اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 | ترم بهمن

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 | ترم بهمن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور می باشد. پس از پایان فرآیند ثبت نام و بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان که در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اند، نتایج پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.

نتایج دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ، sanjesh.org انجام می شود. اعلام نتایج ورودی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی معمولا به صورت حضوری و از طریق دانشگاه انجام خواهد گرفت.

نتایج دانشگاه علمی کاربردی

نحوه مشاهده و زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 در این مقاله بیان شده است. دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در رشته های به خصوصی هر ساله در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه دانشجو می پذیرد. علاقه‌ مندان می‌ توانند در موعد مقرر ثبت نام خود را از طریق سایت انجام دهند و انتخاب رشته کنند.

پذیرش دانشگاه علمی کاربردی، در سه مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می شود و نتایج هر کدام نیز به صورت جداگانه، در سایت سازمان سنجش، اعلام خواهد شد. همچنین پذیرش در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی، در  دو باره مهر ماه و بهمن ماه انجام خواهد شد.

نتایج دانشگاه علمی کاربردی

در ادامه زمان اعلام نتایج و راهنمای مشاهده نتایج علمی کاربردی را بررسی خواهیم کرد.

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402 ترم بهمن ، هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش، قرار گرفته است. داوطلبانی که اقدام به ثبت نام کرده بودند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، به دو روش، نسبت به مشاهده نتایج کاردانی علمی کاربردی، اقدام کنند.

  • روش اول: جستجوی نتیجه با شماره پرونده 
  • روش دوم: جستجوی نتیجه با اطلاعات فردی 
برای مشاهده اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی 1402 کلیک کنید.

در ادامه زمان اعلام نتایج و راهنمای مشاهده نتایج علمی کاربردی را بررسی خواهیم کرد.

اطلاعیه سازمان سنجش

براساس قوانین مربوط به گزینش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را کسب کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌ های انتخابی و ظرفیت‌ های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش صورت گرفته و اسامی پذیرفته‌ شدگان در هر کد رشته محل استخراج شده است.

پذیرفته‌ شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ ثبت‌ نام و انتخاب واحد  از روز دوشنبه مورخ 1402/11/17 به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا علمی کاربردی  به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در ادامه این اطلاعیه و با توجه به نشانی تعیین شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت‌ نام از پذیرفته شدگان کاردانی علمی کاربردی
1- با توجه به اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، امکان ارائه سرویس استعلام دی‍پلم به آدرس https://emt.medu.ir برای پذیرفته‌شدگان و سامانه kemt.medu.ir برای استعلام گیرندگان ( مراکز آموزشی ) فراهم می‌باشد. لذا لازم است همه پذیرفته‌شدگان با مراجعه به سامانه مذکور و درج اطلاعات خود کدرهگیری دریافتی را برای پیگیری و دریافت تاییدیه تحصیلی، در زمان ثبت‌نام به کارشناسان مرکز آموزشی قبولی خود اعلام نمایند.
2- شش قطعه عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.
3- تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن برای مطابقت.
4- تصویر پشت و روی کارت ملی و اصل آن برای مطابقت.
5- اصل دیپلم نظری، فنی و حرفه‌ای یا کاردانش (شامل سه ساله نظام جدید (3-3-6) یا دیپلم سه ساله نظام ترمی/ سالی) یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (شامل چهارساله یا شش ساله نظری یا فنی و حرفه‌ای). با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.
6- اصل کاربرگ 102 (فرم تایید معدل) برای دانش‌آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است. (تاریخ فارغ‌التحصیلی می‌بایست تا 1402/06/30باشد).
7- اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی یا حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.
8- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را با توجه به بخش مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌های 3 و 4 دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ مذکور(دفترچه مهرماه سال جاری) و اطلاعیه‌های مربوط در سایت سازمان سنجش مشخص نماید.

پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه بایستی در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. مراحل دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402 به صورت زیر است:

1588677335 64 پس از ورود به سایت مذکور از منوی پایین صفحه،  گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردیMoshavergro up.com

1588677335 64سپس در صفحه ای که باز می شود از منوی سمت راست روی گزینه اعلام نتایج بزنید و  لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1402 ” را انتخاب نمایید.

نحوه اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

1588677335 64سپس با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد، نتیجه ثبت نام برای شما قابل مشاهده خواهد شد.

مشاهده اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی Moshavergroup.com

در این روش صرفا کافیست شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را در قسمت های مربوطه وارد کرده و با وارد کردن عبارت امنیتی ، نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن را دریافت کنید . دقت داشته باشید شماره پرونده شما در رسید ثبت نام درج شده است و برای دسترسی به آن کافیست رسید ثبت نام خود را مشاهده کنید . اگر به رسید ثبت نام و شماره پرونده خود دسترسی ندارید می توانید از روش بعدی استفاده کنید .

با وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد می توانید به راحتی به نتایج کاردانی علمی کاربردی را مشاهده نمایید.

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1402

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، نیز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. نتایج کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی، یا به طور هم زمان با نتایج کاردانی و یا پس از اعلام نتایج کاردانی علم کاربردی، اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی 1402 کلیک کنید.

اطلاعیه سازمان سنجش برای پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته‌محل‌های دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌‌‌کاربردی بهمن‌ماه سال 1402:

الف) براساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش دوره‌های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.
همه پذیرفته‌شدگان می بایست برای اطلاع از زمان ثبت‌نام از روز دوشنبه مورخ 1402/11/17 به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده در سامانه مذکور با در دست داشتن مدارک مندرج در بند “ب” و با توجه به نشانی مندرج در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش (دفترچه مهرماه سال جاری) و اطلاعیه‌های مربوط(مهر وبهمن) در سایت سازمان سنجش، به مرکز محل قبولی خود مراجعه نمایند.

ب) مدارک لازم برای ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان کارشناسی علمی کاربردی:
1- شش قطعه عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.
2- تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن برای مطابقت.
3- تصویر پشت و روی کارت ملی و اصل آن برای مطابقت.
4- اصل‌‌مدرک‌ فوق دیپلم و یا کاردانی(اعم از پیوسته/ ناپیوسته)‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی،‌ وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن. 
5- اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین‌ مقام‌ مسئول، آخرین فیش حقوقی یا حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.
6- اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) برای فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.(تاریخ فارغ‌التحصیلی می‌بایست تا 1402/11/30 باشد).
7- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه متقاضیان را با توجه به بخش مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ 3 و 4 دفترچه راهنمای پذیرش دوره مذکور (دفترچه مهرماه سال جاری) و اطلاعیه‌های مربوط در سایت سازمان سنجش مشخص نماید. (برای برادران).

راهنمای تصویری اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه بایستی در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. مراحل دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402 به صورت زیر است:

1588677335 64 پس از ورود به سایت مذکور از منوی پایین صفحه،  گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

1588677335 64سپس در صفحه ای که باز می شود از منوی سمت راست روی گزینه اعلام نتایج بزنید و  لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1402 ” را انتخاب نمایید.

نحوه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

1588677335 64حالا به دو روش می توانید نتیجه کارشناسی علمی کاربردی خود را دریافت کنید. در روش اول صرفا کافیست شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را در قسمت های مربوطه وارد کرده و با وارد کردن عبارت امنیتی ، نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن را دریافت کنید .

دقت داشته باشید شماره پرونده شما در رسید ثبت نام درج شده است و برای دسترسی به آن کافیست رسید ثبت نام خود را مشاهده کنید . اگر به رسید ثبت نام و شماره پرونده خود دسترسی ندارید می توانید از روش بعدی استفاده کنید .

در روش دوم با وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد می توانید به راحتی به نتایج کاردانی علمی کاربردی را مشاهده نمایید.

مشاهده اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی 1402

پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی، چندین سال است که انجام نمی شود. البته گمانه زنی ها و صحبت هایی برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، هر سال وجود دارد. اما از حرف تا عمل فاصله بسیاری است و فعلا اقدام قاطعی برای برگزاری این آزمون صورت نگرفته است.

برای سال 1402 نیز هنوز، اطلاعاتی مبنی بر ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی منتشر نشده است. به محض انتشار جزئییات در این مقاله قرار خواهد گرفت.

 در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی دارید می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما در مشاور گروپ، دریافت کنید.

دانشگاه علمی کاربردی در همه رشته هایی که تدریس می کند در هر دو مقطعی که دارد (کاردانی و کارشناسی ناپیوسته) پذیرش را بدون کنکور و بدون آزمون انجام می‌دهد و همه رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی تدریس می شوند بدون کنکور هستند.

تنها ملاک سنجش و پذیرش افراد معدل کل آخرین مقطع تحصیلی آن ها می باشد. به طور مثال کسانی که وارد مقطع کاردانی می‌ شوند معدل کتبی دیپلم آن ها مدنظر قرار گرفته می‌ شود و افرادی که وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته می‌شوند مدرک کتبی کاردانی آن ها مورد توجه قرار می‌ گیرد.

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه در ادامه بیان شده است. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو نوبت در سال انجام می شود. لازم به ذکر است که زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه و به صورت اینترنتی و غیرحضوری خواهد بود.

1588677335 64زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402

زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در تاریخ 1402/11/12 می باشد. نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، برای ترم بهمن ماه، در این تاریخ بر روی سایت سازمان سنجش، قرار گرفته است. متقاضیان می توانند با مراجعه به لینکی که در بالا قرار داده شده است، نسبت به مشاهده نتایج کاردانی اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402 برای ترم مهر نیز معمولا در اواسط مهر ماه اعلام خواهد شد تا پذیرفته شدگان نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام نمایند. البته این انکان وجود دارد که ثبت نام ترم بهمن مجددا به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه صورت گیرد. به محض مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج کاردانی برای ترم بهمن 1402، مقاله به روز رسانی خواهدشد.

1588677335 64زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1402

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، همزمان و یا پس از اعلام نتایج کاردانی علمی کابردی صورت خواهد گرفت. پذیرش مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی نیز در مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود. به محض انتشار اطلاعیه های رسمی در این مورد، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نتایج کارشناسی علمی کاربردی در 1402/11/12 اعلام و از طریق سامانه سنجش به اطلاع داوطلبان رسیده است.

1588677335 64زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی 1402

با توجه به عدم پذیرش در این مقطع در سال های اخیر، در حال حاضر اعلام نتایجی هم برای ارشد علمی کاربردی، وجود نخواهد داشت. مشاور گروپ به محض انتشار اطلاعیه های جدید در این خصوص مقاله را به روز رسانی خواهد کرد.

ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان برای ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ، باید به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته نتایج خود را مشاهده نمایند. اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهرماه و بهمن ماه هر دو به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش می باشد. احتمال اینکه ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن به صورت حضوری انجام گیرد نیز زیاد است.

سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، برای پذیرش این دانشگاه در تمامی مقاطع، سایت سازمان سنجش خواهد بود. در ادامه راهنمای تصویری ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی

پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه بایستی در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. مراحل دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402 به صورت زیر است:

1588677335 64 پس از ورود به سایت مذکور از منوی پایین صفحه،  گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

1588677335 64سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1402 ” و یا بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره مهندسی و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن  1402” کلیک کنید.

1588677335 64سپس با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد، نتیجه ثبت نام برای شما قابل مشاهده خواهد شد.

در این روش صرفا کافیست شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را در قسمت های مربوطه وارد کرده و با وارد کردن عبارت امنیتی ، نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن را دریافت کنید . دقت داشته باشید شماره پرونده شما در رسید ثبت نام درج شده است و برای دسترسی به آن کافیست رسید ثبت نام خود را مشاهده کنید . اگر به رسید ثبت نام و شماره پرونده خود دسترسی ندارید می توانید از روش بعدی استفاده کنید .

 

ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی


در صورتی که در ثبت نام بدون کنکور مهر و بهمن دانشگاه علمی کاربردی قبول نشده اید و یا از قبولی خود رضایت ندارید می توانید شانس خود را در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بسنجید . در این مرحله تنها رشته محل های دارای ظرفیت خالی ارائه می شود .


متقاضیان برای پیگیری اخبار اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی می توانند به این مقاله مراجعه نمایند. ثبت نام و اعلام نتایج ورودی بهمن دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش می باشد. ثبت نام و اعلام نتایج ورودی بهمن دانشگاه علمی کاربردی معمولا به صورت حضوری خواهد بود.

در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی یا فراموشی اطلاعات ثبت نامی می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه چه زمانی اعلام می شود؟

زمان دقیق اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر چیست؟

نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهرماه از طریق سایت sanjesh.org منتشر می شود.

اطلاعات لازم برای دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

ورود به سامانه اعلام نتایج مهر دانشگاه علمی کاربردی از طریق شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد امکانپذیر است.

4.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 | ترم بهمن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهدی

    مطالب و محتوای سایت عالی بود سپاس

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی