ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فراخوان ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ منتشر شده است و بر اساس آن متقاضیان جذب اساتید دانشگاه علمی کاربردی باید از ابتدای آذر به سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه علمی کاربردی مراجعه و با ارسال مدارک ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

در این مقاله آموزشی مشاور گروپ به موضوع ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1402 و نحوه ثبت نام در سامانه می پردازیم. برای اطلاع از هزینه جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1402

ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1402 از بین افراد متخصص، مجرب، بومی و واجد شرایط ساکن هر استان، در رشته های مورد نیاز به عمل می آید. دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف تامین مدرسان و اساتید مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور اقدام به انتشار فراخوان ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی نموده است.

توجه داشته باشید که ثبت نام منحصرا اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی انجام می گردد. لازم به ذکر است تکمیل مراحل ثبت نام به منزله قبولی شما نیست و در صورت تایید دانشگاه علمی کاربردی باید در مصاحبه حضوری شرکت نمایید.

شرایط جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

شرایط جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی برای تمامی متقاضیان این فراخوان، به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می گردد. برای اطلاع از شرایط جذب اساتید دانشگاه علمی کاربردی جدول زیر را مطالعه نمایید:

شرایط عمومی مدرس دانشگاه علمی کاربردی
  • اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی
  • تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی
  • تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (البته اقلیت های دینی رسمی مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از این بند مستثنی بوده ولی باید عملاً متدین به ادیان خود باشند و در جامعه اسلامی در مقام تجاهر به فسق بر نیایند.)
  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن سابقه کیفری و عدم محرومیت از تمام یا بعضی از حقوق اجتماعی که مستلزم محرومیت از تدریس باشد.
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ز عدم اشتهار به فسق و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.
  • دارابودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا برخورداری از معافیت قانونی
  • تقوای دینی و التزام عملی به احکام اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات).
  • عدم وابستگی به احزاب وابسته به رژیم گذشته، فراماسونری و عضویت در ساواک، عدم هواداری و عضویت در گروهک های معاند و الحادی، عدم عضویت در احزاب و سازمانها و فرقه های وابسته به بیگانه و نداشتن سابقه تبلیغ موثر به نفع دولتهای بیگانه یا مکاتب ضد اسلامی
شرایط اختصاصی مدرس دانشگاه علمی کاربردی
  • دارا بودن مدرک معتبر دکتری یا کارشناسی ارشد.
  • دارا بودن شرایط سنی مدرس دانشگاه علمی کاربردی حداقل ۲۸ و حداکثر ۶۵ سال تا تاریخ فراخوان، (متولدین بعد از ۱۳۳۶/۰۹/۰۱ و قبل از ۱۳۷۳/۰۹/۰۱ مجاز به شرکت در این فراخوان می باشند.)
  • جذب مدرس به صورت بومی می‌باشد و متقاضی صرفاً مجاز به شرکت در استان محل سکونت یا محل کار خود با ارائه مستندات لازم خواهد بود.

تبصره: درصورت عدم ثبت معدل در آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده، ریزنمرات معتبر (ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل) آن مقطع الزامی می باشد.

تبصره: دارندگان مدارک مجازی و الکترونیکی، مدرک کمتر از کارشناسی ارشد یا مدارک معادل مجاز به ثبت نام نبوده و پرونده این قبیل افراد با ارائه درخواست و درصورت حائز شرایط بودن بصورت خبره / تجربی در مرکز امور مدرسان مورد بررسی قرار می گیرد.

هزینه ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیان ملزم به پرداخت مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال معادل دویست هزار تومان به عنوان هزینه ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی و بررسی پرونده متقاضیان هستند و هنگام ثبت نام باید آن را به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی پرداخت نمایند.

مدارک جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیان واجد شرایط باید مدارک ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی را در سایت ثبت نام بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است در صورت قبولی و حضور در مصاحبه، به همراه داشتن اصل مدارک لازم برای جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی به صورت فیزیکی و در قالب کلیربوک ضروری می باشد.

توجه داشته باشید که هرگونه مغایرت اطلاعات و مدارک ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی با مستندات ارائه شده در روز مصاحبه، می تواند منجر به لغو درخواست متقاضی در هر مرحله از ثبت نام و بررسی مدارک شود و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه جامع جذب مدرسان شامل مدارک شناسایی داوطلب، کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد، سوابق کاری و تحصیلی، سوابق تدریس دانشگاهی و غیز دانشگاهی، چاپ مقالات علمی در کنگره ها و … می باشد.

نکته: مدارک ناقص به هیچ عنوان بررسی نمی گردند پس در ارسال تمام و کمال مدارک نهایت دقت را داشته باشید.

برای دریافت فهرست کامل و لیست مدارک جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

سایت ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

سایت ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه علمی کاربردی است. علاقه مندان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی باید در زمان مقرر به سامانه jam.uast.ac.ir مراجعه نموده و با اطلاع از عناوین دروس مورد نیاز مراکز آموزشی استان محل سکونت یا محل کار اقدام به ثبت نام نمایند.

همانطور که می دانید ثبت نام منحصرا اینترنتی بوده و هرگونه اطلاع رسانی به متقاضیان، منحصرا از طریق سامانه jam.uast.ac.ir انجام می شود. در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ارائه شده است.

jam.uast.ac.ir سامانه جامع جذب و مدرسان سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

لینک دانلود دفترچه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی در این بخش از مقاله قرار گرفته است چون یکی از مهم ترین اقدامات پیش از آغاز فرآیند نام نویسی، مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

برای دریافت دفترچه ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

(فایل pdf فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی)

زمان ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

زمان ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ از اول آذر تا پانزدهم آذر تعیین شده است و علاقمندان واجد شرایط ثبت نام جهت اطلاع از عناوین رشته های تحصیلی مورد نیاز و سایر شرایط جذب مدرس علمی کاربردی، می توانند در این بازه زمانی به سامانه جامع جذب مدرسان jam.uast.ac.ir مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام، نسبت به انجام مراحل نام نویسی، اقدام نمایند.

زمان جذب مدرس علمی کاربردی
روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵

(به مدت دو هفته)

زمان تمدید زمان ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. بر اساس اطلاعیه دانشگاه علمی کاربردی مهلت جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی به صورت حق التدریسی تمدید گردید. بدین ترتیب متقاضیان می توانند تا پایان روز 22 آذر با مراجعه به سامانه jam.uast.ac.ir نام نویسی کنند.

🔸مهلت ثبت نام متقاضیان حق التدریس در مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی (سال ۱۴۰۲) تا ۲۲ آذر تمدید شد🔸

نحوه ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی و اطمینان از احراز شرایط ثبت نام، نسبت به نام نویسی و واریز وجه ثبت نام اقدام نمایند.

ابتدا به سامانه جامع جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه jam.uast.ac.ir کلیک کنید. اگر عضویت سامانه جامع جذب مدرسان دانشگاه علمی کاربردی را دارید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه وارد شوید. چنانچه تا به حال عضو این سامانه نشده اید و نام کاربری ایجاد نکرده اید، باید مطابق تصویر زیر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

در این مرحله با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل کد عبارت امنیتی را در کادر مربوطه وارد و گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

فرم ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

کد اعتبار سنجی به شماره موبایل شما پیامک می شود که باید آن را در کادر درخواستی وارد نمایید.

کد اعتبار سنجی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

در مرحله بعد مطابق تصویر رمز عبور دلخواه خود را همراه با تکرار آن ثبت نمایید.

رمز عبور جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

با دریافت پیام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد» مجددا برای ورود به سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید. کد ملی و رمز عبور خود را در قسمت لازم وارد کنید.

جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

بعد از ورود به حساب کاربری و مطالعه شرایط مندرج روی شرکت در فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

نوع همکاری خود را روی گزینه شرکت در فراخوان و اخذ کد مدرسی قرار دهید. ( منظور از عضو هیأت علمی فقط کسانی هستند که مجوز هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارتین (علوم و بهداشت) را اخذ کرده باشند. منظور از مدرس دفاع مقدس فقط کسانی هستند که دارای مجوز معتبر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌باشند.)

استان و شهر محل تدریس خود را تعیین نمایید. با فشردن دکمه ثبت به مرحله ویرایش اطلاعات وارد می شوید.

متقاضیان تدریس پیش از انتخاب گروه درس آموزشی خود، از بین گروه درسهای مندرج در دفترچه ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی، باید نسبت به مطالعه سرفصل دروس برنامه های درسی مصوب علمی کاربردی موجود در پرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی منوی آموزش – سرفصل برنامه های مصوب) اقدام نموده و از تطبیق شرایط مجاز برای مدرس آن درس با مدارک تحصیلی خود، اطمینان حاصل نمایند.

جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی محل خدمت مدرس علمی کاربردی

با نهایت دقت تمامی فرم های ویرایش اطلاعات عمومی، اطلاعات تحصیلی، اطلاعات دروس تخصصی، سوابق پژوهشی، سوابق مهارتی،سوابق تحصیلی، سوابق علمی و اجرایی را تکمیل نمایید. در صورت تکمیل کلیه فرمها و سبز شدن آنها، دکمه پرداخت و ثبت نهایی برای شما فعال می گردد.

ثبت اطلاعات داوطلب جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

با پرداخت هزینه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام شما نهایی می شود و کد رهگیری را دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید ملاک ثبت نام متقاضیان در فراخوان، تکمیل اطلاعات و بارگذاری مستندات در سامانه، پرداخت وجه ثبت نام و اخذ کد رهگیری از سامانه جامع جذب مدرسان می باشد. در غیر اینصورت ثبت نام شما نهایی نشده است.

اعلام نتایج جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

بعد از بررسی مدارک ثبت نام متقاضیان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی، لیست اسامی متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب نموده اند تا سقف سه برابر ظرفیت جذب اعلام شده برای رشته مورد نظر منتشر و به اطلاع متقاضیان می رسد.

سپس از پذیرفته شدگان اولیه مدرس دانشگاه علمی کاربردی دعوت به مصاحبه می شود و اگر همه چیز طبق روال سال های گذشته باشد این فرآیند اعلام نتایج تا مصاحبه علمی حدود شش ماه طول می کشد.

با انتشار تاریخ دقیق اعلام نتایج جذب اساتید دانشگاه علمی کاربردی، زمان اعلام نتایج در این مقاله به روز رسانی می گردد.

مصاحبه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

هیات اجرایی معین استانی ،از پذیرفته شدگان اولیه جهت مصاحبه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی دعوت می نماید. در این مرحله استعلام صلاحیت عمومی متقاضیان توسط دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه انجام می شود.

بعد از انجام مصاحبه در کارگروه های بررسی صلاحیت علمی، رای نهایی توسط هیات اجرایی معین استان صادر شده و نتایج صلاحیت علمی به همراه نتایج صلاحیت عمومی جهت تصویب نهایی در اختیار هیات اجرایی جذب دانشگاه قرار می گیرد.

مشاوره جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

پذیرفته شدگان جهت امکان تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی ملزم به شرکت در دوره تربیت مدرس «آشنایی با نظام علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی» می باشند.

 بدیهی است ثبت نام در سامانه هیچگونه حقی را برای بکارگیری متقاضیان به صورت حق التدریس ایجاد نمی کند بلکه پس از طی شدن فرآیند بررسی و تأیید نهایی صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان، کد مدرسی به عنوان مجوز تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی توسط مرکز امور مدرسان دانشگاه صادر می گردد. پس از دریافت کد مدرسی، تدریس مدرس مستلزم پذیرش مراکز آموزش علمی کاربردی است و دانشگاه هیچگونه تعهدی در این خصوص ندارد.


اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی دکتر اصغر کشت کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند به مدت 2 هفته تا 15 آذرماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

دکتر کشت کار درخصوص فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری اظهار داشت: جهت ساماندهی بکارگیری مدرسان، نیاز سنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شد و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تایید واحدهای استانی، جهت تامین نیازها و کمبودهای موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و هم چنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان 28 سال و حداکثر سن 65 سال می باشد و جذب مدرس بصورت بومی در واحدهای استانی صورت خواهد گرفت بطوری که پس از ثبت نام، تکمیل فرم ها و بارگزاری مستندات توسط متقاضی، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شده و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی می شود.

دکتر کشت کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: پس از تصویب در هیات اجرایی جذب دانشگاه، نهایتا کد مدرسی صادر شده و مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی، دوره الزامی تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی را  برای متقاضیان برگزار می نماید.

ما در این مقاله به مبحث نحوه ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی و شرایط و مدارک لازم برای آن پرداختیم. با ارائه راهنمای تصویری و گام به گام ثبت نام سعی در هموار کردن مسیر ثبت نام شما عزیزان داشتیم و امیدوارم مطالعه این مقاله یاریگر شما بوده باشد. اگر این مطلب برای شما مفید بود آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

مطمئن باشید همیشه می توانید روی کمک مشاور گروپ حساب کنید و اگر درباره جذب مدرس علمی کاربردی سوال دارید می توانید سوالات خود را با بخش پاسخگویی تلفنی ما در میان بگذارید. برای این کار کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس بگیرید.

مشاورگروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

سوالات متداول

 

✔️شرایط مدرس دانشگاه علمی کاربردی شدن چیست؟

✔️در این مقاله به صورت کامل شرایط جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی اعم از شرایط عمومی و اختصاصی را بررسی کرده ایم.

✔️نحوه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری و گام به گام نحوه ثبت نام در سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir در این مقاله قرار گرفته است.

✔️زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه علمی کاربردی چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️برای اطلاع از زمان جذب مدرس علمی کاربردی و تمدید مهلت ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی مقاله را مطالعه نمایید.

✔️سامانه جذب اساتید دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

✔️برای ثبت نام فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی باید به سامانه جامع جذب مدرسان jam.uast.ac.ir مراجعه نمایید.

4.6/5 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی