اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افرادی زیادی هستند که متقاضی ثبت نام در یکی از مقاطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشند. بدیهی است که پس از انجام ثبت نام، باید منتظر اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باشید. در ادامه شاهد اطلاعات کاملی راجع به زمان و نحوه مشاهده نتایج و همچنین مدارک ورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه خواهید بود. مشاور گروپ یکی از مراکز مشاوره تحصیلی برتر کشور است که شما می توانید تمام اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت کنید. همین حالا تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود را بدون هیچ گونه هزینه ای از ما بخواهید.

مشاهده نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401

اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، برای سه مقطع در زمان های مختلف انجام می شود. پذیرش دانشگاه علمی کاربردی، در سه مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد صورت می گیرد و نتایج هر کدام نیز به صورت جداگانه، در سایت سازمان سنجش، اعلام خواهد شد. همچنین پذیرش در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی، در  دو بازه مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود.

اعلام نتایج ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1401

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر، هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش، قرار گرفته است. داوطلبانی که اقدام به ثبت نام کرده بودند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، به دو روش، نسبت به مشاهده نتایج کاردانی علمی کاربردی، اقدام کنند.

  • روش اول: جستجوی نتیجه با شماره پرونده
  • روش دوم: جستجوی نتیجه با اطلاعات فردی

در ادامه زمان اعلام نتایج و راهنمای مشاهده نتایج علمی کاربردی را بررسی خواهیم کرد.

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1401

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، نیز از طذیق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. نتایج کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی، یا به طور هم زمان با نتایج کاردانی و یا پس ار اعلام نتایج کاردانی علم کاربردی، اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی 1401

پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی، چندین سال است که انجام نمی شود. البته گمانه زنی ها و صحبت هایی برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، هر سال وجود دارد. اما از حرف تا عمل فاصله بسیاری است و فعلا اقدام قاطعی برای برگزاری این آزمون صورت نگرفته است.

برای سال 1402 نیز هنوز، اطلاعاتی مبنی بر ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی منتشر نشده است. به محض انتشار جزئییات در این مقاله قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به اینکه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در 2 دوره برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود، نتایج آنها نیز به الطبع در دو دوره اعلام خواهد شد. طبق روال سال های گذشته، زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر در شهریور ماه و برای ورودی بهمن در بهمن ماه اعلام می شود. در صورت تغییر در زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

1588677335 64زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1401

زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی در تاریخ 1401/7/4 می باشد. نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، برای ترم مهر ماه، در این تاریخ بر روی سایت سازمان سنجش، قرار گرفته است. متقاضیان می توانند با مراجعه به لینکی که در بالا قرار داده شده است، نسبت به مشاهده نتایج کاردانی اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1401 برای ترم بهمن نیز معمولا در اواسط بهمن ماه اعلام خواهد شد تا پذیرفته شدگان نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام نمایند. البته این انکان وجود دارد که ثبت نام ترم بهمن به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه صورت گیرد. به محض مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج کاردانی برای ترم بهمن، مقاله به روز رسانی خواهدشد.

1588677335 64زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1401

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای کاردانی به کارشناسی، همزمان و یا پس از اعلام نتایج کاردانی علمی کابردی صورت خواهد گرفت. پذیرش مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی نیز در مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود. به محض انتشار اطلاعیه های رسمی در این مورد، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

1588677335 64زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 کارشناسی ارشد

با توجه به عدم پذیرش در این مقطع در سال های اخیر، در حال حاضر اعلام نتایجی هم برای ارشد علمی کاربردی، وجود نخواهد داشت. مشاور گروپ به محض انتشار اطلاعیه های جدید در این خصوص مقاله را به روز رسانی خواهد کرد.

سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی

سایت اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، برای انتشار نتایج نهایی و اطلاعات لازم برای پذیرفته شدگان علمی کاربردی، فعالیت می کند. سایت سنجش، به عنوان سامانه اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، در نظر گرفته شده است.

داوطلبان برای دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی ، باید به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته نتایج خود را مشاهده نمایند. اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهرماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش می باشد. احتمال اینکه ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن به صورت حضوری انجام گیرد نیز زیاد است.

با اعلام قطعی مقاله به روز رسانی خواهد شد.

سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی، برای پذیرش این دانشگاه در تمامی مقاطع، سایت سازمان سنجش خواهد بود. در ادامه راهنمای تصویری ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی را برای شما عزیزان قرار داده ایم

مشاهده نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه بایستی در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. مراحل دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر 1401 به صورت زیر است:

1588677335 64 پس از ورود به سایت سنجش sanjesh.org از منوی سمت راست صفحه، پنجمین گزینه یعنی گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

سایت اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

1588677335 64سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 1401 ” و یا بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره مهندسی و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 1401” کلیک کنید.

مشاهده نتایج علمی کاربردی

1588677335 64سپس با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد، نتیجه ثبت نام برای شما قابل مشاهده خواهد شد.

در این روش صرفا کافیست شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را در قسمت های مربوطه وارد کرده و با وارد کردن عبارت امنیتی ، نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر را دریافت کنید . دقت داشته باشید شماره پرونده شما در رسید ثبت نام درج شده است و برای دسترسی به آن کافیست رسید ثبت نام خود را مشاهده کنید . اگر به رسید ثبت نام و شماره پرونده خود دسترسی ندارید می توانید از روش بعدی استفاده کنید .

نتایج علمی کاربردی


ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی


اقدامات لازم پس از اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی با بررسی شرایط ثبت نامی هر یک از داوطلبان، گزینش را از بین داوطلبانی انجام می دهد که اولویت بیشتری با آنها بوده و حد نصاب شرایط را دارند. پس از اعلام نتایج، پذیرفته شدگان ملزم هستند در تاریخ خاصی که از سوی دانشگاه علمی کاربردی مشخص می شود، برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. مدارک و شرایط مورد نیاز برای هر یک از رشته ها متفاوت می باشد. برخی از رشته ها علاوه بر آزمون اولیه، نیازمند انجام مصاحبه یا آزمون عملی می باشند. بنابراین داوطلبان این رشته های خاص باید در تاریخ تعیین شده از سوی دانشگاه برای انجام مصاحبه یا آزمون عملی حضور پیدا کنند و منتظر بمانند تا پذیرش نهایی آنها مشخص شود.

اگر داوطلبان در تاریخ تعیین شده از سوی دانشگاه برای ثبت نام حضور پیدا نکنند، این عمل به معنی انصراف آنها تلقی خواهد.

اعلام نتایج ثبت نام علمی کاربردی

مدارک لازم جهت ثبت نام پس از اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

پس از اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان ملزم هستند تا با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام کنند. برخی از مدارکی که برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مورد نیاز است شامل موارد زیر می شود:

  • عکس : 6 قطعه عکس 4*3
  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه
  • اصل و کپی دیپلم متوسطه (برای پذیرفته شدگان مقطع کاردانی)
  • اصل و کپی مدرک کاردانی (برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته)
  • فرم تاییدیه معدل (برای افرادی که مدرک دیپلم آنها هنوز صادر نشده است)
  • کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت (برای داوطلبان مرد)
  • گواهی اشتغال به کار + فیش حقوقی (برای شاغلان)

دقت داشته باشید علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، امکان دارد مرکز علمی کاربردی مورد نظر از شما مدارک دیگری نیز بخواهد.

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام و اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

moshavergroup 3


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی