talent.cfu.ac.ir کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir - moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه talent.cfu.ac.ir کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir ، موضوعی است که در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم تا به تمامی سوالات شما در این حوزه مانند زمان ثبت نام، سایت ثبت نام، شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان به همراه لیست رشته ها و دانشگاه های پذیرنده ی این مقطع، پاسخ دهیم.

برای دریافت اطلاعات جامع درباره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین خوشحال می شویم تا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در ارتباط با این موضوع با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

مشاورگروپ، مرجع  مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی.

کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir

talent.cfu.ac.ir

talent.cfu.ac.ir، آدرس اینترنتی سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، می باشد. با ورود به این سامانه می توانید در فراخوان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، ثبت نام نمایید

ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان، آغاز شده است.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir، در ادامه از طریق راهنمای تصویری، آموزش داده شده است. در ضورتی که داوطلب شرکت در این فراخوان هستید و شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان را نیز دارید، می توانید برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایید. برای مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنید.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛ در نظر دارد براساس آیین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد»، از بین برگزیدگان علمی دوره کارشناسی پیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در دوره روزانه کارشناسی‌ارشد، دانشجوی کارشناسی ارشد متعهد خدمت به آموزش و پرورش پذیرش نماید.

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان به نشانی، talent.cfu.ac.ir در زمان ثبت نام ارشد فرهنگیان بدون آزمون، در دسترس واجدین شرایط خواهد بود.

برای ثبت نام لازم است به آدرس اینترنتی talent.cfu.ac.ir وارد شوید و با ثبت نام و ساخت حساب کاربری در این سامانه، ثبت نام شما انجام خواهد شد. لازم است برای ساخت حساب کاربری در سامانه talent.cfu.ac.ir ، مطابق تصاویر زیر عمل کنید.

  • ابتدا وارد آدرس سایت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان به نشانی، talent.cfu.ac.ir شوید و مطابق تصویر روی گزینه مشخص شده، کلیک کنید.

سایت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir

در صفحه ی جدیدی که برایتان نمایش داده می شود، با وارد کردن اطلاعات خواسته شده فرایند ثبت نام خود را ادامه دهید.

سایت کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir

برای ورود به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir، اینجا کلیک کنید.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، از 7 خرداد ماه 1402 آغاز شده و تا 10 روز، یعنی تاریخ 17 خرداد 1402 ادامه خواهد داشت. افراد دارای شرایط می بایست، در زمان مشخص شده  برای ثبت نام از طریق سایت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، مراجعه کرده و فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان از 7 خرداد آغاز شده است و تا 17 خرداد 1402 ادامه خواهد داشت. در صورت تمدید مهلت ثبت نام این مقاله به روزرسانی می شود.

مدارک متقاضیانی که در مهلت کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، اقدام نکرده باشند، بررسی نخواهد شد. لذا، به داوطلبان عزیز توصیه می شود با دقت لازم نکات ذکر شده در فراخوان را مطالعه و فقط در صورت دارا بودن شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

مشاورگروپ

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل

9099071613

پاسخگوی سوالات شما، هستیم.

شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

شما عزیزان برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، لازم است تا شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان را دارا باشید. توصیه می کنیم پیش از اقدام برای ثبت نام از طریق سایت talent.cfu.ac.ir، از جزئیات شرایط ارشد بدون کنکور فرهنگیان، اطلاعات کافی کسب کنید. در این قسمت ما شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، را برای شما قرار داده ایم:

  1. دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی سال تحصیلی 98 – 99 که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم  از کل واحد های درسی دوره ها، به لحاظ میانگین، جز 20 درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند، و حداکثر در مدت 8 نیم سال دانش آموخته شوند.
  2. حداقل میانگین تا پایان نیم سال ششم برای کلیه رشته های تحصیلی دانشگاه ها متقاضیان، 17 بوده و متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 1402/6/31 از مقطع کاشناسی خود فارغ التحصیل شوند.
  3. برای خانم هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده اند و از مرخصی بارداری یا زایمان بدون احتساب سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی است.
  4. هر داوطلب مجاز به انتخاب یک رشته یا گرایش می باشد.
  5. تغییر رشته و گرایش بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
  6. دانشجویان مهمان دوره کارشناسی در صورتی می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون بهرمند شود که مقایسه این دسته از دانشجویان برای تعیین رتبه بندی 36 % برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می شود که که بیشترین واحد درسی خود را با آنها گذرانده اند و مدت مجاز تحصیل آنها نیز 7 نیمسال می باشد. 
  7. در صورت طی فرایندهای اداری و اخذ مجوزهای مربوطه دانشجوی پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد از مزایای استخدام، برخورداری از معافیت تحصیلی و محاسبه دو سال تحصیل در سابقه خدمت شغلی برخوردار خواهد شد.
  8. دانشجویان برای انتخاب رشته مورد تقاضا  باید آن دسته از رشته هایی را انتخاب نمایند که بین رشته مورد تقاضا و رشته کارشناسی آنها ارتباط وجود داشته باشد. بدیهی است در صورت عدم تطابق رشته کارشناسی ارشد با رشته مورد تقاضا، متقاضی از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.
  9. شرایط سنی ورود به دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان داشتن حداکثر سن 20 سال می باشد.

دانشجویان تحصیل کرده در لیست دانشگاه های زیر، که دارندگان مدرک معادل کارشناسی، محسوب می شود مجاز به شرکت در فراخوان نیستند. مدارک این دسته از دانشجویان در صورت ارائه درخواست بررسی نخواهد شد.

  • دانشجویان کارشناسی دوره های مجازی نیمه حضوری یا غیرحضوری
  • پردیس بین الملل
  • پردیس های خودگردان
  • دانشگاه های دولتی
  • دانشگاه آزاد اسلامی،
  • دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی
  • موسسات آموزش عالی آزاد
  • مراکز آموزش عالی
  • دانشگاه های جامع علمی – کاربردی
  • دانشگاه پیام نور
  • دانشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

برای ثبت نام، لازم است تا مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، را آماده کنید. در این بخش لیست مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور فرهنگیان را برای شما عزیزان آماده کرده ایم:

  •  گواهی بیست درصد برتر دوره کارشناسی. ( فایل آن در ادامه موجود است)
  •  یک نسخه تصویر از کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی
  •  ریزنمرات کامل  مقطع کارشناسی
  • یک قطعه عکس 3*4 جدید
  • یک نسخه از گواهی اخذ شده مربوط به کسب یکی از فعالیت ها یا افتخارات (چنانچه داوطلبان موفق به کسب افتخاراتی شده و یا در فعالیتهای علمی شرکت داشته اند، باید گواهی آن را ضمیمه کنند.)

 

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، در جداول زیر برای شما عزیزان قرار گرفته است. برای اطلاع از رشته های مختلف و محل پذیرش آنها به همراه سایر اطلاعات مربوط به رشته های ارشد بدون آزمون فرهنگیان، در ادامه این بخش همراه ما باشید.

اطلاع از لیست رشته پیش از ثبت نام در سامانه talent.cfu.ac.ir می تواند مفید باشد.

ردیف رشته کارشناسی مورد مجاز جنسیت محل پذیرش نام رشته کد رشته
1 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان آذربایجان شرقی

پردیس علامه امینی تبریز

زبان و ادبیات فارسی (گرایش

آموزش زبان فارسی)

 110
2 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان تهران پردیس شهید مفتح شهر ری زبان و ادبیات فارسی

(گرایش آموزش زبان فارسی)

 110
3 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان همدان پردیس شهید مقصودی همدان زبان و ادبیات فارسی

(گرایش آموزش زبان فارسی)

 110
4 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان سیستان و بلوچستان پردیس شهید مطهری زاهدان زبان و ادبیات فارسی

(گرایش آموزش زبان فارسی)

 110
5 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان فارس پردیس شهید رجائی شیراز زبان و ادبیات فارسی (گرایش

 آموزش زبان فارسی)

 110
6 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان آذربایجان غربی پردیس شهید رجائی ارومیه زبان و ادبیات فارسی

(گرایش آموزش زبان فارسی)

 110
7 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان کرمان پردیس باهنر کرمان زبان و ادبیات فارسی

(گرایش آموزش زبان فارسی)

 110
8 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان اصفهان پردیس باهنر اصفهان زبان و ادبیات فارسی

(گرایش آموزش زبان فارسی)

 110
9 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان مازندران پردیس دکتر شریعتی ساری زبان و ادبیات فارسی

(گرایش آموزش زبان فارسی)

 110
10 زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان فارسی، زبانشناسی، زبان و ادبیات عربی، آموزش زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان چهارمحال بختیاری پردیس

بحرالعلوم شهرکرد

زبان و ادبیات فارسی

(گرایش آموزش زبان فارسی)

 110

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان:

ردیف
رشته کارشناسی مورد مجاز جنسیت محل پذیرش نام رشته کد رشته
11 آموزش تربیت بدنی، تربیت بدنی، علوم ورزشی ✔ زن ✕ مرد استان تهران پردیس نسیبه تهران رشته رفتار حرکتی گرایش

آموزش تربیت بدنی

 111
12 دارندگان مدرک کارشناسی همه رشته های گروه علوم انسانی و ریاضی ✕ زن ✔ مرد استان قم پردیس ایت الله طالقانی قم علوم قرآن و حدیث  112
13 دارندگان مدرک کارشناسی همه رشته های گروه علوم انسانی و ریاضی ✕ زن ✔ مرد استان تهران پردیس شهید چمران تهران علوم قرآن و حدیث  112
14 دارندگان مدرک کارشناسی همه رشته های گروه علوم انسانی و ریاضی ✔ زن ✕ مرد استان تهران پردیس نسیبه تهران علوم قرآن و حدیث  112
15 آموزش الهیات، علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی،

فقه و حقوق اسلامی، فقه شافعی، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، دارندگان مدرک سطح دو حوزه های علمیه

✔ زن ✔ مرد استان آذربایجان غربی پردیس شهید رجائی ارومیه فقه و مبانی حقوق اسلامی  113
16 علوم تربیتی همه گرایش ها، روانشناسی و دانش آموختگان همه رشته های دانشگاه فرهنگیان ✔ زن ✔ مرد استان فارس پردیس شهید باهنر شیراز برنامه ریزی درسی  114
17 علوم تربیتی همه گرایش ها، روانشناسی و دانش آموختگان همه رشته های دانشگاه فرهنگیان ✔ زن ✔ مرد استان تهران پردیس نسیبه تهران برنامه ریزی درسی  114
18 مدیریت آموزشی ✔ زن ✔ مرد استان تهران پردیس شهید چمران تهران مدیریت آموزشی 115
19 علوم تربیتی همه گرایش ها، روانشناسی ✕ زن ✔ مرد استان تهران پردیس شهید چمران تهران علوم تربیتی

(گرایش آموزش و پرورش ابتدایی)

 116
20 علوم تربیتی همه گرایش ها، روانشناسی ✔ زن ✕ مرد استان تهران پردیس نسیبه تهران علوم تربیتی

(گرایش

آموزش و پرورش ابتدایی)

 116
21 علوم تربیتی همه گرایش ها، روانشناسی ✔ زن ✕ مرد استان فارس پردیس شهید باهنر شیراز علوم تربیتی

(گرایش آموزش و پرورش ابتدایی)

 116
22 علوم تربیتی همه گرایش ها، روانشناسی ✕ زن ✔ مرد استان فارس پردیس شهید رجائی شیراز علوم تربیتی

(گرایش آموزش و پرورش ابتدایی)

 116

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان:

ردیف
رشته کارشناسی مورد مجاز جنسیت محل پذیرش نام رشته کد رشته
23 علوم تربیتی همه گرایش ها، روانشناسی ✔ زن ✔ مرد استان اصفهان پردیس فاطمه الزهرا اصفهان علوم تربیتی

(گرایش آموزش

و پرورش ابتدایی)

 116
24 علوم تربیتی همه گرایش ها، روانشناسی ✔ زن ✔ مرد استان کرمان پردیس خواجه نصیر طوسی علوم تربیتی

(گرایش آموزش

و پرورش ابتدایی)

 116
25 آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی ✔ زن ✔ مرد استان تهران پردیس شهید چمران تهران آموزش زبان انگلیسی 117
26 مشاوره، روانشناسی ✔ زن ✔ مرد استان آذربایجان شرقی

پردیس علامه امینی تبریز

روانشناسی تربیتی  118
27 مشاوره، روانشناسی ✔ زن ✔ مرد استان تهران پردیس نسیبه تهران روانشناسی تربیتی  118
28 آموزش شیمی، شیمی محض، شیمی کاربردی ✕ زن ✔ مرد استان تهران پردیس شهید چمران تهران آموزش شیمی 119
29 آموزش شیمی، شیمی محض، شیمی کاربردی ✔ زن ✕ مرد استان تهران پردیس نسیبه تهران آموزش شیمی 119
30 آموزش فیزیک، دبیری فیزیک، فیزیک همه گرایش ها ✔ زن ✔ مرد استان خراسان رضوی پردیس شهید بهشتی مشهد آموزش فیزیک 120
31 آموزش فیزیک، دبیری فیزیک، فیزیک همه گرایش ها ✔ زن ✔ مرد استان تهران پردیس شهید چمران تهران آموزش فیزیک  120
32 زیست شناسی همه گرایش ها ✕ زن ✔ مرد استان تهران پردیس شهید چمران تهران آموزش زیست شناسی  121
33 زیست شناسی همه گرایش ها ✔ زن ✕ مرد استان تهران پردیس نسیبه تهران آموزش زیست شناسی  121
34 ریاضی همه گرایش ها ✔ زن ✔ مرد استان تهران پردیس شهید چمران تهران آموزش ریاضی  122

همچنین می توانید با دانلود فایل لیست رشته های ارشد بدون آزمون فرهنگیان از طریق لینک زیر، آن را دریافت نمایید:

مشاورگروپ

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل

9099071613

پاسخگوی سوالات شما، هستیم.

لیست دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

لیست دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان در این قسمت قرار گرفته است با مطالعه ی آن می توانید تمام دانشگاه هایی که کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، را پذیرش می کنند، مشاهده کرده و سپس در سامانه ارشد دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir اقدام به ثبت نام ارشد فرهنگیان بدون کنکور کنید.

  • دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • دانشگاه تهران
  • دانشگاه تربیت مدرس
  • دانشگاه تبریز
  • دانشگاه اصفهان
  • دانشگاه علامه طباطبائی
  • دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
  • دانشگاه شیراز
  • دانشگاه صنعتی اصفهان
  • دانشگاه شهید چمران اهواز
  • دانشگاه یزد
  • دانشگاه ارومیه
  • دانشگاه خوارزمی
  • دانشگاه رازی کرمانشاه
  • دانشگاه علم و صنعت ایران
  • دانشگاه خلیج فارس بوشهر
  • دانشگاه زنجان
  • دانشگاه سیستان و بلوچستان
  • دانشگاه گیلان
  • دانشگاه بوعلی همدان
  • دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • دانشگاه هنر
  • دانشگاه صنعتی سهند تبریز
  • دانشگاه صنعتی بابل
  • دانشگاه بیرجند
  • دانشگاه بوعلی سینا همدان
  • دانشگاه الزهرا
  • دانشگاه کاشان
  • دانشگاه امام صادق
  • دانشگاه معارف
  • دانشگاه شاهد

همچنین می توانید با دانلود فایل لیست دانشگاه های پذیرنده ارشد بدون آزمون فرهنگیان از طریق لینک زیر، آن را دریافت نمایید:


سوالات متداول کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان، چه قدر است؟

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان از 7 خرداد آغاز شده است و تا 17 خرداد 1402 ادامه خواهد داشت. در صورت تمدید مهلت ثبت نام این مقاله به روزرسانی می شود.

شرایط سنی ثبت نام ارشد بدون آزمون فرهنگیان، چیست؟

شرایط سنی ثبت نام ارشد بدون آزمون فرهنگیان داشتن حداکثر سن 20 سال می باشد.

هزینه ثبت نام ارشد بدون آزمون فرهنگیان، چه قدر است؟

هزینه ثبت نام ارشد بدون آزمون فرهنگیان مبلغ دویست هزار تومان از طریق سامانه ثبت نام talent.cfu.ac.ir صرفا برای افرادی که پس از بررسی مدارک و پذیرش اولیه به مصاحبه دعوت می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه talent.cfu.ac.ir کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهرا

    باسلام من ۳۵ سال دارم و فوق لیسانس شیمی با معدل ۱۷ هستم چگونه میتونم بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان بشم در ازمونها هم شرکت کردم قبول نشدم میشه راهنماییم کنید امکانش هست یا نه ممنون

    پاسخ
  2. سارا

    با سلام و احترام
    درخصوص اطلاعیه ی جدید دانشگاه فرهنگیان قریب به ۴ ماهه اطلاعیه زده شده و ثبت نام ها انجام گرفته ما دانشجو های استعداد درخشان چشم امیدمون به این دانشگاه بود
    الان بعد این همه مدت اطلاعیه اومده مجوز ندادن
    برای یک پذیرش از طریق استعداد درخشان و نخبه های مملکت چرا نباید مجوز بدن
    لطفا تقاضا داریم رسیدگی کنید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    پاسخ
  3. سارا

    دوستان اگر از این طریق ثبت نام کردین لطفا با این شماره تماس بگیرین و اعتراض کنید که این چند ماه مارو مسخره کرده بودند
    یا بیاین یه گروه بزنیم که ببینیم چکار کنیم
    بدون مجوز بودن اصلا چرا ثبت نام انجام دادند .
    چرا ۴ ماه مسخرمون کردن؟؟؟
    پذیرش نداشتن چرا اطلاعیه پذیرش دادن ، بعد این همه روز اطلاعیه دادن پذیرش نخواهیم داشت؟؟

    پاسخ
  4. فرشته

    باسلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید بنده رشته ارشد عمران سازه فارغ‌التحصیل شدم میخوام از دانشگاه فرهنگیان بدون آزمون به رشته اموزش مدریت بخونم ،میتونم ثبت نام کنم در ضمن آیا سن هم مطرح هست یاخیر باتشکر از شما

    پاسخ
  5. مبینا

    سلام من ورودی ۹۹ دانشگاه علامه هستم آیا امکان پذیرش فرهنگیان از استعدادهای درخشان دانشگاه های دولتی برای سال ۱۴۰۳ که فارغ التحصیل خواهم شد هست یا خیر ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ
  6. مبینا

    سلام من ورودی ۹۹ دانشگاه علامه هستم آیا امکان پذیرش فرهنگیان از استعدادهای دانشگاه های دولتی برای سال ۱۴۰۳ که فارغ التحصیل خواهش شد هست یا خیر ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ
  7. نیما

    با سلام من رشته بهداشت مواد غذایی هستم و قصد دارم از طریق پذیرش استعداد درخشان و دانشجوی ممتاز وارد کارشناسی ارشد فرهنگیان شوم ، آیا رشته هایی که مجاز به انتخاب هستم میتوان اموزش زبان انگلیسی یا ادبیات باشد یا صرفا میتوانم زیست شناسی را که مربوط به رشته کارشناسی من است انتخاب کنم

    پاسخ
  8. نیما

    با سلام من رشته بهداشت مواد غذایی هستم و قصد دارم از طریق پذیرش استعداد درخشان و دانشجوی ممتاز وارد کارشناسی ارشد فرهنگیان شوم ، آیا رشته هایی که مجاز به انتخاب هستم میتوان اموزش زبان انگلیسی یا ادبیات باشد یا صرفا میتوانم زیست شناسی را که مربوط به رشته کارشناسی من است انتخاب کنم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی