ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی بر خلاف مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه که در سال دوبار ثبت نام دارند، یکبار در سال صورت می پذیرد ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی دارای مراحل خاصی است که داوطلبان باید حتما این شرایط را دارا باشند تا بتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند. برای دانستن شرایط و ضوابط ارشد علمی کاربردی با ادامه مطلب با مشاور گروپ همراه باشید:

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

اگر به اسامی رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی دقت کرده باشیدحتما متوجه این موضوع شده اید که اسامی رشته های این دانشگاه بیشتر از اینکه شبیه نام رشته باشند به اسامی مشاغل شباهت دارند! می توان اینطور نتیجه گرفت که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی مناسب افرادی است که یا شاغل اند و وقت کافی برای رفتن به دانشگاه ندارند یا می‌خواهند مدرک مرتبط با رشته خود را دریافت کنند.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی 

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی همان سایت سازمان سنجش و آموزش کشور است، در واقع کافی ست به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه و ثبت نام نمایید.

تاریخچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد

در سال 92 دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد کرد. دانشجویانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی بودند باید دارای یک سری شرایط بودند.

  • داشتن حداقل 3 سال سابقه کاری در رشته انتخابی
  • قبولی در آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی
  • قبولی در مصاحبه علمی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی
  • هر کس فقط حق داشت در زمینه رشته کارشناسی خود ادامه تحصیل دهد. در واقع حق تغییر رشته برای هیچ کسی وجود نداشت.

شرایط بالا باعث می شد که داوطلبان کمی شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی را داشته باشند. حال داوطلبانی که واجد شرایط بودند باید در آزمون وروردی کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون ورودی امکان ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل در ارشد دانشگاه علمی کاربردی را داشتند.

شرایط و ضوابط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

اجازه دهید ابتدا مروری بر انواع داوطلب داشته باشیم، همانطور که میدانید داوطلب به شخصي اطلاق ميشود که خواستار ثبت نام باشد. در اینجا با سه نوع داوطلب روبرو هستیم:

  • داوطلب بومی: به شخصی اطلاق می شود كه در استان مورد نظر مركز یا موسسه آموزشی مجری رشته تحصیلی ساكن باشد. داوطلبان بومی می‌بایست پس از قبولی، مستندات لازم جهت تایید محل سكونت خود را ارایه نمایند.
  • داوطلب آزاد: به شخصی اطلاق می شود كه در زمان ثبت نام اشتغال به كار نداشته و یا در شغلی غیر از رشته تحصیلی انتخابی مشغول به كار است.
  • داوطلب شاغل: به شخصی اطلاق می شود كه در رشته انتخابی مورد نظر اشتغال به كار داشته و دارای تجربه و سابقه كار مرتبط باشد. به مثال زیر توجه نمایید:

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

برخلاف باور عموم کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی نه تنها نیازمند کنکور است بلکه شما باید 3 الی 5 سال سابقه کار نیز داشته باشید. این در صورتی است که شاغلین در هر شرکت و ارگانی هم نمی تواند در ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند.

کلام آخر

توصیه مشاورگروپ به شما داوطلبان گرامی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارید با توجه به شرایط پذیرش این است که ابتدا از واجد شرایط بودن خود مطمئن شوید سپس برای کسب نتیجه مطلوب در مرحله انتخاب رشته‌ کنکور کارشناسی ارشد دفترچه انتخاب رشته را به‌دقت مطالعه کنید و اگر با سؤالی روبرو شدید، به‌صورت تلفنی و اینترنتی از مشاوران ما سؤال کنید. اطلاع از کد رشته محل‌ها، ظرفیت آن‌ها، رتبه و درصدهای هر درس اهمیت دارد.

موسسه تخصصی مشاوره و برنامه ریزی مشاورگروپ مشاوره دهنده تخصصی ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی می‌باشد و شما می‌توانید تمامی سوالات خود را پیرامون این مقطع تحصیلی و دیگر مقاطع از قبیل شرایط، زمان ثبت نام، هزینه ثبت نام، ارزش مدرک و هر سوال دیگری با شماره ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹  از 8 صبح الی 12 شب در میان بگذارید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403