ثبت نام دانشگاه افسری فارابی | حفاظت اطلاعات علوم و فنون فارابی

ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ثبت نام دانشگاه علوم و فنون فارابی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی | حفاظت اطلاعات علوم و فنون فارابی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه افسری فارابی موضوع اصلی این مقاله است و قصد داریم تمامی اطلاعات لازم برای ثبت نام دانشگاه علوم و فنون فارابی را برای علاقه مندان این دانشگاه ارائه کنیم.

تنها با آگاهی کامل از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری فارابی، می توانید شرایط خود را برای نام نویسی در این آزمون بسنجید، بنابراین یکی از مهم ترین بخش های این مقاله بررسی شرایط ثبت نام و شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش می باشد.

با هدف راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان، راهنمای تصویری و گام به گام نحوه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی  نیز در این مقاله ارائه شده است. با ما همراه باشید.

ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲

محصلان و فارغ التحصیلان رشته های نظری می توانند برای ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ اقدام نمایند و تمامی علاقه مندان در حال تحصیل و فارغ التحصیل رشته‌ های ریاضی‌ فیزیک، علوم انسانی و علوم تجربی، با تهیه مدارک ثبت نام آزمون دانشگاه علوم و فنون فارابی، باید به سایت گزینش و استخدام جمهوری اسلامی ایران (سایت گزینش آجا) مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را با موفقیت پشت سر بگذارند.

توجه داشته باشید که ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه افسری فارابی منحصرا اینترنتی بوده و بعد از شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از پذیرفته شدگان اولیه دعوت به مصاحبه حضوری به عمل می آید. تنها در صورتی که کلیه شرایط ورود به دانشکده افسری ارتش را داشته باشید و در مصاحبه حضوری، تست سلامت و … پذیرفته شوید امکان حضور در میان دانشجویان دانشگاه علوم و فنون فارابی را خواهید داشت.

دانشگاه فارابی ارتش کجاست؟ یکی از سوالاتی که احتمالا برای تمامی داوطلبان آزمون ورودی ارتش پیش می آید این سوال است و ما در این بخش از مقاله با معرفی دانشگاه فارابی ارتش پاسخ این سوال را خواهیم داد. 

دانشگاه علوم و فنون فارابی وابسته سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و در تهران واقع شده است. نام دیگر دانشگاه افسری فارابی، دانشگاه حفاظت اطلاعات ارتش است و ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه افسری بدون کنکور و از طریق آزمون درون سازمانی می باشد.

ثبت نام دانشگاه افسری فارابی

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ضروری می باشد زیرا همانطور که می دانید فقط افراد واجد شرایط مجاز به ثبت نام دانشگاه علوم و فنون فارابی خواهند بود. شرایط ثبت نام دانشگاه افسری شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که در ادامه آن ها را با هم مرور می کنیم:

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲

  1. اعتقاد و متدین به دین مبین اسلام
  2. تابعیت جمهوری اسلامی ایران (عدم سابقه تابعیت بیگانه)
  3. ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن.
  4. اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.
  5. کسانی که به عنوان عضو به فارابی ج.ا.ا می پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداری ازاستقلال و تمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی مأموریت در هر جایی را داشته باشند.
  6. شاخصه های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرارمی گیرد.
  7. استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیاز سازمان می باشد. دراستخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی ، روحیه ایثار و فداکاری توجه می گردد.
  8. سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی درصورت استعفاء و یا اخراج برابر قوانین و مقررات فارابی ج.ا.ا.
  9. دارا بودن حداقل سن ۱۶ سال تمام و حداکثر ۲۲ سال (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۱) و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)
  10. حداکثر سن برای رشته خلبانی هواپیما ۲۰ سال می‌باشد.
  11. دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر معاینات استخدام).
  12. فقدان محکومیت مؤثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  13. نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب ، گروه‌ها و سازمان‌های سیاسی.
  14. عدم معروفیت و اشتهار به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش .
  • تبصره: حداقل قد برای عموم داوطلبان ۱۶۵ سانتیمتر و دید چشم برای رشته‌های خلبانی ۱۰/۱۰ و برای سایر رشته‌ها حداقل ۸/۱۰ می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲

  • سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون فارابی جمهوری اسلامی ایران.
  • داشتن حداقل معدل کل دیپلم برای فارغ التحصیلان رشته‌ های علوم تجربی و ریاضی‌ فیزیک ۱۴ و برای دیپلم علوم انسانی ۱۶ و حداقل معدل کتبی برای رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی ۱۰ و برای دیپلم علوم انسانی ۱۴ می باشد.
  • برای داوطلبان در حال تحصیل و محصلان نظام جدید آموزشی حداقل معدل های اشاره شده در سال دوم متوسطه (سال یازدهم) ملاک بوده و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود رابا شرط حداقل معدل اعلامی و حداکثر تا قبل از شروع دوره جامعه پذیری نظامی مشترک (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱) ارائه نمایند در غیر اینصورت قبولی آنان نادیده تلقی می گردد. (توجه داشته باشید فرزندان شاهد ، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل ثبت نام دانشگاه افسری معاف می باشند).
  • جهت داوطلبان استخدام خلبانی ارتش حداقل معدل کل ۱۵ و حداقل معدل کتبی ۱۲ می باشد.
  • رشته استخدام خلبانی ارتش بالگرد و پهباد معدل کل حداقل ۱۴ و معدل کتبی حداقل ۱۰ می باشد.
  • قبولی در آزمون علمی ، معاینات پزشکی ، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی.
  • فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان ، ایثارگران و نظامیان از اولویت استخدام برخوردار می‌باشند.
  • بسیجیان فعال ، حافظان کل قرآن کریم وداوطلبان عضویابی شده از اولویت استخدام برخوردار می باشند.
  • دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط موردنظر می توانند ثبت نام نمایند. از پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه ها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت نام نهایی بعمل خواهد آمد.
  • درجه داران رسمی و پیمانی (بین درجات گروهبان یکمی تا استوار یکمی) می توانند پس از اخذ مجوز از نیرو یا سازمان مربوط در آزمون اختصاصی شرکت و فقط مجاز به پذیرش در دانشگاه نیرو/ سازمان متبوعه خود می باشند.
  • امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی در ارتش ج.ا.ا وجود ندارد.
  • امکان استخدام داوطلبان مشمول دارای اضافه خدمت سنواتی وجود ندارد.
  • با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش، تنها افراد مجرد مجاز به ثبت نام هستند و داوطلبان متأهل حق ثبت نام دانشگاه افسری فارابی را ندارند.
  • داوطلبان نباید تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی داشته باشند.

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی

ما در این بخش از مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی 1402 را فعال کرده ایم و شما متقاضیان گرامی می توانید با کلیک بر روی عکس زیر فایل pdf دفترچه ثبت نام علوم و فنون فارابی را دانلود نمایید.

با مطالعه دفترچه ثبت نام افسری ارتش از تمامی جزییات ثبت نام و برگزاری آزمون افسری دانشگاه علوم و فنون فارابی مطلع شوید و با آگاهی کامل اقدام به ثبت نام نمایید.


دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی  

اگر هنوز با وجود مطالعه شرایط ثبت نام نمی دانید که مجاز به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش هستید یا نه، می توانید با متخصصان حوزه دانشگاه افسری مشاور گروپ تماس گرفته و پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.

ما همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهیم بود.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید با خرید بسته های تماس مشاور گروپ، مشاورین مجموعه همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲

برای خرید و تکمیل فرم ثبت نام باید در زمان ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ که از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ تا ساعت ۱۲ شب سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ تعیین شده است، به سامانه گزینش آجا مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند.

تاکنون اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ از سایت گزینش آجا منتشر نشده است. بنابراین توصیه می کنیم در بازه زمانی مقرر شده ثبت نام خود را تکمیل نمایید و در انتظار تمدید زمان آن را به روزهای پایانی موکول نکنید. در صورت تمدید زمان ثبت نام دانشگاه فارابی ۱۴۰۲ تاریخ جدید ثبت نام را از طریق همین مقاله به روز رسانی می گردد.

سایت ثبت نام دانشگاه فارابی

سایت ثبت نام دانشگاه فارابی سایت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران gozinesh.aja.ir  است و برای طی کردن تمامی مراحل ثبت نام باید به این سایت دانشگاه علوم و فنون فارابی مراجعه کنید.

ضمنا کلیه اطلاع رسانی ها درباره آزمون ورودی دانشگاه افسری ارتش از طریق این سامانه انجام می پذیرد. برای دسترسی راحت تر شما عزیزان، لینک مستقیم سامانه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی در جدول زیر فعال شده است.

برای ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی  کلیک کنید.

هزینه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی

تمامی متقاضیان ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی در زمان ثبت نام هستند و می بایست مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( معادل صد هزار تومان) را به صورت الکترونیکی در سایت gozinesh.aja.ir پرداخت نمایند.

وجه ثبت نام علوم و فنون فارابی به عنوان هزینه خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ تعیین شده و این مبلغ غیر قابل استرداد می باشد یعنی بعد از اتمام پرداخت و مراحل ثبت نام، امکان بازگشت وجه به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

در ادامه راهنمای گام به گام و تصویری ثبت نام دانشگاه افسری فارابی 1402 ارائه شده است، با ما همراه باشید.

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی

برای ثبت نام دانشگاه حفاظت اطلاعات ارتش ، ابتدا به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید و مطابق تصویر از منوی سمت راست روی خرید کارت کلیک کنید. سایت گزینش و استخدام اجا ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در صفحه جدید بعد از مطالعه شرایط استخدام، فرم ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ را تکمیل کنید و روی گزینه تایید و پرداخت در پایین صفحه کلیک کنید.

البته دانشجویان انصرافی سال های قبل مجاز به خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری فارابی نخواهند بود و نمی توانند در آزمون دانشگاه حفاظت اطلاعات ارتش شرکت نمایند. برای دریافت لیست انصرافیان سال های قبل به سایت گزینش آجا gozinesh.aja.ir مراجعه کنید.خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با اتصال به درگاه بانکی هزینه ثبت نام را به عنوان وجه خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری فارابی پرداخت نمایید. پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دانشگاه فارابی 1402، یک کد رهگیری 8 رقمی برای شما صادر می گردد که باید آن را حفظ یا یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهدارید. کد رهگیری ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در این بخش از مراحل ثبت نام، پس از وارد کردن کد ملی و کد رهگیری در کادرهای مربوطه، روی گزینه تایید بزنید تا به مرحله بعد ثبت نام دانشگاه افسری فارابی وارد شوید. ثبت نام دانشگاه افسری ارتش استخدام دانشگاه افسری در مرحله ثبت اطلاعات فردی مطابق تصویر فرم را تکمیل نمایید و گزینه گام بعد را انتخاب نمایید.تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در این مرحله باید وضعیت تحصیلی خود را در سامانه گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران (سایت گزینش آجا gozinesh.aja.ir) ثبت نمایید. حالا روی گزینه گام بعد کلیک کنید تا به صفحه وضعیت سهمیه ها و نظام وظیفه هدایت شوید. وضعیت تحصیلی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش فرم صفحه وضعیت سهمیه ها و نظام وظیفه را مطابق تصویر زیر پر نمایید. اگر برای تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه حفاظت اطلاعات ارتش نیاز به راهنمایی دارید همین حالا با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید، ما از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم. 9099071613سهمیه و نظام وظیفه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در ادامه فرآیند ثبت نام دانشگاه فارابی 1402 با کلیک بر روی گزینه گام بعد به صفحه وضعیت تعهدات منتقل می شوید. با تکمیل فرم این بخش وارد مرحله نهایی ثبت نام آزمون دانشگاه افسری خواهید شد.تعهدات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش توجه داشته باشید ثبت نام تنها در صورتی به پایان می رسد که شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری فارابی را دریافت کرده باشید. حتما این شماره را یادداشت و نزد خود نگه دارید. شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

منابع آزمون دانشگاه افسری فارابی

مطالعه مواد و منابع آزمون دانشگاه افسری فارابی بر اساس نظام آموزشی جدید خواهند بود و برای شرکت در آزمون افسری ارتش تمامی داوطلبان نظام آموزشی قدیم هم باید منابع نظام آموزشی جدید را مطالعه نمایند.

همانطور که در بخش های بالاتر اشاره شد محصلان و فارغ التحصیلان رشته های نظری مجاز به ثبت نام آزمون ورودی دانشکده افسری ارتش هستند. آزمون ساده ای از کتب درسی متوسطه دوم به همراه سوالات هوش از داوطلبان گرفته می شود. منابع آزمون دانشگاه افسری فارابی به دو دسته منابع عمومی و اختصاصی رشته های ریاضی، تجربی و انسانی تقسیم می گردد.

دروس عمومی منابع آزمون دانشگاه افسری فارابی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زبان و ادبیات فارسی 25 4 18 دقیقه فارسی1 فارسی2 فارسی3
زبان عربی 25 2 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فرهنگ و معارف اسلامی 25 3 17 دقیقه دین و زندگی1 دین و زندگی2 دین و زندگی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان انگلیسی 25 2 20 دقیقه انگلیسی1 انگلیسی2 انگلیسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی (ریاضی فیزیک)

منابع آزمون دانشگاه افسری فارابی ریاضی فیزیک
آزمون تعداد ضرایب زمان منابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
ریاضی 55 4 85 دقیقه هندسه 1        – هندسه 2        – آمار و احتمال        – حسابان 1   – هندسه 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)   – حسابان 2 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)   – ریاضیات گسسته (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 45 3 55 دقیقه فیزیک1 فیزیک2      فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2      شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی(علوم تجربی)

منابع آزمون دانشگاه افسری فارابی علوم تجربی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زمین‌شناسی 25 1 20 دقیقه —– زمین شناسی ——
ریاضی 30 4 47 دقیقه ریاضی1 ریاضی 2 ریاضی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زیست‌شناسی 50 2 36 دقیقه زیست‌شناسی 1 زیست‌شناسی 2 زیست‌شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 30 3 37 دقیقه فیزیک1 فیزیک2 فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2 شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی رشته علوم انسانی

 
منابع آزمون دانشگاه افسری فارابی علوم انسانی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ1400 چاپ1401
ریاضی 20 4 25 دقیقه ریاضی و آمار1 ریاضی و آمار2 ریاضی و آمار3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
اقتصاد 15 3 10 دقیقه اقتصاد —– —–
زبان و ادبیات فارسی 30 2 30 دقیقه علوم وفنون ادبی 1 علوم وفنون ادبی 2 علوم وفنون ادبی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان عربی 20 1 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن 2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
تاریخ 15 1 25 دقیقه تاریخ 1 تاریخ 2 تاریخ 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
جغرافیا 15 1 جغرافیای ایران جغرافیا2 جغرافیا 3 کاربردی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
علوم اجتماعی 20 2 15 جامعه شناسی 1 جامعه شناسی2 جامعه شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فلسفه و منطق 25 1 25 منطق فلسفه آشنایی با فلسفه اسلامی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
روان‌شناسی 20 1 15 —– روان‌شناسی —–

.

کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری فارابی

چند روز پیش از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری فارابی صادر شده و از طریق سایت گزینش آجا در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

برای دریافت کارت ورود به آزمون دانشگاه فارابی می توانید از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ الی ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه کنید و اقدام به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری فارابی نمایید.

توجه داشته باشید که از ورود داوطلبانی که کارت آزمون فارابی ۱۴۰۲ را ندارند ممانعت به عمل می آید. بنابراین به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری فارابی در هنگام ورود به حوزه امتحان ورودی دانشگاه افسری، الزامی خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش این مقاله را مطالعه کنید.

لیست رشته های دانشگاه افسری فارابی

دانشگاه فارابی ارتش چه رشته هایی دارد؟ در این بخش لیست رشته های دانشگاه افسری فارابی را ارائه کرده ایم چرا که مطمئنا اطلاع از رشته های دانشگاه افسری برای داوطلبان این آزمون جذاب  و سرنوشت ساز خواهد بود.

رشته‌ های دانشگاه علوم و فنون فارابی شامل رشته علوم کاربردی اطلاعات (در زمینه حفاظت اطلاعات) و رشته مهندسی برق(در زمینه جنگال) است.

لازم به ذکر است جذب داوطلبان دارای دیپلم علوم انسانی فقط جهت تحصیل در رشته های : مدیریت دفاعی دانشگاه امام علی (ع) نیروی زمینی (در رسته های اداری پرسنلی،دارایی،آماد،دژبان ،ترابری و..)، آماد هوایی دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی و خاتم الانبیاء (ص) پدافندهوایی، مدیریت و کمیسر دریایی دانشگاه امام خمینی (ره) نیروی دریایی و حفاظت اطلاعات دانشکده فارابی صورت می پذیرد.

پذیرفته شدگان آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش 99 - 1400

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری فارابی

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری فارابی، ساعت هشت صبح روز جمعه ۱۴۰۱/۱۰/۹ اعلام شده است و آزمون رأس ساعت آغاز شده. همچنین درب ورودی حوزه های  امتحان دانشگاه افسری یک ساعت قبل از شروع آزمون بسته می‌ گردد. بنابراین حضور به موقع در حوزه آزمون ضروری می باشد.

نکته: در روز برگزاری آزمون دانشگاه حفاظت اطلاعات ارتش یعنی ۹ دی ۱۴۰۱، همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری فارابی الزامی است. در غیر این صورت طبق مقررات برگزاری آزمون دانشگاه افسری فارابی از حضور و شرکت شما در جلسه امتحان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

آدرس محل برگزاری ازمون دانشگاه افسری فارابی و حوزه امتحانی بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج می گردد و از روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ با مراجعه به سایت گزینش و استخدام آجا  می توانید کارت را دریافت نمایید.

اعلام نتایج دانشگاه افسری فارابی

بعد از برگزاری آزمون داوطلبان در انتظار فرا رسیدن زمان اعلام نتایج دانشگاه افسری فارابی خواهند بود تا نتیجه امتحان خود را دریافت کنند. برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون ورودی دانشگاه افسری باید به سایت گزینش آجا مراجعه کنید.

زمان اعلام نتایج دانشگاه علوم و فنون فارابی هنوز اعلام نشده است و به محض انتشار اطلاعیه اعلام نتایج gozinesh.aja.ir این مقاله نیز به روز رسانی می گردد.

مصاحبه دانشگاه فارابی ارتش

بعد از اعلام نتایج دانشگاه افسری فارابی پذیرفته شدگان اولیه به مصاحبه دانشگاه فارابی ارتش دعوت می شوند. در مصاحبه حضوری باید به سوالات گزینش عقیدتی سیاسی پاسخ دهید، اصل مدارک هویتی خود را ارائه کنید و مراحل معاینات پزشکی (تست سلامت و BMI و … ) را پشت سر بگذارید.

بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه حفاظت اطلاعات ارتش در سایت گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران gozinesh.aja.ir ، اگر نام شما در لیست پذیرفته شدگان دانشگاه فارابی قرار داشت می توانید با در دست داشتن مدارک لازم با مراجعه به دانشگاه علوم و فنون فارابی ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

 

سایت دریافت و مشاهده نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 99 - 1400

در این مقاله به موضوع ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ پرداختیم و تمام نکات لازم برای نام نویسی در این آزمون را با هم بررسی کردیم. اگر در مراحل ثبت نام دچار مشکل شدید یا سوالی در این زمینه ذهن شما را به خود مشغول کرده است که پاسخ آن را در مقاله پیدا نکردید، می توانید با تلفن ثابت از سراسر کشور با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳  

سوالات متداول ثبت نام دانشگاه فارابی ارتش

✔️ثبت نام دانشگاه افسری فارابی ۱۴۰۲ چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام دانشگاه علوم و فنون فارابی ۱۴۰۲ از ابتدای آبان تا اواسط آذر تعیین شده است. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و امکان تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه حفاظت اطلاعات ارتش به مقاله مراجعه نمایید.

✔️شرایط ثبت نام دانشگاه علوم و فنون فارابی ۱۴۰۲ چیست؟

✔️در این مقاله تمامی ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه افسری فارابی را درج کرده ایم زیرا فقط افرادی که کلیه شرایط ثبت نام را داشته باشند مجاز به نام نویسی دانشگاه حفاظت اطلاعات ارتش یا همان دانشگاه فارابی هستند.

✔️سایت ثبت نام دانشگاه حفاظت اطلاعات فارابی کدام است؟

✔️سایت گزینش آجا gozinesh.aja.ir به عنوان سایت ثبت نام دانشگاه علوم و فنون فارابی در نظر گرفته شده و متقاضیان برای نام نویسی باید در زمان مقرر به این نشانی اینترنتی مراجعه نمایند. راهنمای تصویری و گام به گام ثبت نام دانشگاه حفاظت اطلاعات ارتش در این مقاله قرار دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه افسری فارابی | حفاظت اطلاعات علوم و فنون فارابی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی