شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج

سنی آزمون سردفتری ازدواج شرط سنی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج موضوع اصلی این مقاله است تا متقاضیان شرکت در این آزمون بتوانند با توجه به بازه سنی تعیین شده توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای نام نویسی در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند. با ما همراه باشید.

شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج ۱۴۰۱

شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج ۱۴۰۱ یکی از شرایط ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق می باشد و کلیه علاقه مندان به شرکت در این آزمون استخدامی باید آن ها را دارا باشند. کلیه شرایط از جمله شرایط سنی در دفترچه دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج ذکر گردیده است. در ادامه لیست شرایط عمومی ثبت نام آزمون سردفتر ازدواج را مشاهده می نمایید.

  • تدین به دین مبین اسلام
  • اعتقاد و التزام به احکام شرعی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .
  • متاهل بودن
  •  حسن شهرت و نداشتن هرگونه سوء سابقه برای فرد متقاضی
  • توانایی انجام کار و داشتن سلامت کامل جسمانی (به منظور انجام وظایف سر دفتری) و روانی برای متقضیان الزامیست!
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد آزمون سردفتری ازدواج
  • شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج داشتن حداقل ۲۴ سال (متولدین ۳۰/۱۱/۱۳۷۷ ) و حداکثر ۵۰ سال (متولدین ۳۰/۱۱/۱۳۵۱ ) می باشد. ایثارگران مشمول بند چ ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از محدودیت سنی مذکور معاف می باشند.

شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج Moshavergroup.com

شرایط اختصاصی

  • مدرک علمی حوزوی سطح دو (تمام رسائل و مکاسب)، که به صورت مستقیم از شورای عالی مدیریت حوزه های علمیه قم، اصفهان، خراسان رضوی و یا دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و دانشکده الهیات دانشگاه تهران صادر گردیده باشد.
  • مدرک افتا از سوی مراجع مسلم اهل سنت (که دارای تاییدیه رئیس قوه قضائیه باشد)
  • داشتن مدرک کارشناسی و یا بالاتر در هر یک از رشته های حقوق، الهیات و معارف اسلامی (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی یا ندرک سطح دو حوزوی یا یالاتر)، علوم ثبتی، علوم قضائی
  • روحانیونی که دارای مدرک حداقل کارشناسی در یکی از رشته های ادبیات (فارسی و یا عرب) فقه و اصول، تفسیر، علوم قرآنی، حدیث، الهیات و معارف اسلامی باشند.

توجه داشته باشید که تنها کسانی که در این بازه سنی قرار داشته باشند مجاز به ثبت نام آزمون سردفتر ازدواج در سایت سازمان سنجش sanjesh.org خواهند بود و در صورت وجود مغایرت از ادامه مراحل آزمون محروم می گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمای تصویری ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج کلیک نمایید.

مشاوره تلفنی مشاور گروپ Moshavergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.با توجه به اینکه آزمون انتخاب سردفتر ازدواج چندین سال است که برگزار نشده، برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید.

به همین دلیل ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️حداقل سن ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج چقدر است؟

✔️شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج از جمله حداقل و حداکثر سن لازم برای ثبت نام در ایت آزمون را در این مقاله مشاور گروپ بخوانید.

✔️حداکثر سن ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج چیست؟

✔️در این مقاله مشاور گروپ شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج از جمله حداکثر سن مجاز به ثبت نام آزمون سردفتر ازدواج و طلاق ارائه گردیده است.

✔️شرط سنی آزمون سردفتری ازدواج تغییر می کند؟

✔️خیر، شرایط سنی در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده و تنها در صورتیکه اصلاحیه دفترچه منتشر شود امکان تغییر شرایط سنی وجود خواهد داشت.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی