my.medu.ir

ورود به سایت my.medu.ir پنجره واحد خدمالت الکترونیکی آموزش و پرورش ( سایت مای مدیو درگاه دولت ) مختص دانش آموزان ، والدین ، فرهنگیان و … خواهیم پرداخت.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای نحوه ورود به سایت مای مدیو my.medu.ir را در این مقاله بخوانید.

سر فصل ها

سایت مای مدیو

درگاه دولت مای مدیو my medu.ir آدرس اینترنتی پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش است. این سامانه متعلق به وزارت آموزش و پرورش کشور می باشد و با هدف ارائه خدمت به جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و همچنین عموم مردم طراحی و تاسیس گردیده و به ارتقا کیفیت خدمت رسانی به این گروه از افراد جامعه می پردازد.

در حقیقت سامانه یکپارچه مای مدیو my. medu. ir با افزایش کیفیت، سهولت و دسترس پذیری خدمات موجب کاهش مراجعات حضوری به وزارت آموزش و پرورش، مدارس و موسسات آموزشی شده و همچنین صرفه‌ جویی‌ در وقت و هزینه فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را در پی داشته است. در نتیجه میزان رضایتمندی این گروه از افراد جامعه افزایش یافته و این خبری خوش برای جامعه فرهنگی کشور می باشد.

خدمات پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

صدور بیش از یک میلیون کد سابقه تحصیلی برای داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲، نوبت دهی سنجش بدو ورود به دبستان برای بیش از ۴۰۰هزار متقاضی ، ارائه کارنامه مای مدیو رتبه بندی برای بیش از یک میلیون فرهنگی، و مراجعات چند میلیونی کاربران به درگاه مای مدیو my.medu.ir ، اکنون این سایت را در میان فهرست پر بازدیدترین درگاه‌های دولت الکترونیک کشور قرار داده است.

در سال ۱۴۰۲ نیز با توسعه سامانه‌ های یکپارچه آموزشی، پرورشی، منابع انسانی و مالی وزارت آموزش و پرورش، خدمات الکترونیکی جدیدی از طریق پنجره واحد به مخاطبان آموزش و پرورش ارائه خواهد شد که از آن جمله می‌توان به افزودن پیش ثبت نام پایه اول دبستان، و ارائه پرونده آموزشی، پرورشی، و سلامت دانش آموزان در اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ اشاره کرد. برای آشنایی با کلیه خدمات my.medu.i در ادامه با ما همراه باشید.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش سایت مای مدیو

نحوه ورود به my.medu.ir پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش سایت مای مدیو بسیار ساده است. کافیست در نوار آدرس مرورگر کامپیوتر یا تلفن همراه خود آدرس my.medu.ir را تایپ و جستجو کنید. نتیجه اول سامانه مای مدیو آموزش و پرورش را نشان می دهد. بر روی my.medu.ir کلیک کرده تا به صفحه اصلی مای مدیا وارد شوید.

پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

البته به منظور سهولت در کار شما عزیزان، لینک مستقیم ورود به سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو my.medu.ir  در جدول زیر قرار گرفته است تا روی آن کلیک کرده و به راحتی به سایت my.medu وارد شوید.

my medu.ir پنجره الکترونیک فرهنگیان

لیست خدمات مای مدیو my.medu.ir پنجره الکترونیک فرهنگیان شامل دریافت فیش حقوقی، دریافت گواهی کسر از حقوق و گواهی حقوق، اخذ حکم کارگزینی، خلاقه سوابق خدمت، پیش نویس ابلاغ، نتیجه رتبه بندی فرهنگیان، نقل و انتقال، ارزشیابی سالانه و … است. کلیه فرهنگیان و دبیران عزیز برای استفاده از این خدمات باید به حساب کاربری خود در سامانه my.medu.ir وارد شوند.

راهنمای ورود فرهنگیان به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.i

بعد از ورود به سامانه مای مدیو my.medu.ir ، حالا از بخش انتخاب نقش روی گزینه فرهنگی بزنید. با درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور، کد امنیتی را در کادر مشخص شده بنویسید و در نهایت روی گزینه ورود  my.medu.ir بزنید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید از امکان بازیابی رمز سامانه my medu.ir استفاده کنید.

ورود فرهنگیان و معلمان به پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش سامانه مای مدیو  my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

اگر اولین بار است که برای ثبت نام پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو  my.medu.ir اقدام می کنید می توانید از روش فراموشی رمز عبور برای خود نام کاربری و رمز عبور جدید تعریف کنید. همچنین برای ورود فرهنگیان به my medu راه دیگری هم قرار داده شده است و این راه ورود از طریق درگاه دولت است. مطابق تصویر بالا لینک ورود از طریق درگاه دولت بزنید تا به صفحه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش وارد شوید.

ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir از طریق درگاه خدمات هوشمند moshavergroup.com

به دو روش ورود با رمز یکبار مصرف و یا ورود با اسکن QR code می توانید احراز هویت کرده و از این طریق مستقیما به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش وارد شوید.

یکی از روش های توضیح داده شده را انتخاب کرده و با ورود صحیح اطلاعات، به پروفایل کاربری خود در my medu.ir دسترسی پیدا خواهید کرد.

حالا مطابق تصویر زیر در حساب کاربری my medu خود روی گزینه مورد نظر خود کلیک کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

پنجره فیش حقوقی فرهنگیان سایت مای مدیو

پنجره فیش حقوقی فرهنگیان در سامانه my.medu.ir طراحی شده است و معلمان و دبیران گرامی به منظور دریافت فیش حقوقی می بایست با به همراه داشتن اطلاعاتی از قبیل کد ملی و شماره پرسنلی، به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir مراجعه نمایند. به منظور تسهیل دسترسی معلمان و فرهنگیان گرامی، فیش حقوقی این عزیزان در سال های اخیر به صورت اینترنتی و در سامانه my medu ارائه می شود.

پنجره رتبه بندی معلمان

خدمات الکترونیک پنجره رتبه بندی معلمان ، یکی دیگر از خدمات پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش فرهنگیان است. همانطور که می دانید ثبت نام طرح رتبه بندی در سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir انجام شده اما اعلام نتایج آن در سامانه مای مدیو صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir کلیک کنید.

درجات رتبه بندی معلمان در پنجره الکترونیک فرهنگیان: حداقل امتیازات نهایی (کلی) برای احراز رتبه معلمان my.medu.ir
▫️رتبه ۱ آموزشیار معلم ۴۶۰ امتیاز
▫️رتبه ۲ مربی معلم ۵۳۰ امتیاز
▫️رتبه ۳ استادیار معلم ۶۰۰ امتیاز
▫️رتبه ۴ دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز
▫️رتبه ۵ استاد معلم ۹۰۰ امتیاز.

همچنین کلیه کسانی که به درجه رتبه بندی دریافتی خود اعتراض دارند می توانند با مراجعه به پنجره الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir نارضایتی خود را اعلام  و به ثبت اعتراض به نتیجه رتبه بندی my medu.ir بپردازند. جهت مشاهده ویدئو آموزشی و راهنمای تصویری اعتراض به رتبه بندی کلیک نمایید.

تعیین ابویت در پنجره خدمات الکترونیک فرهنگیان مای مدیو

سرویس تعیین ابویت در پنجره خدمات الکترونیک فرهنگیان یا همان پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir برای مدیران و معاونین اجرایی مدارس در سراسر کشور فعال شده است و برای تعیین و تایید رابطه دانش آموز و والدین باید از این سرویس در سامانه مای مدیو my.medu.ir استفاده کنید. به همین دلیل ما مقاله سرویس تعیین ابویت در سامانه my.medu.ir را به تعیین سرپرستی دانش آموز و نحوه ثبت آن در پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir اختصاص دادیم.

زیرا باید وضعیت دانش آموز تعیین تکلیف گردد که سرپرستی او با چه شخصی می باشد زیرا بنا بر دلایلی سرپرستی برخی از دانش آموزان با مادر یا با سایر منظور پدربزرگ(جد) و … است و لازم است تا وضعیت ابویت یا تعیین سرپرست دانش آموز برای مدیران مدرسه و همچنین وزارت آموزش و پرورش مشخص باشد.

اگر در هر یک از مراحل استفاده از امکانات پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش نیاز به کمک داشتید می توانید روی سالها تجربه تیم مشاور گروپ در زمینه دنیای تحصیلی حساب باز کنید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

ثبت وقفه تحصیلی مای مدیو

ثبت وقفه تحصیلی my.medu.ir یکی دیگر از خدمات اصلی سامانه مای مدیو پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش است که مدیران اجرایی مدارس برای ثبت وقفه تحصیلی دانش آموزان که به هر دلیلی در مدرسه حضور نداشته اند، باید از طریق گزینه تعیین وقفه تحصیلی سامانه my medu اقدامات لازم را انجام و فرم های مربوطه را تکمیل نمایند.

وقفه تحصیلی در دبیرستان یا سایر مقاطع تحصیلی می تواند رخ دهد اما اصلا وقفه تحصیلی چیست؟ معنی وقفه در کارنامه چیست؟

وقفه تحصیلی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

وقتی که دانش آموز در  مدرسه ثبت نام کرده است اما بنا بر دلایل مختلف از ابتدا و یا در طول سال تحصیلی غیبت موجه داشته یا در هیچ یک از امتحانات پایان ترم خرداد و یا شهریور شرکت نمی کند، آن سال تحصیلی برای دانش آموز وقفه تحصیلی و غیبت موجه محسوب می شود. توجه داشته باشید که مطابق با تبصره ماده 39 آیین نامه اجرایی مدارس، این وقفه زمانی تحصیلی و غیبت موجه ، ترک تحصیل تلقی نمی شود.

لازم به ذکر است تشخیص غیبت موجه پس از ثبت نام، از ابتدا و یا در طول سال تحصیلی با عذر موجه و براساس دلایل و مدارک ارائه شده با مدیر مدرسه و معاون اجرایی خواهد بود.

تعیین سطح مای مدیو my.medu.ir

امکان تعیین سطح my.medu.ir برای مدیران و معاونین اجرایی مدارس فراهم شده است. تعیین پایه تحصیلی پیش از این در سامانه پادا انجام می شد و چندی است که به پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو my.medu.ir منتقل شده است و فرهنگیان عزیز برای تعیین سطح و پایه تحصیلی دانش آموزان اتباع خارجی و همچنین کلیه کسانی که به هر دلیلی در خارج از ایران تحصیل کرده اند، باید از طریق گزینه تعیین سطح سامانه my medu اقدام نمایند.

تعیین سطح چیست؟ دانش آموزانی که در کشور دیگری به غیر از ایران تحصیل کرده اند و حالا قصد ادامه تحصیل در مدارس سراسر کشور را دارند پیش از ثبت نام باید در آزمون تعیین سطح تحصیلی شرکت کنند تا ببینند با توجه به سطح علمی آن ها باید در چه پایه ای نام نویسی کنند.

فرآیند ثبت نام دانش آموزان در آزمون تعیین پایه my.medu.ir توسط مدیران و معاونین اجرایی انجام می شود. لازم به ذکر است ثبت نام دانش آموزان در پایه های بعدی، منوط به تعیین سطح تحصیلی است.

نحوه تعیین سطح دانش آموزان اتباع my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

 دانش آموز my.medu.ir | سایت مای مدیو

سامانه my.medu.ir دانش آموز پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش با هدف یکپارچه کردن خدمات به دانش آموزان در سراسر کشور آغاز به کار کرده و تاکنون با فراهم کردن امکانات پیش ثبت نام مدارس،دریافت کارنامه my.medu.ir، دریافت گواهی اشتغال به تحصیل، استعلام مدرک تحصیلی، خرید کتاب و فایل کتب درسی، دریافت کارت امتحان نهایی، سوابق تحصیلی، آزمون های مشاوره ای آزمون رغبت و توانایی سایت هدایت تحصیلی my.medu.ir نهم و … است.

راهنمای ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir دانش آموز

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه my.medu.ir حالا مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش تعیین کنید.

ورود دانش آموزان به سامانه آزمون رغبت و توانایی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

وضعیت دانش آموز ایرانی یا اتباع را انتخاب کنید. دانش آموزان عزیز ایرانی باید با با وارد کردن کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه در کادرهای مربوطه، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود پنجره الکترونیک آموزش و پرورش بزنند.

دانش آموزان اتباع عزیز هم باید کد دانش آموزی خود را در کادر مشخص شده وارد نمایند و بعد از درج تاریخ تولد شمسی، کد امنیتی را وارد نمایند. با انتخاب گزینه ورود به حساب کاربری my.medu.ir خود منتقل می شوید.

ورود دانش آموز اتباع خارجی به سامانه آزمون رغبت و توانایی مای مدیو  my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا که به حساب کاربری خود وارد شدید، از بخش خدمات آموزشی دانش آموزان my medu می توانید خدمت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دریافت کارنامه دانش آموز my.medu.ir

با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو می توانید اقدامات لازم برای دریافت کارنامه دانش آموز my.medu.ir را انجام دهید. همانطور که می دانید پیش از این دریافت کارنامه از سامانه پادا انجام می شد اما با اعمال تغییرات جدید در راستای تحولات در سامانه های وزارت آموزش و پرورش و گسترش دولت الکترونیک، دانش آموزان می توانند از طریق my medu ir کارنامه خود را در سامانه مای مدیو هم مشاهده و دریافت کنند.

ازمون رغبت و توانایی

سامانه my medu ir ازمون رغبت و توانایی یا همان هدایت تحصیلی نهم را برگزار می کند. همانطور که از اسم هدایت تحصیلی پیداست این امر به معنای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل بر اساس توانایی های فردی دانش آموز و همچنین علاقه و رغبت او به در رشته های مختلف می باشد تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند بصورت آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی خود را برای پایه دهم انتخاب نمایند.

سایت هدایت تحصیلی my medu.ir است و برای شرکت در این آزمون های تحصیلی my.medu.ir باید به حساب کاربری خود مراجعه نمایید. سپس روی گزینه هدایت تحصیلی ازمون رغبت و توانایی پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش کلیک فرمایید.

ثبت نام آزمون رغبت و توانایی مای مدیو my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

لازم به ذکر است که اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی هم از طریق همین پنجره خدمات آموزش و پرورش انجام و به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

my medu.ir المپیاد دانش آموزی

پنجره خدمات my medu.ir المپیاد دانش آموزی در راستای یکپارچه کردن سیستم ثبت نام المپیاد دانش آموزی با سایر خدمات دانش آموزان در سامانه مای مدیو my medu.ir رو نمایی شد. سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir در سال های گذشته سایت سازمان ملی استعداد درخشان بود ولی مطابق بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی از المپیاد 1401 – 1402 به بعد، تمامی فعالیت های مربوط به این آزمون در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک  my.medu.ir صورت خواهد گرفت.

نتایج تیزهوشان در مای مدیو my.medu.ir

نتایج آزمون مدارس استعداد درخشان اعلام  شد. نتایج مدارس نمونه دولتی نیز اعلام خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 1402

  •  ورود به سایت اعلام نتایج تیزهوشان my.medu.ir
  •  وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه
  •  انتخاب نقش دانش آموز
  •  ورود به پنل شخصی 
  •  مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

اگر در آزمون تیزهوشان پذیرفته شده اید در انتهای همین مطلب و در بخش نظرات ابتدا نام و نام خانودگی سپس نام مدرسه و شهر در آخر نام مقطع قبولی (متوسطه 1 یا متوسطه 2) را بنویسید.

نتایج تیزهوشان مای مدیو my.medu.ir

نقل و انتقال دانش آموز پنجره خدمات آموزش و پرورش

در این بخش به نقل و انتقال دانش آموز پنجره خدمات آموزش و پرورش می پردازیم زیرا نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir یکی دیگر از خدمات دانش آموزی این سامانه است. البته پیش از این، نقل و انتقالات در سامانه سیدا صورت می گرفت اما در حال حاضر و از این به بعد برای انتقال درون منطقه و بیرون از منطقه دانش آموزان باید به حساب کاربری خود در سایت my.medu.ir یعنی درگاه خدمات آموزش و پرورش وارد شوید و سپس درخواست انتقالی خود را ثبت نمایید.

دریافت کارت امتحان نهایی

دریافت کارت امتحان نهایی و به همراه داشتن آن در کنار مدرک شناسایی معتبر مانند شناسنامه یا کارت ملی از ضروریات شرکت در جلسه آزمون است. تا پیش از اینکه سامانه مای مدیو به عنوان پنجره واحد و یکپارچه دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش معرفی شود، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از طریق سامانه پادا انجام می شد.

اما از خرداد 1402 به بعد، سامانه دریافت کارت امتحان نهایی my medu.ir خواهد بود و کلیه دانش آموزان دوازدهمی باید با مراجعه به مای مدیو کارت ورود به آزمون خود را دریافت نمایند. این امر بیش از پیش ضروری تلقی می شود که بدانیم تایید هویت دانش آموزان در جلسه امتحان نهایی، از امسال به صورت الکترونیکی و براساس بارکد روی کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان ثبت می‌ شود.

بنابراین کارت ورود به جلسه امتحان نهایی، دارای بارکدی خواهد بود برای هر دانش آموز به صورت منحصر به فرد تعریف شده است و با استفاده از این بارکد در جلسه ی امتحان نهایی، حضور و یا عدم حضور دانش آموز مشخص خواهد شد.

علاوه بر حضور و غیاب الکترونیکی امتحانات نهایی، تصحیح برگه های امتحانات نهایی نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود و با این روش مانند سابق هر برگه 2 بار تصحیح می شود و در صورت اعتراض دانش آموز به نمره نهایی، مصحح سوم نیز برای تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی اقدام خواهد کرد.

کارت ورود به جلسه امتحان نهایی شهریور

کارت ورود به جلسه امتحان نهایی شهریور برای شرکت کنندگان فعال شده است لذا پس از دریافت فایل و پرینت آن بدون مهر مدرسه قابلیت استفاده دارد ولیکن کنترل و دقت نمایید که نام حوزه و آدرس موجود در کارت با بخشنامه ارسالی فهرست حوزه ها مطابقت داشته باشد و اشتباه نباشد و دروس انتخابی دانش آموزان کامل و طبق برنامه زمانی امتحانات باشد.

دریافت کارت امتحان نهایی مای مدیو my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

دریافت سوابق تحصیلی my.medu.ir

سامانه جدید دریافت سوابق تحصیلی مای مدیو my.medu.ir است. کد سوابق تحصیلی کنکور ، یک کد 19 رقمی است که تمامی داوطلبان ثبت نام در کنکور سراسری، برای انجام فرآیند ثبت نام خود، به آن نیاز دارند. کنکور سراسری همواره دارای داوطلبان بسیار زیادی می‌ باشد. برای ثبت‌ نام در این آزمون نیاز به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی است.

از آنجایی که نمرات کسب‌ شده توسط داوطلب می‌ تواند در فرایند رتبه‌ بندی کنکور سراسری تاثیر قطعی داشته باشد  سوابق تحصیلی داوطلبان، اهمیت پیدا می کند. برای مشاهده  شیوه دریافت کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی  بر روی راهنمای نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir کلیک نمایید.

ثبت نام مدارس تیزهوشان در سایت مای مدیو

مسئولیت برگزاری فرآیند ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش سپرده شده است و دانش آموزانی که قصد دارند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کنند باید در تاریخ مقرر شده، با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان my.medu.ir نام خود را در لیست شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان ثبت کنند. برای دریافت راهنمای ثبت نام تیزهوشان my.medu.ir کلیک نمایید.

ثبت نام تیزهوشان ثبت نام آزمون تیزهوشان مدارس استعداد درخشان سمپاد مای مدیو Moshavergroup.com

ثبت نام کتاب درسی my medu.ir

ثبت نام کتاب درسی my medu.ir خدمتی دیگر از پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان تمایم مقاطع تحصیلی در سراسر کشور است. تا پیش از این کلیه دانش آموزان باید در تاریخ مقرر به irtextbook.irسایت ثبت کتاب درسی مراجعه نموده و ثبت سفارش کتاب درسی را به صورت فردی یا گروهی از طریق مدارس انجام می دادند. اما از سال تحصیلی 1402 – 1403 با فعال شدن گزینه مربوطه در پروفایل کاربران مای مدیو، خرید کتاب درسی از سایت اموزش پرورش مای مدیو my.medu.ir ممکن شده است.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش والدین

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش والدین و سایر مردم مای مدیو my.medu.ir به صورت اختصاصی به ارائه خدمات به این قشر از افراد جامعه می پردازد. شما والدین گرامی می توانید برای استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، خرید تک جلدی کتب درسی و همچنین ثبت نام فرزندان خود در طرح سنجش بدو ورود دانش آموزان کلاس اولی به سایت my.medu.ir وارد شوید.

ورود به پنل پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش والدین و سایر مردم مای مدیو my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

راهنمای ورود والدین به پنجره واحد خدمات الکترونیک مای مدیو my.medu.ir

مطابق تصویر بعد از انتخاب نقش والدین، روی گزینه ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف کلیک کنید.

ورود والدین به پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این صورت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش وارد می شوید. مانند تصویر شماره تلفن همراه خود را به همراه کد امنیتی در کادرهای معین شده بنویسید. توجه داشته باشید که شماره همراه متعلق به خود والد باشد زیر شماره موبایل با کد ملی فرد تطابق داده می شود.

پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش والدین مای مدیو my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید کد فعالسازی 5 رقمی به شماره موبایل شما ارسال می گردد که باید آن را در بخش مربوطه درج نمایید.

کدفعالسازی پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش والدین مای مدیو my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

به منظور احراز هویت باید کد ملی و تاریخ تولد والد که قصد ورود به سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my.medu.ir  را دارد در این بخش ها وارد کنید و در آخر روی گزینه ثبت اطلاعات بزنید.

ورود به پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش والدین مای مدیو my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در بخش بعدی، باید کد پستی محل سکونت خود را در کادر مشخص شده بنویسید و سپس گزینه ثبت اطلاعات را بزنید. اگر تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید به پنل کاربری خود در سایت مای مدیو my.medu.ir وارد می شوید. در پروفایل my.medu.ir می توانید از خدمات پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: استخدامی آموزش و پرورش

سنجش بدو ورود my.medu.ir

سنجش بدو ورود my.medu.ir به عنوان یکی از خدمات اصلی عمومی سامانه مای مدیو  و درگاه خدمات آموزش و پرورش شناخته می شود. همانطور که می دانید آزمون سنجش سلامت بدو ورود دانش آموزان یکی از مهم ترین آزمایشات پیش از ثبت نام در مدارس ابتدایی محسوب می شود.

طرح سنجش سلامت نو آموزان با هدف تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی های جسمی، ارزیابی وضعیت و سطح آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل برخی از عوامل مؤثر بر افت تحصیلی از جمله بیماری های خاص است. توجه داشته باشید که طرح سنجش بد ورود در دو مرحله مقدماتی (شامل آزمایشات غربالگری) و  مرحله تخصصی اجرا می شود و نتایج ارزیابی تمامی نوآموزان سراسر کشور در سامانه سنجش ثبت خواهد شد.

در واقع در پایگاه سنجش سلامت مواردی مانند سابقه واکسیناسیون، پایش رشد (قد و وزن و ..)، ارزیابی های بینایی، شنوایی و گفتاری و … مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت مشکوک بودن نوآموز به مشکل جهت بررسی دقیق تر به مرحله تخصصی ارجاع داده می شود.

شاید دانستن این نکته برای شما هم جالب باشد که پیش از این نوبت دهی سنجش بدو ورود به صورت حضوری در مدارس یا از طریق سامانه my.csdeo.ir سایت استعلام سنجش دانش آموزان انجام می شد اما آدرس جدید سامانه my medu.ir سامانه سنجش دانش آموزی است.

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه یکپارچه رشد و تربیت my.medu.ir کلیک نمایید. مشاهده ویدئو آموزشی زیر می تواند در انجام مراحل نوبت دهی سنجش بدو ورود my.medu.ir یاریگر شما باشد.

ثبت نام کلاس اول my.medu.ir

سامانه جدید پیش ثبت نام کلاس اول my.medu.ir است. تا پیش از این مراحل تکمیل فرم پیش ثبت نام کلاس اول از طریق سامانه پادا انجام می شد و از سال تحصیلی 1402 – 1403 این مسئولیت به سامانه مای مدیو سپرده شده است.

⚠️ برای مشاهده راهنمای جامع پیش ثبت نام کلاس اول my.medu.ir کلیک نمایید ⚠️

در اینجا به معرفی پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو my.medu.ir و همچنین نحوه ورود دانش آموزان، فرهنگیان، والدین و سایر مردم پرداختیم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای ثبت نام در سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش اقدام نمایید.

اگر سوالی در رابطه با مای مدیو my.medu.ir ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را درباره پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول پنجره الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir

✔️my medu.ir چیست؟

✔️پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir با هدف ارائه خدمات به قشر فرهنگی کشور مانندفرهنگیان، مدیران و معاونین مدارس، دبیران و همچنین دانش آموزان و والدین آن ها طراحی و تاسیس شده است.

✔️نحوه ثبت نام پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش چگونه است؟

✔️برای اطلاع از نحوه ورود به my.medu.ir ثبت نام دانش آموزان فرهنگیان و … به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️نام کاربری و رمز عبور سامانه my.medu.ir چیست؟

✔️نام کاربری سایت my medu.ir و همینطور رمز عبور برای ورود به حساب کاربری هر نقش متفاوت بوده و اطلاعات لازم در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است. در صورت فراموشی رمز عبور نیز می توانید از امکان بازیابی رمز سامانه my.medu.ir استفاده کنید.

✔️ چرا سامانه مای مدیو کار نمی کند؟

✔️ با توجه به مخاطبین سامانه مای مدیو ممکن است در برخی ساعات این سایت به دلیل مراجعه تعداد زیادی از افراد به طور همزمان قادر به پاسخگویی نباشد و از کار بیفتد.

✔️ ویرایش اطلاعات در سامانه مای مدیو امکان پذیر است؟

✔️بله شما می توانید اطلاعات خود را در سایت مای مدیو ویرایش کنید.

4.2/5 - (26 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. احسان

    برای ثبت نام مسابقات

    پاسخ
  2. طوبی

    درگاه دولت مای مدیو وارد نمیشه!

    پاسخ
  3. مژگان

    سلام ثبت اتباع پایه اول از طریق مای مدیو میخوام انجام بدم لطفا راهنمایی کنید با چی وارد درگاه دولت بشم سیم کارت به نامش نیست

    پاسخ
  4. پیشوا پیری پور

    ثبت نام مدرسه

    پاسخ
  5. محمد

    سلام چرا قسمت ثبت مدارک برا قبول شدگان آزمون دبیری فعال نیست
    لطفا دقیق اطلاع رسانی فرمایید

    پاسخ
  6. سما

    سلام دوستم میخواد پیش ثبت نام پایه دهم رو انجام بده کد ملی و شش رقم سریال شناسنامه رو وارد میکنه و میاره که از درگاه دولت وارد شید لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  7. منصوره

    بابا چرا جواب ها نمیاد. مگه نباید امروز بیاد گفتید چهارشنبه 11مرداد میاد نیومده روحمون خسته شده پسرم هیجا نمیره منتظر مانده

    پاسخ
  8. قاسمی

    با درود فرزند ما قبولی خرداد پایه نهم میباشد برای دریافت هدایت تحصیلی به سامانه my.meduمراجعه کرده پیغام می‌دهد به علت عدم ثبت سوابق تحصیلی هدایت تحصیلی صادر نشده و باید حداکثر تا دوشنبه آینده هم در یکی از دبیرستان یا هنرستان ثبت نام کند چون ثبت نام به شکل قرعه کشی است و فرصت را از دست می‌دهد

    پاسخ
  9. علی

    سامانه مای مدیو خوبه از این جهت که همه چیز رو یک جا جمع کرده
    ولی بعضی وقت ها سرعتش خیلی کمه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی