گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا sida.medu.ir

گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا sida.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا و توصیف عملکرد دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دروس دانش آموزان برای تمامی معلمان بزرگوار در سامانه های سناد و سیدا قابل دسترسی مییباشد. که ما در ادامه این مقاله برای شما عزیزان توضیحات لازم برای گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا را کامل خواهیم گفت با ما همراه باشید.

گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا

گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا و توصیف عملکرد دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دروس دانش آموزان برای معلمان بزرگوار و زحمتکش کشورمان در سامانه های سناد و سیدا مییباشد، که این سامانه ها وضعیت دانش آموزان مورد بررسی دقیق تر قرار میدهند و با اعلام وضعیت درسی دانش آموزان همراه است.

برای اعلام وضعیت درسی یا گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا دانش آموزان را میتوان به چهار حالت(خیلی خوب ، خوب، قابل قبول، نیاز به تلاش) دسته بندی کرد که هرکدام معانی مختص به خود را دارند که ادامه معانی هرکدام را برای شما عزیزان خواهیم گفت.

لازم به ذکر است که گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا جایگزین نمرات درسی شده اند اما ماهیت یکسانی دارند، همچنین برای هر دانش آموز و هر درسی یک حالت اختصاص داده میشودکه معلمان عزیز این مسولیت را بر عهده دارند.

توصیف گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا

توصیف گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا به چهار دسته (خیلی خوب، خوب، قابل قبول، نیاز به تلاش)نمایش داده میشود که برای هر درس فقط یک حالت را میتوان داشت که معانی هر کدام در زیر توضیح داده شده است.

خیلی خوب در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا به این معنی میباشد که در انجام همه مهارت های ورزشی و پاسخ به همه سوالات معلم مربوط به درس موفق به کسب نمره کامل آن شده است.

خوب در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا به این معنی میباشد که در انجام بیشتر مهارت های ورزشی و یا پاسخ به بیشتر سوالات معلم مربوط به درس موفق به کسب نمره آن شده است. در ایام فراغت به سلامتی او کمک می کند.

قابل قبول در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا به این معنی میباشد که در انجام برخی از مهارت های ورزشی و یا پاسخ به برخی سوالات معلم مربوط به درس موفق به کسب نمره آن شده است. و نیاز به تمرین و تکرار دارد.

نیاز به تلاش در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا به این معنی میباشد که در انجام اندکی از مهارت های ورزشی و یا پاسخ به برخی از سوالات معلم مربوط به درس موفق به کسب نمره آن شده است. و نیاز به تمرین و تکرار بیشتر همراه معلم خود دارد.

به جداول زیر دقت فرمایید.

گزارش moshavergroup.comپیشرفت تحصیلی در سیدا

توصیف عملکرد درس تربیت بدنی ( ورزش ) پایه دوم ابتدایی:

لطفا جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درجهت درک مفاهیم توصیف عملکرد درس تربیت بدنی پایه دوم ابتدایی و اهداف توصیف و گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا ادامه مطالب را، با دقت بیشتری مطالعه فرمایید تا به مفاهیم مورد نیاز خود دست یابید.

برای توصیف عملکرد درس تربیت بدنی پایه دوم ابتدایی به عناوینی همچون :اهداف درس تربیت بدنی پایه دوم ابتدایی، اهداف درس تربیت بدنی پایه دوم ابتدایی نیاز داریم که معانی هر کدام به طور جداگانه برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

اهداف درس تربیت بدنی ( ورزش ) پایه دوم ابتدایی :

اهداف درس تربیت بدنی ( ورزش ) پایه دوم ابتدایی به شرح زیر میباشد در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل توجه میباشد.

  1. حرکات پایه
  2. آمادگی جسمانی

توصیف عملکرد درس تربیت بدنی ( ورزش ) پایه دوم ابتدایی :

توصیف عملکرد درس تربیت بدنی ( ورزش ) پایه دوم ابتدایی گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل ذکر و همانند نمره دهی است.

خیلی خوب :

در انجام همه مهارت های مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

خوب :

در انجام بیشتر مهارت های مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

انجام ورزش های پایه و… در ایام فراغت به سلامتی او کمک می کند.

قابل قبول :

در انجام برخی از مهارت های مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

با مشاهده برنامه های ورزشی از رسانه و… به تمرین حرکات بپردازد.

نیاز به تلاش :

در انجام اندکی از مهارت های مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است. انجام حرکات ورزشی زیر نظر مربی به او کمک می کند.

توصیف عملکرد درس تربیت بدنی ( ورزش ) پایه دوم ابتدایی
اهداف درس تربیت بدنی ( ورزش ) پایه دوم ابتدایی خیلی خوب خوب   قابل قبول   نیاز به تلاش
حرکات پایه
  • موفق بودن  دانش آموز در انجام همه مهارت ها

  • موفق بودن دانش آموز در انجام  بیشتر مهارت ها
  • انجام ورزش هادر ایام فراغت

  • موفق بودن دانش آموز در انجام  برخی مهارت ها
  • تمرین حرکات و مشاهده برنامه های ورزشی

  • موفق بودن  دانش آموز در انجام اندکی مهارت ها
  • انجام حرکات ورزشی زیر نظر مربی و کمک مربی به دانش آموز
آمادگی جسمانی

این مقاله مشاور گروپ را به توضیح گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا پرداختیم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا به آدرس اینترنتی sida.medu.ir اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان  در بابت موضوع گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

توصیف عملکرد درس آموزش قرآن پایه دوم ابتدایی:

لطفا جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درجهت درک مفاهیم توصیف عملکرد درس قرآن پایه دوم ابتدایی و اهداف توصیف و گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا ادامه مطالب را، با دقت بیشتری مطالعه فرمایید تا به مفاهیم مورد نیاز خود دست یابید.

برای توصیف عملکرد درس قرآن پایه دوم ابتدایی به عناوینی همچون :اهداف درس قرآن پایه دوم ابتدایی، اهداف درس قرآن پایه دوم ابتدایی نیاز داریم که معانی هر کدام به طور جداگانه برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

اهداف درس آموزش قرآن پایه دوم ابتدایی :

اهداف درس آموزش قرآن پایه دوم ابتدایی به شرح زیر میباشد در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل توجه میباشد.

  1. خواندن قرآن : خواندن و روخوانی قرآن
  2. آموزه های قرآنی: آداب خواندن قرآن، پیام قرآنی و داستان های قرآنی

توصیف عملکرد درس آموزش قرآن پایه دوم ابتدایی :

توصیف عملکرد درس آموزش قرآن پایه دوم ابتدایی گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل ذکر و همانند نمره دهی است.

خیلی خوب :

دربا رعایت آداب، آیات قرآن و اذکار نماز را به صورت روان و صحیح می خواند. در طول سال اذکار نماز را از حفظ می خواند. متن و ترجمه پیام های قرآنی را با توضیحات کافی و داستان های قرآنی را با ذکر جزئیات به زبان کودکانه بازگو می کند.

خوب :

بیشتر آداب را رعایت می کند. حداقل یک سوره را از حفظ می خواند. متن و ترجمه پیام ها را می خواند و داستان های کتاب را به صورت کلی بازگو می کند. بیشتر کلمات و عبارات را صحیح و شمرده می خواند. بهتر است با تمرین عبارات به صورت بخش خوانی، شمرده خوانی را تمرین نماید.

قابل قبول :

برخی آداب را رعایت می کند. یک سوره را به دلخواه از حفظ می خواند. متن و ترجمه پیام ها را می خواند و با راهنمایی معلم مفهوم و مصداق آن ها و داستان ها را با کمک تصویر و کلی بازگو می کند. اغلب کلمات و عبارات را، بخش بخش می خواند. بنابراین مشاهده نرم افزارهای قرآنی و به شمرده خواندن عبارات کمک می کند.

نیاز به تلاش :

در رعایت آداب اولیه و در خواندن متن و ترجمه و بیان مفهوم آن و داستان های کتاب پیوسته به راهنمایی و کمک معلم نیاز دارد. بنابراین طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.

توصیف عملکرد درس آموزش قرآن پایه دوم ابتدایی
اهداف درس آموزش قرآن پایه دوم ابتدایی خیلی خوب خوب قابل قبول نیاز به تلاش
خواندن قرآن
  • روان و صحیح خواندن آیات قرآن و اذکار نماز
  • در طول سال حفظ کردن اذکار نماز
  • بازگو کردن متن و ترجمه پیام های قرآنی را با توضیحات کافی
  • بازگو کردن داستان های قرآنی با ذکر جزئیات به زبان کودکانه
  • رعایت کردن بیشتر آداب
  • حداقل یک سوره را از حفظ می خواند.
  • خواندن متن و ترجمه پیام ها
  • بازگو کردن داستان های قرآن به صورت کلی بازگو می کند.
  • خواندن بیشتر کلمات و عبارات به صورت صحیح و شمرده
  • تمرین عبارات به صورت بخش خوانی و شمرده خوانی
  • رعایت کردن برخی آداب .
  • حفظ کردن یک سوره به دلخواه  .
  • متن و ترجمه پیام ها را می خواند
  • بازگو کردن کلی داستان ها البته با کمک معلم
  •  بخش بخش خواندن اغلب کلمات و عبارات
  • شمرده خواندن عبارات و مشاهده نرم افزار های قرانی
  • نیاز به  کمک و راهنمایی های معلم  در رعایت آداب اولیه و در خواندن متن و ترجمه و بیان مفهوم آن و داستان های کتاب
  •  طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و تمرین نماید.
آموزه های قرآنی

توصیف عملکرد درس فارسی پایه دوم ابتدایی:

لطفا جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درجهت درک مفاهیم توصیف عملکرد درس فارسی پایه دوم ابتدایی و اهداف توصیف و گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا ادامه مطالب را، با دقت بیشتری مطالعه فرمایید تا به مفاهیم مورد نیاز خود دست یابید.

برای توصیف عملکرد درس فارسی پایه دوم ابتدایی به عناوینی همچون :اهداف درس فارسی پایه دوم ابتدایی، اهداف درس فارسی پایه دوم ابتدایی نیاز داریم که معانی هر کدام به طور جداگانه برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

 

اهداف درس فارسی (شامل: فارسی خوانداری – نگارش – املا – انشا) پایه دوم ابتدایی :

اهداف درس فارسی پایه دوم ابتدایی به شرح زیر میباشد در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل توجه میباشد.

  1. مهارت های خوانداری: گوش دادن، سخن گفتن و خواندن
  2. مهارت های نوشتاری: درست نویسی و املا، نگارش و انشا

moshavergroup.comگزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا

توصیف عملکرد درس فارسی (شامل: فارسی خوانداری – نگارش – املا – انشا) پایه دوم ابتدایی :

توصیف عملکرد درس فارسی ( شامل: فارسی خوانداری – نگارش – املا – انشا)پایه دوم ابتدایی گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل ذکر و همانند نمره دهی است.

خیلی خوب :

با دقت گوش می دهد و واکنش مناسب نشان می دهد. همیشه در برقراری ارتباط موفق است. پیام خود را با دلیل بیان می کند. متن را دقیق، روان و با لحن مناسب می خواند. شکل صحیح همه ی واژه ها را تشخیص می دهد و آن ها را خوانا، درست و زیبا می نویسد. با رعایت اصول نگارشی درباره یک موضوع، متنی کوتاه و خلاق می نویسد.

خوب :

بیشتر اوقات با دقت گوش می دهد و با درنگ واکنش مناسب نشان می دهد. با بیان چند جمله ارتباط موفق برقرار می کند. شکل صحیح همه ی واژه ها را تشخیص می دهد و بیشتر آن ها را خوانا و درست می نویسد. با رعایت علائم نگارشی روان می خواند. در برخی موارد، متن خلاق با اصول نگارشی می نویسد. بهتر است کتاب های داستان بخواند. آن ها را با شخصیت های جدید، بازنویسی کند.

قابل قبول :

گاهی با یادآوری گوش می دهد و واکنش نشان می دهد. با جمله های ساده و کوتاه ارتباط برقرار می کند. جمله های کوتاه می نویسد و برخی از اصول نگارشی را رعایت می کند. گاهی، متن را بدون غلط می خواند و قسمتی از پیام را درک می کند. بنابراین با پرسش از قسمت های مختلف متن می تواند پیام را به طور کامل درک کند.

نیاز به تلاش :

با راهنمایی معلم گوش می دهد، پیام را درک می کند و واکنش نشان می دهد. گاهی، متن را به صورت مستقل می خواند. به ندرت واژه ها را درست تشخیص می دهد و با کمک معلم، جمله های کوتاه می نویسد. با انجام فعالیت هایی مانند گفت و گو با دیگران، تماشای فیلم های مورد علاقه و… می تواند بهتر و بنویسد و طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.

توصیف عملکرد درس فارسی (شامل: فارسی خوانداری – نگارش – املا – انشا) پایه دوم ابتدایی
اهداف درس فارسی خیلی خوب خوب قابل قبول نیاز به تلاش
مهارت های خوانداری
  • با دقت گوش می دهد و واکنش مناسب نشان دادن.
  • موفق بودن در برقراری ارتباط
  • بیان دلیل
  • متن را دقیق، روان و با لحن مناسب می خواند.
  • تشخیص شکل صحیح واژه ها و درست مینویسد.
  • با رعایت اصول نگارشی ، متنی کوتاه و خلاق مینویسد.
  • بیشتر اوقات با دقت گوش می دهد و با درنگ واکنش مناسب نشان می دهد.
  • با بیان چند جمله ارتباط موفق برقرار می کند.
  • تشخیص صحیح شکل همه ی واژه ها و درست نوشتن بیشتر آن ها
  • با رعایت علائم نگارشی روان می خواند.
  • در برخی موارد، متن خلاق با اصول نگارشی می نویسد.نیاز به کمی تلاش دارد.
  • گاهی با یادآوری گوش می دهد و واکنش نشان می دهد.
  • برقرارارتباط با جمله های ساده و کوتاه
  • رعایت کردن برخی از اصول نگارشی درجمله های کوتاه که می نویسد
  • گاهی، متن را بدون غلط می خواند و  درک  قسمتی از پیام
  • درک کامل متن با پرسش از قیمت های مختلف متن
  • با راهنمایی معلم گوش می دهد، پیام را درک می کند و واکنش نشان می دهد.
  • گاهی، متن را به صورت مستقل می خواند.
  • به ندرت واژه ها را درست تشخیص می دهد
  • با کمک معلم، جمله های کوتاه می نویسد.
  • با انجام فعالیت هایی مانند می تواند بهتر بنویسد و
  • طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.
مهارت های نوشتاری

توصیف عملکرد درس هنر پایه دوم ابتدایی :

لطفا جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درجهت درک مفاهیم توصیف عملکرد درس هنر پایه دوم ابتدایی و اهداف توصیف و گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا ادامه مطالب را، با دقت بیشتری مطالعه فرمایید تا به مفاهیم مورد نیاز خود دست یابید.

برای توصیف عملکرد درس هنر پایه دوم ابتدایی به عناوینی همچون :اهداف درس هنر پایه دوم ابتدایی، اهداف درس هنر پایه دوم ابتدایی نیاز داریم که معانی هر کدام به طور جداگانه برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

اهداف درس هنر پایه دوم ابتدایی :

اهداف درس هنر پایه دوم ابتدایی به شرح زیر میباشد در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل توجه میباشد.

بیان ایده در قالب های مختلف هنری: زیبا شناسی، ارتباط با طبیعت و قالب های هنری: میراث فرهنگی، تولید هنر و نقد هنری

  1. استفاده مناسب از ابزار

توصیف عملکرد درس هنر پایه دوم ابتدایی :

توصیف عملکرد درس هنر پایه دوم ابتدایی گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل ذکر و همانند نمره دهی است.

خیلی خوب :

با ایده گرفتن از بیعت، میراث فرهنگی اثر خود را با رعایت جنبه های زیباشناختی تولید می کند. تولید هنری خود را توصیف می کند و از ابزار درست استفاده می کند.

خوب :

در بعضی موارد، با ایده گرفتن از طبیعت، میراث فرهنگی اثر خود را با رعایت جنبه های زیبا شناختی تولید می کند. گاهی، تولید هنری خود را توصیف می کند و از ابزار درست استفاده می کند. از او بخواهید فعالیت های هنری خود را برای دیگران توصیف نماید.

قابل قبول :

با راهنمایی دیگران، با ایده گرفتن از طبیعت، میراث فرهنگی اثر خود را با رعایت جنبه های زیباشناختی تولید می کند. در بعضی موارد تولید هنری خود را توصیف می کند و از ابزار درست استفاده می کند. بهتر است فعالیت های هنری خود را در محیط های واقعی انجام دهد.

نیاز به تلاش :

با کمک مستقیم دیگران، با ایده گرفتن از طبیعت، میراث فرهنگی اثر خود را با رعایت جنبه های زیبا شناختی تولید می کند. به ندرت تولید هنری خود را توصیف می کند و از ابزار درست استفاده می کند. بنابراین طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.

توصیف عملکرد درس هنر پایه دوم ابتدایی
اهداف درس هنر پایه دوم ابتدایی خیلی خوب خوب   قابل قبول   نیاز به تلاش
استفاده مناسب از ابزار
  • با ایده گرفتن اثر خود را با رعایت جنبه های زیباشناختی تولید می کند.
  • توصیف تولید هنری خود
  • استفاده درست از ابزارها
  • در بعضی موارد، با ایده گرفتن اثر خود را با رعایت جنبه های زیبا شناختی تولید می کند.
  • گاهی، تولید هنری خود را توصیف می کند و از ابزار درست استفاده می کند.
  • با راهنمایی دیگران، با ایده گرفتن اثر خود را با رعایت جنبه های زیبا شناختی تولید می کند.
  • در بعضی موارد تولید هنری خود را توصیف می کند
  •  از ابزار درست استفاده می کند.
  • با کمک مستقیم دیگران، با ایده گرفتن اثر خود را با رعایت جنبه های زیبا شناختی تولید می کند.
  • به ندرت تولید هنری خود را توصیف می کند
  • از ابزار درست استفاده می کند.
  • بنابراین طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.

توصیف عملکرد درس ریاضی پایه دوم ابتدایی :

لطفا جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درجهت درک مفاهیم توصیف عملکرد درس ریاضی پایه دوم ابتدایی و اهداف توصیف و گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا ادامه مطالب را، با دقت بیشتری مطالعه فرمایید تا به مفاهیم مورد نیاز خود دست یابید.

برای توصیف عملکرد درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به عناوینی همچون :اهداف درس ریاضی پایه دوم ابتدایی، اهداف درس ریاضی پایه دوم ابتدایی نیاز داریم که معانی هر کدام به طور جداگانه برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

اهداف درس ریاضی پایه دوم ابتدایی :

اهداف درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به شرح زیر میباشد در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل توجه میباشد.

  1. عدد و رقم: شمارش اعداد دو و سه رقمی، مقایسه اعداد، اعداد تقریبی
  2. عملیات روی اعداد: جمع، تفریق اعاد دو و سه رقمی به روش فرایندی و فن
  3. حل مسئله: راهبرد حل مسئله و حل
  4. مسئله هندسی: اشکال هندسی، روابط بین اشکال
  5. اندازه گیری: زمان، طول، پول
  6. آمار و نمودار، آمار و سرشماری، رسم نمودار
  7. کسر، احتمال

گزارش moshavergroup.com پیشرفت تحصیلی در سیدا

توصیف عملکرد درس ریاضی پایه دوم ابتدایی :

توصیف عملکرد درس ریاضی پایه دوم ابتدایی گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل ذکر و همانند نمره دهی است.

خیلی خوب :

با استفاده از روش های مختلف تمام تمرین های مربوط اعداد و مقایسه آن ها، راهبردهای حل مسئله، جمع و تفریق، آشنایی با مفهوم اولیه ضرب، تقارن، اشکال هندسی، اندازه گیری؛ آمار و نمودار و کسر احتمال به صورت شفاهی و … کتبی انجام می دهد.

خوب :

با استفاده از روش ها بیشتر تمرین های مربوط اعداد و مقایسه آن ها، جمع و تفریق، آشنایی با مفهوم اولیه ضرب، تقارن، اشکال هندسی، اندازه گیری، آمار و نمودار و کسر احتمال به صورت شفاهی و. کتبی انجام می دهد، اما در کاربرد راهبردهای حل مسئله نیاز به تمرین دارد. از او بخواهید با مشاهده پیرامون خود مسئله های متفاوت بنویسد و آن ها را از راه های مختلف حل کند.

قابل قبول :

با استفاده از برخی روش ها اغلب تمرین های مربوط اعداد و مقایسه آن ها، آشنایی با مفهوم اولیه ضرب، تقارن، اشکال هندسی، اندازه گیری، آمار و نمودار و کسر احتمال به صورت شفاهی و کتبی انجام می دهد؛ اما در کاربرد راهبردهای حل مسئله، جمع و تفریق نیاز به راهنمایی بیشتری دارد. بهتر است فعالیت های روزانه خود را به صورت مسئله بنویسد و برای حل آن ها از انواع روش های جمع و تفریق استفاده کند.

نیاز به تلاش :

همواره با کمک معلم برخی از تمرین های مربوط اعداد و مقایسه آن ها، راهبردهای حل مسئله، جمع و تفریق، آشنایی با مفهوم اولیه ضرب، تقارن؛ اشکال هندسی، اندازه گیری، آمار و نمودار و کسر احتمال به صورت شفاهی و. کتبی انجام می دهد. بنابراین طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.

توصیف عملکرد درس ریاضی پایه دوم ابتدایی
اهداف درس ریاضی پایه دوم ابتدایی خیلی خوب خوب   قابل قبول   نیاز به تلاش
عدد و رقم: شمارش اعداد دو و سه رقمی، مقایسه اعداد، اعداد تقریبی
  • با استفاده از روش های مختلف تمام تمرین ها را به صورت شفاهی وکتبی انجام می دهد.
  • با استفاده از روش ها بیشتر تمرین ها را به صورت شفاهی و کتبی انجام می دهد.
  • در کاربرد راهبردهای حل مسئله نیاز به تمرین دارد.
  • نیاز به تمرین.
  • با استفاده از برخی روش ها اغلب تمرین ها را به صورت شفاهی و کتبی انجام می دهد
  • در کاربرد راهبردهای حل مسئله، جمع و تفریق نیاز به راهنمایی بیشتری دارد.
  • استفاده از انواع روش های جمع و تفریق در فعالیت های روزانه خود
  • همواره با کمک معلم برخی از تمرین ها را به صورت شفاهی و کتبی انجام می دهد.
  • طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.
عملیات روی اعداد: جمع، تفریق اعاد دو و سه رقمی به روش فرایندی و فن
حل مسئله: راهبرد حل مسئله و حل
مسئله هندسی: اشکال هندسی، روابط بین اشکال
اندازه گیری: زمان، طول، پول
آمار و نمودار، آمار و سرشماری، رسم نمودار
کسر، احتمال

توصیف عملکرد درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی:

لطفا جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درجهت درک مفاهیم توصیف عملکرد درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی و اهداف توصیف و گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا ادامه مطالب را، با دقت بیشتری مطالعه فرمایید تا به مفاهیم مورد نیاز خود دست یابید.

برای توصیف عملکرد درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی به عناوینی همچون :اهداف درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی، اهداف درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی نیاز داریم که معانی هر کدام به طور جداگانه برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

اهداف درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی :

اهداف درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی به شرح زیر میباشد در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل توجه میباشد.

  1. درگیر شدن در فرایند یادگیری
  2. به کارگیری شیوه های متعدد و متنوع
  3. یادگیری به کارگیری آموخته های خود در زندگی
  4. به کارگیری شیوه های متعدد و متنوع ارائه تسلط به فرایند یادگیری خود

توصیف عملکرد درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی :

توصیف عملکرد درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل ذکر و همانند نمره دهی است.

خیلی خوب :

از شیوه های علمی در یادگیری و ارائه موضوعات استفاده می کند. آموخته های خود را در زندگی به شایستگی به کار می گیرد.

خوب :

از بیشتر شیوه های علمی در یادگیری و ارائه موضوعات استفاده می کند و آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد. خواندن کتاب های علمی، رفتن به محیط زیست و…، سپس یادداشت کردن مشاهدات به او کمک می کند.

قابل قبول :

از برخی شیوه های علمی در یادگیری و ارائه موضوعات استفاده می کند و اغلب آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد. بهتر است با الهام گرفتن از محیط زیست دست سازه، نمونک و… بسازد و آموخته های خود را در زندگی به کار بگیرد.

نیاز به تلاش :

به ندرت از برخی شیوه های علمی در یادگیری و ارائه موضوعات استفاده می کند و با راهنمایی معلم آموخته های خود را در زندگی مرتبط می کند. بنابراین طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.

توصیف عملکرد درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی
اهداف درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی خیلی خوب خوب   قابل قبول   نیاز به تلاش
درگیر شدن در فرایند یادگیری
  • ازتمامی  شیوه های علمی در یادگیری و ارائه موضوعات استفاده می کند.
  • آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد.
  • از بیشتر شیوه های علمی در یادگیری و ارائه موضوعات استفاده می کند
  • آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد.
  • خواندن، تمرین کردن و سپس یادداشت کردن مشاهدات به او کمک می کند.
  • از برخی شیوه های علمی در یادگیری و ارائه موضوعات استفاده می کند
  • اغلب آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد.
  • به ندرت از برخی شیوه های علمی در یادگیری و ارائه موضوعات استفاده می کند
  • با راهنمایی معلم آموخته های خود را در زندگی مرتبط می کند.
  • بنابراین طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.
به کارگیری شیوه های متعدد و متنوع
یادگیری به کارگیری آموخته های خود در زندگی
به کارگیری شیوه های متعدد و متنوع ارائه تسلط به فرایند یادگیری خود

توصیف عملکرد درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی :

لطفا جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درجهت درک مفاهیم توصیف عملکرد درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی و اهداف توصیف و گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا ادامه مطالب را، با دقت بیشتری مطالعه فرمایید تا به مفاهیم مورد نیاز خود دست یابید.

برای توصیف عملکرد درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی به عناوینی همچون :اهداف درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی، اهداف درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی نیاز داریم که معانی هر کدام به طور جداگانه برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

اهداف درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی

اهداف درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی به شرح زیر میباشد در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل توجه میباشد.

  1. خداشناسی
  2. پیامبری
  3. امامت
  4. آداب و اخلاق اسلامی
  5. قرآن کریم
  6. احکام اسلامی
  7. مراسم اسلامی
  8. خودشناسی

توصیف عملکرد درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی :

توصیف عملکرد درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل ذکر و همانند نمره دهی است.

خیلی خوب :

نمونه های متنوعی از نعمت های خدا را بیان می کند. ضمن ابراز علاقه و امامان و بزرگان دینی، در الگو گیری از رفتار آن ها تلاش می کند. احکام اسلامی را می داند و در عمل به کار می گیرد. در مراسم اسلامی مشارکت فعال دارد.

خوب :

نمونه هایی از نعمت های خدا را بیان می کند. ضمن ابراز علاقه به امامان و بزرگان دینی، در الگو گیری از رفتار آن ها تلاش می کند. احکام اسلامی را می داند و اغلب رعایت می کند. در مراسم اسلامی مشارکت دارد. مشاهده نماز جماعت از رسانه ها، شرکت در مساجد و… در یادگیری احکام اسلامی به او کمک می کند.

قابل قبول :

نمونه ای از نعمت های خدا را بیان می کند. ضمن ابراز علاقه به امامان و بزرگان دینی، در الگو گیری از رفتار آن ها تلاش می کند. احکام اسلامی را می داند و در برخی موارد به کار می گیرد. در مراسم اسلامی شرکت می کند. بهتر است با استفاده از نرم افزارهای آموزشی، حضور در مراسم مذهبی و… احکام اسلامی را فرا بگیرد.

نیاز به تلاش :

با راهنمایی معلم نمونه ای از نعمت های خدا را بیان می کند. ضمن ابراز علاقه به امامان و بزرگان دینی، در الگو گیری از رفتار آن ها تلاش می کند. با کمک معلم احکام اسلامی را یاد می گیرد و به کار می برد. با همراهی معلم در مراسم اسلامی شرکت می کند. بنابراین طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.

توصیف عملکرد درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی
اهداف درس هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی خیلی خوب خوب   قابل قبول   نیاز به تلاش
خداشناسی
  • نمونه های متنوعی از نعمت های خدا را بیان می کند.
  •  ابراز علاقه و الگو گیری از امامان و بزرگان دینی
  • به کار گیری احکام اسلامی  و دانستن آن.
  • مشارکت فعال در مراسم اسلامی .
  • بیان نمونه هایی از نعمت های خدا
  •  ابراز علاقه و الگو گیری از امامان و بزرگان دینی
  • احکام اسلامی را می داند و اغلب رعایت می کند.
  • در مراسم اسلامی مشارکت دارد.
  • مشاهده نماز جماعت از رسانه ها، شرکت در مساجد و… در یادگیری احکام اسلامی به او کمک می کند.
  • نمونه ای از نعمت های خدا را بیان می کند.
  • ابراز علاقه و الگو گیری از امامان و بزرگان دینی.
  • احکام اسلامی را می داند و در برخی موارد به کار می گیرد.
  • در مراسم اسلامی شرکت می کند.
  •  استفاده از نرم افزارهای آموزشی، حضور در مراسم مذهبی و… احکام اسلامی .
  • با راهنمایی معلم نمونه ای از نعمت های خدا را بیان می کند.
  • ابراز علاقه و الگو گیری از امامان و بزرگان دینی
  • با کمک معلم احکام اسلامی را یاد می گیرد و به کار می برد.
  • با همراهی معلم در مراسم اسلامی شرکت می کند.
  • بنابراین طبق برنامه داده شده، مفاهیم کتاب را مطالعه و فعالیت ها را تمرین نماید.
پیامبری
امامت
آداب و اخلاق اسلامی
قرآن کریم
احکام اسلامی
مراسم اسلامی
خودشناسی

این مقاله مشاور گروپ را به توضیح گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا پرداختیم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا به آدرس اینترنتی sida.medu.ir اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان  در بابت موضوع گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

اهداف مربوط به شایستگی های عمومی پایه دوم ابتدایی :

اهداف درس شایستگی های عمومی پایه دوم ابتدایی به شرح زیر میباشد در گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل توجه میباشد.

  1. شایستگی های فردی: رعایت بهداشت و ایمنی
  2. رعایت آموخته های اخلاقی
  3. شایستگی های فرهنگی اجتماعی: مسئولیت پذیری
  4. مشارکت در کار گروهی، احترام به ارزش های ملی و مذهبی
  5. شایستگی های یادگیری: توجه به مطالعه و کتاب خوانی تلاش برای یادگیری بیشتر در مکان ها و زمان های مختلف

moshavergroup.comگزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا

توصیف عملکرد مربوط به شایستگی های عمومی پایه دوم ابتدایی :

توصیف عملکرد درس شایستگی های عمومی پایه دوم ابتدایی گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل ذکر و همانند نمره دهی است

خیلی خوب:

بهداشت ایمنی فردی را رعایت می کند. مسئولیت پذیر است. به مطالعه و کتابخوانی علاقه دارد و برای یادگیری تلاش می کند. در کار گروهی فعالانه مشارکت دارد. به ارزش های ملی و میهنی احترام می گذارد. آموخته های اخلاقی را رعایت می کند.

خوب :

بیشتر موارد بهداشت و ایمنی فردی را رعایت می کند. مسئولیت پذیر است. به مطالعه و کتابخوانی علاقه دارد. برای یاگیری تلاش می کند. در کار گروهی مشارکت دارد و به ارزش های ملی و میهنی احترام می گذارد. بیشتر آموخته های اخلاقی را رعایت می کند.

قابل قبول:

اغلب موارد بهداشت و ایمنی فردی را رعایت می کند. گاهی مسئولیت پذیر است. اغلب به مطالعه و کتابخوانی علاقه دارد. برای یادگیری تلاش می کند. گاهی در کار گروهی شرکت دارد و به ارزش های ملی و میهنی احترام می گذارد. اغلب آموخته های اخلاقی را رعایت می کند.

نیاز به تلاش :

برخی از موارد بهداشت و ایمنی فردی را رعایت می کند. برای پذیرش مسئولیت، شرکت در کار گروهی، مطالعه و یادگیری نیاز به راهنمایی معلم دارد. به برخی از آموخته های اخلاقی و ارزش ها توجه دارد.

توصیف عملکرد مربوط به شایستگی های عمومی پایه دوم ابتدایی

اهداف مربوط به شایستگی های عمومی پایه دوم ابتدایی خیلی خوب خوب   قابل قبول   نیاز به تلاش
شایستگی های فردی: رعایت بهداشت و ایمنی
  • بهداشت ایمنی فردی را رعایت می کند.
  • مسئولیت پذیر است.
  • به مطالعه و کتابخوانی علاقه دارد
  • تلاش برای یادگیری
  • مشارکت فعالانه در کار گروهی
  • رعایت آموخته های اخلاقی
  • رعایت بیشتر موارد بهداشت و ایمنی فردی
  • مسئولیت پذیر است.
  • علاقه به مطالعه و کتابخوانی .
  • تلاش برای یاگیری
  • در کار گروهی مشارکت دارد
  • رعایتبیشتر آموخته های اخلاقی
  • رعایت اغلب موارد بهداشت و ایمنی فردی
  • گاهی مسئولیت پذیر است و در کار گروهی شرکت
  • اغلب به مطالعه و کتابخوانی علاقه دارد.
  • برای یادگیری تلاش می کند.
  • رعایت اغلب آموخته های اخلاقی
  • رعایت برخی از موارد بهداشت و ایمنی فردی
  • نیاز به راهنمایی معلم برای پذیرش مسئولیت، شرکت در کار گروهی، مطالعه و یادگیری.
  • توجه به برخی از آموخته های اخلاقی و ارزش ها
رعایت آموخته های اخلاقی
شایستگی های فرهنگی اجتماعی: مسئولیت پذیری
مشارکت در کار گروهی، احترام به ارزش های ملی و مذهبی
شایستگی های یادگیری: توجه به مطالعه و کتاب خوانی تلاش برای یادگیری بیشتر در مکان ها و زمان های مختلف

صحبت آخر با اولیای گرامی ، لطفا برای بهتر شدن و رشد تحصیلی فرزندانتان به توصیه های معلمان گرانقدر گوش فرادهید و برای محقق شدن آرزوهای فرزندانتان، همکاری وهمراهی های لازم را اجرا نمایید.

این مقاله مشاور گروپ را به توضیح گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا پرداختیم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا به آدرس اینترنتی sida.medu.ir اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان  در بابت موضوع گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول:

آیا در گزارش تحصیلی در سیدا نمره انضباط هم لحاظ میشود؟

بله ، اما به صورت خیلی خوب، خوب، قابل قبول و… یعنی به صورت نمره نمیباشد.

آیا گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا برای تمام معلمان سراسر کشور قابل دسترسی میباشد؟

بله، برای تمام معلمان بزرگوار گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا قابل دسترسی مسیباشد.

گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا با نمرات درکانامه چه تفاوتی دارد؟

گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا به صورت کیفی میزان سطح عملی دانش آموز انتخاب میشود ام در کارنامه درسی به صورت نمره تعیین سطح دانش آموزان عزیز میشود.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه گزارش پیشرفت تحصیلی در سیدا sida.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی