ثبت نام مدارس مفید | دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم

ثبت نام مدارس مفید - مشاور گروپ

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس مفید | دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معرفی مدارس مفید، موضوعی ایت که در این مقاله مورد توجه قرار گرفته است تا به تمامی سوالات شما در زمینه این مدارس پاسخ دهیم. مدارس مفید جز مدارس غیر دولتی کشور با رویکرد مذهبی هستند که دارای شعبه های مختلفی در تهران و قم می باشند. اولین شعبه ی مدرسه مفید در سال 1351 در تهران تاسیس شد و امروزه این مدارس دارای شعبات مختلفی در تمامی مقاطع تحصیلی هستند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره ثبت نام مدارس مفید، شرایط ثبت نام مدارس مفید، مدارک لازم شهریه دبیرستان مفید و … تا انتهای مقاله همراه ما باشید. همچنین خوشحال می شویم تا در انتها نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با مدارس مفید با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

مشاورگروپ، مرجع  مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی.

ثبت نام مدارس مفید

ثبت نام مدارس مفید در تمامی مقاطع از پیش دبستان تا کنکور انجام می شود. در مقاطع متوسطه برای ثبت نام مدارس مفید باید در آزمون ورودی این مدارس، پذیرفته شوید.

مدرسه مفید در سال 1351 تاسیس شده و ابتدا تنها دارای مقطع راهنمایی قدیم بود. نخستین شعبه ی مدرسه مفید در میدان انقلاب تهران، مشغول به کار شد. پس از مدتی مقطع دبیرستان نیز به مدرسه مفید اضافه شده و آدرس این دبیرستان، به خیابان زنجان، تغییر پیدا کرد.

بعد از گذشت حدود 20 سال دومین شعبه دبیرستان و راهنمایی مدرسه مفید در سال های 71 و سپس 76 در منطقه قیطریه تهران در بلوار کاوه تاسیس شدند. سومین شعبه ی دبیرستان مفید نیز در دو رشته ی علوم انسانی و ریاضی فیزیک، در سال 83 تاسیس شده و نزدیکی میدان ونک مشغول به کار شد.
پس از این شعبه  های مختلف مربوط به پایه های دبستان و پیش دبستان نیز در سال 88 به جمع مجموعه مدارس مفید پیوستند که در خیابان شریعتی استقرار داشتند.
با ادامه ی این روند، مجموعه مدارس مفید هم اکنون دارای دو واحد پیش دبستان و دبستان پسرانه و یک واحد پیش دبستان و دبستان دخترانه، سه مدرسه راهنمایی پسرانه و دخترانه و چهار دبیرستان پسرانه و دخترانه، می باشند.

شرایط ثبت نام مدرسه مفید

شرایط ثبت نام مدرسه مفید برای هر پایه شامل شرایط عمومی ثبت نام دانش آموزان، مانند شرایط سنی ورود به پایه مورد نظر  و… را شامل می شود که برای ثبت نام تمامی مدارس، یکسان است. با توجه به غیر دولتی بودن مدارس مفید، این مدارس، شرایط به خصوصی را نیز برای ثبت نام ، علاوه بر شرایط عمومی در نظر گرفته اند که در ادامه ی این بخش، به آن اشاره می کنیم.

مهم ترین شرایط ثبت نام مدرسه مفید، شامل قبولی در آزمون ورودی این مدارس و سپس قبولی در مصاحبه های حضوری می باشد. در صورتی که در این دو مرحله موفق به کسب امتیازات لازم شوید، می توانید ثبت نام خود را در این مدارس تکمیل کنید. بنابراین، شرایط ثبت نام مدرسه مفید را می توان به صورت زیر در نظر گرفت:

  • قبولی در آزمون ورودی این مدارس
  • قبولی در مصاحبه های حضوری

مدارس مفید با رویکرد دینی و مذهبی فعالیت می کنند و جو این مدارس باب میل خانواده هایی خواهد بود که اعتقادات زیادی در زمینه های دینی دارند. در مدارس مفید تلاش می شود که با رویکرد مذهبی آموزش دروس و تربیت دانش آموزان، پیش برود.

زمان ثبت نام مدارس مفید

زمان ثبت نام مدارس مفید، به طور دقیق از سوی این مدارس اعلام خواهد شد و شما عزیزان می توانید در زمان مقرر شده نسبت به ثبت نام مدارس مفید اقدام کنید. زمان ثبت نام مدارس مفید، تفاوت چندانی با سایر مدارس نخواهد داشت و نهایتا با تفاوت زمانی اندکی انجام خواهد شد. به همین دلیل انتظار می رود که زمان ثبت نام مدارس مفید در اوا سط خرداد آغاز شود.

برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام باید از طریق سایت مفید به نشانی mofidsch.ir ، مراجعه کنید تا از آخرین اخبارر دبیرستان مفید اصلاع یابید. معمولا برای ثبت نام مدارس مفید، همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، لازم است تا فرم پیش ثبت نام مدرسه مفید را تکمیل کنید. برای انجام پیش ثبت نام و تکمیل فرم پیش ثبت نام مدرسه مفید، لازم است تا به سایت مفید مراجعه کنید. فرم پیش ثبت نام نیز، به صورت اینترنتی در سامانه مفید بارگزاری خواهد شد.

شما عزیزان  می توانید برای کسب اطلاعات کافی از جزئیات زمان ثبت نام دبیرستان مفید، با ما در مرکز مشاورگروپ، تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ما همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل، پاسخگوی شما عزایزن، خواهیم بود.

9099071613

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس مشکات | دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم

مدارک ثبت نام مدارس مفید

برای ثبت نام مدارس مفید باید مدارکی از اطلاعات هویتی خود را ارائه دهید که در این بخش لیست مدارک ثبت نام مدارس مفید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. توجه داشته باشید که این مدارک جهت ثبت نام آزمون ورودی مدرسه مفید از شما دریافت خواهد شد و سپس اگر در این آزمون پذیرفته شدید، در صورتی که مدارک بیشتری لازم شد، مدرسه مفید انتخابی شما، اطلاعات لازم را در اختیارتان خواهد گذاشت.

  • 2 قطعه عکس 4*3 جدید
  •  اصل شناسنامه دانش آموز و والدین
  •  کپی از تمام صفحات شناسنامه دانش آموز و اولیای ایشان
  •  کارنامه سال قبل

سایت مدرسه مفید mofidsch.ir

سایت مدرسه مفید به نشانی mofidsch.ir ، برای ارائه آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به این مدارس، و همچنین انجام پیش ثبت نام اینترنتی، طراحی و راه اندازی شده است. شما عزیزان می توانید برای ورود به صفحه اصلی سایت مفید، از طریق آدرس mofidsch.ir اقدام نمایید.

در منوی اصلی سایت دبیرستان مفید، گزینه های مختلفی قرار داده شده است که هرکدام، خدمات مختلفی را ارائه می دهند. در منوی خانه گزینه های مختلفی قرار داده شده است که به طور کلی به معرفی مدارس مفید از جنبه های مختلف پرداخته شده است.

برنامه آموزشی از گزینه های دیگری است که در منوی اصلی، دییده می شود و همانطور که از نامش هم می توان حدس زد، انواع برنامه های آموزشی طراحی شده توسط مدارس مفید را در لیستی کامل بررسی کرده است.

سایت مدرسه مفید

برای ورود به سایت مدارس مفید، اینجا کلیک کنید.

شهریه دبیرستان مفید

دبیرستان مفید در گروه مدارس غیر دولتی کشور قرار می گیرد که دارای شعبه های مختلفی است. از نکات مهی که هنگام ثبت نام مدارس مفید باید از آن اطلاع کافی داشته باشید، میزان شهریه دبیرستان مفید است. البته مبلغ شهریه را برای این مدارس نمی توان یک مبلغ واحد اعلام کرد چرا که با توجه به منطقه ایی که مدرسه در آن قرار دارد و همچنین پایه تحصیلی، میزان شهریه دریافتی در هر کدام از شعبه های مدارس مفید، متفاوت خواهد بود.

شما عزیزان برای اطلاع از میزان شهریه مدارس مفید می توانید به سامانه مشارکت ها مراجعه کرده و میزان شهریه مدرسه مفید مورد نظر خود را از طریق این سامانه استعلام بگیرید. البته مبالغ اعلامی در سایت مشارکت ها مربوط به سال گذشته است و میزان شهریه مدارس غیر دولتی در سال جدید هنوز اعلام نشده  است.

به محض اعلام شهریه مدارس مفید این مقاله به روز رسانی خواهد شد و اطلاعات دقیق در این جا قرار خواهد گرفت.

شهریه مدارس مفید - moshavergroup.com

مشاورگروپ

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل

9099071613

پاسخگوی سوالات شما، هستیم.

سامانه سمیم مفید

سامانه سمیم مفید یکی از خدماتی است که توسط مدارس مفی به دانش آموزان این مدارس عرضه شده است. سایت سمیم مفید برای پشتیبانی کلیه موارد آموزشی دانش آموزان مانند کلاس های درسی، ارسال تکالیف و برگزاری آزمون ها و امتحانات مدارس مفید به همراه اعلام نتایجشان، طراحی و راهه اندازی شده است . با وجود سامانه سمیم مفید، دانش آموزاناین مدارس دیگر به پلتفرم های آموزشی و مشابه دیگر، احتیازی نخواهند داشت.

سامانه سمیم مفید دارای نسخه نرم افزار هم هست و دانش آموزان می توانند با نصب اپلیکیشن سمیم مفید، روی موبایل خود دسترسی راحت تری به این سامانه داشته باشند. برای ورود به سامانه سمیم مفید می توانید پس از ورود به آدرس مطابق تصویر زیر عمل کنید.

سامانه سمیم مفید

لیست مدارس مفید

اشاره کردیم که مجموعه مدارس مفید هم اکنون دارای دو واحد پیش دبستان و دبستان پسرانه و یک واحد پیش دبستان و دبستان دخترانه، سه مدرسه راهنمایی پسرانه و دخترانه و چهار دبیرستان پسرانه و دخترانه، می باشند. در این بخش قصد داریم لیست مدارس مفید، را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

لیست مدارس مفید دبستان را در جدول زیر مشاهده می کنید.

لیست مدارس مفید دبستان
نام / پسرانه یا دخترانه شهر آدرس سایت مدرسه مفید
دبستان پسرانه مفید تهران خیابان شریعتی بالاتر از مترو قلهک کوچه سجاد دبستان پسرانه مفید منطقه 3 برای ورود به سایت این مدرسه، اینجا کلیک کنید.
دبستان پسرانه مفید تهران بلوار مرزداران – خیابان حضرت ابوالفضل – کوچه سوم غربی – پلاک ۱۰ برای ورود به سایت این مدرسه، اینجا کلیک کنید.
دبستان دخترانه مفید تهران خیابان شریعتی ، خیابان یخچال ، نبش خیابان کی نژاد برای ورود به سایت این مدرسه، اینجا کلیک کنید.
دبستان پسرانه مفید قم زنبیل آباد ، فلکه مفید ، خیابان بهشت ، روبروی کوچه 15 ، دبستان پسرانه مفید قم برای ورود به سایت این مدرسه، اینجا کلیک کنید.

لیست مدارس مفید متوسطه اول را در جدول زیر مشاهده می کنید.

لیست مدارس مفید متوسطه اول
نام مدرسه / پسرانه یا دخترانه شهر آدرس سایت مدرسه مفید
دبیرستان مفید پسرانه تهران بزرگراه يادگار امام(ره) – نرسيده به تقاطع آزادي – بلوار شهید حبیب الله – بلوار شهيد تيموري شرقی (سهرورد) – كوچه شهيد عموزاده – دبیرستان دوره اول مفید منطقه 2 برای ورود به سایت مدرسه، اینجا کلیک کنید.
دبیرستان مفید پسرانه تهران بزرگراه صدر،بلوار كاوه شمالی، روشنايی غربی، بهار شمالی، بن‌بست مفيد، دبيرستان مفيد منطقه1(دوره اول) برای ورود به سایت مدرسه، اینجا کلیک کنید.
متوسطه ی اول پسرانه مفید تهران خیابان دکترشریعتی، بالاتر از ایستگاه متروی قلهک، خیابان سجاد، دبیرستان پسرانه دوره اول مفید برای ورود به سایت مدرسه، اینجا کلیک کنید.
دبیرستان مفید دخترانه تهران خیابان دولت، بلوار کاوه، خیابان اخلاقی، خیابان جهانتاب، کوچه هنگامه شرقی برای ورود به سایت مدرسه، اینجا کلیک کنید.
متوسطه ی اول پسرانه مفید قم انتهای بولوار زنبیل آباد، میدان مفید، جنب در ورودی اصلی دانشگاه مفید. برای ورود به سایت مدرسه، اینجا کلیک کنید.

لیست مدارس مفید متوسطه دوم را در جدول زیر مشاهده می کنید.

لیست مدارس مفید متوسطه دوم
نام مدرسه / پسرانه یا دخترانه شهر آدرس سایت مدرسه مفید
متوسطه دوم مفید پسرانه تهران بزرگراه آیت‌الله صدر، بلوار كاوه شمالي، خیابان منصور پورحیدری، بن‌بست مفيد، دبيرستان دوره دوم پسرانه مفید‌قیطریه برای ورود به سایت این مدرسه، اینجا کلیک کنید.
دبیرستان مفید پسرانه

(متوسطه دوم)

تهران خیابان آزادی – خیابان حبیب الله – بلوار شهید تیموری (به سمت یادگار) – نبش کوچه شهید عموزاده برای ورود به سایت این مدرسه، اینجا کلیک کنید.
دبیرستان مفید پسرانه

(متوسطه دوم)

تهران شهرک قدس (غرب)، بلوار شهید دادمان، بلوار درختی، خیابان شهید حافظی (ارغوان غربی)، کوچه پرتو برای ورود به سایت این مدرسه، اینجا کلیک کنید.
دبیرستان مفید دخترانه

(متوسطه دوم)

تهران خیابان دولت، بلوار کاوه، خیابان اخلاقی، خیابان جهانتاب، کوچه هنگامه شرقی برای ورود به سایت این مدرسه، اینجا کلیک کنید.
دبیرستان مفید پسرانه

(متوسطه دوم)

قم میدان شیخ مفید ، جنب درب اصلی دانشگاه مفید ، متوسطه دوره دوم مفید برای ورود به سایت این مدرسه، اینجا کلیک کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول ثبت نام مدارس مفید 

✔️ آدرس سایت مدرسه مفید، کدام است؟

سایت مدرسه مفید به نشانی mofidsch.ir ، برای ارائه آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به این مدارس، و همچنین انجام پیش ثبت نام اینترنتی، طراحی و راه اندازی شده است.

✔️ سایت سمیم مفید، چیست؟

سایت مدرسه مفید به نشانی mofidsch.ir ، برای ارائه آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به این مدارس، و همچنین انجام پیش ثبت نام اینترنتی، طراحی و راه اندازی شده است. در مقاله به طور کامل در خصوص سامانه سمیم مفید صحبت کرده ایم. می توانید مطالعه کنید.

✔️ شرایط ثبت نام مدرسه مفید، چیست؟

مهم ترین شرایط ثبت نام مدرسه مفید، شامل قبولی در آزمون ورودی این مدارس و سپس قبولی در مصاحبه های حضوری می باشد. در صورتی که در این دو مرحله موفق به کسب امتیازات لازم شوید، می توانید ثبت نام خود را در این مدارس تکمیل کنید.
در صورت بروز هرگونه سوال در این زمینه با ما در مشاور گروپ، تماس بگیرید.

✔️ شهریه مدارس مفید چه قدر است؟

در مقاله شیوه دریافت میزان شهریه دبستان مفید و دبیرستان مفید را برای شما عزیزان شرح داده ایم. می توانید مطالعه بفرمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس مفید | دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی