زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مطلب زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ آورده ایم. پایه نهمی هایی که قصد تحصیل در مدرسه دبییرستان ماندگار البرز در پایه دهم دارند و ثبت نام خود را انجام دادند توجه داشته باشند که برای قبولی و رسیدن به خواسته های خود با دانستن تاریخ و زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برنامه ریزی مناسبی برای رسیدن به موفقیت انجام میدهند و اهداف خود نزدیک می شوند. مشاور گروپ در این مقاله در باره زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توضیح داده است در ادامه با ما همراه باشید.

زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز

زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز

داوطلبان با در دست داشتن کارت ورود به جلسه در محل برگزاری آزمون حاضر می شوند. زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز برای پایه دهمی ها ساعت 9 صبح 23 اردیبهشت ماه 1401 می باشد. تایید این تاریخ بسته به تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا با توجه به شیوع بیماری می باشد. در صورت تغییر احتمالی زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد. مکان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز

برای شرکت در هر آزمون و امتحانی در دست داشتن کارت ورود به جلسه مهم و حیاتی است. کارت ورود به جلسه یک مدرک هویتی برای داوطلب است که اطلاعات شناسنامه ای وی در آن درج شده است. به علاوه اینکه روز و ساعت دقیق برگزاری ازمون و همچنین آدرس دقیق پایگاه های امتحانی بر روی کارت ورود به جلسه نوشته شده است. در اختیار داشتن کارت ورود به جلسه برای داوطلبان الزامی است و بدون در دست داشتتن کارت ورود به جلسه از ورود دانش آموزان جلو گیری می شود. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تاریخ 17 اردیبهشت 1401 بر روی سایت آموزش و پرورش به نشانی www.tehran.medu.ir آغاز می شود و تا21 اردیبهشت دریافت کارت ادامه دارد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز

زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

طبق اطلاعیه منتشر شده زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ بیست و سوم اردیبهشت 1401 می باشد. تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 3 تا 6 هفته بعد از روزی است که آزمون داده اید می باشد. به محض انتشار اطلاعیه تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز این صفحه به روز رسانی خواهد شد و به اطلاع شما خواهد رسید.

ما در این مقاله سعی کردیم زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و زمان دریافت کارت ورود به جلسه را توضیح دهیم. در صورت داشتن سوال و بروز مشکل در خصوص زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 و یا دیگر راه های ارتباطی در تماس باشید.

❓آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می شود؟

✔️ زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ برای پایه دهمی ها ساعت 9 صبح 23 اردیبهشت ماه 1401 می باشد.

❓کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ چه زمانی قابل دریافت است؟

✔️ زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ در تاریخ 17 اردیبهشت 1401 بر روی سایت آموزش و پرورش به نشانی www.tehran.medu.ir آغاز می شود و تا 5 روز دریافت ان ادامه دارد.

اعلام نتایج آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ چه زمانی است؟

✔️ زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ 3 تا 6 هفته بعد از روزی است که آزمون داده اید می باشد

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی