نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir

نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپMoshavergroup .com

جهت مشاوره در زمینه نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ است و ما سعی داریم در این بخش ضمن معرفی آزمایشات و ارزیابی سلامت دانش آموزان، نحوه ورود به سامانه سنجش سلامت، نحوه نوبت گیری سنجش پایه اول در سامانه سنجش بدو ورود 1402 را با هم بررسی کنیم. برای دریافت پاسخ سوالاتی مانند اینکه نحوه نوبت گیری سنجش بدو ورود چگونه است؟ نوبت دهی سنجش پیش دبستانی از کدام سایت انجام می شود؟ و … با ما همراه باشید.

نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir

آدرس جدید سامانه سنجش دانش آموزان اول ابتدایی برای نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir است و والدین دانش آموزانی که مجاز به ثبت نام در مقاطع پیش دبستانی و اول دبستان هستند باید با مراجعه به سامانه سنجش سلامت پیش ثبت نام الکترونیکی  فرزند خود را انجام دهند تا در نوبت مقرر با حضور در پایگاه های سنجش سلامت، آزمایشات غربالگری و ارزیابی جسمانی و روانی نو آموز صورت گیرد.

راهنمای نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

اما اصلا سنجش بدو ورود چیست و به چه منظور برگزار می شود؟ طرح سنجش سلامت نو آموزان با هدف تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی های جسمی، ارزیابی وضعیت و سطح آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل برخی از عوامل مؤثر بر افت تحصیلی از جمله بیماری های خاص است. توجه داشته باشید که طرح سنجش بد ورود در دو مرحله مقدماتی (شامل آزمایشات غربالگری) و  مرحله تخصصی اجرا می شود و نتایج ارزیابی تمامی نوآموزان سراسر کشور در سامانه سنجش ثبت خواهد شد.

در واقع در پایگاه سنجش سلامت مواردی مانند سابقه واکسیناسیون، پایش رشد (قد و وزن و ..)، ارزیابی های بینایی، شنوایی و گفتاری و … مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت مشکوک بودن نوآموز به مشکل جهت بررسی دقیق تر به مرحله تخصصی ارجاع داده می شود.

آزمایشات غربالگری سنجش سلامت دانش آموزان
واکسیناسیون و سطح ایمنی بدن دانش آموز مراقب سلامت با توجه به کارت واکسن نوآموز  سابقه واکسیناسیون  وی را مورد بررسی قرار داده و در صورت ناقص بودن، دانش آموز به مراکز بهداشت و پایگاه سلامت جهت تکمیل واکسیناسیون ارجاع داده می شود.
ارزیابی بینایی اپتومتریست (بینایی سنج) میزان و وضعیت بینایی چشم های نوآموز را با استفاده از چارت اسنلن و دفترچه دیدرنگ ارزیابی نموده و در صورت وجود مشکل، وی را به مرحله تخصصی ارجاع می دهد.
ارزیابی گفتاری وضعیت گفتار نوآموز توسط آزماینده شنوایی بررسی و در صورت وجود مشکل جهت پیگیری، توصیه های لازم به والدین دانش آموز ارائه می شود.
ارزیابی شنوایی غربالگر با استفاده از دستگاه ادیومتر  میزان شنوایی نوآموز را ارزیابی کرده و درصورت نیاز فرد جهت انجام آزمایشات تخصصی به مراکز سنجش شنوایی فرستاده می شود.
پایش رشد نمودار رشد نوآموز برا اساس داده های حاصل از اندازه گیری قد، وزن، شاخص توده بدنی ترسیم می شود تا میزان رشد جسمانی دانش آموز مورود بررسی قرار گیرد.
بهداشت دهان و دندان وضعیت سلامت دندان های دانش آموز از نظر وجود علائم غیر عادی (عفونت، شکستگی، پوسیدگی و …) یا بیماری بررسی می شوند.
معاینات پزشکی عمومی پزشک با گرفتن شرح حال نوآموز از والدین و انجام معاینات لازم موارد مشکوک را شناسایی و در صورت لزوم به متخصص ارجاع می دهد. همچنین توصیه های لازم به مراقب سلامت جهت پیگیری در مدرسه، اعلام خواهد شد
ارزیابی اتیسم کودکانی که در برقراری ارتباط و تعاملات اجتماعی مشکل دارند و دارای نشانه ها و علائم اختلال طیف اتیسم هستند جهت ارزیابی تخصصی ارجاع داده می شوند.
ارزیابی آمادگی تحصیلی میزان رشد نو آموز در حیطه های شناختی، زبانی و اجتماعی و توانایی وی در فراگیری محتوای آموزشی توسط غربالگر مربوطه سنجیده می شود تا مشخص گردد که دانش آموز توانایی حضور در کلاس درس را دارد یا خیر. توجه داشته باشید که در صورت عدم کسب امتیاز لازم، فرد به مرحله تخصصی ارجاع می شود.

در ادامه نحوه نوبت گیری سنجش پایه اول و ثبت نام سنجش پیش دبستانی  را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم. نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir

سامانه سنجش بدو ورود 1402

آدرس جدید سامانه سنجش بدو ورود 1402 my medu.ir  مای مدیو  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش است.  پیش از این نوبت دهی سنجش بدو ورود به صورت حضوری در مدارس یا از طریق سامانه my.csdeo.ir سایت استعلام سنجش دانش آموزان انجام می شد اما آدرس جدید سامانه نوبت گیری سنجش سلامت my medu.ir سامانه سنجش دانش آموزی است. برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه یکپارچه رشد و تربیت my.medu.ir کلیک نمایید.

لینک مستقیم ورود به سامانه سنجش سلامت در جدول زیر قرار گرفته است. روی آن کلیک کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به صفحه اصلی مای مدیو منتقل گردید.

جهت ورود به سایت سنجش نوآموزان my.medu.ir اینجا کلیک کنید.

ورود به سامانه سنجش سلامت + نوبت گیری 1402

سامانه نوبت دهی پایگاه سنجش سلامت – سایت مای مدیو

نحوه نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir

در این بخش با نحوه نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir آشنا می شویم. همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، برای ورود به سامانه سنجش سلامت باید از طریق درگاه دولت هوشمند به پروفایل والدین و سایر my medu.ir وارد شوید و مراحل نوبت دهی سنجش پیش دبستانی و دبستانی را انجام و پیگیری نمایید.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.comحالا به دو روش می توانید برای ثبت نام سنجش کلاس اول my.medu.ir  اقدام نمایید. یکی از طریق نقش فرهنگی برای فرهنگیانی که فرزند نو آموز دارند و دیگری از نقش والدین و سایر برای عموم جامعه.

انتخاب نقش سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

مطابق تصویر بعد از انتخاب نقش والدین، روی گزینه ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف بزنید.

ورود والدین به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این صورت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد می شوید و مانند تصویر شماره تلفن همراه خود را به همراه کد امنیتی در کادرهای معین شده بنویسید. توجه داشته باشید که شماره همراه متعلق به خود والد باشد زیر شماره موبایل با کد ملی فرد تطابق داده می شود.

پنجره خدمات ملی هوشمند سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید کد فعالسازی 5 رقمی به شماره موبایل شما ارسال می گردد که باید آن را در بخش مربوطه درج نمایید.

کدفعالسازی سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

چنانچه بعد از احراز هویت بجای ورود به صفحه مای مدیو آموزش و پرورش وارد درگاه دولت  هوشمند شدیدطبق راهنمای زیر عمل نمایید. مطابق تصویر از بخش داشبود، روی گزینه سامانه های ملی و استانی کلیک کنید.

راهنمای سامانه یکپارچه رشد و تربیت my medu.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

حالا با انتخاب گزینه وزارت آموزش و پرورش، سازمان آموزش و پرورش استثنایی را انتخاب نمایید. در صفحه مربوط به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور روی گزینه ورود به سامانه بزنید.

مراحل ورود سامانه یکپارچه رشد و تربیت my.medu.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

در اینصورت یا مستقیما به سامانه یکپارچه رشد و تربیت my.medu.ir متصل می شوید یا اینکه در صفحه پروفایل تان باید روی گزینه نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه یکپارچه رشد و تربیت my.medu.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

 بعد از ورود به سامانه سیرت ، لیست فرزندان خود را مشاهده می کنید. اگر تا به حال فرزندی نداشتید، حالا باید در قسمت لیست فرزندان روی گزینه سبز رنگ افزودن فرزند کلیک نمایید تا ابتدا اطلاعات فرزند خود را در سامانه نوبت گیری سنجش پایه اول 1402 ثبت کنید.

افزودن فرزند به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

سپس کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز را وارد کنید و دکمه آبی رنگ بررسی و افزودن را بفشارید. در این صورت تصویر دانش آموز در این صفحه سامانه سیرت به نمایش در می آید و باید روی آن کلیک کنید تا مراحل نوبت گیری سنجش سلامت در my medu.ir ادامه یابد.

ثبت اطلاعات دانش آموز در سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

فرم اطلاعات خانواده و همچنین فرم اطلاعات تکمیلی نو آموز، اطلاعات محل سکونت و… را به دقت پر کنید و روی گزینه مرحله بعد بزنید. زیرا ابتدا باید فرم اطلاعات لازم را تکمیل فرمایید و سپس سنجش نو آموزان را انتخاب کنید.

در مرحله تایید نهایی نوبت گیری سنجش پایه اول 1402، تصدیق می کنید که کلیه اطلاعات وارد شده در سامانه صحیح بوده و نیازی به ویرایش ندارند. لازم به ذکر است می توانید برای بررسی اطلاعات از گزینه زرد رنگ مرحله قبلی استفاده کنید. در نهایت با فشردن گزینه ثبت اطلاعات به سامانه سنجش سلامت پیش ثبت نام الکترونیکی کلاس اول، یعنی سامانه یکپارچه رشد و تربیت وارد می شوید.

تایید اطلاعات سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

برای نوبت گیری سنجش سلامت، گزینه سنجش نوآموزان را انتخاب نمایید. با مشاهده پیام سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان مطابق تصویر روی گزینه انتخاب سنجش کلیک کنید.

راهنمای انتخاب سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این مرحله باید استان و منطقه مورد نظر خود را وارد نمایید و سپس روی گزینه آبی رنگ مشاهده نوبت ها بزنید. برای مشاهده آدرس مراکز دولتی سنجش سلامت نوآموزان کلیک نمایید.

مشاهده نوبت ها در سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

با انتخاب زمان و ساعت می توانید ظرفیت باقیمانده را مشاهده نمایید. در صورت وجود ظرفیت خالی، به دلخواه یکی از روزها و ساعت های مد نظر خود برای حضور در طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود را انتخاب  کرده و با فشردن گزینه پرداخت و رزرو به درگاه بانکی متصل می شوید.

رزرو نوبت سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این بخش باید هزینه 600/000 ریال معادل 60 هزار تومان را به صورت الکترونیکی بپردازید و بعد از تکمیل عملیات پرداخت به صفحه اصلی سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir بازگشت داده می شوید. حتما گزینه چاپ رسید را بزنید.

رسید دریافت نوبت سنجش از سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

همچنین در این قسمت می توانید وضعیت نوبت خود را مجددا بررسی یا در صورت ضرورت، نوبت سنجش خود را لغو نمایید.

پرینت رسید سنجش سلامت نو آموزان سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

ورود فرهنگیان به سامانه نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir

مدیران و مسئولان مدارس ابتدایی می توانند با استفاده از روش ورود فرهنگیان به سامانه سامانه یکپارچه رشد و تربیت my.medu.ir ، نسبت به نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان اقدام نمایند.

برای این کار کافیست بعد از ورود به my medu.ir ، در بخش انتخاب نقش گزینه فرهنگی را انتخاب کنید. با درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور روی گزینه ورود بزنید. حالا به راحتی در حساب کاربری خود روی گزینه سنجش بدو ورود کلیک نمایید. توجه داشته باشید که سایر مراحل مشابه با نحوه نوبت گیری والدین در سامانه سنجش نو آموزان بدو ورود خواهد بود.

در صورتی که در ورود یا انجام مراحل نوبت گیری سنجش سلامت دچار مشکل شدید نگران نباشید. می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

طرح سنجش سلامت نو آموزان

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، حداقل سن ثبت نام کلاس اول شش سال تمام و ملاک محاسبه سن، اول مهرماه است. بنابراین حداقل سن ثبت نام در پایه اول ابتدایی تا متولدین ۱ مهر ۹۵ است. لازم است که خانواده هایی که فرزندانشان تا این تاریخ متولد شده اند،‌ نسبت به ثبت نام سنجش کلاس اولی ها ۱۴۰۲ در سامانه نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir اقدام نمایند.

محل استقرار مدارس دامنه سنی قابل پذیرش ثبت نام کلاس اول 1402 – 1403
ابتدای سن پذیرش انتهای سن پذیرش
شهر 1394/7/1 دوم مهرماه سال نود و چهار 1396/7/1 اول مهرماه سال نود و شش
روستا 1392/7/1 دوم مهرماه نود و دو 1396/7/1 اول مهرماه سال نود و شش

البته بر اساس طرح جدید سامانه سنجش آموزش و پرورش، کودکان از ۴ سالگی، یعنی پیش از شروع پیش دبستانی ۱ و ۲ می‌توانند در سنجش سلامت نو آزموزان شرکت کنند. یعنی از این به بعد والدینی که کودک ۴ ساله دارند هم می‌ توانند در سامانه my medu.ir ثبت نام و نسبت به سنجش کودک خود اقدام کنند.

این تغییر با هدف تشخیص و مداخله به هنگام سلامت نو آموزان انجام شده است. به همین منظور حمید طریفی حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از والدین خواسته است تا هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام سنجش کلاس اول فرزندان شان اقدام کنند.

پیش ثبت نام کلاس اول

سامانه جدید پیش ثبت نام کلاس اول my.medu.ir است. تا پیش از این مراحل تکمیل فرم پیش ثبت نام کلاس اول از طریق سامانه پادا انجام می شد و از سال تحصیلی 1402 – 1403 این مسئولیت به سامانه مای مدیو سپرده شده است.

⚠️ برای مشاهده راهنمای جامع پیش ثبت نام کلاس اول my.medu.ir کلیک نمایید ⚠️

ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم راهنمای جامعی از نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir و نحوه ورود به سامانه آن را ارائه کنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید با موفقیت مراحل نوبت گیری سنجش بدو ورود فرزند دلبندتان را پشت سر بگذارید.

برای تکمیل مباحث می توانید ویدئو آموزشی زیر را مشاهده کنید تا با نحوه دریافت نوبت سنجش سلامت سیرت آشنا شوید زیرا مشاهده ویدئو آموزشی زیر می تواند در انجام مراحل نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir یاریگر شما باشد.


اگر همچنان نیاز به راهنمایی بیشتر دارید یا در طول فرآیند نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir دچار مشکل شده اید نگران نباشید. ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️آدرس جدید سامانه سنجش بدو ورود چیست؟

✔️سامانه نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir است و والدین دانش آموزان و یا مدیران مدارس باید در زمان مقرر به سامانه ثبت نام طرح سنجش سلامت مای مدیو مراجعه نمایند. سپس نوبت دهی در سامانه یکپارچه رشد تربیت سیرت انجام می شود.

✔️مهلت ثبت نام سایت سنجش نوآموزان تا کی ادامه دارد؟

✔️زمان ثبت نام طرح سنجش سلامت نو آموزان از ابتدای بهمن آغاز شده و تا پایان اردیبهشت 1402 ادامه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir مقاله را مطالعه نمایید.

✔️شرایط نوبت گیری سنجش سلامت my.medu.ir چیست؟

✔️در این مقاله شرایط سنی لازم برای ثبت نام نوآموزان در نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir سال تحصیلی 1402 – 1403 را به صورت کامل شرح داده ایم. فراموش نکنید که آدرس جدید سامانه سنجش دانش آموزان اول ابتدایی به نشانی my medu.ir است.

3/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. امیرحسین رنجبری
    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی