تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها | ترم مهر 1401

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها | ترم مهر 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها اعلام شد. با انتشار این خبر دانشجویان دانشگاه های مختلف خود را برای شرکت در امتحانات آماده خواهند کرد. جهت اطلاع از تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم مهر 1401 با ما همراه باشید.

سر فصل ها

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها

با توجه به اینکه کمتر از یک هفته دیگر ایام امتحانات دانشگاه های سراسر کشور آغاز می گردد، ما در این مقاله تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها را بر اساس تقویم آموزشی منتشر شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه های تهران، شریف، امیرکبیر، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، علم و صنعت، پیام نور، امام صادق، الزهرا، علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی ارایه می کنیم.

با وجود شرایط سخت و پیچیده ای که دانشجویان در ترم مهر 1401 تجربه کردند ( آلودگی هوا و …) و روزهای زیادی در کلاس درس حضور فیزیکی نداشته و ناچارا به صورت مجازی کلاس ها را دنبال می کردند اما برگزاری امتحانات به قوت خود باقی است. برای دریافت تقویم برگزاری امتحانات با ما همراه باشید.

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران

ثبت نام نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ دانشگاه تهران از تاریخ ۵ شهریور آغاز شده بود و تا تاریخ ۱۲ شهریور ادامه داشت. حذف و اضافه در تاریخ‌ های ۱۶ تا ۱۸ مهر انجام شد. امتحانات میان ترم از ۱۴ آبان آغاز شد و تا ۲۶ آبان ادامه داشت.

مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه تهران، حذف اضطراری از تاریخ ۲۶ دی آغاز می شود و تا ۲۸ دی ادامه دارد. ۲۱ دی کلاس های دانشگاه تهران پایان یافته و تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران از تاریخ ۲۲ دی آغاز و تا تاریخ ۶ بهمن ادامه می یابد.

زمان امتحانات دانشگاه تهران
آغاز: 1401/10/22 پایان: 1401/11/6

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه شریف

ثبت نام و انتخاب رشته دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از تاریخ ۱۳ شهریور آغاز شده بود و تا ۱۶ شهریور ادامه داشت.

کلاس های دانشگاه شریف در تاریخ ۷ دی پایان یافت. از تاریخ ۱۰ دی تا ۲۰ دی کلاس های جبرانی در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد. تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه شریف از تاریخ ۲۵ دی آغاز  و تا ۹ بهمن ادامه دارد.

زمان امتحانات دانشگاه صنعتی شریف
آغاز: 1401/10/25 پایان: 1401/11/9

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه صنعتی شریف Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه امیرکبیر

کلاس های دانشگاه صنعتی امیرکبیر از یک شنبه ۲۷ شهریور آغاز شده بود و تا روزچهارشنبه ۱۴ دی ادامه داشت.  تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه امیرکبیر نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ از تاریخ شنبه ۱۷ دی آغاز شده و تا روز پنج شنبه ۲۹ دی ادامه خواهد یافت.

زمان امتحانات دانشگاه صنعتی امیرکبیر
آغاز: 1401/10/17 پایان: 1401/10/29

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه صنعتی امیر کبیر Moshavergroup.com

دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه شهید بهشتی

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی از ۱۲ شهریور آغاز شده بود و تا ۱۶ شهریور ادامه داشت بنابراین کلاس‌ ها از ۱۹ شهریور آغاز شد. حذف و اضافه از تاریخ ۲۷ شهریور آغاز شد و تا ۲ مهر ادامه داشت.  ۷ دی کلاس‌ ها پایان یافت و تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه شهید بهشتی از ۱۷ دی آغاز شده و تا تاریخ ۲۸ دی ادامه دارد.

زمان امتحانات دانشگاه شهیدبهشتی
آغاز: 1401/10/17 پایان: 1401/10/28

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه شهید بهشتی Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ شهریور سال جاری نسبت به انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ اقدام کردند.  بازه زمانی حذف و اضافه برای دانشجویان از ۲۷ شهریور تا ۲ مهر ۱۴۰۱ و پایان حذف اضطراری ۳۰ آذر تعیین شده بود.

۱۵ شهریور نیز آخرین مهلت ارایه درخواست تمدید سنوات مقاطع تحصیلات تکمیلی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بود. بر اساس مقررات آموزشی، عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل محسوب می شود.

کلاس های نیمسال اول سال تحصیلی جدید دانشگاه علامه طباطبایی از روز شنبه ۱۹ شهریور به صورت حضوری آغاز شد و در تقویم آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی، ۷ دی ۱۴۰۱ به عنوان پایان کلاس‌ ها تعیین و تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علامه طباطبایی ۱۷ تا ۲۸ دی ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

زمان امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی
آغاز: 1401/10/17 پایان: 1401/10/28

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علامه طباطبایی Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه تربیت مدرس

انتخاب واحد دانشجویان دکتری از ۵ شهریور آغاز شده بود و تا ۹ شهریور ادامه داشت. کلاس های دانشگاه تربیت مدرس از تاریخ ۲۷ شهریور آغاز و تا پنج شنبه ۱۵ دی پا بر جا بود.  بدین ترتیب تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه تربیت مدرس از شنبه ۱۷ دی تعیین و تا شنبه ۲۴ دی ادامه دارد.

زمان امتحانات دانشگاه تربیت مدرس
آغاز: 1401/10/17 پایان: 1401/10/24

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه تربیت مدرس Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علم و صنعت

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از روز شنبه ۱۹ شهریور آغاز شده و تا سه شنبه ۲۲ شهریور ادامه دارد. کلاس‌ ها از ۲۷ شهریور آغاز شد و تا پنج شنبه ۸ دی ادامه داشت. تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم علم و صنعت از روز شنبه ۱۷ دی آغاز شده و تا روز پنج شنبه ۲۹ دی ادامه دارد.

زمان امتحانات دانشگاه علم و صنعت
آغاز: 1401/10/17

پایان: 1401/10/29

کلیه امتحانات مقرر در 29 دی به شنبه 1 بهمن انتقال یافته است

توجه »»» امتحانات 29 دی 1401 دانشگاه علم و صنعت به علت برگزاری کنکور لغو شد. دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت اطلاع داشته باشید که با توجه به قرنطینه بودن دانشگاه برای برگزاری نوبت اول کنکور سراسری، کلیه امتحانات مقرر در روز 1401/10/29 لغو و به روز شنبه 1401/11/1 انتقال یافته است.تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علم و صنعت Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور

 ثبت نام و انتخاب واحد ترم پاییز ۱۴۰۱ پیام نور برای ورودی های قدیم از ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ آغاز شده بود. شروع کلاس های سال تحصیلی جدید از ۱۲ شهریور بود، همچنین زمان ثبت درخواست تغییر رشته پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۸ مرداد تا ۶ شهریور ۱۴۰۱ بود.

تاریخ حذف و اضافه ترم اول پیام نور از ۷ مهر تا ۲۰ مهر بود و  زمان انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد در نیمسال اول از ۱۲ شهریور تا ۸ آذر ۱۴۰۱ تعیین شده بود.

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ زودتر از همه دانشگاه ها یعنی از ۱۹ آذر آغاز شده و تا ۲۰ دی ادامه داشت. آخرین مهلت برای ثبت نمره میان ترم در این نیمسال تا ۲۱ آذر اعلام شده بود.

زمان امتحانات دانشگاه پیام نور
آغاز: 1401/9/19 پایان: 1401/10/20

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه الزهرا

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه الزهرا از ۱۹ شهریور آغاز شده و تا ۲۲ شهریور ادامه دارد. کلاس‌ ها از تاریخ ۲۷ شهریور شروع شد و ۱۴ دی پایان یافت.  مطابق با تقویم آموزشی تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه الزهرا از تاریخ ۱۹ دی آغاز شد و تا تاریخ ۲۵ دی ادامه دارد.

زمان امتحانات دانشگاه الزهرا 
آغاز: 1401/10/17 پایان: 1401/10/28

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه الزهرا Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه امام صادق

کلاس های نیم سال اول سال تحصیلی دانشگاه امام صادق از ۲۷ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ دی ادامه دارد.  تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگه امام صادق از ۱۷ دی آغاز شده و ۲۹ دی پایان می‌یابد.

زمان امتحانات دانشگاه امام صادق
آغاز: 1401/10/17 پایان: 1401/10/29

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه امام صادق Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی

کلاس های دانشگاه علمی کاربردی از تاریخ ۱۷ شهریور آغاز شده و تا ۱۶ دی ادامه داشت. امتحانات پایان ترم نیم سال اول سال تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی از روز شنبه ۱۷ دی آغاز شده و ۳۰ دی پایان می‌یابد. بنابراین تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی 17 تا 30 دی تعیین شده است.

زمان امتحانات دانشگاه علمی کاربردی
آغاز: 1401/10/17 پایان: 1401/10/30

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه جامع علمی کاربردی Moshavergroup.com

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد

ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ آغاز شده بود و تا ۲۴ شهریور ادامه داشت و شروع کلاس‌ ها از ۲ مهر بود.

مطابق با تقویم دانشگاه آزاد حذف و اضافه کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی تا ۷ مهر ادامه داشت. پایان کلاس های دانشجویان غیر پزشکی در تاریخ ۲۲ دی است و امتحانات پایان ترم از ۲۴ دی آغاز می شود و تا ۶ بهمن ادامه دارد.

پایان کلاس های دانشجویان پزشکی در تاریخ ۲۹ دی است و تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی از تمامی دانشگاه ها دیر تر برگزار می شود. بدین ترتیب امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد تاریخ ۱ بهمن آغاز می شود و ۱۳ بهمن پایان می‌یابد.

زمان امتحانات دانشگاه آزاد
آغاز: 1401/11/1 پایان: 1401/11/13

تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی Moshavergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ تلاش کردیم تا دقیق ترین تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها را مطابق با تقویم آموزشی مندرج در سایت هر دانشگاه خدمت شما عزیزان ارایه کنیم.

اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید نگران نباشید. فرصتی فراهم شده که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

✔️زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها ۱۴۰۱ چه تاریخی اعلام شده؟

✔️تاریخ امتحانات پایان ترم دانشگاههای دولتی مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی، شریف، امیرکبیر و … در این مقاله ارائه شده است.

✔️زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد 1401 نیمسال اول کی است؟

✔️تقویم امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد در این مقاله ارائه شده است. امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد حضوری برگزار می شود

✔️امتحانات پایان ترم دانشگاه ها چگونه است؟

✔️برای اطلاع از نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها و آخرین وضعیت امتحانات دانشگاه ها می توانید با ما تماس بگیرید. ما همه روزه حتی ایام تعطیل رسمی از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها | ترم مهر 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403