ارشد دانشگاه فرهنگیان

شرایط جدید پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سال 98

جهت مشاوره در زمینه ارشد دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر به دنبال یک دانشگاه عالی برای شغل پر افتخار معلمی هستید، پیشنهاد ما به شما دانشگاه فرهنگیان است. دانشگاه فرهنگیان شرایط خاصی برای پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد (پیوسته و ناپیوسته) دارد. این دانشگاه با توجه به شرایط و امکانات خاصی که برای داوطلبان فراهم می کنید، بالطبع متقاضیان زیادی نیز در گروه های مختلف دارد. پس از اعلام نتایج آموزش کارشناسی ارشد و قبولی، دانشجویان می توانند برای ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان اقدام کنند.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان

در سال 1390، دانشگاه فرهنگیان با هدف تجمع کلیه مراکز تربیت معلم پایه گذاری شد. این دانشگاه با اتکا به مراکز تربیت معلم ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد. دانشگاه فرهنگیان دارای حدود 98 واحد دانشگاهی پردیس و مراکز وابسته به پردیس می باشد که به تربیت معلمان و نیروهای انسانی پرداخته است. این مرکز از ابتدا با پذیرش دانشجوی کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد به فعالیت خود ادامه داده است. دانشگاه فرهنگیان وابسته به آموزش و پرورش بوده و از اولین سال با جذب نزدیک به 25 هزار دانشجو، فرایند آموزشی خود را آغاز کرد. علاقمندان می توانند سایت دانشگاه فرهنگیان را پیگیری نمایند.

دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد فرهنگیان

چندین سال است که دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد فرهنگیان طبق ضوابط و قوانین خاصی صورت می گیرد. بنابر اعلام سرپرست دانشگاه تنها 30 تا 40 درصد دانشجویان از میان پذیرفته شدگان سهمیه آزاد و کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته می باشند. مابقی دانشجویان از میان معلمان و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان خواهند بود. با توجه به اینکه رشته های مختلفی در مقطع کارشناسی ارشد فرهنگیان ارائه شده است، امکان تحصیل برای بسیاری از داوطلبان در این دانشگاه وجود دارد. متقاضیان می توانند با شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سازمان سنجش، اولین گام را برای پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان بردارند.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان

شرایط کارشناسی ارشد فرهنگیان 1402

با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان ثبت نام داوطلبان را در طی دو مرحله حضوری و غیر حضوری انجام می دهد، تاریخ و زمان خاصی برای آن مشخص کرده است. دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند برای ثبت نام غیرحضوری خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با استفاده از سایت www.cuf.ac.ir وارد سیستم جامع دانشگاهی گلستان شوند و ثبت نام غیرحضوری خود را در تاریخ مشخص شده از سوی دانشگاه انجام دهند. پس از تکمیل فرایند ثبت نام غیر حضوری، داوطلبان باید بار دیگر در زمان مشخص شده از سوی دانشگاه، برای ثبت نام حضوری دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

فراموش نکنید در صورت عدم حضور در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان، ثبت نام شما منتفی خواهد شد و برداشت دانشگاه، انصراف شما از تحصیل می باشد.

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان، همین حالا عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید.

moshavergroup 1

شرایط اختصاصی لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان

داوطلبان به منظور ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان، باید شرایط خاصی را دارا باشند. این شرایط طبق قوانین و مقررات آموزش و پرورش بوده و برای ثبت نام الزامی است. برخی از شرایط اختصاصی لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان عبارتند از:

  • داوطلب باید حکم کارگزینی بیان کننده استخدام رسمی یا قراردادی را داشته باشد. (افرادی مانند معلمان حق التدریس که حکم کارگزینی ندارند، اجازه انتخاب رشته ندارند.)
  • داوطلب باید مجوز موافقت با ادامه تحصیل خود (شاغلان رسمی یا قراردادی) را از آموزش و پرورش شهر خود دریافت کنند.
  • داوطلب باید در هیچ دانشگاه یا مراکز عالی دیگری در حال تحصیل نباشد.
  • داوطلب باید حداقل 3 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش داشته باشد.
  • دانشجویان سال آخر کارشناسی، در صورتی که تا زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان، تحصیل آنها به پایان نرسیده باشد، قبولی آنها بلا اثر خواهد بود.
  • فرهنگیانی که در گذشته مدرک کارشناسی ارشد خود را از موسسات آموزشی دیگر دریافت کرده اند، امکان قبولی در دانشگاه فرهنگیان برای آنها وجود ندارد.

در صورتی که اطلاعات خود را به درستی وارد نکنید یا در طی تحصیل یا زمان ثبت نام مشخص شود که متقاضی دارای شرایط لازم نمی باشد، قبولی داوطلب مردود خواهد شد.

پاسخ سوالات زیر را از کارشناسان اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان  در مجموعه بزرگ مشاورگروپ بخواهید


  1. چه کسانی می توانند از ماموریت تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان استفاده کنند؟
  2. رویه چاپ مقالات  استادان  و دانشجومعلمان در مقطع کارشناسی ارشد فرهنگیان چگونه است؟
  3. چگونگی امکان استفاده از حمایت فعالیت­ های پژوهشی مدرسان و اعضای هیأت علمی (گرنت یا اعتبار پژوهانه)
  4. رویه چاپ کتاب مدرسان و اعضای هیأت علمی و دانشجومعلمان؟
  5. رویه حمایت از رساله­ های دکتری و پایان­ نامه ­های ارشد؟
  6. چگونگی مراحل نقل و انتقالات دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد فرهنگیان؟
  7. چگونگی استفاده از مزایای صندوق وام دانشجویی؟

و …..

ارشد فرهنگیان بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir، در ادامه از طریق راهنمای تصویری، آموزش داده شده است. در ضورتی که داوطلب شرکت در این فراخوان هستید و شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان را نیز دارید، می توانید برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛ در نظر دارد براساس آیین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد»، از بین برگزیدگان علمی دوره کارشناسی پیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در دوره روزانه کارشناسی‌ارشد، دانشجوی کارشناسی ارشد متعهد خدمت به آموزش و پرورش پذیرش نماید.

ارشد فرهنگیان


سوالات متداول ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان

چه کسانی می توانند از ماموریت تحصیلی استفاده کنند؟

اعضای هیأت علمی طبق مفاد ماده 73 آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه، که مصوب هیات امنا است، می توانند مأمور تحصیلی شوند.

آیا فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان می توانند بلافاصله در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند؟

پاسخگویی در خصوص شرایط ادامه تحصیل متعهدین خدمت آموزش و پرورش از حیطه وظایف دانشگاه فرهنگیان خارج بوده و علاقمندان به تحصیل در این مقطع باید موضوع را از دستگاه ذی ربط (آموزش و پرورش) پیگیری نمایید.

چگونگی حمایت از فعالیت­ های پژوهشی مدرسان و اعضای هیأت علمی(گرنت یا اعتبار پژوهانه)؟

گرنت یا اعتبار پژوهانه مبلغی است که بر اساس امتیازهای پژوهشی، ضریب فعالیت ­های آموزشی اعضای هیأت علمی و مدرسان و بر اساس میزان اعتبارات پژوهشی دانشگاه، سالانه در اختیار عضو هیأت علمی واجد شرایط قرار می­گیرد.

4.1/5 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ارشد دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. معصومه عبداللهي ارپناهي

    سلام برای پذیرش بدون ازمون دانشجویان استعداد درخشان برای کارشناسی ارشد فرهنگیان شرایط سنی چرا باید ۲۴ سال باشه!!!!!
    شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان در کنکور سراسری حداکثر ۲۴ سال بود چرا باید برای کارشناسی ارشد هم حداکثر ۲۴ سال تمام باشه باید شرط سنی ارشد افزایش پیدا کنه!!!!!

    پاسخ
  2. محمود

    عرض سلام و درود و خسته نباشید ، ببخشید من دانشجوی ترم آخر دانشگاه فرهنگیان هستم بنابر بند ۱۳ و ۱۴ در دفترچه شماره 2 سال ۱۴۰۰ که در صفحه ۴۶۸ آن آمده :

    ۱۳.دانشجويان سال آخر مقطع كارشناسي كه تا تاريخ 31/6/400 فارغ التحصيل ميشوند، مجاز به انتخاب رشته هاي تحصيلي ويژه فرهنگيان رسمي پيماني هستند؛ ليكن افرادي كه به هر دليل تا مهلت مقرر، فارغ التحصيل نشده باشند، قبولي آنان “كان لم يكن” تلقي خواهد شد.

    ۱۴ .كليه رشته هاي تحصيلي ويژه فرهنگيان، مخصوص شاغلان رسمي يا پيماني واجد شرايط آموزش وپرورش است لذا ساير داوطلبان اعم از قراردادي، تطبيقي نهضت سوادآموزي، شركتي، معلمان حق التدريس، آموزشياران نهضت سوادآموزي، حق التدريسي هاي مدارس غير انتفاعي، داوطلبان آزاد و … مجاز به انتخاب اين رشته ها نبوده و در صورت انتخاب و قبول شدن، قبولي آنان لغو خواهد شد.

    معنای این رو نمیده که دانشجو های ترم آخر دانشگاه فرهنگیان می توانند کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان در صورت قبولی بخوانند.

    پاسخ
  3. Shabestan

    با این ادرسی که از سایت گذاشتید نمیشه وارد سایت شد، به چه علت؟

    پاسخ
  4. Fatemeh

    سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی فرهنگیان ام و قصد دارم برای ارشد در رشته غیر مرتبط با خودم آزمون بدم ، آیا امکانش هست؟

    پاسخ
  5. محمد

    سلام کلاس های آموزشی دانشگاه فرهنگیان معمولا در چه روزهایی برگزار میگردد؟

    پاسخ
  6. زهرا

    سلام،دانشگاه شهید رجایی و تربیت مدرس تو مقطع ارشد برای رشته های با آزمون مصاحبه میگیرن؟تو دفترچه نوشته برای داوطلبین آزاد تعهد خدمت ندارن یعنی همه میتونیم بدون هیچ شرایطی انتخاب کنیم؟

    پاسخ
  7. نسرین

    سلام من کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه پیام نور با معدل ۱۳.۸ هستم میتونم کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم ۳۱ سالمه لطفا راهنمایی کنید .

    پاسخ
  8. اکرم

    سلام..ببخشید من کارشناسی حقوق خوندم.حالا واس ارشد میتونم دانشگاه فرهنگیان رشته جقوق شرکت کنم؟؟و اینکه دانشگاهش حتما حضوریه یا غیر حضوری هم میشه؟؟ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ
  9. Fateme

    سلام من کارشناسی ارتباطات خوندم واسه ارشد میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان شم؟

    پاسخ
  10. یه بنده خدا

    باسلام می خواستم بدونم بدون کنکور هم می شه کارشناسی ارشد با معدل بالا قبول شد؟لطفا اگه میشه بهم جواب بدین خیلی ضروریه

    پاسخ
  11. یه بنده خدا

    سلام ببخشید می خواستم بدونم معدل دوره کارشناسی فرهنگیان اگه بالا باشه چه فوایدی داره وآیا میشه با معدل بالا بدون کنکور کارشناسی ارشد بخونی ؟من رشتم علوم تربیتی هستش و تویه دانشگاه فرهنگیان در حال تحصیلم

    پاسخ
  12. ebrahim

    ایا با داشتن مدرک کارشناسی کامپیوتر از دانشکده فنی میتونم برای ارشد دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟

    پاسخ
  13. رضوان

    باسلام من کارشناسی حسابداری خوندم یه دوره مربیگری اموزش ابتدایی جهادم رفتم الان دلم میخاد استخدام اموزشو پرورش بشم ولی یا رشتما بهونه میکنن رشته دبیرستانمم تجربیه الان نه میتونم دانشگاه فرهنگیان برم چون سن 22 سال میخان و الان من 27 سالمه و ارشدم میگه حتما باید استخدام اموزش وپرورش باشی من چیکار کنم

    پاسخ
  14. ملکی

    با سلام لطفا” راهنمایی کنید که کدام دانشگاه های فرهنگیان در استان ها ارشد در رشته ادبیات دارند .و چگونه وچه تاریخی پذیرش دانشجو دارد؟

    پاسخ
  15. معلم اول

    سلام من ۳ ساله معلم خرید خدمات (حمایتی ) هستم و متولد ۱۳۷۰ و رشته ی آموزش ابتدایی آیا من میتونم کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم ؟
    و آیا میتونم از این طریق جذب آموزش و پرورش بشم؟

    پاسخ
  16. زینب

    با سلام، آیا با مدرک کارشناسی کامپیوتر دانشگاه غیر فرهنگیان میتوان ارشد دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کرد؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام. پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان تنها از میان شاغلان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش صورت می گیرد و سایر داوطلبان اعم از قراردادی، قرارداد تطبیقی نهضت سوادآموزی، شرکتی، معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، حق التدریسی های مدارس غیرانتفاعی، داوطلبان آزاد و … مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه فرهنگیان نمی باشند . اما برخی کد رشته محل های ارائه شده توسط دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی مختص داوطلبان آزاد بوده و شامل این محدودیت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان قرار نمی گیرد . جهت دریافت توضیحات تکمیلی، با کارشناسان اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

      پاسخ
  17. زینب

    با سلام، آیا با مدرک کارشناسی کامپیوتر میتوان ارشد دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کرد؟

    پاسخ
  18. فاطمه

    سلام خسته نباشید
    من کارشناسی شیمی محض خوندم .
    آیا می تونم برای مقطع ارشد دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟
    من در دوران کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان نبودم با این شرایط امکانش هست؟

    پاسخ
    1. آوا

      سلام وقت بخیر من دومین سال تدریسمه سال ۹۷ فارغ التحصیل فرهنگیان شدم ایا امسال نمیتونم برای ارشد شرکت کنم در این دانشگاه؟

      پاسخ
  19. sayed anayatallah

    با سلام و احترام؛ ثبت نام و آزمون برای پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد فرهنگیان از چه تاریخی شروع میشه؟
    با سپاس

    پاسخ
  20. جواد

    سلام تربیت دبیر شهید رجایی که سه سال سابقه نمیخاد؟؟ دانشگاه فرهنگیان نیست اخه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی