هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را توضیح داده ایم . دبیرستان ماندگار البرز یکی از قدیمی ترین مدارس ایران است. این مدرسه جز آثار ملی محسوب می شود که در شهر تهرن قرار دارد و افرادی نام آوازه و بزرگ در آن تحصیل کرده اند. این مدرسه برای پرورش افراد با استعداد و نخبه آزمون ورودی برای دانش آموزان پسر پایه دهم برگزار می کند و دانش آموزان با موفقیت در آزمون ورودی می توانند وارد مدرسه ماندگار البرز شوند و به تحصیل بپردازند. برای ورود و ثبت نام یک سری شرایط و مراحلی احتیاج است که دانش آموزان باید ان را رعایت کنند و انجام دهند مشاور گروپ شما را برای انجام ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ راهنمایی خواهد کرد با ما همراه باشید.

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از تاریخ 16 فروردین ماه 1401 آغاز می شود. دانش آموزانی که داوطلب ثبت نام در این آزمون هستند باید با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز بصورت اینترنتی برای ثبت نام در آزمون ورودی اقدام کنند.

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

برای ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید هزینه پرداخت کنید. داوطلبان پایه نهم به دهم برای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان البرز موظف به پرداخت هزینه ثبت نام هستند. به این صورت که در زمان شروع ثبت نام اول باید هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت کنند٬ پس از پرداخت هزینه ثبت نام، رمز ورود به سامانه اینترنتی مشخص شده و در مراحل بعد باید اطلاعات شخصی و تصویر داوطلب در فرم ثبت نام بارگذاری شود.سال گذشته مبلغ 40 هزار تومان مبلغ هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز بود در سال جاری طبق اطلاعیه ای که منتشر شد هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مبلغ  48 هزار تومان را برای ثبت پرداخت نمایند.نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در ادامه مطلب بیان شده است.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ما در این مطلب نحوه پرداخت هزینه ثبت نام ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را توضیح داده ایم. نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و از طیق کارت های بانکی عضو شتاب می باشد. به این صورت که ابتدا با وارد کردن نشانی سایت azmoon.tehranedu.ir وارد سامانه شوید. صفحه ای باز می شود در سمت راست تصویر گزینه پرداخت هزینه ثبت نام را کلیک کنید

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

بعد از این که صفحه جدیدی باز شد فرمی نمایان می شود و باید آن فرم را مطالعه کنید در پایین صفحه گزینه مطالب بالا را مطالعه کردم و موافقم را بزنید و بعد گزینه تایید و ادامه را فشار دهیدد

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

در صفحه جدید دانش آموز باید در کادر اول کدملی خود را وارد نماید و در کادر بعدی تلفن همراه والدین خود وارد کند. شماره تلفن را با صفر وارد کنید.

📎توجه داشته باشید حتما باید شماره تلفن صحیح وارد کنید شماره تماسی که در دسترس و پاسخگو باشد زیرا اطلاع رسانی های بعدی درباره ازمون از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

گزینه های دانش آموز پایه نهم هستم، پسر هستم، راهنمای ثبت نام را مطالعه کردک و معدل کتبی 18 و یا بالا تر دارم را تیک بزنید و کد دستوری پایین صفحه را وارد نمایید و در آخر گزینه تایید و ادامه را بزنید.

هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

مبلغ قابل پرداخت 480000 ریال می باشد که با کارت بانکی عضو شبکه شتاب و دارای رمز دوم اینترنتی است را پرداخت می کنید. در نهایت رسید مبلغ پرداختی را دریافت نمایید. ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.

شرایط ثبت نام  دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برای ثبت نام در پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شرایطی را باید داشته باشید تا اجازه ثبت نام بدهند. شرایط مورد انتظار را ثبت نام که در اطلاعیه صادر شده است را در جدول زیر آورده ایم.

تابعيت جمهوری اسلامی ایران داشتن حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پايه نهم دانش آموز در همان رشته ای که آزمون داده پذیرفته می شود امکان تغییر رشته وجود ندارد
اشتغال به تحصيل در پايه نهم سال تحصيلی 1401-1400 ارایه مدرک در صورت استفاده از سهمیه شاهد و فرهنگیان در زمان ثبت نام شماره تماس معتبر ارایه کنید زیرا اطلاع رسانی های بعدی با پیامک صورت خواهد گرفت
ثبت اطلاعات نادرست بر عهده داوطلب می باشد.    

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

ابتدا وارد سایت  azmoon.tehranedu.ir شوید.

کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید

هزینه ثبت نام را پرداخت کنید

پر کردن فرم ثبت نام و دریافت رسید نهایی

دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

برای دریافت و مشاهده دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز روی لینک زیر بزنید 👇

دانلود-دفترچه-ثبت-نام-آزمون-دبیرستان-ماندگار-البرز-۱۴۰۱-۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ راس ساعت 9 صبح روز جمعه 23 اردیبهشت ماه 1401 خواهد بود. برگزاری ازمون منوط به تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا می باشد احیانا اگر تاریخ برگزاری آزمون تغییر کرد این مقاله به روزرسانی خواهد شد و به اطلاع شما خواهد رسید. مکان های برگزاری آزمون ورودی دبیرستان البرز بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج شده است. از 17 فروردین به مدت 5 روز سامانه جهت دریافت کارت ورود به جلسه باز است.
نتایج بین 3 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون و بصورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir قابل مشاهده و دریافت است.

مواد آزمون دبیرستان ماندگار البرز

سوالات این آزمون به صورت 4 گزینه ای است دارای نمره منفی هستند. یعنی به ازای هر پاسخ اشتباه یک نمره منفی برای داوطلب لحاظ می‌شو. کارنامه آزمون شامل تعداد پاسخ های صحیح و نادرست ، نمره مکتسبه هر ماده درسی، نمره تراز شده داوطلب و نمره تراز شده آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه؛ خواهد بود.

ضریب سوال و تعداد سوالات دروس رشته علوم انسانی در آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز 1401-1402 در جدول زیر آمده است:

 دروس رشته انسانی

دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

    ضریب سوال امتحان

دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تعداد سوال امتحان
دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
پیام های آسمانی 2 15
فارسی 4 20
عربی 4 20
مطالعات اجتماعی 3 20
ریاضیات 3 20
زبان انگلیسی 2 15
جمع کل   110

ضریب سوال و تعداد سوالات دورس رشته های علوم تجربی و ریاضی در آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز 1401-1402 در جدول زیر آمده است:

      دروس رشته ریاضی و تجربی    ضریب سوال       تعداد سوال
پیام های آسمانی 2 15
فارسی 2 15
عربی 1 10
مطالعات اجتماعی 1 10
زبان انگلیسی 2 10
علوم تجربی 3 25
ریاضیات 4 25
جمع کل   110

زمان پاسخگویی به آزمون 120 دقیقه می باشد.

ما در این مقاله در مورد هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ صحبت کردیم اگر سوالی برایتان پیش آمد یا در روند کار مشکلی به وجود امد با کارشناسان مشاور گروپ  9099071613 در تماس بگیرید.

آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه تاریخی برگزار می شود؟

✔️ زمان برگزاری آزمون دبیرستان  البرز راس ساعت 9 صبح روز جمعه 23 اردیبهشت ماه 1401 خواهد بود.

❓پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

✔️ ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت ایینترنتی است که به طور کامل در مقاله توضیح داده ایم.

❓هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 چه مقدار است؟

✔️ هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 به مبلغ 480000 ریال می باشد. نحوه پرداخت هزینه در مقاله گفته ایم.

 
1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403