آزمون سردفتری ازدواج

ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

جهت مشاوره در زمینه آزمون سردفتری ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون سردفتری ازدواج به همراه تمامی نکات مهم در ارتباط با آن، در این مقاله ذکر شده است. شما می توانید با مطالعه مقاله زیر اطلاعات کافی در خصوص شرایط ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج، زمان ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج و … کسب نمایید.

برگزاری آزمون دفتر ازدواج، زمان مشخصی ندارد و تنها هنگامی برگزار  خواهد شد که دفاتر اسناد رسمی نیاز به جذب نیرو در این زمینه داشته باشند. آخرین آزمون سردفتری ازدواج در دی ماه ۱۳۹۴ برگزار شده است و حالا در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما در ادامه مقاله همراه باشید.


ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج ۱۴۰۱

سلام بر دوستان و همراهان عزیز سایت مشاورگروپ

همانطور که می دانید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازه های زمانی معینی ، اقدام به برگزاری آزمون سردفتری ازدواج جهت جذب نیروی کار به عنوان سردفتری می نماید .

قبل از پرداختن به شرایط آزمون سردفتری به بررسی اطلاعات و تعاریف کلی می پردازیم. در تعریف سردفتر شخصی است که اداره امور دفاتر اسناد رسمی یا دفاتر ازدواج و طلاق را بعهده دارد.

سردفتر در دفاتر اسناد رسمی بر طبق قانون، تمامی معاملات، اسناد رسمی و خواسته های حقوقی افراد را ثبت کرده و گواهی می کند. دفتر اسناد رسمی (یا دفترخانه یا محضر) نهاد مدنی وابسته به قوه قضائیه ایران برای تنظیم و ثبت رسمی اسناد است که بصورت مستقل و بدون وابستگی مالی به حاکمیت سیاسی اداره می‌شود.

همچنین سردفتر دفاتر ازدواج و طلاق کلیه امور مربوط به ثبت ازدواج، طلاق یا هر دو را به صورت شرعی و قانونی انجام می دهد.

آزمون سردفتری ازدواج 1402

ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج 1402، در صورت وجود نیاز در سطح کشور به جذب سردفتر ازدواج و طلاق از بین آقایان واجد شرایط انجام می شود و شکل منظمی در زمان بندی این آزمون ها وجود نخواهد داشت. متقاضیان بعد از ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی، در صورت کسب حد نصاب قبولی به اختبار (مصاحبه) و گزینش دعوت می شوند تا اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری ازدواج اعلام گردد.

لذا بهتر است با توجه به فرصت پیش آمده برای برگزاری این آزمون، متقاضیان در اولین فرصت برای جذب از طریق آزمون سردفتری ازدواج اقدام نمایند و شرایط و جوانب این آزمون را به دقت بررسی نمایند.

افرادی که می خواهند سردفتر شوند باید در آزمون سردفتری شرکت کرده و قبول شوند. البته راه های دیگری از جمله خرید مجوز(که هزینه بالایی دارد) هم وجود دارد که اکثر افراد شرایط لازم برای سردفتر شدن از این طریق را ندارند.
آزمون سردفتری به صورت مجزا در قالب آزمون سردفتری اسناد رسمی، آزمون سردفتری ازدواج و سردفتری طلاق برگزار می شود که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

متقاضیان برای شرکت در این آزمون ها ملزم به داشتن برخی شرایط می باشند که در این مطلب به آن ها پرداخته شده است.

نکته : جذب سردفتر از طریق آزمون سردفتری ازدواج تنها برای متقاضیان آقا، امکان پذیر می باشد.

نکته : آزمون سردفتری ازدواج به صورت آزمون کتبی (تستی) و آزمون اختبار خواهد بود که در این مطلب نحوه طراحی سوالات در هر یک از این دو بخش اشاره گردیده است.

⚠️ توجه توجه⚠️

با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام و برگزاری آزمون سردفتری ازدواج در سال 1402 ارائه نشده است، لذا محتوای این مقاله متعلق به آزمون سال 1401 – 1402 می باشد. به محض اعلام شرایط ثبت نام آزمون سردفتر ازدواج 1402 این مقاله مشاور گروپ به روز رسانی می گردد.

شرایط ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

پیش از هر چیز لازم است تا متقاضیان از شرایط ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج مطلع گردند. برای این منظور دو دسته از شرایط عمومی و اختصاصی برای متقاضیان، به شرح ذیل، در نظر گرفته شده است:

شرایط عمومی آزمون دفتر ازدواج

  • داشتن تدین به دین مبین اسلام
  • اعتقاد به احکام شرعی و قانون اساسی کشور
  • التزام عملی به احکام شرعی
  • تاهل
  • داشتن حداقل 24 سال تمام (متولدین 30 بهمن 1377) و حداکثر 50 سال (متولدین 30 بهمن 1351) *
  • حسن شهرت و نداشتن هرگونه سوء سابقه برای فرد متقاضی
  • توانایی انجام کار و داشتن سلامت کامل جسمانی (به منظور انجام وظایف دفتری) و روانی برای متقضیان الزامیست!
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد آزمون سردفتری ازدواج

*ایثارگران از محدودیت و شرایط سنی آزمون سردفتری ازدواج معاف  هستند.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون سر دفتری ازدواج

دسته دوم از شرایط، موسوم به شرایط اختصاصی شرکت در آزمون سردفتری ازدواج، به مدارک تحصیلی لازم و مجاز برای این آزمون اشاره دارد که به شرح ذیل است:

مدارک تحصیلی آزمون سردفتری ازدواج

داشتن یکی از مدارک تحصیلی آزمون سردفتری ازدواج برای شرکت در آزمون سردفتر ازدواج الزامیست:

  • مدرک علمی سطح دو (تمام رسائل و مکاسب)، که به صورت مستقیم از شورای عالی مدیریت حوزه های علمیه که دارای مدرک صدور مجوز مدرک حوزوی هستند صادر گردیده باشد.
  • مدرک حوزوی اهل سنت باید به تایید شورای عالی مدارس علوم دینی اهل سنت رسیده باشد.
  • داشتن مدرک کارشناسی و یا بالاتر در هر یک از رشته های حقوق، الهیات و معارف اسلامی (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی یا مدرک سطح دو حوزوی یا یالاتر)، علوم ثبتی، علوم قضائی
  • دارندگان مدرک اجتهاد (مجتهدان دینی) یا افتاء که به تایید شورای عالی حوزه ها رسیده باشد از آزمون کتبی معاف بوده و بعد از ثبت نام و احراز سایر شرایط شرکت در آزمون صرفا توسط هیات ، از آن ها مصاحبه به عمل خواهد آمد.
  • انتخاب سردفتران اقلیت های دینی موضوع اصل 13 قانون اساسی با رعابت ماده 4 نظام نامه ازدواج و طلاق و بعد از معرفی و گواهی مراکز رسمی دینی مربوط خواهد بود.

سهمیه آزمون سردفتری ازدواج

سهمیه آزمون سردفتری ازدواج به چه کسانی تعلق می گیرد؟ توجه داشته باشید که مطابق بند چ ماده 88 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، 30 درصد از سهمیه صدور مجوز سردفتری ازدواج و طلاق به ایثارگران تعلق می گیرد.

مشمولان 30 درصد سهمیه صدور مجوز سردفتری ازدواج و طلاق
  1. فرزندان و همسران شهدا
  2. جانبازان حداقل 10 درصد
  3. آزادگان با حداقل 3 ماه سابقه اسارت
  4. رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور در جبهه
  5. همسر و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر
  6. فرزندان و همسران آزادگان،  و فرزندان رزمندگان دارای حداقل یک سال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های دفاع مقدس

تاثیر سهمیه ایثارگران آزمون سردفتر ازدواج و طلاق و نحوه دریافت آن را در مقاله سهمیه آزمون سردفتری ازدواج بخوانید

از شرایط سردفتری به طور کلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن شرایط اختصاصی لازم (تحصیلات، سابقه و …)
  • آشنایی با کلیه قوانین حقوقی و ثبتی کشور
  • داشتن ارتباطات اجتماعی مناسب
  • قابل اعتماد و امانت دار بودن
  • داشتن دقت زیاد و توجه به جزئیات
  • داشتن حس مسئولیت پذیری

شرایط آزمون سردفتری برای خانم ها

شرایط آزمون سردفتری برای خانم ها چیست؟ خانم ها می توانند برای آزمون سردفتری اسناد رسمی ثبت نام کنند اما شرایط دفتر ازدواج برای خانم ها فراهم نیست و مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج در آزمون سال 1401 فقط آقایان می توانند ثبت نام کنند و به دلیل اصول فقهی، شرایط ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج برای خانم ها وجود نخواهد داشت.

شرایط شرکت در آزمون سردفتری ازدواج Moshavergroup.com

اگر شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمیدانید مجاز به ثبت نام در این آزمون هستید یا خیر، می توانید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

شماره تماس مشاور گروپ

9099071613

زمان ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

زمان ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج چه تاریخی اعلام شده؟ همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم آزمون سردفتری ازدواج، به شکل منظم برگزار نمی گردد و در بازه های زمانی مختلف و در صورت وجود نیاز به جذب نیرو در سراسر کشور، این آزمون برگزار می گردد.

آخرین آزمون سردفتری ازدواج در دی ماه ۱۳۹۴ برگزار شد و سپس ثبت نام سردفتری ازدواج و طلاق در روزهای پایانی سال 1401 یعنی از 30 بهمن 1401 تا 7 اسفند از بین واجدین شرایط انجام شد.

مطابق با آخرین اطلاعیه منتشر شده و با توجه به اعلام نیاز به جذب سردفتری ازدواج، لزوم برگزاری این آزمون در سال 1401 از سوی سازمان ثبت اسناد اعلام گردیده است و کلیه متقاضیان می توانند در این بازه زمانی حدودا یک هفته ای نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج 1401
آغاز زمان ثبت نام سردفتری پایان زمان ثبت نام سردفتری ازدواج
1401/11/30 1401/12/7
زمان ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج 1402
متعاقبا اعلام می گردد

برای اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

مدارک ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

متقاضایان برای ثبت نام در آزمون دفتر ازدواج، لازم است از مدارک ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج،‌ آگاهی داشته باشند.

  • تصویر مدرک تحصیلی مورد نظر (یکی از مدارک مندرج در شرایط اختصاصی فوق الذکر)
  • تصویر دو طرف کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا تصویر کارت معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه عمومی (سربازی)
  • تصویر تمام صفحات شناسنامه عکس دار
  • تصویر دو طرف کارت ملی
  • شش قطعه عکس داوطلب، در اندازه (۴× ۳)

هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال (معادل دویست هزار تومان) توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تعیین شده است و فقط به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ثبت نام آزمون سردفتری در سایت سازمان سنجش قابل پرداخت است. برای آشنایی با نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

نحوه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج در این بخش از مقاله خدمت شما عزیزان ارائه می گردد. برای ثبت نام ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. سپس از بخش اطلاعیه ها روی گزینه سیستم ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق – سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال 1401 کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج Moshavergroup.com

قدم اول: حالا در این صفحه جدید، باید کارت اعتباری را از لینک خرید کارت اعتباری در منوی سمت راست صفحه اصلی خریداری نمایید.

در صفحه ی خرید کارت اعتباری، در بخش آزمون استخدامی سریال ثبت نام انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق – سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را انتخاب نمایید. حالا روی گزینه تایید و ادامه را بزنید. 

در این قسمت باید اطلاعات خود را وارد نمایید. با تکمیل فرم سریال ثبت نام و فشردن دکمه تایید و ادامه به مرحله بعد می روید.

در این قسمت قبل از ورود به درگاه بانکی و پرداخت هزینه ثبت نام، شماره پیگیری پرداخت برای شما صادر می شود و تا زمانی تاییدیه مربوطه به “یاداشت نمودن شماره پیگیری پرداخت ” انجام نشود پرداخت هزینه صورت نمی گیرد.

شماره پیگیری پرداخت، یک عدد منحصر به فرد (یکتا) است که سازمان سنجش به هر سفارش اختصاص می دهد. با این شماره شما می‌توانید وضعیت خرید کارت اعتباری آزمون سردفتری ازدواج خود را از بخش مشاهده مشخصات کارت پیگیری نمایید.

نکته مهم : شناسه پیگیری تراکنش را یادداشت نمایید تا در صورت بروز هرگونه اختلال در روند پرداخت هزینه، بتوانید با استفاده از آن تراکنش را در بانک مربوطه پیگیری نمایید.

قدم دوم: با خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج مجددا به صفحه سیستم ثبت نام بروید وگزینه تایید و ادامه – گام بعدی را انتخاب نمایید.

بعد از خواندن تعهدنامه ثبت نام موجود در صفحه تیک گزینه «قبول دارم» را بزنید. در این مرحله شماره سریال کارت اعتباری را به همراه عبارت امنیتی نمایش داده شده توسط سازمان سنجش در کادرهای مربوطه وارد نمایید و مطابق تصویر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

قدم سوم: حالا باید عکس خود را در سایت سنجش آپلود یا بارگذاری کنید. در هنگام ارسال عکس دقت کنید چون در صورت مغایرت عکس ارسالی، داوطلب متخلف شناخته شده و از حضور او در آزمون جلوگیری می شود.

قدم چهارم: در این مرحله تکمیل اطلاعات داوطلب صورت می گیرد. در ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید چون در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی با اطلاعات فردی داوطلب، سازمان سنجش از پذیرش داوطلب در آزمون سردفتری ازدواج ممانعت به عمل می آورد. اولویت انتخابی خود را در این بخش تعیین نمایید.

قدم پنجم: در نهایت با صدور کد پیگیری ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج از طرف سازمان سنجش مراحل ثبت نام به پایان می رسد. کد پیگیری ثبت نام را حتما تا پایان فرآیند آزمون نزد خود نگاه دارید چرا که ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که از سیستم شماره پرونده 6 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی دریافت کرده باشید، وگرنه ثبت نام شما تکمیل نشده است.

نکته مهم : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخوردید، تمامی پنجره های مرورگر را ببندید و از ابتدا مراحل ثبت نام را شروع نمایید. داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی آزمون سردفتری ازدواج نزد خود نگهدارند.

ورود به سامانه ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر ازدواج

لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر ازدواج در این بخش از مقاله قرار گرفته است تا به راحتی به سیستم ثبت نام آزمون در سایت سازمان سنجش وارد شوید. همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد می توانید از تاریخ 30 بهمن تا 7 اسفند برای نام نویسی در این آزمون اقدام نمایید.

لطفا جهت ورود به سیستم ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج در سایت سازمان سنجش sanjesh.org کلیک کنید.

(با آغاز فرآیند ثبت نام این لینک فعال می گردد!)

منابع آزمون سردفتری ازدواج

مطابق با آخرین اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام، مواد امتحانی و منابع آزمون سردفتری ازدواج در جدول زیر قید شده است. شما متقاضیان گرامی برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص منابع این آزمون  و همچنین دریافت نمونه سوالات آزمون سردفتر ازدواج می توانید به مقاله منابع آزمون سردفتری ازدواج و طلاق مراجعه نمایید.

منابع آزمون سردفتری ازدواج و طلاق ضرایب
متون فقهی (مباحث مرتبط با نکاح و طلاق) ۳
حقوق مدنی ۳
معارف اسلامی ۲
مقررات دفاتر ازدواج و طلاق ۳
عربی ۲
ادبیات فارسی ۲

منابع آزمون سردفتری ازدواج Moshavergroup.com

نکاتی در خصوص ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج
  1. این آزمون شامل انتخاب سردفتران ازدواج برای اقلیت های دینی (اهل سنت) بوده و حسب اعلام نیاز از سوی هر یک از مراجع دینی مزبور، بررسی های لازم از سوی این سازمان صورت می پذیرد.
  2.  سر دفترهای اسناد رسمی و دفتر یاران اول، تا وقتی که در سمت مذکور مشغول به کار باشند، نمی توانند به عنوان سردفتری ازدواج در آزمون شرکت کرده و انتخاب شوند.
  3. مطابق با تبصره الحاقی به ماده ۲ نظام نامه مربوط به انتخاب سر دفترهای ازدواج و طلاق و یا نقل و انتقال آنان مصوب ۲۲/۸/۱۳۷۸ توسط ریاست قوه قضائیه، دارندگان پایه های قضائی، وکلای رسمی دادگستری و کارکنان رسمی و پیمانی دستگاه های دولتی تا زمانی که در مشاغل مذکور خود اشتغال داشته باشند، نمی توانند به سردفتری ازدواج منصوب شوند.
  4.  سوالات متون فقه برای متقاضیان اهل سنت شرکت کننده در آزمون سردفتری ازدواج، از کتب فقهی مرجع اصلی آن ها طراحی و استخراج می گردد. لذا لازم است تا به هنگام ثبت نام در آزمون، این دسته از داوطلبان، مشخصات مذهبی خود را به دقت و صریحا تکمیل نمایند.
  5. هر یک از متقاضیان شرکت در این آزمون تنها حق انتخاب یک محل را داشته و لازم است تا نام و کد محل مورد تقاضا را به دقت و صراحت در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند.
  6. محل انتخابی از سوی داوطلبان، باید مطابق با اعلام نیازهای ذکر شده در آگهی های جذب سردفتر، از جهات مختلف بررسی نماید و در فرم مربوطه وارد کند.
  7. ثبت نام و شرکت در آزمون و احراز نمره کتبی ایجاد حقی برای متقاضی نمی نماید احراز صلاحیت برای انتخاب سردفتری ازدواج مطابق مقررات به تشخیص سازمان ثبت اسناد واملاک کشور خواهد بود.
  8. متقاضیان در صورت قبولی حق درخواست تغییر محل را تحت هیچ عنوان نخواهند داشت.
  9. حداقل حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی سردفتری ازدواج و طلاق برای مناطق مختلف توسط سازمان تعیین می گردد/
  10. بر اساس تبصره 2 ماده 3 نظام نامه دفاتر ازدواج و طلاق، شرکت سردفتر در دوره های آموزشی شروع به کار یا ضمن خدمتی که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یا کانون سردفتران برگزار می گردد، الزامی خواهد بود.
  11. توجه داشته باشید که صدور ابلاغ و مجوز سردفتری منوط به گذراندن 3 ماه دوره کارآموزی در یکی از دفاتر ازدواج و طلاق می باشد.

دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج در این بخش از مقاله قرار گرفته است تا شما عزیزان ضمن سهولت در دریافت آن، به دقت آن را مطالعه کرده و خود را برای شرکت در این رقابت آماده کنید.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج 1401 کلیک نمایید.

کلیه متقاضیان به منظور اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص آزمون سردفتری ازدواج و به ویژه اطلاع از اعلام دقیق زمان آزمون سردفتری ازدواج ۱۴۰۱، می توانند همه روزه با مشاوران مجموعه مشاورگروپ در ارتباط باشند.

تماس با 9099071613

 زمان آزمون سردفتری ازدواج

در ادامه مطالعه کنید:

کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ازدواج

کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ازدواج چند روز پیش از برگزاری آزمون  یعنی در تاریخ 11 اردیبهشت 1402 منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ازدواج ۱۴۰۲ از جمله نحوه دریافت کارت از سایت مربوطه کلیک نمایید.

نتایج آزمون سردفتری ازدواج

با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آزمون سردفتری ازدواج اسامی پذیرفته شدگان اولیه در سایت سازمان سنجش منتشر و به اطلاع عموم داوطلبان خواهد رسید. بدین ترتیب داوطلبان با در دست داشتن مدارک لازم به sanjesh.org مراجعه و اقدام به دریافت کارنامه آزمون سردفتر ازدواج و طلاق نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نتایج آزمون سردفتری ازدواج ۱۴۰۲ کلیک نمایید.


ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

آخرین خبر از اعلام نتایج آزمون سردفتری ازدواج

اعلام اسامی تائیدشدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی بعد از وصول پاسخ استعلام

معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد از اعلام اسامی تائیدشدگان آزمون سردفتری ازدواج بعد از وصول پاسخ استعلام صلاحیت‌های عمومی خبر داد

صفدر کشاورز: اتصال به درگاه ملی صدور مجوز‌ها نیز از سوی سازمان ثبت به انجام رسیده، ولی تاکنون پاسخ بررسی صلاحیت‌های عمومی پذیرفته شدگان به این سازمان واصل نشده است که به محض وصول اسامی تائیدشدگان نهایی توسط مراجع ذیصلاح، اقدامات بعدی به عمل خواهد آمد.

 آزمون جذب سردفتری اسناد رسمی با شرکت نزدیک به 52 هزار نفر در 25 آذرماه 1401 برگزار گردید.

ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم تمامی موارد مهم پیرامون آزمون سردفتری ازدواج و طلاق را با هم بررسی کنیم. اگر هنوز ابهام یا سوالی درباره این آزمون دارید می توانید با ما مطرح کنید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

❓شرایط ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج چیست؟

✔️شرایط ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج،‌به طور کامل در مقاله ذکر و همچنین شرایط آزمون سردفتری برای خانم ها نیز معرفی شده است.

❓زمان ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج ۱۴۰۲ کی هست؟

✔️برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج ۱۴۰۲ به مقاله مراجعه نمایید. آزمون سردفتری ازدواج، به شکل منظم برگزار نمی گردد و در بازه های زمانی مختلف و در صورت وجود نیاز به جذب نیرو در سراسر کشور، این آزمون برگزار می شود.

❓منابع آزمون سردفتری ازدواج چیست؟

✔️برای اطلاع از مواد آزمون و ضرایب منابع آزمون سردفتری ازدواج به متن مقاله مراجعه فرمایید.

4/5 - (18 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون سردفتری ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سلیمان

    سلام.در ازمون سردفتری ازدواج نوشته رشته حقوق مجاز به شرکت در آزمون هست ،آیا رشته کارشناسی حقوق گرایش علوم ثبتی هم مجاز است؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403