دانلود دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

دانلود دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از مهم ترین کارهایی که داوطلبان برای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ باید انجام دهند، دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام می باشد. داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ و مطالعه دقیق، از تمامی شرایط و ضوابط آگاه شوند و ثبت نام خود را طبق اصول انجام دهند. دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان را در خود جای داده است. علاوه بر آن این دفترچه دارای یک فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام اینترنتی کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ می باشد، که شما می توانید از قبل آن را تکمیل کنید و ثبت نام خود را به دقت انجام دهید. در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ برای داوطلبان آورده شده است تا به راحتی و در اسرع وقت برای دانلود اقدام نمایند. مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی مشاور گروپ، آماده ارائه راهنمایی های کامل در زمینه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ می باشد، بنابراین اگر یکی از افرادی هستید که قصد ثبت نام دارید بدون تردید با ما تماس بگیرید. تجربه ثابت کرده است دریافت راهنمایی از مشاوران برجسته و باتجربه باعث افزایش شانس پذیرش داوطلبان در رشته های دلخواه می شود.

دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

اگر یکی از افرادی هستید که قصد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ را دارید، در قدم اول باید به دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ بپردازید. برای این کار متقاضیان باید در تاریخ مقرر به سایت سازمان سنجش (www.sanjesh.org) مراجعه کنند و برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام نمایند. به جرات می توان گفت شما می توانید تمامی اطلاعاتی که به دنبال آن هستید را در این دفترچه بیابید. شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی ثبت نام برای داوطلبان در این دفترچه آورده شده است تا داوطلبان بدانند در صورتی که مشروط به شرایط هستند برای ثبت نام اقدام نمایند.

اگر یکی از داوطلبانی هستید که مشمول سهیمه می شوید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، نیازی نیست نگران باشید. در دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ ، چندین صفحه به سهیمه رزمندگان، ایثار و خانواده شهدا اختصاص یافته است و شما می توانید با بهره گیری از آن برای ثبت نام اقدام نمایید.

یکی دیگر از مهم ترین بخش های دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای، بخش مربوط به مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ می باشد. بنابراین شما می توانید قبل از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را آماده کنید تا ثبت نام خود را به راحتی انجام دهید.

در دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ ، تکالیف داوطلبان مشخص شده است. بنابراین داوطلبان می توانند با مراجعه به آن قدم به قدم پیش بروند و ثبت نام خود را انجام دهند.

یکی از مهم ترین مزیت های دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای، وجود فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام اینترنتی در انتهای آن می باشد. در این دفترچه نحوه تنظیم و تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته برای شما آورده شده است. با توجه به اینکه وجود مغایرت در اطلاعات ثبت نامی باعث می شود پذیرش شما لغو شود، وجود این فرم به شما کمک می کند تا امکان وجود خطا در فرم اینترنتی ثبت نام خود را تا جای ممکن کاهش دهید.

در دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تمامی اطلاعات مورد نیاز آورده شده است. از این رو شما می توانید با دانلود آن نسبت به همه چیز اطلاع پیدا کنید. برخی از دیگر اطلاعاتی که در دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ به چشم می خورد شامل موارد زیر می شود:

شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی

شرایط و ضوابط تحصیل در دوره نوبت دوم دانشکده ها و آموزشکده های تحت پوشش

شرایط و ضوابط تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی -غیرانتفاعی

انتخاب رشته

ظرفیت پذیرش، نحوه گزینش و سهمیه بومی

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته و غیره

دریافت دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

(جهت دانلود دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ کلیک کنید.)

پیرو اطلاعیه مورخ 99/02/21 بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شركت در آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌رساند كه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ آغاز و تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ادامه خواهد یافت. داوطلبان متقاضی ثبت‌نام كه دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند می‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام نمایند.

شما می توانید با عضویت در کانال مشاور گروپ از تمامی مراحل مختلف فرآیند ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ باخبر شوید.

کانال مشاور گروپ


سوالات متداول دفترچه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی