ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش سایت گزینش و استخدام اجا

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی ، هوایی ، دریایی و سازمان های تابعه در راستای پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهیدان از بین جوانان متدین، انقلابی و سلحشور انجام می پذیرد.

در این مقاله از مشاور گروپ به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش، و تمدید مهلت زمان آن می پردازیم. با شرایط ثبت نام افسری ارتش که در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری درج می گردد آشنا می شویم و مطابق با زمان ثبت نام دانشگاه افسری، اقدام به ثبت نام در سایت گزینش آجا می نماییم.

همچنین راهنمای مراحل و نحوه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در این مقاله ارائه شده است. با ما همراه باشید.

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش از بین داوطلبان درحال تحصیل و دانش آموختگان رشته‌های ریاضی‌فیزیک و علوم تجربی از طریق آزمون اختصاصی استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی کاربردی در دانشگاه‌ افسری امام علی (عخاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی(ره) و علوم و فنون فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.

  1.  داوطلبان به هنگام خرید کارت آزمون می بایست نیروی مورد علاقه جهت تحصیل و خدمت را انتخاب نمایند، بدیهی است این انتخاب بایست با توجه به آگاهی و شرایط نیرو، علایق های فردی ، وضعیت تحصیلی و جسمانی فرد انتخاب گردد. تغییر در این انتخاب در هیچ یک از مراحل و فرآیند ثبت نام دانشگاه افسری ارتش امکان پذیر نمی باشد.
    داوطلبانی که توسط هر یک از نیروها عضویابی گردیده و فرم عضویابی را تکمیل نموده اند، بایستی حتما در هنگام خرید کارت و انجام ثبت نام نیروی مربوطه را انتخاب نمایند.
  2.  فرآیند ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به صورت دو مرحله پیوسته (خرید کارت آزمون – تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ) می باشد.این دو مرحله توسط داوطلب می بایست با موفقیت کامل انجام گردد.
    در پایان خرید موفق به داوطلب کد رهگیری خرید ارائه می گردد
    در پایان تکمیل فرم ثبت نام شماره پرونده و اطلاعات کامل ثبت نام ارائه می گردد.
    داوطلبانی که اقدام به خرید کارت نموده اند بایستی در اسرع وقت ثبت نام خود را کامل و شماره پرونده دریافت نمایند. و تکمیل ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.عواقب عدم تکمیل ثبت نام مشمول شخص داوطلب خواهد بود.
  3.  داوطلبانی که فرآیند خرید و تکمیل ثبت نام را به اشخاص دیگر واگذار می نمایند(خانواده، دوستان – کافی نت و …)شخصا مسئول ثبت اطلاعات می باشند.
  4.  به هنگام خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش از فیلد انتخاب حوزه ثبت نام باکمال دقت با توجه به محل سکونت خود، استان و حوزه را انتخاب نمائید.
    توجه:
    داوطلبان ساکن استان های تهران – قم – البرز، حوزه آنها به صورت (نام استان، تهران) می باشد.
    داوطلبان ساکن استان های اصفهان – یزد- چهارمحال بختیاری حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان ، اصفهان) می باشد.داوطلبان ساکن استان های فارس – کهگیلویه و بویراحمد حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان ، شیراز) می باشد.
  5.  مشخصات فردی و تحصیلی ، استان محل سکونت – حوزه ، نیروی مورد علاقه پس از خرید کارت در هیچ مرحله ای از ثبت نام قابل ویرایش نمی باشد.
    (به هنگام خرید کارت دقت لازم را داشته باشید)

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

استخدام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲

نکات قابل توجه:
در ثبت نام دانشگاه افسری ارتش، دانشجویان قبول شده نهایی سال های قبل که از خدمت و تحصیل در دانشگاه های افسری اجا انصراف، رها یا اخراج شده اند، حق خرید کارت و ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ندارند، لیست این نفرات در منوی سمت راست سایت gozinesh.aja.ir موجود است.
داوطلبان با سابقه بیماری ها و شرایط جسم و روان ذکر شده حق ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ندارند، در صورت اقدام خرید کارت و ثبت نام علاوه بر مستردد نشدن هزینه ثبت نام از مراحل گزینش حذف خواهند گردید.

  1.  تالاسمی مینور
  2.  چاقی (BMI بالاتر از 30)
  3.  کوررنگی
  4.  سابقه جراحی های وسیع
  5.  مشکلات عمده ارتوپدی
  6.  سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
  7.  هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
  8. کلیه بیماری های صعب العلاج
  9. هرگونه بیماری یا سابقه بیماری که نیاز به مصرف طولانی مدت دارو داشته باشد.
  10.  کاهش شنوایی متوسط و شدید (بر مبنای تست شنوایی سنجی)
  11. هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

    ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

    تماس از سراسر کشور 9099071613


زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای خرید و تکمیل فرم ثبت نام از تاریخ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ آغاز و تا ساعت ۱۲ شب سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ تعیین شده است. بنابراین متقاضیان ثبت نام دانشگاه افسری باید در این بازه زمانی ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش از سایت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر نشده است. در صورت تمدید زمان ثبت نام ارتش ۱۴۰۲ این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

ثبت نام ارتش 1402
شروع : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ پایان: ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه های افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ضمن آرزوی موفقیت برای همه شما متقاضیان دانشگاه افسری به اطلاع می رسانیم، به محض اعلام  خبر تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش و تکمیل اطلاعات این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش  ۱۴۰۲

در این بخش از مقاله شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ ارائه شده است و همانطور که می دانید تنها افرادی که واجد شرایط ورود به دانشگاه افسری هستند می توانند در این آزمون شرکت کنند. لیست شرایط ثبت نام ارتش ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

  1. متدین به دین مبین اسلام.
  2. تابعیت جمهوری اسلامی ایران (عدم سابقه تابعیت بیگانه)
  3. ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن.
  4. اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.
  5. کسانی که به عنوان عضو به ارتش ج.ا.ا می پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداری ازاستقلال وتمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی مأموریت درهرجایی راداشته باشند.
  6. شاخصه های تدین وانقلابی بودن اصل بوده ودر همه مراحل موردتوجه قرارمی گیرد.
  7. استخدام افراد برمبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده وجذب واستخدام براساس نیازسازمان می باشد.
  8. دراستخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی ، روحیه ایثارو فداکاری توجه می گردد.
  9. سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی درصورت استعفاء و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش ج.ا.ا.
  10. دارابودن حداقل سن 16 سال تمام و حداکثر 22 سال (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۱) و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود(فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)
  11. حداکثر سن برای رشته خلبانی هواپیما 20 سال می‌باشد.
  12. دارا بودن سلامت جسم و روان(برابر معاینات استخدام).
  13. فقدان محکومیت مؤثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  14. نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب ، گروه‌ها و سازمان‌های سیاسی.
  15. عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش .

تبصره: حداقل قد برای عموم داوطلبان 165 سانتیمتر و دید چشم برای رشته‌های خلبانی 10/10 و برای سایر رشته‌ها حداقل 8/10 می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای متقاضیان ثبت نام افسری ارتش به شرح زیر تعیین شده است:

  1. سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.
  2. داشتن حداقل معدل كل دیپلم برای فارغ التحصیلان رشته‌ های علوم تجربی و ریاضی‌ فیزیك 14 و برای دیپلم علوم انسانی 16 و حداقل معدل کتبی برای رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی 10 و برای دیپلم علوم انسانی 14 می باشد.
    برای داوطلبان در حال تحصیل (نظام جدید آموزشی) حداقل معدل های اشاره شده در سال دوم متوسطه (سال یازدهم) ملاک بوده و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود رابا شرط حداقل معدل اعلامی و حداکثر تا قبل از شروع دوره جامعه پذیری نظامی مشترک (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱) ارائه نمایند در غیر اینصورت قبولی آنان نادیده تلقی می گردد. (لازم به ذکر است فرزندان شاهد ، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل ثبت نام دانشگاه افسری معاف می باشند).
  3. جهت داوطلبان استخدام خلبانی ارتش حداقل معدل کل 15 و حداقل معدل کتبی 12 می باشد.
    رشته استخدام خلبانی ارتش بالگرد و پهباد معدل کل حداقل 14 و معدل کتبی حداقل 10 می باشد.
  4. قبولی در آزمون علمی ، معاینات پزشکی ، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی.
  5. فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان ، ایثارگران و نظامیان از اولویت استخدام برخوردار می‌باشند.
  6. بسیجیان فعال ، حافظان کل قرآن کریم وداوطلبان عضویابی شده از اولویت استخدام برخوردار می باشند.
  7. دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه ها درصورت داشتن شرایط و ضوابط موردنظر می توانند ثبت نام نمایند.
  8. از پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه ها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت نام نهایی بعمل خواهد آمد.
  9. درجه داران رسمی و پیمانی (بین درجات گروهبان یکمی تا استواریکمی) می توانند پس از اخذ مجوز از نیرو یا سازمان مربوط در آزمون اختصاصی شرکت و فقط مجاز به پذیرش در دانشگاه نیرو/ سازمان متبوعه خود می باشند.
  10. امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی درارتش ج.ا.ا وجودندارد.
  11. امکان استخدام داوطلبان مشمول دارای اضافه خدمت سنواتی وجود ندارد.
  12. با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش، داوطلبان متأهل حق ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را ندارند.
  13. نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی.

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید و برای دریافت راهنمایی های بیشتر همین حالا میتوانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش برای دستیابی به مهم ترین اطلاعات و جزییات ثبت نام ارتش ۱۴۰۲ ضروری می باشد. به همین دلیل در این بخش از مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 ارائه شده است. برای دریافت دفترچه ثبت نام افسری ارتش روی عکس زیر کلیک کنید:

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

هزینه ثبت نام دانشگاه افسری 1402

هزینه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش  مبلغ  ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( معادل یکصد هزار تومان) تعیین شده است و غیر قابل استرداد می باشد، یعنی بعد از پرداختت امکان بازگشت وجه میسر نیست.

لازم به ذکر است این هزینه برای خرید کارت ثبت نام ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 از سایت gozinesh.aja.ir می باشد و داوطلب در هنگام نام نویسی ملزم به پرداخت آن به صورت الکترونیکی می باشد.

سایت ثبت نام ارتش ۱۴۰۲

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم برای ثبت نام باید به سایت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایید. لینک ورود به صفحه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در جدول زیر فعال شده است تا بتوانید سریع تر و راحت تر به آن دسترسی پیدا کنید:

برای ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید

راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری 1402

راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری 1402 در ادامه ارائه شده است. با ما همراه باشید.

ابتدا به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید و مطابق تصویر از منوی سمت راست روی خرید کارت کلیک کنید.

سایت گزینش و استخدام اجا ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

در صفحه جدید بعد از مطالعه شرایط استخدام دانشگاه افسری ارتش، فرم ثبت نام ارتش ۱۴۰۲ را پر کنید و روی گزینه تایید و پرداخت در پایین صفحه کلیک کنید. البته اگر جزو دانشجویان انصرافی سال های قبل باشید دیگر قادر به خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ نخواهید بود.

خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

با اتصال به درگاه بانکی هزینه ثبت نام را به عنوان وجه خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

بعد از پرداخت وجه ثبت نام ارتش 1402، یک کد رهگیری 8 رقمی تحت عنوان کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش برای شما صادر می شود که باید آن را یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون باید آن را نزد خود نگهدارید. به مرحله بعد و تکمیل مراحل ثبت نام بروید.

کد رهگیری ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

در این بخش پس از وارد کردن کد ملی و کد رهگیری در کادرهای مربوطه، روی گزینه تایید بزنید تا به بعد وارد شوید.

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش استخدام دانشگاه افسری

در مرحله ثبت اطلاعات فردی مطابق تصویر فرم را تکمیل نمایید.

تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

در این مرحله باید وضعیت تحصیلی خود را در سامانه گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت نمایید و با انتخاب گزینه گام بعد به صفحه وضعیت سهمیه ها و نظام وظیفه منتقل می گردید.

وضعیت تحصیلی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

فرم صفحه وضعیت سهمیه ها و نظام وظیفه را مطابق تصویر پر نمایید.

سهمیه و نظام وظیفه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

برای ادامه فرآیند ثبت نام ارتش 1402 با کلیک بر روی گزینه گام بعد به صفحه وضعیت تعهدات هدایت می شوید و با تکمیل فرم این بخش به مرحله نهایی ثبت نام می رسید.

تعهدات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

توجه داشته باشید ثبت نام تنها در صورتی به پایان می رسد که شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش را دریافت کرده باشید. حتما این شماره را یادداشت و نزد خود نگه دارید.

شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

متقاضیان ثبت نام دانشگاه های افسری ارتش اعم از دانشگاه نیرو هوایی شهید ستاری، دانشگاه علوم و فنون فارابی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی، نیرو زمینی امام علی و دانشگاه افسری خاتم الانبیا برای آشنایی با نحوه ثبت نام هر دانشگاه می توانند به لینک های جدول زیر مراجعه کنند.

منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش

مواد، ضرایب آزمون دانشگاه افسری ارتش و منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش برای تمامی داوطلبان بر اساس نظام آموزشی جدید خواهد بود، پس داوطلبان نظام آموزشی قدیم  هم می بایست جهت آزمون منابع نظام آموزشی جدید را مطالعه نمایند.

دروس عمومی منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زبان و ادبیات فارسی 25 4 18 دقیقه فارسی1 فارسی2 فارسی3
زبان عربی 25 2 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فرهنگ و معارف اسلامی 25 3 17 دقیقه دین و زندگی1 دین و زندگی2 دین و زندگی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان انگلیسی 25 2 20 دقیقه انگلیسی1 انگلیسی2 انگلیسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)


دروس تخصصی (ریاضی فیزیك)

منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش ریاضی فیزیک
آزمون تعداد ضرایب زمان منابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
ریاضی 55 4 85 دقیقه هندسه 1        – هندسه 2
       – آمار و احتمال
       – حسابان 1
  – هندسه 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
  – حسابان 2 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
  – ریاضیات گسسته (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 45 3 55 دقیقه فیزیک1 فیزیک2      فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2      شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی(علوم تجربی)

منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش علوم تجربی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زمین‌شناسی 25 1 20 دقیقه —– زمین شناسی ——
ریاضی 30 4 47 دقیقه ریاضی1 ریاضی 2 ریاضی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زیست‌شناسی 50 2 36 دقیقه زیست‌شناسی 1 زیست‌شناسی 2 زیست‌شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 30 3 37 دقیقه فیزیک1 فیزیک2 فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2 شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی(علوم انسانی)

منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش علوم انسانی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ1400 چاپ1401
ریاضی 20 4 25 دقیقه ریاضی و آمار1 ریاضی و آمار2 ریاضی و آمار3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
اقتصاد 15 3 10 دقیقه اقتصاد —– —–
زبان و ادبیات فارسی 30 2 30 دقیقه علوم وفنون ادبی 1 علوم وفنون ادبی 2 علوم وفنون ادبی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان عربی 20 1 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن 2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
تاریخ 15 1 25 دقیقه تاریخ 1 تاریخ 2 تاریخ 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
جغرافیا 15 1 جغرافیای ایران جغرافیا2 جغرافیا 3 کاربردی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
علوم اجتماعی 20 2 15 جامعه شناسی 1 جامعه شناسی2 جامعه شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فلسفه و منطق 25 1 25 منطق فلسفه آشنایی با فلسفه اسلامی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
روان‌شناسی 20 1 15 —– روان‌شناسی —–

 

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش

زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش، ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ اعلام شده است و رأس ساعت هشت صبح روز جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌گردد. به خاطر داشته باشید که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش در روز آزمون الزامی می باشد و از ورود داوطلبانی که کارت آزمون ارتش ۱۴۰۲ را ندارند جلوگیری خواهد شد.

  • درب ورودی حوزه های آزمون دانشگاه افسری یک ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد.

جهت آگاهی از نشانی های محل برگزاری ازمون دانشگاه افسری ارتش ، از روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ به سایت گزینش و استخدام آجا مراجعه نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ الی ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ امکان پذیر خواهد بود و در این بازه زمانی متقاضیان ثبت نام دانشگاه افسری باید به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه و با وارد کردن شماره پرونده ثبت نام یا کد رهگیری خرید نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش اقدام نمایند. توجه داشته باشید که امکان دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش با کد رهگیری خرید و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش با شماره پرونده به صورت جداگانه فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به مقاله کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش مراجعه نمایید.

اگر به مشکل فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری برخوردید نگران نباشید، راهنمای بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری خرید در مقاله فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش به صورت تصویری و جامع بررسی شده است.

لیست رشته های تحصیلی دانشگاه افسری ارتش

لیست رشته های تحصیلی دانشگاه افسری امام علی:

دانشگاه افسری امام علی (ع) – فارغ التحصیلان رشته های ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی

رشته‌های عمومی نیروی زمینی شامل:

  • مدیریت دفاعی(زمینه های :اداری پرسنلی ،دارایی ، آماد، دژبان ، ترابری- مختص کلیه نیروها)
  • علوم دفاعی(زمینه های: پیاده، زرهی، ش.م.ه، بهداشت و درمان)
  • مهندسی دفاعی(زمینه های:استحکامات وعمران، الکترونیک، مخابرات و جنگال، مکانیک و الکترومکانیک، مهمات)
  • مهندسی نگهداری و تعمیر بالگرد، مهندسی عمران ، خلبانی بالگرد

لیست رشته های تحصیلی دانشگاه افسری خاتم الانبیاء(ص)

دانشگاه افسری خاتم الانبیاء (ص) – فارغ التحصیلان رشته های ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی

رشته‌های عمومی نیروی پدافند هوایی شامل:

  • مهندسی فرماندهی وکنترل در زمینه های: اطلاعات عملیات (اطلاعات الکترونیکی، اطلاعات ارتباطی، اطلاعات تصویری)، کنترل شکاری ، عملیات موشک
  • مهندسی مکانیک  در زمینه تعمیر و نگهداری سامانه های دفاعی هوایی
  • مهندسی برق  در زمینه های الکترونیک و مخابرات

لیست رشته های تحصیلی دانشگاه افسری شهید ستاری

دانشگاه افسری شهید ستاری – فارغ التحصیلان رشته های ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی

رشته‌های عمومی نیروی هوایی شامل:

  • مهندسی نگهداری و تعمیر هواپیما ، مهندسی هوافضا
  • مهندسی برق (زمینه های : مخابرات، الکترونیک،جنگال)
  • ترافیک هوایی(مراقبت پرواز) ، مدیریت آماد هوایی
  • مهندسی رایانه (زمینه :نرم افزار- مختص کلیه نیروها)
  • خلبانی پهپاد (مختص کلیه نیروها)
  • رشته های هوانوردی (زمینه های :خلبانی شکاری و ناوبری هوایی)

لیست رشته های تحصیلی دانشگاه افسری علوم دریایی امام خمینی(ره) – نوشهر

دانشگاه افسری علوم دریایی امام خمینی نوشهر – فارغ التحصیلان رشته های ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی

رشته‌های عمومی نیروی دریایی شامل:

  • تفنگدار دریایی
  • مهندسی کشتی
  • مدیریت وکمیسر دریایی
  • مهندسی ناوبری وفرماندهی کشتی
  • مهندسی الکترونیک ومخابرات دریایی

لیست رشته های تحصیلی دانشگاه افسری علوم و فنون فارابی

دانشگاه افسری فارابی – فارغ التحصیلان رشته های ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی

  • علوم کاربردی اطلاعات (زمینه :حفاظت اطلاعات)
  • مهندسی برق(زمینه : جنگال)

مزایای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

  • تحصیل در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران (دانشگاه افسری امام علی(ع) ، دانشگاه خاتم الانبیاء (ص)، دانشگاه هوایی شهید ستاری ، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و دانشکده علوم و فنون فارابی) شبانه‌روزی می‌باشد.
  • پوشاک، تغذیه، آموزش ، بهداشت و درمان دانشجویان رایگان می‌باشد.
  • به دانشجویان در طول تحصیل کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود.
  • دانشجویان پس از طی 7 ترم موفقیت آمیز تحصیلی به درجه ستوان دومی نائل می‌گردند و پس از دانش‌آموختگی به آنان دانشنامه کارشناسی در رشته مربوط اعطا می‌گردد.
  • فارغ التحصیلان از تسهیلات ، وام های مصوب ، کارت اعتباری حکمت ، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و عائله تحت تکفل و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای شما عزیزان فراهم شده است، در این صورت متخصصان ما متناسب با موضوع درخواستی مشاوره، در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت


سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️زمان ثبت نام افسری ارتش ۱۴۰۲ از ابتدای آبان شروع شده و تا اواسط آذر ادامه خواهد داشت. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطالعه نمایید.

✔️سایت ثبت نام دانشگاه افسری چیست؟

✔️برای ثبت نام دانشگاه افسری باید به سایت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید. راهنمای تصویری ثبت نام افسری ارتش در این مقاله ارائه شده است.

✔️شرایط ثبت نام افسری ارتش 1402 چیست؟

✔️تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام افسری ارتش اعم از شرایط عمومی و اختصاصی در این مقاله ذکر شده است.

4.4/5 - (16 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ...

    سلام من رشتم تجربی ولی واسه کنکور ریاضی میخونم تو موقع ثبت نام ریاضی بزنم مشکلی ندارد

    پاسخ
  2. علی

    به امید موفقیت همه‌ی ارتشی های جوان

    پاسخ
  3. امیرحسین

    سلام.سهمیه بسیج فعالی تاریخ فعالیتش مهمه یا فقط داشتن کارت و گواهی کافیه؟!

    پاسخ
  4. بهزاد دودکانلو

    سلام من موقع ثبت نام اشتباهی کد ملی برادرم را فرستادم واکنون موقع ویرایش کد ملی ویرایش نمیشه آیا میتونم آزمون بدم ودانشگاه افسری قبول شم

    پاسخ
  5. ایمان مرادی

    سلام رشته انسانی هم شامل این آزمون میشوند

    پاسخ
  6. احمدرضا

    سلام رشته کامپیوتر هم پذیرش دارد

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403