اعلام نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی، یک فرصت دوباره برای داوطلبانی است که از ثبت نام باز مانده اند یا اینکه در ثبت نام اولیه مورد پذیرش قرار نگرفته اند. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به تکمیل ظرفیت و همچنین اعلام نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی آورده شده است. مشاور گروپ به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما و ارائه هر گونه مشاوره تحصیلی می باشد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی به چه معنا است

اگر یکی از افرادی هستید که قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارد، اما بنا به دلیلی از زمان ثبت نام باز مانده اید یا اینکه در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام در دانشگاه اقدام نکرده اید، نیازی نیست نگران باشید! شما می توانید در زمان تکمیل ظرفیت برای ثبت نام اقدام کنید. با توجه به اینکه در برخی از رشته ها تکمیل ظرفیت انجام نشده است، داوطلبانی که قبلا ثبت نام انجام داده اند یا نداده اند، می توانند با توجه به مدرک دیپلم خود در یکی از رشته هایی که ظرفیت آن تکمیل نشده است، ثبت نام کنند.

فقط کافی است عنوان مرکز و همچنین کد رشته مور نظر خود را جستجو کنند و از پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آن واحد در آن رشته اطمینان حاصل کنند. داوطلبان باید به یاد داشته باشند ثبت نام تکمیل ظرفیت در تاریخ خاصی انجام می شود. ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله در نیمه دوم تا اوایل نیمه سوم شهریور ماه یعنی از 19 تا 22 شهریور ماه انجام می شود. در صورت هرگونه تغییر در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نکته: مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی تحت هیچ شرایطی تمدید نمی شود!

 ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به اینکه برخی از مراکز دانشگاه علمی کاربردی تقاضا کرده اند تا فرصت دوباره به افرادی که از ثبت نام بازمانده اند داده شود، داوطلبان می توانند در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با مطالعه دقیق دفترچه برای ثبت نام اقدام کنند. داوطلبان برای ثبت نام باید تمام مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشند و هیچ ممنوعیتی برای ثبت نام آنها وجود نداشته باشد. برخی از این مدارک شامل مدرک دیپلم یا کاردانی، فرم تاییدیه معدل، اسکن عکس و غیره می شود.

افرادی که قصد دارند برای تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند، فراموش نکنند که باید هزینه ای برای ثبت نام تکمیل ظرفیت بپردازند. این هزینه برای مقطع دوره کاردانی فنی و حرفه ای و همچنین کارشناسی ناپیوسته مقدار خاصی می باشد.

تکمیل ظرفیت یک فرصت استنثائی برای افرادی است که در مرحله ثبت نام اولیه موفق به پذیرش نشده اند.

برای آگاهی از زمان تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

 moshavergroup 3

اعلام نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

پس از اینکه داوطلبان در تاریخ مشخص شده در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام خود را انجام دادند، حال باید در انتظار اعلام نتایج باشند. طبق روال هر ساله اعلام نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت پس از ثبت نام اعلام می شود. پس از اعلام نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی و پذیرش در آن، باید همراه با مدارک برای ثبت نام نهایی دانشگاه اقدام کنید. برای ثبت نام نهایی نیز دانشگاه تاریخ خاصی را مشخص می کند که باید در آن زمان در دانشگاه حضور بهم رسانید.

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

برخی نکاتی که در هنگام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نباید فراموش کرد

  • در صورتی که یکی از افرادی هستید که می خواهید در مقطع کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش پیدا کنید، دقت کنید که حتما باید در نهایت تا تاریخ 31 شهریور ماه مدرک دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم خود را دریافت کرده باشید. اگر یکی از افرادی که هستید که در نیمه دوم ثبت نام خود را انجام داده اید، باید تا پایان نیم سال اول مدرک دیپلم خود را دریافت کنید.
  • در هنگام وارد کردن اطلاعات از قبیل کد رشته محل و مرکز، گروه آموزشی و غیره دقت لازم را داشته باشید. فراموش نکنید داوطلبان فقط یک بار حق اصلاح اطلاعات خود را دارند.
  • هر یک از داوطلبان فقط می توانند در یک کد رشته محل از یک گروه آموزشی و یک مرکز دانشگاه علمی کاربردی به تحصیل بپردازند. در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، پذیرش آنها در هر دو مرکز لغو خواهد شد.
  • داوطلبان باید با توجه به دفترچه ثبت نام، یک از کدرشته های مربوط به دیپلم خود را انتخاب کنند.
  • داوطلبان مرد نیز باید در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص کنند تا هیچ گونه ممنوعیتی برای تحصیل آنها وجود نداشته باشد.

برخی سوالات متداول درباره تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

  • آیا می دانید برای ثبت نام تکمیل ظرفیت در هر یک از مقاطع تحصیلی باید چه مقدار هزینه ای پرداخت کنید؟
  • آیا می دانید برای ثبت نام تکمیل ظرفیت به چه مدارکی نیاز دارید؟
  • آیا شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط خاصی می باشد؟
  • از چه طریق از رشته هایی و کد محل هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است، آگاه شویم؟
5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی