ارشد دانشگاه فرهنگیان

شرایط جدید پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سال 98

جهت مشاوره در زمینه ارشد دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر به دنبال یک دانشگاه عالی برای شغل پر افتخار معلمی هستید، پیشنهاد ما به شما دانشگاه فرهنگیان است. دانشگاه فرهنگیان شرایط خاصی برای پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد (پیوسته و ناپیوسته) دارد. این دانشگاه با توجه به شرایط و امکانات خاصی که برای داوطلبان فراهم می کنید، بالطبع متقاضیان زیادی نیز در گروه های مختلف دارد. پس از اعلام نتایج آموزش کارشناسی ارشد و قبولی، دانشجویان می توانند برای ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان اقدام کنند.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان

در سال 1390، دانشگاه فرهنگیان با هدف تجمع کلیه مراکز تربیت معلم پایه گذاری شد. این دانشگاه با اتکا به مراکز تربیت معلم ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد. دانشگاه فرهنگیان دارای حدود 98 واحد دانشگاهی پردیس و مراکز وابسته به پردیس می باشد که به تربیت معلمان و نیروهای انسانی پرداخته است. این مرکز از ابتدا با پذیرش دانشجوی کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد به فعالیت خود ادامه داده است. دانشگاه فرهنگیان وابسته به آموزش و پرورش بوده و از اولین سال با جذب نزدیک به 25 هزار دانشجو، فرایند آموزشی خود را آغاز کرد. علاقمندان می توانند سایت دانشگاه فرهنگیان را پیگیری نمایند.

دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد فرهنگیان

چندین سال است که دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد فرهنگیان طبق ضوابط و قوانین خاصی صورت می گیرد. بنابر اعلام سرپرست دانشگاه تنها 30 تا 40 درصد دانشجویان از میان پذیرفته شدگان سهمیه آزاد و کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته می باشند. مابقی دانشجویان از میان معلمان و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان خواهند بود. با توجه به اینکه رشته های مختلفی در مقطع کارشناسی ارشد فرهنگیان ارائه شده است، امکان تحصیل برای بسیاری از داوطلبان در این دانشگاه وجود دارد. متقاضیان می توانند با شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سازمان سنجش، اولین گام را برای پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان بردارند.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان

شرایط کارشناسی ارشد فرهنگیان 1402

با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان ثبت نام داوطلبان را در طی دو مرحله حضوری و غیر حضوری انجام می دهد، تاریخ و زمان خاصی برای آن مشخص کرده است. دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند برای ثبت نام غیرحضوری خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با استفاده از سایت www.cuf.ac.ir وارد سیستم جامع دانشگاهی گلستان شوند و ثبت نام غیرحضوری خود را در تاریخ مشخص شده از سوی دانشگاه انجام دهند. پس از تکمیل فرایند ثبت نام غیر حضوری، داوطلبان باید بار دیگر در زمان مشخص شده از سوی دانشگاه، برای ثبت نام حضوری دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

فراموش نکنید در صورت عدم حضور در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان، ثبت نام شما منتفی خواهد شد و برداشت دانشگاه، انصراف شما از تحصیل می باشد.

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان، همین حالا عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید.

moshavergroup 1

شرایط اختصاصی لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان

داوطلبان به منظور ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان، باید شرایط خاصی را دارا باشند. این شرایط طبق قوانین و مقررات آموزش و پرورش بوده و برای ثبت نام الزامی است. برخی از شرایط اختصاصی لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان عبارتند از:

  • داوطلب باید حکم کارگزینی بیان کننده استخدام رسمی یا قراردادی را داشته باشد. (افرادی مانند معلمان حق التدریس که حکم کارگزینی ندارند، اجازه انتخاب رشته ندارند.)
  • داوطلب باید مجوز موافقت با ادامه تحصیل خود (شاغلان رسمی یا قراردادی) را از آموزش و پرورش شهر خود دریافت کنند.
  • داوطلب باید در هیچ دانشگاه یا مراکز عالی دیگری در حال تحصیل نباشد.
  • داوطلب باید حداقل 3 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش داشته باشد.
  • دانشجویان سال آخر کارشناسی، در صورتی که تا زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان، تحصیل آنها به پایان نرسیده باشد، قبولی آنها بلا اثر خواهد بود.
  • فرهنگیانی که در گذشته مدرک کارشناسی ارشد خود را از موسسات آموزشی دیگر دریافت کرده اند، امکان قبولی در دانشگاه فرهنگیان برای آنها وجود ندارد.

در صورتی که اطلاعات خود را به درستی وارد نکنید یا در طی تحصیل یا زمان ثبت نام مشخص شود که متقاضی دارای شرایط لازم نمی باشد، قبولی داوطلب مردود خواهد شد.

پاسخ سوالات زیر را از کارشناسان اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان  در مجموعه بزرگ مشاورگروپ بخواهید


  1. چه کسانی می توانند از ماموریت تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان استفاده کنند؟
  2. رویه چاپ مقالات  استادان  و دانشجومعلمان در مقطع کارشناسی ارشد فرهنگیان چگونه است؟
  3. چگونگی امکان استفاده از حمایت فعالیت­ های پژوهشی مدرسان و اعضای هیأت علمی (گرنت یا اعتبار پژوهانه)
  4. رویه چاپ کتاب مدرسان و اعضای هیأت علمی و دانشجومعلمان؟
  5. رویه حمایت از رساله­ های دکتری و پایان­ نامه ­های ارشد؟
  6. چگونگی مراحل نقل و انتقالات دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد فرهنگیان؟
  7. چگونگی استفاده از مزایای صندوق وام دانشجویی؟

و …..

ارشد فرهنگیان بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان talent.cfu.ac.ir، در ادامه از طریق راهنمای تصویری، آموزش داده شده است. در ضورتی که داوطلب شرکت در این فراخوان هستید و شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان را نیز دارید، می توانید برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛ در نظر دارد براساس آیین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد»، از بین برگزیدگان علمی دوره کارشناسی پیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در دوره روزانه کارشناسی‌ارشد، دانشجوی کارشناسی ارشد متعهد خدمت به آموزش و پرورش پذیرش نماید.

ارشد فرهنگیان


سوالات متداول ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان

چه کسانی می توانند از ماموریت تحصیلی استفاده کنند؟

اعضای هیأت علمی طبق مفاد ماده 73 آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه، که مصوب هیات امنا است، می توانند مأمور تحصیلی شوند.

آیا فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان می توانند بلافاصله در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند؟

پاسخگویی در خصوص شرایط ادامه تحصیل متعهدین خدمت آموزش و پرورش از حیطه وظایف دانشگاه فرهنگیان خارج بوده و علاقمندان به تحصیل در این مقطع باید موضوع را از دستگاه ذی ربط (آموزش و پرورش) پیگیری نمایید.

چگونگی حمایت از فعالیت­ های پژوهشی مدرسان و اعضای هیأت علمی(گرنت یا اعتبار پژوهانه)؟

گرنت یا اعتبار پژوهانه مبلغی است که بر اساس امتیازهای پژوهشی، ضریب فعالیت ­های آموزشی اعضای هیأت علمی و مدرسان و بر اساس میزان اعتبارات پژوهشی دانشگاه، سالانه در اختیار عضو هیأت علمی واجد شرایط قرار می­گیرد.

4.1/5 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ارشد دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ادیب

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من الان لیسانس آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد دارم خواستم ببینم اگه بخوام میتونم باشرکت درکنکور ارشد زبان وارد فرهنگیان بشم؟

    پاسخ
  2. سارا

    دوستان اگر از این طریق ثبت نام کردین لطفا با این شماره تماس بگیرین و اعتراض کنید که این چند ماه مارو مسخره کرده بودند
    یا بیاین یه گروه بزنیم که ببینیم چکار کنیم
    بدون مجوز بودن اصلا چرا ثبت نام انجام دادند .
    ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان لطفااا به درخواست ما دانشجویان استعداد درخشان توجه کنید و همکاری لازم را برای دریافت مجوز انجام دهید از شما خواهش میکنم نگذارید حق ما دانش جویان ضایع گردد

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403