذ کرده باشند. سپس باید از طریق سامانه اطلاعات پرسنلی وزارت آموزش و پرورش به نشانی این لینک و با وارد کردن شماره ملی و شماره دانشجویی خود، کد پرسنلی خود را دریافت کنند.

کد پرسنلی استخدامیهای جدید آموزش و پرورش که در آزمون های 1402 ماده 28 دبیری، هنرآموزی و آموزگاری جذب آموزش و پرورش شده اند خیلی سریعتر از سال های گذشته صادر می گردد.

چنانچه پرونده این افراد کامل باشد حکم استخدام از ماه آذر به بعد صادر می گردد و این افراد حقوق ماه آذربه بعد را دریافت خواهند کرد.

نوع استخدام این افراد پیمانی و بیمه آنها صندوق تامین اجتماعی می باشد. لازمه استخدام صدور کد پرسنلی،تکمیل پرونده و مجوز گزینش می باشد.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول آزمون ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳

✔️ماده ۲۸ آموزش و پرورش چیست؟

✔️در ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان آمده است که تامین بخشی از نیازهای خاص آموزش و پرورش در رشته هایی که امکان توسعه آن از طریق دانشگاه وجود ندارد، مشروط به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی بلامانع است. توضیحات تکمیلی از جمله شرایط سنی ماده ۲۸ آموزش و پرورش در همین مقاله آمده است.

✔️آزمون ماده ۲۸ چیست؟

✔️آزمون ماده 28 با هدف جذب نیروهای وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود. تمام ورودی های دانشگاه فرهنگیان استخدام رسمی هستند که یکی از امتیازهای این دانشگاه است

✔️حداقل حقوق معلمان ماده 28 چقدر است؟

✔️برای اطلاع از حقوق معلمان ماده 28 می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید

4.1/5 - (52 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ماده ۲۸ آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نورالدین

    بنده دیپلم کاربری رایانه وپیش دانشگاهی علوم انسانی رو دارم ۳۸ سالمه متاهل دارای دوفرزند البته خانم بنده هم دیپلم و۳۴ ساله هست سوال بنده اینه که آیا مانیز میتوانیم در آزمون شرکت کنیم؟ منابع آزمون چیه؟

    پاسخ
  2. سمانه

    کجا شرایط سنی باطل شده توسط دیوان عدالت اداری ، من متولد 60هستم ودر با مدرک کارشناسی ارشد ، متاسفانه خونه نشین شدم و دارم خاک می خورم . انگار که ما از جرگه انسانیت خارج شدیم.
    آزمون های با پذیرش کم و دواطلبان زیاد ما قبول نشدیم دو سال شرکت کردیم ، الان هم با ارشد دیگه سن ب ما اجازه نمیده. اینجا قانون بقا مطرح هست.یه سری افراد باید قربانی بشن برا بقیه ، که یکیش من هستم. که حتی قدرت خرید یک کفش رو برای خودم ندارم. با تشکر

    پاسخ
  3. سجاد

    سلام درصورت عدم کسب نمره حدنصاب درآزمون جامع چه می شود ؟

    پاسخ
  4. محمد

    سلام من خرداد سربازیم تموم کیشه آیا میتونم تو آزمون شرکت کنم؟

    پاسخ
  5. زیبا

    سلام وقت بخیر،من ترم اخرکارشناسی رشته اموزش ابتدایی هستم تیرماه ۱۴۰۲فارغ التحصیل میشم،ایامیتوانم آزمون ماده۲۸اموزش ،پرورش شرکت کنم؟؟؟به خاطری ترم عقب نمونم

    پاسخ
  6. مصطفی

    سلام
    من رشتم زبان خارجه هست لطفا راهنماییم کنید چه کتابایی روبخونم‌برای آزمون ماده28 برای زبان خارجه
    ممنونم

    پاسخ
  7. احمد

    سلام و وقت بخیر
    از راه حق التدریس چطور میشه آزمون داد؟
    شرایطش چیه؟ مثلا چند وقت سابقه حق التدریس لازم داره؟ چه مدرکی؟ چه سنی؟

    پاسخ
  8. مهسا

    سلام
    منابع آزمون ماده ۲۸ برای رشته ی مشاوره رو معرفی کنید.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403