ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق

ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق که در دوره دوم متوسطه دانش آموز می پذیرد، موضوع بحث ما در این مقاله خواهد بود. در دبیرستان ماندگار امام صادق، دانش آموزان بسیاری دانش آموخته شده و هم اکنون در سراسر جهان مشغول به خدمت هستند. مدرسه ماندگار امام صادق در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف ثبت نام دانش آموز دارد. و کادر مدرسه و دانش آموزان تلاش می کنند تا فضای آموزشی غنی و پر ثمری را برای دانش آموزان فراهم کنند. این دبیرستان تنها یک شعبه داشته و آن هم در استان قم قرار دارد.

معرفی مدرسه ماندگار امام صادق

مدارس ماندگار به مدارس با بنای تاریخی حداقل 50 ساله گفته می‌شود که در عین حال دارای استحکام کافی برای انجام فعالیت‌های مدرسه هستند؛ این مدارس مطابق معیارها و ضوابط خاص با تأیید شورای‌عالی آموزش‌ و پرورش، شناخته شده و به‌ صورت هیئت ‎امنایی اداره می‌‎‌ شوند.

دبیرستان ماندگار امام صادق، پیش تر با نام حکیم نظامی  شناخته می شده است. این مدرسه بزرگترین و قدیمی‌ترین دبیرستان استان قم است که در سال 1317 فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود. دبیرستان ماندگار امام صادق در تاریخ 15 اسفند 1379 به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است. و به دلیل قدمت تاریخی و سوابق درخشان علمی، آموزشی و فرهنگی در سال 1389 توسط شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان  مدرسه ماندگار شناخته شد. ساختمان این دبیرستان در قم، بلوار معلم، میدان روح‌ الله قرار دارد.

 مدرسه ماندگار امام صادق، در سال 1395 حدود 97درصد قبولی در دانشگاه های دولتی را داشته است. این مدرسه اولین مدرسه ایی است در قم، که مجهز به آزمایشگاه شد. این آزمایشگاه ها در قالب ساختمان هایی در کنار مجموعه،سال 1355 به احداث رسیدند. مدرسه ماندگار امام صادق، دارای 3 ازمایشگاه مجهز به فیزیک، شیمی و زیست است. گویا مدرسه ماندگار  امام صادق برای پذیرش بیشتر دانش آموز شیف بعد از ظهر را راه اندازی کرده است.

سایت مدرسه ماندگار امام صادق

سایت مدرسه ماندگار امام صادق به نشانی mandegarsch.ir راه اندازی شده است برای پیگیری پیش ثبت نام ثبت نام مشاهده نتایج قبولی و… که دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه های ذکر شده از خدمات استفاده کنند.

همچنین مدرسه ماندگار امام صادق، سامانه دیگری را برای این مجموعه راه اندازی کرده است که در آن هم می توانید نتایج قبولی آزمون و اطلاعیه های ثبت نام را مشاهده نمایید.

در صورت بروز هرگونه سوال در این زمینه با کارشناسان مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما پاسخ تمامی سوالاتتان را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیارتان بگذارند.

باید توجه داشه باشید که این مدرسه تنها یک شعبه دارد و در استان قم قرار گرفته است. مجموعه مدارس امام صادق از سری مدارس غیر دولتی هستند که در سراسر کشور شعبه دارند.

شرایط ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق

مدرسه ماندگار امام صادق در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف ثبت نام دانش آموز دارد. و علاقه مندان به تحصیل در این مدرسه در رشته های نامبرده شده امکان ثبت نام خواهند داشت.

برای انجام ثبت نام در مدرسه ماندگار امام صادق، نخست باید برای انجام پیش ثبت نام به سایت مدرسه امام صادق به نشانی mandegarsch.ir مراجعه کرده و فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمایید. پس از انجام پیش ثبت نام، کد رهگیری دریافن می کنید که می توانید  با ورد به سایت و  وارد کردن کد رهگیری پیش ثبت نام خود را پیگیری کنید.

مدرسه ماندگار امام صادق برای پذیرش دانش آموزان خود آزمون ورودی در نظر گرفته است که شما می توانید با از طریق سایت مدرسه و یا تماس با کارشناسان مشاور گروپ 9099071613 از زمان برگزاری آزمون مطلع شوید.

پس از اعلام نتایج قبولی آزمون، می توانید  در زمان مقرر با مدارک مشخص شده؛ به مدرسه امام صادق مراجعه کرده و ثبت نام خودرا تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است طبق خواسته مدرسه برای مراجعه و ثبت نام حضوری لازم باشد به سایت مراجعه کرده و نوبت دریافت کنید.

راهنمای تصویری پیش ثبت نام در مدرسه ماندگار امام صادق

  • برای انجام مراحل پیش ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق، نخست لازم است به نشانی mandegarsch.ir مراجعه کرده و وارد سایت شوید.

دبیرستان ماندگار امام صادق

  • پس از ورود به سایت دبیرستان ماندگار امام صادق، روی گزینه پیش ثبت نام کلیک کنید تا فرم پیش ثبت نام برای شما نمایش داده شود.

دبیرستان امام صادق

  • پس از کلیک روی گزینه پیش ثبت نام فرم پیش ثبت نام برای شما نمایش داده می شود که در آن اطلاعات مختلفی نظیر مشخصات دانش آموز، مشخصات پدر و مادر دانش آموز اطلاعات خانواده و اطلاعات مدرسه فعلی و …. در این فرم باید تصویر پرسنلی خود را بار گذاری کنید بنابراین بهتر است قبلا عکس خود را اسکن شده روی سیستم داشته باشید.
  • پس از تکمیل فرم روی گزینه ارسال کلیک کرده و کد رهگیری خود را دریافت نمایید.

ثبت نام دبیرستان امام صادق

  • پس از دریافت کد رهگیری، می توانید به سایت کراجعه کرده و با طی مراحلی که اشاره شد این بار به جای فرم پیش ثبت نام، روی گزینه پیگیری با کد رهگیری کلیک کرده و وضعیت پیش ثبت نام خود را مشاهده نمایید.

مدرسه امام صادق

🟡 توجه داشته باشید که دریافت کد رهگیری به منزله ثبت نام شما در دبیرستان ماندگار امام صادق نمی باشد و تنها پس از اعلام نتایج قبولی آزمون ورودی و قبول شدن مجاز به ثبت نام خواهید بود.

همانطور که اشاره کردیم، دبیرستان ماندگار امام صادق سامانه دیگری نیز دارد که نشانی آن mandegaremamsadegh.ir می باشد. در این سامانه می توانید نتایج قبولی آزمون ورودی و اطلاعیه های ثبت نام را مشاهده کنید.

زمان ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق

شما از سایت مدرسه ماندگار امام صادق، نوبتی را دریافت می کنید و در تاریخ مقرر شده بر طبق آن به مدرسه مراجعه می کنید . توجه داشته باشید که مراجعه نکردن در زمان مقرر توسط نوبت تعیین شده در سایت، به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و دانش آموز دیگری جایگزین شما می شود.

برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص زمان ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق می توانید با شماره 909071613 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مشاور گروپ شما را در این خصوص راهنمایی کرده و اطلاعات کافی را در اختیارتان بگذارند.

شهریه مدرسه ماندگار امام صادق

شهریه مدرسه ماندگار امام صادق بستگی به عوامل مختلفی دارد. به طور کلی مدارس ماندگار بسته به سطح کیفی آموزش هایشان و سطح علمی مدرسه، شهریه شان در طیفی از مدارس نمئنه دولتی تا مدارس تیز هوشان متغیر است. مثلا مدارس ماندگار البرز که سطح بسیار بالایی دارند؛ شهریه ایی در حد مدارس تیز هوشان برای خود در نظر می گیرند.

برای اطلاع از میزان شهریه مدارس ماندگار می توانید. با تحقیقات میدانی در خصوص مدرسه و یا صحبت با دانش آموزان پیشین مدرسه قیمتی حدودی را محاسبه کنید. همچنین می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و از کارشناسان مشاور گروپ برای دانستن میزان دقیق شهریه کمک بخواهید.

مدارک ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق

مدارک ثبت نام مدرسه امام صادق، با توجه به اطلاعیه های ابلاغ شده از سوی سامانه مدرسه ماندگار امام صادق، به شرح زیر است.

  • 5 قطعه عکس 3*4 پشت سفید که در سال جاری گرفته شده باشد.
  • کارنامه قبولی نهم
  • دفترچه سلامت
  • کارت واکسن
  • گواهی قبولی پایه نهم ( سیکل)
  • هدایت تحصیلی
  • شناسنامه عکس دار دانش آموز به همراه کپی
  • کپی شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر دانش آموز

💡توجه : در صورتی که شناسنامه دانش آموز عکس دار نیست، باید یک گواهی اشتغال به تحصیل از مدرسه سال گذشته دانش آموز بگیرید. همچنین اقدام به عکس دار کردن شناسنامه کرده و رسید آن را به همراه داشته باشید.


دبیرستان ماندگار امام صادق قم

دبیرستان دوره دوم پسرانه دولتی ماندگار امام صادق (ع) ناحیه 1 قم،

امکانات : خوابگاه، کتابخانه، سایت کامپیوتر، آزمایشگاه، نمازخانه، سالن کنفرانس، ورزشگاه، کلاس هوشمند

آدرس دبیرستان ماندگار امام صادق قم : قم، چهار راه شهید، خیابان معلم، میدان روح‌الله

تلفن : (025) 37742254 – 37748494

ایمیل : school@mandegarsch.ir

 

🔵 در این مقاله به برسی فاکتور های مهم و معرفی مدرسه ماندگار امام صادق پرداختیم. امید واریم مطالب اشاره شده چراغ راهیی برای انتخاب صحیح تر و آشنایی با این مدرسه بوده باشد. در صورتی که هنوز سوالی دارید و به پاسخ آن در مقاله اشاره نشده است، می توانید با شماره تماس 9099071613 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مشاور گروپ، به شما کمک کنند. همچنین می توانید سوال خود و یا نظرتان در مورد مقاله را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

پیروز و سربلند باشید.🌹

📌 در ادامه می توانید مطالعه کنید:

📒🖊️   مدارس ماندگار البرز

سوالات متداول ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق

❓مدرسه ماندگار امام صادق، چه رشته هایی را ارائه می دهد؟

✅ در این مدرسه رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف تدریس می شود. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید مقاله را مطالعه بفرمایید.

❓مدارک لازم برای ثبت نام در دبیرستان امام صادق چیست؟

✅ مدارک تحصیلی دانش آموز به همراه برگه هدایت تحصیلی و گواهی سلامت. مدارک دقیق تر در مقاله آورده شده است.

❓نحوه پذیرش دانش آموزان در دبیرستان ماندگار امام صادق چگونه است؟

✅ این مدرسه برای پذیرش دانش آموزان خود آزمون ورودی برگزار می کند. برای کسباطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

4.2/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدرسه ماندگار امام صادق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. م

    سلام، آیا دبیرستان ماندگار امام صادق قم هم همه ی این شرایط را دارد؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی