کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به موضوع کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش و اقداماتی که با آن می توان انجام داد صحبت خواهیم کرد. اگر کد رهگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اید نگران نباشید در انتهای مقاله روش بازیابی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش را شرح داده ایم. با ما همراه باشید.

دریافت کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

دریافت کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش از سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir فقط با پرداخت هزینه ثبت نام میسر است. در واقع بعد از اینکه هزینه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را به صورت الکترونیکی پرداخت کردید به عنوان تاییدیه پرداخت یک کد رهگیری خرید 8 رقمی برای شما صادر می شود که به واسطه آن می توانید ثبت نام خود را در سامانه گزینش آجا تکمیل نمایید و همچنین در آینده کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایید.

همانطور که می دانید دریافت کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش به منزله تکمیل ثبت نام نیست. بنابراین در این حالت ثبت نام شما ناقص است و برای تکمیل مراحل باید به gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید. در بخش ثبت نام، پس از وارد کردن کد ملی و کد رهگیری در کادرهای مربوطه، روی گزینه تایید بزنید تا به بعد وارد شوید. با تکمیل فرم های مربوطه و درج اطلاعات فردی و هویتی داوطلب، در نهایت شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش را دریافت خواهید کرد که این امر نشان دهنده پایان یافتن مراحل نام نویسی است.

دریافت کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش Moshavergroup.com

دریافت کارت ورود به جلسه با کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

دریافت کارت ورود به جلسه با کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش برای آن گروه از داوطلبانی که متاسفانه به هر دلیلی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند و فقط با پرداخت هزینه، اقدام به دریافت کد رهگیری خرید نموده اند فراهم شده است. برای این کار کافیست از بخش ثبت نام ناقص سایت گزینش و استخدام آجا وارد شوید. جهت مطالعه و مشاهده راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش با کد رهگیری خرید کلیک کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش چهار روز پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون خواهد بود. با توجه به اینکه آزمون ارتش در روز جمعه ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ساعت ۸ صبح برگزار می شود، تمامی داوطلبان می توانند از روز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ اقدام به دریافت آن نمایند.

همانطور که می دانید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه یکی از ضروریات روز برگزاری آزمون است و در صورتیکه آن را همراه نداشته باشید مسئولین برگزاری آزمون مطابق با قانون، مانع ورود شما به جلسه امتحان خواهند شد. پس بهتر است هرچه سریعتر در زمان مقرر به دریافت آن اقدام و پرینت آن را تهیه نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش با کد رهگیری خرید moshavergroup.com

فراموشی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

برای حل مشکل فراموشی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش ، سایت گزینش و استخدام آجا تمهیداتی اندیشیده است که با استفاده از آن، می توان بازیابی کد رهگیری را انجام داد. برای این کار کافیست از منوی سمت راست gozinesh.aja.ir روی گزینه فراموشی کد رهگیری خرید بزنید و با انتخاب روش ثبت شناسه خرید موفق و یا درج رشته تحصیلی داوطلب در کادرهای مربوطه، مراحل بازیابی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش تکمیل می شود.


موضوع اصلی صحبت این مقاله کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش بود و سعی کردیم به صورت کامل و جامع نحوه دریافت آن را توضیح دهیم. در فرآیند آزمون ارتش با استفاده از کد رهگیری خرید 8 رقمی باید ثبت نام خود را تکمیل نمایید. اگر به هر دلیلی موفق به تکمیل نام نویسی نشدید، برای دریافت کارت ورود به آزمون از طریق سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir می توانید از این کد رهگیری استفاده نمایید.

در صورتیکه در مراحل دریافت و یا بازیابی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش دچار مشکل شدید، می توانید با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش را از کجا دریافت کنم؟

✔️بعد از پرداخت هزینه ثبت نام، کد رهگیری خرید 8 رقمی برای شما صادر می شود که باید آن را برای تکمیل مراحل ثبت نام یادداشت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه نمایید.

✔️بازیابی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش چگونه است؟

✔️مراحل بازیابی کد رهگیری خرید و حل مشکل فراموشی در این مقاله ارائه شده است.

✔️با کد رهگیری خرید دانشگاه افسری ارتش کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت می کنم؟

✔️بله این امکان از طرف سایت گزینش و استخدام آجا فراهم شده است تا داوطلبانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند ولی هزینه آن را پرداخته اند هم بتوانند برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. توضیحات تکمیلی را در همین مقاله مشاور گروپ مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی