هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی

هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله از مشاورگروپ، به بررسی هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی پرداخته و نحوه و زمان ثبت نام جشنواره دانش آموزی (نوجوان و جوان)، جوان و بین الملل را توضیح می‌دهد. جشنواره خوارزمی از دهه 60 هجری شروع شده و تاکنون به هدف حفظ ظرفیت‌های علمی موجود در کشور و شناسایی و تربیت آن‌ها، برگزار می‌شود.

هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی مشاورگروپ

ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

متقاضیان برای اطلاع از نحوه ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی، باید به سامانه جامع جشنواره جوان خوارزمی به نشانی اینترنتی khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع رسانی جشنواره جوان خوارزمی در قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی مراجعه کرده، و مشخصات فردی و اطلاعات طرح خود را بارگزاری کنند.

  • متقاضی با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور، امكان ثبت طرح جدید و یا ویرایش اطلاعات را تا پایان زمان فراخوان دارد.
  • متقاضیان برای ورود به سامانه ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی، باید دارای نام کاربری (ایمیل) و رمزعبور باشند. دریافت نام کاربری و رمزعبور برای ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی خوارزمی، منوط به ایجاد حساب کاربری در سامانه می باشد. پس از ایجاد حساب کاربری، برای ورود به ثبت نام بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید و پس از درج اطلاعات خواسته شده (ایمیل و رمزعبور)، وارد صفحه شخصی خود شوید.

هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی – جوان

هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی – جوان ، 200.000 (دویست هزارتومان) بوده و این مبلغ باید به صورت اینترنتی پرداخت شود و به هیچ وجه از پرداخت حضوری استفاده نشود. لازم به ذکر است در صورت انصراف داوطلب از شرکت در جشنواره، هزینه ثبت‌نام جشنواره خوارزمی به هیچ وجه عودت داده نخواهد شد.

برای اطلاع از موضوعات جشنواره جوان خوارزمی، کلیک کنید

ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی

زمان ثبت نام سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی ، از اردیبهشت ماه آغاز شده و تا تاریخ 31 شهریور 1401 ادامه دارد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید زمان ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی اعلام نشده است. لذا لازم است متقاضیان در بازه زمانی تعیین شده نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی خود اقدام نموده و منتظر تاریخ دیگری نمانند.

موضوعات جشنواره بین المللی خوارزمی

🟢متقاضیان برای ورود به سامانه ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی، باید دارای نام کاربری (ایمیل) و رمزعبور باشند. دریافت نام کاربری و رمزعبور برای ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی خوارزمی، منوط به ایجاد حساب کاربری در سامانه می باشد. پس از ایجاد حساب کاربری، برای ورود به ثبت نام بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید و پس از درج اطلاعات خواسته شده (ایمیل و رمزعبور)، وارد صفحه شخصی خود شوید.

  • متقاضیان برای ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی باید به سامانه جامع جشنواره بين المللی خوارزمی به نشانی اینترنتی www.khwarizmi.ir مراجعه کرده و مشخصات فردی و اطلاعات طرح خود را بارگزاری نموده و برای خود شناسه کاربری و کلمه عبور خود تعیین نمایند.
  • متقاضي با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور، امكان ثبت طرح جديد و یا ويرايش اطلاعات را تا پايان زمان فراخوان دارد. لازم به ذکر است برای هر طرح باید هزینه ثبت نام جداگانه واریز شود.
  • تمام طرح‌ها باید مشمول يكی از تعاريف و مفاهيم پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتكار و نوآوري باشند.
  • طرح‌های ارائه شده باید تكميل باشند و نظريه‌ها و ايده‌ها مورد ارزيابي قرار نمی‌گيرند. شايان ذکر است فقط ارائه مقالات و تاليف کتاب است که مورد ارزيابی قرار نمی‌گیرد.

هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی _ بین المللی

متقاصیان باید از طریق سایت جشنواره خوارزمی، به ارسال الکترونیکی مدارک و مستندات علمی پیوست طرح به همراه مقالات، گزارش‌های علمی، قراردادهای پژوهشی و صنعتی، تاییدیه‌ها، نقشه‌ها، نمونه ساخته‌شده، عکس و فیلم و سایر موارد مشابه اقدام کنند.

پرداخت هزینه ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه انجام میگیرد. مراجعه حضوری به بانک برای پرداخت وجه ثبت نام قابل قبول نیست. هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی – بین المللی رای اشخاص حقیقی مبلغ چهار میلیون ریال (چهارصد هزار تومان) و برای اشخاص حقوقی، شرکت‌ها و طرح‌های مرتبط با حوزه صنایع دفاعی، مبلغ بیست میلیون ریال (دو میلیون تومان) به ازای هر طرح در نظر گرفته شده است.

مبلغ ثبت نام تحت هیچ شرایطی بازپرداخت نخواهد شد

اگر برای ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی مشکلی دارید، با شماره 9099071613 تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان مشاورگروپ، استفاده نمایید.

هزینه جشنواره نوجوان خوارزمی

هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی در بخش جوان چقدر است؟

هزینه ثبت نام در این بخش از جشنواره، 2 میلیون ریال معادل دویست هزارتومان، می‌باشد.

برای شرکت در بخش دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی، چه اقداماتی لازم است؟

اقدامات لازم برای شرکت در این بخش از جشنواره و مراحل آن به تفصیل در این مقاله موردبررسی قرار گرفته است، درصورتی که پس از مشاهده آن، باز هم به جواب سوال خود نرسیدید، با مشاورگروپ به شماره 9099071613 با شماره تلفن ثابت خود تماس گرفته، و راهنمایی مربوطه را دریافت کنید.

1/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی