استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

ثبت نام سازمان ثبت اسناد و املاک moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ یکی دیگر از مقاله های استخدامی میباشد که در مجموعه مشاور گروپ مورد بررسی قرارگرفته است و در خصوص مدارک ثبت نام آزمون استخدام ثبت اسناد و املاک و مراحل ثبت نام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ و… تا پایان مقاله با ماهمراه باشید چون توضیحات کاملی را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ همراه با دستگاه اجرایی آزمون مشترک برگزار میشود. دهمین آزمون استخدام مشترک فراگیر تنها دریک عنوان شغلی کارشناس ثبت اسناد و املاک میباشد، که شرط معدل در ثبت نام آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک موثر نمیباشد.

داوطلبان این آزمون بانوان و آقایان دارای مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری که دارای زیر شاخه های متفاوتی هستند. هر سال ظرفیت و انتخاب تعداد اشخاص در شهر های مختلف کشور نسبت به سال قبل متفاوت می باشد.

نکته قابل ذکر اینست که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جز یکی از رشته های اختصاصی یا مشاغل اختصاصی سازمانها در دستگاه های اجرایی میباشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته ها میتوانید به مقاله جامع تر تحت عنوان ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲  که در سایت مشاور گروپ قرارگرفته است مراجعه کنید.

ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

جهت ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ میتوانید با مطالعه مقاله جامع که در مورد ثبت نام دستگاه های اجرایی منتشر شده است مطالعه نمایید زیرا سازمان ثبت اسناد و املاک یکی از مشاغل اختصاصی دستگاه های اجرایی میباشد و برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدام ثبت اسناد و املاک و مدارک ثبت نام آزمون استخدام ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.hrtc.ir که سایت جهاد دانشگاهی میباشد، میتوانید نسبت به ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ اقدام نمایید و ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک خود را به سرانجام برسانید.

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳شروع تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ادامه دارد داوطلبان متوانندنسبت به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک با داشتن شرایط ثبت نام آزمون استخدام ثبت اسناد و املاک و باز گذاری مدارک ثبت نام آزمون سازمان ثبت اسناد و املاک اقدام نمایید.

لازم به ذکراست که سازمان ثبت اسناد و املاک یکی از رشته های ثبت نامی ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی میباشد. داوطلبان گرامی برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک میتوانند در این بازه اقدام نمایند.

مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

مدارک ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک 1402 که در دفترچه قید شده است برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک شامل موارد زیر میباشد:

  1. عکس ۴*۳ تمام رخ داوطلب برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک الزامی میباشد.
  2. اسکن شناسنامه و کارت ملی داوطلب برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک.
  3. دارا بودن کارت بانکی برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون
  4. استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک به مبلغ ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال از طریق سامانه اینترنتی.

مشاور گروپ در این مقاله به توضیح استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ پرداخته است. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد تا افراد واجد شرایط بتوانند به راحتی در زمان ثبت نام آزمون استخدام ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲برای ثبت نام  سازمان ثبت اسناد و املاک اقدام نمایید.

اگر سوالی در رابطه با کارت ورودبه جلسه  آزمون  استخدام ثبت اسناد و املاک و هزینه ثبت نام آزمون استخدام ثبت اسناد و املاک ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک در زیربطور کامل توضیح داده ایم لطفا موارد را به دقت مطالعه کنید و انجام دهید تا فرایند ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ را بدون هیچگونه مشکل و اشتباهی به سرانجام برسانید.

  1. ابتدا مدارک مورد برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک در فوق برای شما توضیح داده ایم را بارگذاری کنید.
  2. در این مرحله به کامل کردن اطلاعات فردی خود در فرایند ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک خواهید پرداخت که شامل موارد؛ نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کدملی و…. میباشد.
  3. تکمبل اطلاعات تحصیلی خود برای ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک خواهید پرداخت.
  4. باتوجه به مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک شما موارد مربوط به سهمیه و سوابق کاری خود را تکمیل خواهید کرد.
  5. در این مرحله از ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک شغل مورد درخواست در این مرحله، باتوجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مرحله های قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
  6. در این مرحله از ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک که شامل اطلاعات تکمیلی است که موارد؛ اطلاعات تماس با داوطلب و  آدرس محل سکونت میباشد.
  7. مرحله آخر ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک، دریافت کد رهگیری میباشد که در پایان ثبت نام ازمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک برای داوطلبان ارسال میشود.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

داوطلبان بعداز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ملی استاندارد میتوانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان اسناد و املاک از تاریخ سه شنبه ۹خردادماه۱۴۰۲برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سایت ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ شامل موارد زیر میباشد:

  1. داشتن تابعیت ایران یکی از ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ میباشد.
  2. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده و رسمی کشور
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک میباشد.
  4. انجام خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت قانونی برای آقایان (تبصره دارد که در ادامه توضیح می دهیم)
  5. داشتنسلامتجسمانی وروانی وتوانايی برای انجامكاری كه استخدام ميشوند
  6. عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر ، از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ میباشد.
  7. نداشتن سابقه محكوميت جزايی موثر ،از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک میباشد.
  8. عدم  وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
  9. داوطلبان استخدام نباید جز نیرو های بازخریدد خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.
  10. بر اساس قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هریک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند،پس از پذیرفته شدن در آزمون و در زمان استخدام، باید استعفا دهند.
  11. داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان مدارک دیپلم، حداکثر 30 سال فوق دیپلم، حداکثر 36 سال لیسانس، حداکثر 40 سال فوق لیسانس و همچنین حداکثر 45 سال برای  دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکتری تخصصی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک میباشد.
نکاتی در خصوص سن داوطلبین آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک
1. برای پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال به حداکثر سن اضافه می شود.
2. برای آقایان طول دوره سربازی به حداکثر سن اضافه می شود.
3. برای کارکنان غیر رسمی که شامل قوانین حاکم هستند طول دوره خدمت غیر رسمی به حداکثر سن اضافه می شود.

رشته استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

برای اطلاع از رشته استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ لطفا جدول زیرا با دقت مطالعه فرمایید، رشته های مورد نیاز ثبت اسناد و املاک، تنها یک رشته تحت عنوان کارشناس ثبت اسناد و املاک را دارد.

رشته استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان سازمان ثبت اسناد و املاک، داوطلب باید برای ویرایش اطلاعات وارد سامانه مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir شود حتما باید مجددا تمامی 7 مرحله ثبت نام را طی کند و کد رهگیری خود را مشاهده نماید. در غیر اینصورت تغییرات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ انجام نخواهد شد و سامانه همان اطلاعات قبلی را به رسمیت خواهد شناخت.

پس حتما بعد از ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک تمام 7 مرحله را مجددا انجام دهید تا کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدام سازمان سازمان ثبت اسناد و املاک برای شما به نمایش در آید.

دفترچه آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

برای دانلود دفترچه آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک میتوانید از لینک زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم استفاده نمایید و همچنین برای اطلاع از شغل محل های استخدام ثبت اسناد و املاکبا مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که لینک دانلود را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم مشاهده فرمایید.

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

ساعت شروع آزمون و محل برگزاری آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، درج خواهد شد و هنگام چاپ کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکراست صدور کارت ورود به جلسه آزموناستخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲، به منزله تایید اطلاعات ارسالی ازسوی داوطلبان بوده و اصل مدارک داوطلبان پس ازاجرای آزمون، مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

منابع آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شامل موارد منابع عمومی و اختصاصی میباشد و برای اطلاع ازمنابع عمومی آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک  به موارد زیر در جدول را مطالعه فرمایید:

منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک
سهم در آزمون کتبی مواد آزمون حیطه ها
 ٪٥٫٧ معارف اسلامی حیطه عمومی
 ٪٥٫٧ زبان و ادبیات فارسی
 ٪٥٫٧ آشنایی با قوانین و مقررات اداری
 ٪٥٫٧ معلومات عمومی
 ٪٥٫٧ زبان انگلیسی عمومی
 ٪٥٫٧ هوش و توانمندی های ذهنی
 ٪٥٫٧ فناوری اطلاعات
  ٪٤٠ مجموع حیطه عمومی

منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک  شامل موارد زیر در جدول را مطالعه فرمایید:

منابع اختصاصی آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک
حیطه ها مواد ازمون سهم در آزمون کتبی
حیطه خصوصی و اختصاصی قانون تجارت ٪٦
قانون مدنی ٪١٢
قانون دفاتر اسناد رسمی ٪١٢
قنون امور حسبی ٪٦
آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا ٪١٢
مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی ٪٦٠

مشاور گروپ در این مقاله به توضیح استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ پرداخته است. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد تا واجدین شرایط به راحتی با ارائه مدارک ثبت نام آزمون استخدام ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲ برای ثبت نام  سازمان ثبت اسناد و املاک اقدام نمایید.

اگر سوالی در رابطه با منابع اختصاصی آزمون ثبت اسناد و املاک و مراحل ثبت نام آزمون استخدام ثبت اسناد و املاک ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


سوالات متداول استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

زمان ثبت نام آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک چه تاریخی است؟

زمان پایان ثبت نام ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ میباشد و در خصوص شروع زمان ثبت نام مقاله را مطالعه فرمایید.

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک شامل چه مواردی است؟

در خصوص مدارک ثبت نام آزمون استخدام ثبت اسناد و املاک بطور کامل توضیح داده ایم.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی