کارت ورود به جلسه مرکز مشاوران قوه قضاییه 1403 (آزمون وکالت قوه قضاییه)

کارت ورود به جلسه مرکز مشاوران قوه قضاییه 1402 مرکز قوه قضاییه

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه مرکز مشاوران قوه قضاییه 1403 (آزمون وکالت قوه قضاییه)

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای سال 1402 مرکز قوه قضاییه : sanjesh.org، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضاییه، کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضایی، مواد و منابع آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضاییه

مشاهده کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضایی 1402

پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای 1402

مواد و منابع آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضاییه 1402

کارت ورود به جلسه مرکز مشاوران قوه قضاییه 1402

پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای سال 1402 مرکز قوه قضاییه امری ضروری برای شرکت در جلسه امتحان است زیرا در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت، امکان جلوگیری از ورود شما به حوزه آزمون وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که فرآیند برگزاری آزمون بعدازظهر روز جمعه به‌تاریخ 1402/12/18 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

دریافت کارت آزمون مرکز وکلا از sanjesh.org

پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای 1402 مرکز قوه قضاییه ؛ کلیه داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضاییه چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون وکالت برای مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون باید به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی به آدرس sanjesh.org مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نموده و براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً متذکر می‌شود که تهیه کارت منحصراً به روش فوق امکان‌پذیر می‌باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402

سال های گذشته مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه وظیفه برگزاری و نظارت بر آزمون وکالت قوه قضاییه را داشته و لذا کارت ورود به جلسه آزمون نیز از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نامی این آزمون یعنی سایت سنجش و آموزش دانشگاه پیام نور منتشر می شده که این رویه در آزمون سال ۹۹ به بعد لغو شده و تغییر پیدا کرده است .

سال گذشته نیز، سازمان سنجش و آموزش کشور مجری ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه سال 1401 بود، اما این قضیه امسال بر عهده مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی می باشد و لذا وظیفه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت سال جاری نیز بر عهده این سازمان است .

کلیه داوطلبانی که با مطالعه منابع آزمون وکالت سال 1402  که در حال آماده شدن برای این آزمون هستند ، جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند . در ادامه مراحل ورود به سایت مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 را ارائه داده ایم .


  1.  ورود به سایت مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی به نشانی sanjesh.org
  2.  ورود به قسمت ” سایر آزمون های استخدامی “
  3.  انتخاب گزینه ” کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ( قوه قضاییه ) سال 1402″ از میان موارد ارائه شده
  4. ورود به سامانه کارت آزمون با استفاده از اطلاعات فردی و ثبت نامی
  5.  بررسی کارت آزمون و تهیه نسخه چاپی جهت همراه داشتن در روز آزمون


برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 کلیک کنید

نخستین مرحله از گزینش داوطلبان آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1402 شرکت در جلسه آزمون کتبی و کسب حد نصاب ورود به سایر مراحل گزینش می باشد که داوطلبان موظف هستند برای حضور در آزمون کارت ورود به جلسه خود را چند روز قبل از برگزاری امتحان از سایت مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی دریافت کرده و پرینت آن را همراه خود داشته باشند .

با توجه به اینکه همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه در جلسه امتحان الزامی بوده و نشان دهنده ثبت نام داوطلبان در این آزمون است ، در ادامه این مقاله به منظور تسهیل روند دریافت کارت متقاضیان جزئیات زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در سال جاری را ارائه داده ایم .

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402

داوطلبانی که موفق به تکمیل ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1402 شده اند می بایست برای رسیدن به هدف و اخذ پروانه وکالت خود مراحل گزینش تعین شده را یکی پس از دیگری و با موفقیت پشت سر بگذارند . شرکت کنندگان آزمون جذب کارآموزان وکالت قوه قضاییه سال 1402 موظف هستند که مطابق برنامه زمانی اعلام شده از سوی مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی در جلسه آزمون حضور داشته باشند .

طبق دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه منتشر شده از سوی مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی ، آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 در مهر ماه برگزار خواهد شد . هم چنین طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 از اواسط مهر منتشر شده است .


کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 از اواسط مهر ماه منتشر خواهد شد



پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای 1402 مرکز قوه قضاییه , sanjesh.org، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضاییه، کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضایی، مواد و منابع آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضاییه



کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضاییه

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون بر روی درگاه اطلاع‌رسانی مرکـز سـنجش، پـذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسـلامی قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.


لینک کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضاییه 1402 در همین مقاله قرار داده می شود


رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402

  1. با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 3 و 4 (نام خانوادگی نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی) كارت شركت در آزمون، لازم است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمائید.
  2. چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 7 (سهمیه ثبت نامی) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید، سپاه پاسداران، ستادكل نیروهای مسلح و وزارت جهاد كشاورزی) لازم است حداكثر تا تاریخ 1402/12/18 منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در این درگاه اطلاع‌رسانی نسبت به اصلاح سهمیه اقدام نمایید تا درصورت تأیید توسط ارگان مربوطه سهمیه برای آنان اعمال شود. در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست. ضمناً تأكید می شود متقاضیانی كه در مرحله اول ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از ویرایش) حداكثر تا تاریخ 1402/12/20 به ارگان های ذیربط نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی اعمال می شود. در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.
  3. چنانچه به بندهای 8 و 9 (تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) معترض هستید می توانید حداكثر تا تاریخ 1402/12/18 منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.
  4. در صورتی كه نسبت به موارد مشروح ذیل معترض هستید ضرورت دارد در روز پنجشنبه به تاریخ 1402/12/17 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 بر اساس اطلاعات جدول شماره 2 مندرج در ذیل این اطلاعیه به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمائید:
    4-1 – چنانچه نسبت به بندهای 5 و 6 (جنس و معلولیت) معترض هستید.
    تبصره: اگر خواستار اعمال بند 6 (معلولیت) و یا تغییر شدت معلولِیت هستید، لازم است فرم مخصوص معلولیت را از سازمان بهزیستی دریافت نموده و تحویل واحد رفع نقص نمائید تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید.
    4-2- چنانچه عكس روی كارت متقاضی دارای اشكالاتی از جمله، فاقد مُهر، واضح نبودن عكس و یا اشتباه عكس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكس دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «2» به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمایند، موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
    ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكمیل شده، در نظر گرفته شده است.
    یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شركت در آزمون كه بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند. 

برای مشاهده جدول شماره 1- شهرستان محل برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه مرحله دوم سال 1402 اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده جدول شماره 2- نشانی باجه های رفع نقص احتمالی کارت  شرکت درآزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا اینجا را کلیک کنید

یادآوری های مهم‌ 

  1. در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.
  2. دَرب های ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت 14:30 (دو و سی دقیقه بعدازظهر) بسته خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت 15:00 (سه بعدازظهر) آغاز می شود. لذا از ورود متقاضیان پس از بسته شدن دَرب های ورودی به محوطه و یا سالن های امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.
  3. هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاكن و یك سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  4. متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساك دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی‌سیم، كتاب، جزوه، ماشین ‌حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اكیداً خودداری نمایند.
  5. خارج نمودن ملزومات آزمون (پاسخنامه، كارت شركت در آزمون و یا دفترچه سؤالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود و با متقاضیانی كه اقدام به این تخلف نمایند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.
  6. لازم به تاكید است همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الكترونیكی و دستگاه‌های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند (حتی بصورت خاموش) در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری كه بخشی از آن در بند «ت» آمده است، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.
  7. مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلف و تقلب محسوب می‌شود و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
  8. با توجه به اینكه سازمان سنجش آموزش كشور در جهت بهبود و ارتقاء كیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تكمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون از تاریخ 1402/12/18 لغایت 1042/12/24 بصورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمائید.
  9. متقاضیان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداكثر تا تاریخ 1402/12/24 از طریق سیستم پاسخ‌گویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور اقدام نمایند. بدیهی است درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

مجموعه نکاتی که در این گفتار ارائه شد، میتواند راهنمای خوبی برای علاقمندان به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت وکلای مرکز قوه قضاییه sanjesh.org باشد.

مشاوران مجرب و کارشناسان مرتبط در مجموعه بزرگ مشاورگروپ

از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

رفع ایراد عدم اعمال سهمیه در کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

روش رفع ایراد عدم اعمال سهمیه در کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه به شرح ذیل است.

🔸یکی از مشکلاتی که پس از انتشار کارت آزمون ممکن است بعضی داوطلبان با آن روبرو شوند، عدم درج سهمیه انتخابی است.

🔸اگر داوطلبی متقاضی سهمیه رزمندگان – ایثارگران شده باشد و سهمیه‌اش از سوی ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگیرد، در کارت شرکت در آزمون او در مقابل عنوان سهمیه عنوان «آزاد» درج می‌شود.

این موضوع ممکن است باعث نگرانی داوطلبان شود اما سازمان سنجش در اطلاعیه مربوط به نحوه دریافت و رفع نقص کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه، روش پیگیری و رفع این مشکل را اعلام کرده است.

  • چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید، سپاه پاسداران، ستادکل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در این درگاه اطلاع‌رسانی نسبت به اصلاح سهمیه اقدام نمایید تا درصورت تأیید توسط ارگان مربوطه سهمیه برای آنان اعمال شود.
  • در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.
  • ضمناً تأکید می شود متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از ویرایش) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ به ارگان های ذیربط نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی اعمال می شود. در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.
4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه مرکز مشاوران قوه قضاییه 1403 (آزمون وکالت قوه قضاییه)

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی